Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elimme nykyisen puolisoni kanssa salasuhteessa edellisiltä kumppaneiltamme. Nyt olemme onnellisesti yhdessä.

Vierailija
22.07.2019 |

Olimme kumpikin tahoillamme naimisissa, ei lapsia. Tunsimme toisemme entuudestaan ja olimme myös toistemme silloisten kumppaneiden ystäviä muodostaen keskenämme neljän hengen ystäväporukan. Ihastuimme ja välillämme alkoi salasuhde, joka kesti kaksi vuotta. Kummallakin edellisissä suhteissa ongelmia, jotka ajoivat salasuhteeseen. Tarkoitus oli vain pitää hauskaa ja harrastaa seksiä, mutta vaikeaksi homma meni, kun - tietenkin - menimme rakastumaan toisiimme. Edellisen suhteen lopettaminen oli kuitenkin varsinkin minulle siitä huolimatta vaikeaa, sillä rakastin yhä silloista kumppiani - kyllä, siitä huolimatta, että häntä petin. Pitkään kipuilin tämän salasuhteen ja kumppanini valinnan välillä, kun kumpaakaan en olisi halunnut jättää, vaikka tiesin toimivani todella moraalittomasti. Lopulta jäimme kuitenkin huolimattomuutemme vuoksi kiinni (jälkikäteen ajateltuna onneksi), ja erohan siinä kummallekin tahoillaan tuli. Nykyään olemme onnellisesti naimisissa tämän uuden kumppanini kanssa ja myös molemmat hyvissä väleissä entisten kumppaneidemme kanssa. He ovat antaneet anteeksi ja menneet tahoillaan elämässään eteenpäin.

En olisi koskaan uskonut, että tekisin mitään tällaista kenellekään. En vieläkään ymmärrä, miten siihen pystyin. Kadun tekoani lopun elämääni, vaikka samalla olen onnellinen siitä, että löysin sen myötä vierelleni sen oikean. Toivon vain, että olisimme toimineet toisin saadaksemme toisemme. Olen lopun elämääni pahoillani entiselle kumppanilleni ja toivon että minun tekoni jälkeen hän löytää itselleen kumppanin, joka kohtelee häntä paremmin.

Vaikka elämäni tuntui tuolloin ajautuneen umpikujaan, ajoi masennuksen partaalle ja tuntui, etten enää koskaan voi tai ansaitse olla onnellinen, olen tavallaan kiitollinen tuosta kokemuksesta. Se opetti minulle ja nykyiselle kumppanilleni paljon. Kaiken sen paskan jälkeen, mitä teostamme seurasi, en enää koskaan halua toimia kumppanini selän takana. Ja jos ihastun toiseen, en vie ihastusta pidemmälle, sillä siitä ei seuraa mitään hyvää. Kerran pettäjä, aina pettäjä? En usko. Ei minun kohdallani enää ikinä, kiitos.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mistä tiedät että nyksälläsi ei ole jo uutta kakkosta kierroksessa? Et mistään.

Vierailija
2/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin elän sinun kumppanisi kanssa nyt onnellisessa salauhteessa. En ole koskaan ollut näin onnellinen. :) <3

Vierailija
4/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takana nyt jo lähes 40 vuotta kestänyt liitto? :D

Vierailija
5/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään suhde ei ole turvassa. 

Vierailija
6/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saastainen pettäjä. Sinunlaisellesi löytyy nimityksiä. Et kehtaa edes hävetä.

Vierailija
7/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mistä tiedät että nyksälläsi ei ole jo uutta kakkosta kierroksessa? Et mistään.

En varmaksi mistään, kuten et sinäkään tai kukaan muukaan oman kumppaninsa kohdalla.

Vierailija
8/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Olet saastainen pettäjä. Sinunlaisellesi löytyy nimityksiä. Et kehtaa edes hävetä.

Tottakai häpeän ja kadun, kuten kerroin.

Vierailija
9/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaksi mistään, kuten et sinäkään tai kukaan muukaan oman kumppaninsa kohdalla.

Siinä tapauksessa ei kannata hehkuttaa onnellista suhdetta. Vain omasta puolestasi ehkä...

Vierailija
10/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kumppanini kohdalla asia sitten tulikin ilmi. On nykyään eksä, eikä uutta tule. Jos olen kyyninen niin siihen on syynsä.

Vierailija
11/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa ei kannata hehkuttaa onnellista suhdetta. Vain omasta puolestasi ehkä...

Eihän kukaan voi olla 100% varma, pettääkö oma puoliso vai ei. En minä siitä sen varmempi ole kuin kukaan muukaan, joskin luotan häneen kyllä enkä pelkää moista :) Uskon hänen oppineen virheestään kuten minäkin.

Vierailija
12/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ymmärrä, että miehille p*llu on vain p*llua, se ei ole kultaa taikka timanttia.

Vierailija
13/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaikki suhteet alkaa näin.

Vierailija
14/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin pitkään miettinyt, että onko täällä palstalla, joku novelisti tarinoimassa perustaen juttunsa toisiin keskusteluihin. Monesti vieläpä on tartuttu johonkin toisessa keskustelussa olleeseen lauseeseen ja kierrätetään sitä.

Vierailija
15/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene ulos ja keksi parempi provo.

Vierailija
16/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Tottakai häpeän ja kadun, kuten kerroin.

Et selvästikään häpeä. Olet vain k*llinkpeä naikkonen, joka koittaa puolustella moraalittomuuttaan kirjoittamalla tänne.

Kaikesta huomaa valheen ja vilpillisyyden.

Vain k*lli mielessä.

Vierailija
17/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin pitkään miettinyt, että onko täällä palstalla, joku novelisti tarinoimassa perustaen juttunsa toisiin keskusteluihin. Monesti vieläpä on tartuttu johonkin toisessa keskustelussa olleeseen lauseeseen ja kierrätetään sitä.

Musta tuntuu ettei täällä ole kuin pari satunnaista ohikulkijaa oikeesti kirjoittamassa. Mutta enpä tiedä mitä s-konsernin kesätyöntekijöiden työnkuvaan kuuluu, kenties vauva.fi ylläpito ja pinnalla pitäminen?

Vierailija
18/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettää, pettää toistekin. Että se siitä onnesta. 

Vierailija
19/19 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat lähes alinta ih-mis-saas-taa, mitä tiedän. Ei siitä kaunista, vaikka kuinka satuilisi. Fiksut ihmiset eroavat ensin ja aloittavat uuden suhteen vasta sitten.