Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mennään lujaa vauhtia suhteessa. Skeptisenä ihmisenä olen hämilläni. Mitä mieltä?

Vierailija
21.07.2019 |

Pelkään, että minun käy huonosti ja että juttu onkin vedätystä mutta toisaalta mies osaa olla hyvin vakuuttava. Hän sanoo olevansa minulle aina rehellinen ja voin kysyä mitä vain.
On fiksu, vaativassa työssä, taloudellinen tilanne on erittäin hyvä. Hän on myös todella hyvännäköinen ja pitää kunnostaan huolta, hänellä on paljon ystäviä ja vaikuttaa aidosti lojaalilta ihmiseltä.
Kaikinpuolin loistava kumppani ja naisia olisi jonoksi asti.

Ekasta tapaamisesta lähtien ollaan oltu tiiviisti yhteydessä, hänestä kuuluu jatkuvasti ja keksii yhteisiä suunnitelmia ja myös toteuttaa ne. Olemme jo tehneet kaikenlaista vaikka vasta hetken olemme tunteneet.
Olen myöskin tavannut hänen kavereitaan ja hän on myös monille minusta kertonut.
Haluaa jo minut kokonaan, puhuu häistä ja talosta jne. On todellakin piirittänyt minut kunnolla ja haluaa pitää minusta huolta. Alkuun ajattelin vain näiden olevan turhia höpinöitä, jotta pinnallinen suhde jatkuisi mutta mies on tosissaan. Vakuuttelee olevansa rehellinen ja olevansa yhden naisen mies, hänellä on ollut muutenkin vain muutama suhde, jotka molemmat johtivat pitkään avioliittoon.
Hmm..
Tämä on oikeasti ihan hullua mutta nautin tilanteesta. Tuntuu hyvälle mutta pelottaa olenko nyt ryhtynyt johonkin jossa satutan pahasti itseni vaikka toisaalta en tiedä sitä muuta kun ottamalla selvää ja ajan kuluessa.

Koskaan ei kukaan mies ole rakastunut minuun näin täysillä, tilanne on ihan uusi.
Tiedän, että järki pitäisi pitää päässä ja tunnustella tilannetta rauhassa ja hän itsekin tätä ehdottaa toisinaan. Tilanteessa on vielä paljonkin tiettyjä vaikeuksia mutta jostain syystä minä nyt olen tuonut elämään iloa ja haluaa olla yhdessä.
Mielestäni en ole itse mitenkään ihmeellinen kuitenkaan ja olen vain nyt mennyt virran mukana jossa en pysykään ehkä perässä.

Kommentit (303)

Vierailija
301/303 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap, miten menee?

Vierailija
302/303 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu ap, miten menee?

Kaikki on tosi hyvin. Mies kohtelee minua hienosti ja olemme olleet tiiviisti yhteyksissä ja nähneet. Kaikesta olen pystynyt puhumaan mikä ahdistaa ja mies on ymmärtänyt ja rauhoittunut jonkin verran. Olen puhunut tilanteesta ystävilleni ja ovat kehoittaneet rauhassa etenemään eikä minulla ole mitään hävittävää tässä. Sitä on ystäväni sekä mies itse sanonut ja onhan se totta osittain. Yhteen muutosta on ollut puhetta mutta miehelle on ok, että tarvitsen vielä paljon aikaa hänen kanssaan, ennen mitään radikaaleja päätöksiä.

Päivä kerrallaan menemme ja ahdistus itseltäni on kadonnut koska voin keskustella miehen kanssa nyt kaikesta eikä hän siitä milläänlailla ota itseensä saatika puhu toisista naisista. Kertoo odottavansa kyllä ja ymmärtävänsä minua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/303 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä tilannetta voi järjellä selittää. Kaikki menee hyvin ja meillä on hauskaa yhdessä ja koko ajan luontevampaa.

Edelleen mietin mikä on oikein ja väärin, olenko aivan keskeneräinen saatika valmis parisuhteeseen. Miehelle olen kertonut, että aika näyttää ja katsotaan kun aikaa tosiaan menee eteenpäin. Kyllä kaikki asiat selkenee.

Vähän on takki tyhjänä kun olisi paljon mahdollisuuksia muutenkin elämässä jo pelkkää uraani ajatellen. Minkä valinnan sitten tulenkin tekemään.

Kunhan saan olla oma itseni sekä toteuttaa elämääni haluamallani tavalla ja keskittyä myös uraan täysillä. Niin mieskin.

Tilanne olisi sillon ihanteellinen

Ap .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän