Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mennään lujaa vauhtia suhteessa. Skeptisenä ihmisenä olen hämilläni. Mitä mieltä?

Vierailija
21.07.2019 |

Pelkään, että minun käy huonosti ja että juttu onkin vedätystä mutta toisaalta mies osaa olla hyvin vakuuttava. Hän sanoo olevansa minulle aina rehellinen ja voin kysyä mitä vain.
On fiksu, vaativassa työssä, taloudellinen tilanne on erittäin hyvä. Hän on myös todella hyvännäköinen ja pitää kunnostaan huolta, hänellä on paljon ystäviä ja vaikuttaa aidosti lojaalilta ihmiseltä.
Kaikinpuolin loistava kumppani ja naisia olisi jonoksi asti.

Ekasta tapaamisesta lähtien ollaan oltu tiiviisti yhteydessä, hänestä kuuluu jatkuvasti ja keksii yhteisiä suunnitelmia ja myös toteuttaa ne. Olemme jo tehneet kaikenlaista vaikka vasta hetken olemme tunteneet.
Olen myöskin tavannut hänen kavereitaan ja hän on myös monille minusta kertonut.
Haluaa jo minut kokonaan, puhuu häistä ja talosta jne. On todellakin piirittänyt minut kunnolla ja haluaa pitää minusta huolta. Alkuun ajattelin vain näiden olevan turhia höpinöitä, jotta pinnallinen suhde jatkuisi mutta mies on tosissaan. Vakuuttelee olevansa rehellinen ja olevansa yhden naisen mies, hänellä on ollut muutenkin vain muutama suhde, jotka molemmat johtivat pitkään avioliittoon.
Hmm..
Tämä on oikeasti ihan hullua mutta nautin tilanteesta. Tuntuu hyvälle mutta pelottaa olenko nyt ryhtynyt johonkin jossa satutan pahasti itseni vaikka toisaalta en tiedä sitä muuta kun ottamalla selvää ja ajan kuluessa.

Koskaan ei kukaan mies ole rakastunut minuun näin täysillä, tilanne on ihan uusi.
Tiedän, että järki pitäisi pitää päässä ja tunnustella tilannetta rauhassa ja hän itsekin tätä ehdottaa toisinaan. Tilanteessa on vielä paljonkin tiettyjä vaikeuksia mutta jostain syystä minä nyt olen tuonut elämään iloa ja haluaa olla yhdessä.
Mielestäni en ole itse mitenkään ihmeellinen kuitenkaan ja olen vain nyt mennyt virran mukana jossa en pysykään ehkä perässä.

Kommentit (303)

Vierailija
1/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista puhua exän kanssa?

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.

Vierailija
2/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistavalta. Googlaa "love bombing".

Tietynlaiset ihmiset ihan tarkoituksella täyttävät seurustelukumppanin elämän ylenpalttisella ihailulla, kehuilla ja kaikenlaisilla tulevaisuudensuunnitelmilla ihan ensimetreiltä alkaen. Tarkoituksena on koukuttaa se seurustelukumppani niin että kun (ei jos, vaan KUN) asiat alkavat mennä päin persettä niin suhteesta on vaikeampi lähteä emotionaalisen riippuvuuden takia. Seurustelukumppani halutaan sitoutumaan mahdollisimman nopeasti. Silloin alkaa tulla tunne että enhän minä voi nyt lähteä kun on sormus sormessa/vauva mahassa/talo ostettuna, tai ihan vain panostettu niin paljon aikaa ja energiaa suhteeseen. 

Vaikka olisi kuinka ihastunut niin järki pitäisi pitää päässä ja edetä rauhassa niin kuin itsekin sanoit. Se on niin nähty miten naiset sitoutuvat nopeasti näihin hurmureihin ja sitten on helvetti irti, kun se todellinen luonne paljastuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista puhua exän kanssa?

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.

Samat lauseet itselläkin päässä pyörivät..

Liian hyvin ollakseen totta. Hemmetti.

