Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mennään lujaa vauhtia suhteessa. Skeptisenä ihmisenä olen hämilläni. Mitä mieltä?

Vierailija
21.07.2019 |

Pelkään, että minun käy huonosti ja että juttu onkin vedätystä mutta toisaalta mies osaa olla hyvin vakuuttava. Hän sanoo olevansa minulle aina rehellinen ja voin kysyä mitä vain.
On fiksu, vaativassa työssä, taloudellinen tilanne on erittäin hyvä. Hän on myös todella hyvännäköinen ja pitää kunnostaan huolta, hänellä on paljon ystäviä ja vaikuttaa aidosti lojaalilta ihmiseltä.
Kaikinpuolin loistava kumppani ja naisia olisi jonoksi asti.

Ekasta tapaamisesta lähtien ollaan oltu tiiviisti yhteydessä, hänestä kuuluu jatkuvasti ja keksii yhteisiä suunnitelmia ja myös toteuttaa ne. Olemme jo tehneet kaikenlaista vaikka vasta hetken olemme tunteneet.
Olen myöskin tavannut hänen kavereitaan ja hän on myös monille minusta kertonut.
Haluaa jo minut kokonaan, puhuu häistä ja talosta jne. On todellakin piirittänyt minut kunnolla ja haluaa pitää minusta huolta. Alkuun ajattelin vain näiden olevan turhia höpinöitä, jotta pinnallinen suhde jatkuisi mutta mies on tosissaan. Vakuuttelee olevansa rehellinen ja olevansa yhden naisen mies, hänellä on ollut muutenkin vain muutama suhde, jotka molemmat johtivat pitkään avioliittoon.
Hmm..
Tämä on oikeasti ihan hullua mutta nautin tilanteesta. Tuntuu hyvälle mutta pelottaa olenko nyt ryhtynyt johonkin jossa satutan pahasti itseni vaikka toisaalta en tiedä sitä muuta kun ottamalla selvää ja ajan kuluessa.

Koskaan ei kukaan mies ole rakastunut minuun näin täysillä, tilanne on ihan uusi.
Tiedän, että järki pitäisi pitää päässä ja tunnustella tilannetta rauhassa ja hän itsekin tätä ehdottaa toisinaan. Tilanteessa on vielä paljonkin tiettyjä vaikeuksia mutta jostain syystä minä nyt olen tuonut elämään iloa ja haluaa olla yhdessä.
Mielestäni en ole itse mitenkään ihmeellinen kuitenkaan ja olen vain nyt mennyt virran mukana jossa en pysykään ehkä perässä.

Kommentit (303)

Vierailija
121/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ap jos miehesi ollut parissa pitkässä avioliitossakin?

55 ja 57.

Vierailija
122/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo ap:n tuntemukset ole ihan ymmärrettäviä. Minuakin ahdistaisi puheet naimisiin menosta aivan suhteen alussa. Menee aikaa oppia tuntemaan kunnolla ja näkemään kaikki puolet puolisosta. Suhteen alussa into on kova, mutta niin on yleensä myös epävarmuuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ikää on, on ymmärrettävää ettei halua vitkadtella.

Vierailija
124/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo ap:n tuntemukset ole ihan ymmärrettäviä. Minuakin ahdistaisi puheet naimisiin menosta aivan suhteen alussa. Menee aikaa oppia tuntemaan kunnolla ja näkemään kaikki puolet puolisosta. Suhteen alussa into on kova, mutta niin on yleensä myös epävarmuuskin.

Ne ahdistaa, jos ei ole itse niin kiinnostunut. Ap ei vaikuta yhtä kiinnostuneelta miehestä kuin mies hänestä, tavallaan sekin viestisi siitä, että intuitio varoittelee. Unelmamiehenhän haluavat kaikki, mutta ap ei ole mikään nuori heitukka, on syystäkin skeptinen.

Minä ja mies ollaan molemmat kohta 40v ja ennen ekoja treffejä vitsailtiin vauvansängystä ja yhteen muuttamisesta. Se oli yhteistä läppää, koska muutenkin juttelu oli hyvin humoristista. Sitten tavattiin ja vauvansänkyvitsit jatkuivat viattomana, sitten mies heitti hauskoja tapoja kosia -tyylisiä juttuja, minä vitsailin keitä kutsutaan häihin jne. Vaikka kaikki on vitsiä, silti molemmat tiedetään, että siinä on jotain perää.

On puhuttu, että joskus olisi kiva asua yhdessä ja katsella miltä se tuntuu viettää yhdessä lomia. Joka kerta ollaan vähän läheisempiä.

Mutta jos ei olla samalla aaltopituudella alusta asti, häillä ja yhteenmuutolla vitsailu ahdistaa. Ap:n miehen tulisi kyllä tajuta, että ap ei ole ihan samalla viivalla... ja koska ei tajua, se on epäilyttävää. Miettikää asia toisinpäin: kaksi kertaa eronnut nainen, jolla lapsia suhteista. Haluaa heti jallittaa miehen, häät ja mies on unelma bla bla bla. Miehet juoksis ja lujaa.

Vierailija
125/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies olisi jotenkin luonnehäiriöinen, olisiko hän esitellyt uutta naisystävää kavereilleen??? Entä millaisilta nämä miehen kaverit vaikuttivat? Voihan tuollaisen toiminnan tulkita niinkin, että mies haluaa ihan avoimesti näyttää elämäänsä. 

Se, että mies on sanonut korostuneesti olevansa rehellinen ym., niin voihan se olla vaan miehen oikeasti rehellinen mielipide naisen omille menneisyydestä kummunneille peloille.

Ehkä mies on oikeasti rakastunut vaan ihan totaalisesti. Ja ehkä kaipaa omaa perhettä kovasti esim. lapsuudestaan johtuen tms.

Toki vaikka miehessä ei olisikaan mitään suurempaa vikaa, niin silti suosittelen minäkin laittamaan jäitä hattuun ennen kuin ainakaan aletaan lasta tekemään jne. Jos ette ole nelikymppisiä, niin lastenteolla ei ole todellakaan kiirettä.

Vierailija
126/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies olisi jotenkin luonnehäiriöinen, olisiko hän esitellyt uutta naisystävää kavereilleen??? Entä millaisilta nämä miehen kaverit vaikuttivat? Voihan tuollaisen toiminnan tulkita niinkin, että mies haluaa ihan avoimesti näyttää elämäänsä. 

Se, että mies on sanonut korostuneesti olevansa rehellinen ym., niin voihan se olla vaan miehen oikeasti rehellinen mielipide naisen omille menneisyydestä kummunneille peloille.

Ehkä mies on oikeasti rakastunut vaan ihan totaalisesti. Ja ehkä kaipaa omaa perhettä kovasti esim. lapsuudestaan johtuen tms.

Toki vaikka miehessä ei olisikaan mitään suurempaa vikaa, niin silti suosittelen minäkin laittamaan jäitä hattuun ennen kuin ainakaan aletaan lasta tekemään jne. Jos ette ole nelikymppisiä, niin lastenteolla ei ole todellakaan kiirettä.

Sillähän oli ymmärtääkseni perheitä jo useampia, exien kanssa.

Vierailija
127/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun narsistinen exäni esitteli mut hyvin varhaisessa vaiheessa kavereilleen ja kehui, kuinka kaikki pitivät meitä toisillemme luotuina. Sitten muisti kertoa, että nolasin hänet siellä sitten kävelemällä kengät jalassa (muuttopäivä, kaikilla oli kengät). Samoissa juhlissa soi omat hälärit. Sen kaveripiiri pössytteli ja vaikutti tosi teineiltä.

Minä olin miestä monta vuotta vanhempi, mutta itsensä hän oli markkinoinut kulturellina teatteri-ihmisenä, joka lukee vapaa-aikana kirjoja ja käy salilla. Pidin häntä alussa siis fiksumpana mitä oli, koska hän valehteli. :D

Sanottakoot, että kerran vuoden aikana käytiin teatterissa (mä maksoin ja pyysin mukaan) ja toisen kerran äitinsä maksoi liput. Äidiltään lainasi rahaa muutenkin koko ajan. Äitinsä oli hissukka ja uhriutuva, jotain outoa heidänkin suhteessaan.

Salilla taisi käydä kaksi kertaa koko suhteen aikana ja luki Räikkösen elämänkerran.  Mutta se kaveripiiri vaan paljasti paljon enemmän kuin tämä mies tajusi, se mies, joksi hän itsensä mulle esitteli, ei olisi hengannut sellaisten työttömien, skeittaavien pilvipäitten kanssa. Oikeastaan vähän nolotti olla siellä nk. aikuisena naisena teinipojilta vaikuttavien miesten keskellä, tuli samanlainen olo kun Carriella siinä Sinkkuelämän yhdessä jaksossa. :D

Vierailija
128/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, lupasit tulla illalla kertomaan miehestä lisää. Täällä odotellaan josko jo ehtisit paikalle... 

Vierailija
129/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole naiselle hyvin. Jos kehuu, niin mies on manipuloiva narsku. Jos ei kehu, niin ottaa itsestäänselvyytenä ja on kylmä ja välinpitämätön.

Ymmärrät varmaan että monissa asioissa molemmat ääripäät ovat negatiivisia. Esimerkiksi useimmista ei ole kivaa elää äärimmäisen sotkuisen tyypin kanssa, eikä myöskään sellaisen kanssa joka suuttuu jos matonhapsut menevät vinoon. Tuohon väliin mahtuu se enemmistö, jonka kanssa useimmat tulevat toimeen.

Ja varmaan ymmärrät, että kehut voivat olla tapa manipuloida toista . Ja tuo, että kun ap toppuuttelee niin mies vaan lisää kehuja ja ylistystä ja painostusta, normaali reaktio olisi rauhoittua ja antaa vähän tilaa.

Jos mies ei ole tehnyt oikeasti mitään epäilyttävää, vaan ollut kaiken aikaa sanojensa mitttainen, niin kyllä kyseessä on perussuomalainen negatiivisuus, mikä nostaa päätään. Eivät kaikki miehetkään ole tunne-elämältään puupökkelöitä, vaikka aivan liian moni onkin ja suomalainen kulttuuri itseasiassa ruokkii sellaista. Mukaanlukien suomalaisten naisten stereotyyppinen käytös.

Eli sä et yksinkertaisesti usko näitä, jotka kertovat tasan samanlaisesta suhteen alusta kuin ap, ja että mies osoittautui väkivaltaiseksi sekopääksi.

Se ei ole mikään raskauttava todiste. Edelleenkään kukaan muu kuin ap ei tätä miestä tunne. Hän voi olla sitä taikka tätä, mutta kenelläkään täällä ei ole siitä oikeasti mitään aavistustakaan.

Ei tietenkään ole, mutta on kyllä syy ap:lle olla varuillaan ja luottaa lujasti vaistoonsa.

Vierailija
130/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Me tavattiin miehen kanssa eräs keskiviikko pikku kylän baarissa. Käytännössä muutti asumaan mun luo tuona iltana 😍 siitä aikaa nyt 14vuotta. Yhteinen koti, avioliitto ja koht kolme lasta. Parasta mitä olisin voinut ikinä saada.

Mut, en tiedä minkä ikänen olet, kaks pitkää avioliittoa takana, Eli vähintään 15v/kpl? Oletteko 50v vai?

Vierailija
131/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillähän oli ymmärtääkseni perheitä jo useampia, exien kanssa.

Kyllä, mutta voihan ihminen silti kaivata vaimoa, perhettä ympärilleen nykytilanteessaankin. Ja emmehän tiedä, mikä on ollut avioerojen syy. Voihan olla, että esim. toinen eksistä on ollut pettäjä. Ja toisen kanssa ei vaan ole esim. arvot kohdanneet. Menty liian nuorina naimisiin tms.

En missään tapauksessa ole miehen(kään) puolella, mutta aika hanakasti täällä ollaan teilaamassa miestä tuntematta tapausta. 

Vierailija
132/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta vaikuttaa klassiselta narsistilta. Seurusteluaika aivan hurmaavaa, uhria viedään kaikkiin kivoihin paikkoihin/tilaisuuksiin. Lahjoja ostetaan, illallisia, kositaan ja naimisiin. Ja puff, prinssi muuttuu sammakoksi.

Ihan oikein kun epäröit. Pidä hauskaa ja nauti tilanteesta, mutta ilman taustatarkistuksia älä ikinä, ikinä mene naimisiin tämän tyypin kanssa.

Vierailija
133/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin tälläisen miehen ja sitä ihanuutta kesti 3kk kun hävisi kun pieru Saharaan.

Et terkkuja sulle Mika. Olet luuseri. Et mikään mies. Oli kunnon valehtelija ja salasi elämästä tärkeitä asioita. Ei mikään ”mies”

Tampereen seudulta?

Vierailija
134/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan ole teilaamassa kyseistä miestä. Tässä ketjussa vain erittäin moni kertoo, millainen kokemus itsellä on kun mies on käyttäytynyt samoin kuin aloittajan tapauksessa. Minkäs sille voi, että esim. tietyn luonnehäiriön omaavat toimivat myös samoin kuin aloittajan miesystävä. 

Vierailija
135/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan olla, että mies on/olisi yhtä hurmaava vielä vuosienkin päästä. Jos miehellä on rahaa tarjota jatkossakin erilaisia elämyksiä ja mies itsekin tykkää sellaisesta tuomaan vaihtelua arkeen, niin miksei. Ja tämä kyseinen mieshän voi pitää ketjun aloittajaa oikeasti timantin arvoisena naisena.

Vierailija
136/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voihan olla, että mies on/olisi yhtä hurmaava vielä vuosienkin päästä. Jos miehellä on rahaa tarjota jatkossakin erilaisia elämyksiä ja mies itsekin tykkää sellaisesta tuomaan vaihtelua arkeen, niin miksei. Ja tämä kyseinen mieshän voi pitää ketjun aloittajaa oikeasti timantin arvoisena naisena.

Kaksi avioeroa puhuisivat kyllä sen puolesta, että mies tykkää suhteiden aluista ja panostaa alussa kaikkensa. Sen panoksen pitäisi kasvaa hitaasti, alkaa normaalisti ja edetä kiintymykseksi ja kumppanuudeksi. Jos alussa laittaa kaiken peliin, mitä jää seuraaville vuosille?

Kaksi avioeroa kokenut ihminen ei ymmärrä, mitä kumppanuus ja sitoutuminen oikeasti tarkoittaa, erothan siitä kertovat.  Olen itse edennyt suhteissa nopeasti ja kaikissa tapauksissa suhde on ollut hullua rakastumisen huumaa. Huuman jälkeen ei jääkään sitten mitään. Nyt olen suhteessa, joka on kehittynyt ja kasvanut sellaiseksi kumppanuudeksi puolen vuoden aikana, jollaisen sen tässä vaiheessa pitäisi ollakin ollakseen normaali. Nyt vasta tajuan, että parin kk jälkeen yhteen muuttaminen ja hätäily ei edistä suhdetta. On ihanaa tietää, että muutamme yhteen ehkä vuoden, kahden päästä. Nyt otetaan kaikki irti deittailusta ja nähdään omiakin ystäviä, mutta pidetään toisemme linjan päässä ja mielessä koko ajan.

On ihanaa olla rakastunut ilman sitä sairasta hulluuden tunnetta!

Vierailija
137/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ainakin selvää, miksi erosi aiemmista liitoistaan. Jos sanoo, ettei tiedä, koska kaikki oli ihan hyvin, ole varuillasi. Talo- ja hääjutut kovin varhaisessa vaiheessa saavat minulla ainakin hälytyskellot soimaan. 

Olen kokemusasiantuntija. 

Vierailija
138/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.thrivetalk.com/gaslighting/

Itse koin tästä listasta 9/10.

> Ilmiselvistä asioista valehtelu. Väitti revittyä laskua koiran syyksi, vaikka jälki oli selvästi ihmisen tekemää. Väitti, ettemme olleet käyneet jotain keskustelua ollenkaan tai että olimme päätyneet eri ratkaisuun kuin mitä muistin.

> Kieltäminen. Ei hän ollut sanonut sitä, vaan tätä. Hänen mielestään keksin omiani tai vääristelin.

> Rakastamiesi asioiden käyttäminen minua vastaan. Hän moitti opiskeluintoani ja käski nauttia elämästä. Hän piti koirastani aluksi, mutta yhtäkkiä hän ei halunnut edes yhteiselle kävelylle, jos koira oli mukana. Hän kysyi, miksen jo luovu rakkaasta lemmikistäni.

> Minuuden heikkeneminen. Pitkällä aikavälillä käsitys itsestä heikkenee. Minä koin muuttuvani erilaiseksi ihmiseksi, mutten tiennyt miksi muutuin. Mies ehdotti minun sairastavan masennusta ja yritti saada minulle diagnoosin ja lääkkeet. Jotkut ovat joutuneet bipo-lääkitykselle, mutta parisuhteen loputtua mielialaa tasaavia lääkkeitä ei ole tarvittukaan... jännä...

> Sanat vastaan teot. Puhetta, puhetta ja puhetta. Lupauksia alettiin rikkoa ja syyn sanottiin olevan minussa. Hän sanoi ettei halua satuttaa, mutta haukkui kamalilla sanoilla. Jne. 

> Rakastettavuus. Sumuttaja ensin tuhoaa ja sitten rakkaudella rakentaa uudelleen. Uhkaa erolla, mutta järjestää romanttisen illallisen. Haukkuu pataluhaksi, mutta vannoo rakkauttaan. Lyö, mutta tuo lahjoja. Liian hyvää ja liian huonoa vuorotellen. Kun alkaa selittää itselleen puolison jopa lainvastaista käytöstä ja keksii Miksi?-kysymyksiin aina vain vakuuttavampia vastauksia, tietää olevansa koukussa. 

> "Olet sekaisin." Sumuttajan tarkoituksena on heikentää todellisuudentaju. Kun aika on kypsä, hän muotoilee asian sanoiksi. Jos sumuttaja on ollut kärsivällinen, niin syytös menee ihon alle. 

> Kaikki muut valehtelevat. Kaikki eivät olleet minua vastaan eikä minulle kerrottu, että kaikki valehtelivat. Mutta epäluuloisuus muita ihmisiä - niitä tuttujakin - kohtaan on pahaenteinen merkki. 

Vierailija
139/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Voi miten ihania te olette kun olette jaksaneet vaivautua auttamaan tilanteessa, edelleenkin kiitokset neuvoista.

Nyt kerron enemmän ja yritän kartoittaa tämän omasta näkökulmasta mahdollisimman hyvin koska vikaa voi olla myös omassa ajattelutavassani ja olen kuullut, että analysoin liikaa asioita yleensäkin. Itselleni se on kuitenkin tärkeää etenkin ihmissuhteissa ja varsinkin jos siitä on tulossa vakavaakin. Kun on yksi helvetillinen suhde kuitenkin takana.

Olen vielä myöskin nuori enkä halua ainakaan tilannetta, jossa en pääse toteuttamaa itseäni saatika elämä menee toisten ehdoilla.

Olen aika stressitön tyyppi muuten mutta haluan olla joutumatta suurempiin vaikeuksiin mutta nautin myös hauskanpidosta, joten toisinaan vakavuuskin tilanteita kohtaan saattaa olla vähän hukassa.

Kuitenkin itsenäisenä ihmisenä aika nopeasti nousen tilanteiden yläpuolelle ja kiipeän siitä pois jos tarve sen vaatii.

Tämä mies nyt vain paukahti elämään niin älyttömän lujalla vauhdilla että todellakin teidän neuvot ovat tulleet tarpeeseen. Olen siis pitänyt tilanteesta mutta samalla myös jatkuvasti pitänyt mielessä, että varuillaan nyt ollaan, ihan tervettäkin mielestäni oma toimintani.

Olen muutenkin nyt ajatellut keskittyä miesten kanssa vain hauskanpitoon ja todellista kiinnostusta parisuhteeseen ei oikein viime aikoina ole ollut. Haluan vain nauttia ja katsoa mitä kaikkea elämä tuo.

Ja jos joku mies on hyvä niin tietysti ajatukseni voi muuttua ja haluan suhteeseen panostaa.

Kuitenkin ekasta illasta lähtien mies on jo kutsunut minua vaikka millä hellittelynimeillä, siis liiotellen ainakin omaan korvaani.

Ekan illan jälkeen halusi jo reissuun kanssani.

Ja katsoi minua intensiivisesti kun nukuin, näin siis aina välillä kun availin silmiä ja heräilin.

Se jo vaikutti oudolta.

Kuitenkin oli niin hauskaa, että halusin jatkaa ihan kevein mielin koko touhua ekan viikonlopun jälkeen enkä oikeasti todellakaan ajatellut olevani tässä tilanteessa etenkään muutamassa viikossa.

Mies on hokenut, ettei tykkää olla yksin. Hän haluaa ympärilleen ihmisiä jne.

Ei ole oikeasti edes kauaa hänen erostaan vaikka kertonut koko kuvion ja siksi olen ymmärtänyt. Hänen edellinen suhteensa ei ollut kovin helppo mutta itse kuitenkin otti sankarin leiman siihen ja naisella oli kuulemma mielenterveysongelmia....!

Tunnen itseni tällä hetkellä enemmänkin uhriksi kun oikeasti sellaiseksi johon on rakastuttu. Mies on alkanut jo hokemaan rakastanvansa minua eikä sillä ole väliä kauanko olemme tunteneet.

Kuitenkin ymmärtää ahdistukseni eikä kuulemma halua painostaa. Minä tulen hänen luokseen kun tulen ja se on hänelle ok.

Vaikka jollain tavalla havaitsen sen pettymyksen kun en ole heti tulossa. Hän myös hokee, että hän ei halua minun hylkäävän häntä.

Kyllä huomaan hänessä jo kontrolloinnin tarvetta, en oikein osaa edes selittää sitä.

Saattaa katsoa vähän hölmönä jos nauran hänen jutuilleen liian kovaa tms. Vaikka oikeasti osaan olla järkevä ihmisten ilmoillakin niin saattaa ilmoittaa jonkinlaisen tiukan katseen, että rauhoituppas nyt.

Hän haluaa muokata minua. Tiedän sen, hän haluaa omistaa minut.

Ja olen satavarma että jos nyt sanon, että nyt ahdistaa aivan liikaa niin tulee marttyyri asenne, keskustelun sävy muuttuu ja lisäksi ehdottaa, jos hän lähtisi vaikka radalle (etsimään naisia).

Lisäksi ylpeilee naisista ja oikeastaan kaikesta. Hän on hyvä mies jne. Kuulemma en ole nähnyt edes kaikkia hänen hyviä puoliaan kun nyt hänellä on liikaa stressiä kaikkien asioiden suhteen. Mutta sitten kun ollaan yhdessä niin lupaa olla tosi hyvä ja vaikka ja mitä.

Älkää ymmärtäkö minua väärin, että olisin pauloissani. Olen ymmärtänyt tilanteen vakavuuden oikeastaan koko ajan. Siitä ekan illan intensiivisestä katseesta lähtien, kun nukuin

Jatkuu..

Vierailija
140/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kuitenkin viehättää. Hän oikeasti kohtelee minua toistaiseksi hyvin ja tahtoisin vaikka matkustella. Pitää hauskaa. Jotain keveää toistaiseksi mutta mitenköhän se edes onnistuu ja loppuen lopuksi en edes tiedä voinko itsekään pitää jossain vaiheessa järkeä päässä jos se manipulointi alkaa jo tuntumaan ja alan uskomaan kaikkea.

En ole nyt uskonut juurikaan, koko ajan vain on tunne, että valehtelee kuitenkin. Tietysti koska ei meillä ole edes juuri mitään yhteistä muuta kun että hauskaa on kiva pitää mutta normaalissa olosuhteessa olemme kuin toisillemme vieraita eikä juttu edes lennä lainkaan samanlailla. Minulla ei ole luonteva olo hänen seurassaan jos olemme muuten vain viettämässä aikaa esimerkiksi kahvilla tms. Eikä hänkään mitenkään ole riemuissaan.

Kuitenkin viesteissä puhuu ihan muuta kuinka jokainen hetki on ollut mahtavaa ja kaikkea.

Siksikin on outoa koko skenaario ja puheet tulevaisuudesta. Tämä kaikki on aivan helvetin absurdia.

Vaiko minäkö liiottelen enkä osaa arvostaa rakastunutta miestä? Eh....

Minussa huutaa vieläkin kaksi puolta.

Kun toisaalta mies sanoo, että ymmärtää minun stressin koko tilanteesta ja sitten sanoo, ettei tahdo painostaa. Kuitenkin jossain vaiheessa pyytelee anteeksi kuinka kovin on rakastunut.

Anteeksi teksti sekavuus. Ehkä siitä sai jotain otetta.

Ehkä tuo vakuuttelu ja lujaa eteneminen on ne pahimmat. Sekä oma ahdistukseni.

Itse kun tahtoisin vain olla ja nauttia, olla välittämättä mistään vielä sen koommin mutta uteliaana katsoa mikä ihme tämä on.

Voisin vieläkin kertoa jotain mutta tähän ei mahdu ja tässäkin oli varmaan tärkeimmät pointit.

Olen itsekin sillä kannalla, että mies saattaa olla narsisti. Liikaa samoja piirteitä mitä olen niistä lukenut. Mutta toisaalta saatan olla väärässä ihan kaikessa?

Ap