En tiedä mitä teen. Mutta jos tämä on totta niin en halua menettää.

No hän on puhunut paljon edellisistä suhteista. Ovat hyvissä väleissä niin lapsien kun exien kanssa. Puhuu heistä hyvällä mielellä.

Tietysti täytyy ehkä ottaa selvää enemmän jossain kohtii jos alkaa huomaamaan jotain vielä oudompaa tai jos miehen käytöksessä on jotain inhottavaa tms.

Ap

Vierailija
4/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun lähisukulainen pystyy katsomaan taustat niin se olisi tietty hyvä (esim onko velkoja tms). Minusta mies kuulostaa ei-suomalaiselta. Mutta onnea sulle ihanasta tunteesta.

Vierailija
5/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa eronnut? Ei ne kyllä silloin ole mitään pitkiä liittoja ole olleet.

Vierailija
6/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos niitä lapsia ja eksiä paljonkin kun monikossa niistä puhut ?

Vierailija
7/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pitää vaan antaa palaa!

Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää, mutta kaikki ei todellakaan ole paskaakaan. Helmiä on joukossa.

Ja eihän mies ole täydellinen kun on kerran pari kertaa eronnut avioliitosta ;) (en tarkoita, että syy on vain miehessä MUTTA tuskin se on vain vaimoissakaan)

Vierailija
8/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä aloitus. Jos olisin kummpanisi, perääntyisin heti. Kirjoitat hänestä nettiin ilman hänen lupaansa. Kertoo sinusta pelkkää negatiivista. En luottaisi sinuun pätkääkään.

Vierailija
9/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omaan korvaan vain ihmiseltä, joka ei kykene sietämään sitä arkea ollenkaan. Kun se kunnon arki astuu kuvioihin menee siinä sitten vuosi tai viisi, niin taas katsellaan vihreämpää aidan takana.

Vierailija
10/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös narsistisia taipumuksia omaavat voivat toimia noin.

Vierailija
11/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa avioeronnut mies on ehdoton no no.

Vierailija
12/303 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kettu on käynyt kolossa?

Vierailija
13/303 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/303 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se niin ihana on niin ei sillä olisi useampaa avioliittoa. Puheet väleistä exiin voi olla myös palturia. Ota yhteys exiin ja säästä aikaa. Tarkista myös taustat.

Vierailija
15/303 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihmiseltä joka kurkottaa koko ajan uutta kuuta taivaalta. Sitten kun sen saa, loppuu mielenkiinto jonkin ajan päästä ja sitten pitää taas alkaa kattelemaan josko ois jossain toinen kuu mitä tavoitella.

Pistä liinat kiinni ja ota aikalisä.

Vierailija
16/303 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin tälläisen miehen ja sitä ihanuutta kesti 3kk kun hävisi kun pieru Saharaan.

Et terkkuja sulle Mika. Olet luuseri. Et mikään mies. Oli kunnon valehtelija ja salasi elämästä tärkeitä asioita. Ei mikään ”mies”

Vierailija
17/303 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas todiste tasoteoriasta (kuvailut miehestä) ja siitä, että naisten miesmaku on yhtenäinen (naisia jonoksi asti)!

Vierailija
18/303 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todellinen turn off, jos kuulisin potentiaalisen kumppanin ottaneen exään yhteyttä muodostaakseen mielipiteen minusta. Kyllä tuokin kertoo jo jotain eikä niin positiivisella tavalla.

Vierailija
19/303 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luottaa omaan fiilikseensä. Jos sinusta tuntuu, että jokin on pielessä, niin siihen on yleensä hyvä syy.

Ps. Suosittelen kaikkia naisia lukemaan kirjan Kaikki anteeksi

Vierailija
20/303 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas todiste tasoteoriasta (kuvailut miehestä) ja siitä, että naisten miesmaku on yhtenäinen (naisia jonoksi asti)!

Miehethän ei koskaan kiinnostu samoista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme