Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mennään lujaa vauhtia suhteessa. Skeptisenä ihmisenä olen hämilläni. Mitä mieltä?

Vierailija
21.07.2019 |

Pelkään, että minun käy huonosti ja että juttu onkin vedätystä mutta toisaalta mies osaa olla hyvin vakuuttava. Hän sanoo olevansa minulle aina rehellinen ja voin kysyä mitä vain.
On fiksu, vaativassa työssä, taloudellinen tilanne on erittäin hyvä. Hän on myös todella hyvännäköinen ja pitää kunnostaan huolta, hänellä on paljon ystäviä ja vaikuttaa aidosti lojaalilta ihmiseltä.
Kaikinpuolin loistava kumppani ja naisia olisi jonoksi asti.

Ekasta tapaamisesta lähtien ollaan oltu tiiviisti yhteydessä, hänestä kuuluu jatkuvasti ja keksii yhteisiä suunnitelmia ja myös toteuttaa ne. Olemme jo tehneet kaikenlaista vaikka vasta hetken olemme tunteneet.
Olen myöskin tavannut hänen kavereitaan ja hän on myös monille minusta kertonut.
Haluaa jo minut kokonaan, puhuu häistä ja talosta jne. On todellakin piirittänyt minut kunnolla ja haluaa pitää minusta huolta. Alkuun ajattelin vain näiden olevan turhia höpinöitä, jotta pinnallinen suhde jatkuisi mutta mies on tosissaan. Vakuuttelee olevansa rehellinen ja olevansa yhden naisen mies, hänellä on ollut muutenkin vain muutama suhde, jotka molemmat johtivat pitkään avioliittoon.
Hmm..
Tämä on oikeasti ihan hullua mutta nautin tilanteesta. Tuntuu hyvälle mutta pelottaa olenko nyt ryhtynyt johonkin jossa satutan pahasti itseni vaikka toisaalta en tiedä sitä muuta kun ottamalla selvää ja ajan kuluessa.

Koskaan ei kukaan mies ole rakastunut minuun näin täysillä, tilanne on ihan uusi.
Tiedän, että järki pitäisi pitää päässä ja tunnustella tilannetta rauhassa ja hän itsekin tätä ehdottaa toisinaan. Tilanteessa on vielä paljonkin tiettyjä vaikeuksia mutta jostain syystä minä nyt olen tuonut elämään iloa ja haluaa olla yhdessä.
Mielestäni en ole itse mitenkään ihmeellinen kuitenkaan ja olen vain nyt mennyt virran mukana jossa en pysykään ehkä perässä.

Kommentit (303)

Vierailija
81/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me salamarakastuimme mieheni kanssa. Yhdessä oli hyvä olla, helppo olla ihan oma itsensä. Kummankaan ei tarvinnut esittää mitään. Seurustelimme kuitenkin 4 vuotta ennen naimisiinmenoa, ja näimme että myös arki sujuu. Ja siitä neljän vuoden kuluttua teimme ensimmäisen lapsemme. Aina voi käydä myös onnellisesti, mutta mikään kiire ei pidä olla. Jos mies kiirehtii asioiden edelle, sanot vaan, että nautitaan ja tutustutaan. Älä muuta yhteen tai kihlaudu vielä, äläkä missään nimessä jätä ehkäisyä pois. Jos miehen puheet alkavat tuntua painostukselta, hän ei ole oikea sinulle.

No, mutta tuliko sulle tällaisia epämääräisiä intuitiivisia olotiloja, että miehessä on jotain mätää, kuten ap:lle nyt kävi?

Ei tullut. Mutta se voi johtua siitä, että olin nuori ja naiivi. Onneksi kaikki päätyi hyvin. Vanhempana on tullut nähtyä kaikenlaista, ehkä sitä helpommin alkaisi analysoimaan asioita, jos aikaisemmin olisi ollut ikäviä kokemuksia parisuhteessa tai muuten ihmisten kanssa. Nykyään olen esim ystävyyssuhteissani paljon tarkempi kuin nuorempana. Osaan haistaa vaaran merkit vähän aikaisemmin.

Vierailija
82/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maalata piruja seinille ihan turhan takia. Mun rakas mies aloitti täsmälleen samalla tyylillä ja on jatkanut nyt viisi vuotta samaan malliin. Hän vaikuttaa edelleen yhtä vastarakastuneelta kuin alussa, mitä totta puhuen olen minä itsekin:)

Nyt kannattaa aloittaa porsiminen kun olet noin hienon karjun itsellesi napannut. Röh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti sitten grooming vaiheessa kerää kaikki tiedot heikkouksistasi ja tahallaan antaa sinun laskea suojat alas, koska käyttää näitä tietoja myöhemmin sinun koukuttamiseen ja kiusaamiseen. Hän tietää valmiiksi miten satuttaa sinua jotta välttääksesi kipua alat käyttäytyä hänen haluamallaan tavalla. Siitä on hyvä jatkaa kovempaankin hyväksikäyttöön kun valmiiksi tietää mitkä on kipupisteet.

Just näin. Muistan ikuisesti, miten suhteen alkuhuumavaiheessa exäni myös vakuutteli, että ei ikinä satuta minua ja että voin luottaa häneen ja kertoa hänelle kaikki vaikeimmatkin asiat ja kipupisteet. Minähän sitten kerroin, kun kuvittelin että hän on tosissaan ja oikeasti kaikkea sitä mitä vannoi olevansa. Lopputuloksena oli sitten se, että suhteen edetessä joka ainoan kerran, kun ex halusi satuttaa minua ja saada itkemään, hän käytti noita kertomiani kipeitä asioita minua vastaan. Kaduin monta kertaa, että olin ikinä hänelle niistä mitään puhunut. 

Ei normaali ihminen etenkään suhteen alkuvaiheessa halua udella toisen ihmisen kipupisteitä ja traumoja, vaan haluaa tutustua muuten. Nuo asiat voi tulla ehkä puheeksi, mutta tuo "mulle voit kertoa ihan kaiken, en ikinä satuta sinua"-mantra on niin suuri hälytysmerkki ettei ole tosikaan. 

Vierailija
84/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voi olla ihan hyvinkin. Haluan silti varoittaa: miehen toiminta kuulostaa hieman ns. "rakkauspommitukselta". Se on narsistin yksi keino saada uhri loukkuun. Narsistinen suhde jakautuu yleensä paratiisi- ja painajaisvaiheeseen. Ensin narsisti palvoo maata jalkojesi alla ja kun suhde on tarpeeksi vakaa eli uhrin vaikeampi lähteä (avioliitto, yhteinen koti, lapsi jne), alkaa kohdella kumppaniaan kuin paskaa.

En sano miehen olevan narsisti, mutta tuollainen nopeasti eteneminen ja ylenpalttinen prinsessakohtelu saisi ainakin omat hälytyskellot soimaan.

Narsistilta rakkaudentunnustukset sun muut tulevat saman tien kuin luonnostaan vaikka hädin tuskin vielä tuntisi uhria. Narsisti ei hermoile ensitreffeillä, ei takeltele tai jännitä. Miksi? Koska hänellä ei oikeasti ole mitään tunteita uhriaan kohtaan. Kaikki on vain näytelmää.

Jossain vaiheessa sitten tulee kuvioihin mitätöinti, kontrollointi ja manipulointi.

Vierailija
85/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tapasin narsistieksäni siinä vaiheessa, kun olin suht tuoreeltaan eronnut (6kk) ja vielä erosta ihan rikki. Siinä kohtaa nämä narsistin ylistävät puheet ja täysin rajaton jumalointi, minun jalustalle nostaminen tekivät hyvää särkyneelle sydämelleni ja muserretulle itsetunnolleni. Olin hänelle täydellinen uhri. 

Olen tullut siihen tulokseen, että jos ihmisellä on ehjä itsetunto ja omanarvontunto, hän on tällaisille narsisteille ja psykopaateille paljon vaikeampi pala eikä niin houkutteleva vaihtoehto muutenkaan. Nämä hirviöt saalistaa heitä, jotka on helppo kietoa pauloihinsa ylistyssanoilla ja valheellisilla lupauksilla ikuisesta onnesta ja elämää suuremmasta rakkaustarinasta. Kun sydän on rikki, uskoo vaikka valheisiin saadakseen taas tuntea olevansa rakastettu ja ihana. Siihen nämä iskevät. 

Vierailija
86/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa avioeronnut mies on ehdoton no no.

Joo, joku paha vika on, ei muuten naiset unelmamiehestä eroa.

Vierailija
87/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapaisessa tilanteessa olleena sanoisin, että luota itseesi ja puhu avoimesti miehen kanssa peloistasi.

Minulla meni hyvin, oltiin molemmat miehen kanssa yhtä "salamarakastuneita", molemmat vähän jopa kauhuissamme siitä miten nopeasti kaikki tapahtui ja puhuimme usein siitä että pitäisi yrittää jarrutella ja rauhoittua. Lopulta kuitenkin tuntui turhalta jarrutella kun olimme molemmat samaa mieltä suhteessa.

En usko että olisi mennyt hyvin ellemme olisi puhuneet avoimesti peloista ja tunteista.

Tosin olen aloitusviestissäsi hieman huolestunut siitä, että puhutaan häistä ja lapsista kun mies on jo ollut samassa tilanteessa ennen... Tunteista ja ihastuksesta voi puhua, mutta sen verran pelisilmää pitää olla ettei ota noita puheeksi ellei molemmat ole samaa mieltä tai osoittanut asiaan kiinnostusta. Muutenkin yksipuolinen hullaantuminen on aina hieman suurempi "red flag" kuin se että molemmat ovat samalla aaltopituudella.

Vierailija
88/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä sanoi heti alkuun olevansa rehellinen "eikä minulla ole mitään salattavaa". No salattavaa totta vie paljastui eikä ollut rehellinenkään. Olin niin naiivi etten heti tajunnut, ettei tuollaisia tarvitse erikseen ilmoittaa, jos oikeasti on puhtaat jauhot pussissa.

Taannoin varattu mies viritteli suhdetta ja korosti olevansa luotettava. Varmaan vaimokin mielestä... Tajusin sentään irrottautua.

Vierailija
89/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särähtää korvaan tuo vakuuttelee olevansa rehellinen.

Niin minullakin.

Seitsemänkymppinen äitini on aina sanonut, että mikäli joku ihminen vakuuttelee rehellisyyttään ääneen, hän ei silloin ole rehellinen.

Oikeasti rehelliselle ihmiselle ei edes tule mieleen sanoa toiselle ääneen: "olen rehellinen", koska se on aidosti rehelliselle itsestäänselvä asia, jota ei tarvitse vakuutella.

Juuri näin on asia. Mieheni aina korostaa olevansa hyvin vaatimaton, "ei minulle mitään tarvitse, minä olen niin vaatimaton". Olen monta kertaa sanonut hänelle, että älä höpötä. Ihminen joka oikeasti on vaatimaton, ei ikinä korostaisi sitä kuinka vaatimaton on.

Vierailija
90/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eräs tuntemani patologinen valehtelija muistaa kertoa rehellisyydestään ja kuinka hän "ei voi sietää valehtelua".

Vierailija
91/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särähtää korvaan tuo vakuuttelee olevansa rehellinen.

Niin minullakin.

Seitsemänkymppinen äitini on aina sanonut, että mikäli joku ihminen vakuuttelee rehellisyyttään ääneen, hän ei silloin ole rehellinen.

Oikeasti rehelliselle ihmiselle ei edes tule mieleen sanoa toiselle ääneen: "olen rehellinen", koska se on aidosti rehelliselle itsestäänselvä asia, jota ei tarvitse vakuutella.

Juuri näin on asia. Mieheni aina korostaa olevansa hyvin vaatimaton, "ei minulle mitään tarvitse, minä olen niin vaatimaton". Olen monta kertaa sanonut hänelle, että älä höpötä. Ihminen joka oikeasti on vaatimaton, ei ikinä korostaisi sitä kuinka vaatimaton on.

Tää on ihana XD

Tulee ihan mielee sellainen 30-40 vuotta naimisissa ollut pari, missä toinen tietää toisen jutut aina paremmin eikä toinen jaksa oikein enää kuunnella, mutta silti ollaan ihan yhteenkasvetut ja tykätään toisesta ja tehdään kaikki yhdessä. 

Vierailija
92/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tapasin narsistieksäni siinä vaiheessa, kun olin suht tuoreeltaan eronnut (6kk) ja vielä erosta ihan rikki. Siinä kohtaa nämä narsistin ylistävät puheet ja täysin rajaton jumalointi, minun jalustalle nostaminen tekivät hyvää särkyneelle sydämelleni ja muserretulle itsetunnolleni. Olin hänelle täydellinen uhri. 

Olen tullut siihen tulokseen, että jos ihmisellä on ehjä itsetunto ja omanarvontunto, hän on tällaisille narsisteille ja psykopaateille paljon vaikeampi pala eikä niin houkutteleva vaihtoehto muutenkaan. Nämä hirviöt saalistaa heitä, jotka on helppo kietoa pauloihinsa ylistyssanoilla ja valheellisilla lupauksilla ikuisesta onnesta ja elämää suuremmasta rakkaustarinasta. Kun sydän on rikki, uskoo vaikka valheisiin saadakseen taas tuntea olevansa rakastettu ja ihana. Siihen nämä iskevät. 

Juu... voin kyllä kertoa, että rakkauspommitus menee täydestä myös niihin, joilla on hyvä itsetunto. Toisaalta hyvä itsetunto määrittää tehokkaasti alarajan _käytökselle, jonka muilta hyväksyy_. Kun minua alettiin haukkua mielipuoleksi ja kehotettiin hakeutumaan terapiaan, vaikka ihan muutama kuukausi sitten olin ollut jumalainen nainen, nousivat niskavillani pystyyn. Mies paineli muutamia nappeja, joiden paineleminen on minulle tabu ("noin ei vaan saa toiselle ihmiselle tehdä"), etten enää kaivannut henkistä yhteyttä hänen kanssaan. Se oli naps, poikki vaan, en halua mitään ihmisestä joka käyttäytyy noin. Mielenterveyteni kyseenalaistamisen lisäksi hän yritti puuttua rahankäyttööni, rikkoi lupauksiaan kostona jostain todellisesta tai kuvitellusta parisuhderikkeestä sekä testasi miten reagoin esim. haukkumasanoihin ja alkoi käyttää niitä mitkä menivät ihon alle. Hän myös haukkui minua mm. sanojensa vääristelemisestä, gaslightingista, manipuloinnista ja _vakuutti, ettei ole viholliseni_  :D Hälytyskellot kolisivat ja kovaa siinä vaiheessa.

Terve itsellisyys on hyvä asia - ja vielä parempaa on terve yhteisöllisyys niin, että on varaa pudottaa pois epäterveet ja vahingolliset ihmissuhteet. Minä olin niin vihainen kokemastani kohtelusta, etten viihtynyt kotona ollenkaan, vaan elvytin paljon vanhoja rakkaita ihmissuhteita ja pari rakasta harrastustakin. Eli suuntasin kokemani epäoikeudenmukaisuuden ja vihani tekemiseen ja ulospäin, en syytellyt itseäni enkä kyllä kaltoinkohtelijaanikaan. Mutta vihanjälkeisen hyvän olon kaipuun etsin itsestäni. En todellakaan kurkottanut kohti haukkujaani. 

Minun ohjeeni on, että niin kauan kuin teillä on sama näkemys realiteeteista, niin kaikki on hyvin. Mutta jos sinun todellisuudentajusi, mielenterveytesi tai muutenkaan ajattelukykysi joutuu missään vaiheessa kyseenalaistetuksi, niin petaa eroa. Hyvä nyrkkisääntö on se, että jos kokee tarvetta nauhoittaa keskustelut, koska olette jälkikäteen ihan eri mieltä siitä mitä puhuttiin tai että oliko koko keskustelua ylipäätään olemassa, niin sinua sumutetaan rajusti. Ja se on syy erota välittömästi, koska se saattaa olla viimeisiä hetkiä kun vielä uskoo omaan arvostelukykyynsä.

Gaslighting nimittäin tehoaa aivan jokaiseen yksilöön. Kyse on vain siitä, kuinka kauan resistenssi kestää.

Vierailija
93/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sano sille, että haluat ottaa aikalisän esim. kuukauden. Katso miten reagoi, antaako olla rauhassa ja odottaako ts. kohtaako sanat ja teot...

Minä tein näin liian yli-innokkaalle kosijalle (juu, olin ilman muuta juuri SE nainen hänelle). Sitä rauhaa kesti tasan 2 tuntia ja viestipommittelu alkoi ja soitot, mies veti kunnon kilarit kun muistutin että tahdon nyt miettiä rauhassa. "joo, joo, kyllä annan sulle tilaa"-hoki joka päivä mutta tilaa ei antanut ja yritti vielä manipuloida heittäytymällä marttyyriksi. Sen jälkeen alkoi syyttely, mies keksi mitä oudompia tarinoita minusta, soitti ja laittoi viestiä mihin vuorokauden aikaan tahansa ja auta armias jos ei minua huvittanut vastata heti. Onneksi pääsin siitä pässistä eroon aika nopeasti.

Vierailija
94/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei tietoisesti useimmiten toista tuhoa. Joskus se narsisti on se, joka tuhoaa rakastuneen itsetunnon. Ja eron jälkeen haukutaan tätä vähän rakkaudesta seonnutta narsistiksi. 

Kokemusta on naispuolisesta, jonka kanssa oli aluksi ihanaa. Oltiin samalla aaltopituudella. Nopeasti käytös muuttui, jäi kiinni räikeistä valheista. Aluksi en puuttunut asiaan, mutta pompottelu jatkui. Alkoi puhumaan kavereilleen ihan outoja asioita minusta. Kyselinkin, että miksi olet kanssani, jos olen niin hirveä? Sitten minusta tehtiin narsisti ja oli pakko irtautua. Ja se vasta sekamelska oli. Aloin epäilemään itseänikin, mutta seuraava suhde korjasi onneksi haavani. Minä, "narsisti" olin ihan rikki ja hajalla. 

Jos nainen puhuu paljon exästään, varsinkin narsistina, niin varoituskellot saa soida. Samaa mieltä pommittajamiehistä. Ei ole kyseessä välttämättä mikään psykopaati, mutta kertoo paljon, jos itsehillintää ei ole tarpeeksi. 

Vierailija
95/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu... voin kyllä kertoa, että rakkauspommitus menee täydestä myös niihin, joilla on hyvä itsetunto.

Aivan. Oma puoliso on ollut jo vuosikymmenen rakkauspommituksen uhri ja ajattelin jatkaa vielä hamaan tulevaisuuteen joka ikinen päivä.

Vierailija
96/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei tietoisesti useimmiten toista tuhoa. Joskus se narsisti on se, joka tuhoaa rakastuneen itsetunnon. Ja eron jälkeen haukutaan tätä vähän rakkaudesta seonnutta narsistiksi. 

Kokemusta on naispuolisesta, jonka kanssa oli aluksi ihanaa. Oltiin samalla aaltopituudella. Nopeasti käytös muuttui, jäi kiinni räikeistä valheista. Aluksi en puuttunut asiaan, mutta pompottelu jatkui. Alkoi puhumaan kavereilleen ihan outoja asioita minusta. Kyselinkin, että miksi olet kanssani, jos olen niin hirveä? Sitten minusta tehtiin narsisti ja oli pakko irtautua. Ja se vasta sekamelska oli. Aloin epäilemään itseänikin, mutta seuraava suhde korjasi onneksi haavani. Minä, "narsisti" olin ihan rikki ja hajalla. 

Jos nainen puhuu paljon exästään, varsinkin narsistina, niin varoituskellot saa soida. Samaa mieltä pommittajamiehistä. Ei ole kyseessä välttämättä mikään psykopaati, mutta kertoo paljon, jos itsehillintää ei ole tarpeeksi. 

Minä tein aivan saman! Kyselin, miksi hän haluaa olla niin kaltoinkohtelevan ja pahan ihmisen kanssa. En tunnistanut itseäni hänen kuvailuistaan. Hän halusi vain jatkaa kanssani. En ymmärrä, miten kukaan sietäisi niin voimakasta ristiriitaa parisuhteessaan. Mutta hänen mielestään oli normaalia pitää minua mielenterveysongelmaisena, manipulatiivisena ja sadistisena, ja silti haluta yhteistä loppuelämää kanssani. 

/92

Vierailija
97/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista puhua exän kanssa?

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.

Samat lauseet itselläkin päässä pyörivät..

Liian hyvin ollakseen totta. Hemmetti.

En tiedä mitä teen. Mutta jos tämä on totta niin en halua menettää.

No hän on puhunut paljon edellisistä suhteista. Ovat hyvissä väleissä niin lapsien kun exien kanssa. Puhuu heistä hyvällä mielellä.

Tietysti täytyy ehkä ottaa selvää enemmän jossain kohtii jos alkaa huomaamaan jotain vielä oudompaa tai jos miehen käytöksessä on jotain inhottavaa tms.

Ap

Onko siis monta avioliittoa jo takana? Jos on, niin hänellä on ehkä sellaisen "elämää suuremman" rakkauden tarve. Ja kun suhde arkipäiväistyy, ero ja uuden sen oikean rakkauden etsintä.

Vierailija
98/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omaan korvaan vain ihmiseltä, joka ei kykene sietämään sitä arkea ollenkaan. Kun se kunnon arki astuu kuvioihin menee siinä sitten vuosi tai viisi, niin taas katsellaan vihreämpää aidan takana.

Mulla on yksi tällainen tutttava. Sillä oli taas viime kesänä isot kirkkohäät Elämän Rakkauden Numero 3 kanssa. Kaavaan kuuluu että tehdään yhteinen lapsi ja otetaan liikuttavia raskauskuvia netti pullolleen. Tämä MIES siis tahtoo tehdä niin. Sitten parin vuoden päästä mies itkee äidilleen miten vaimo onkin raivohullu sekopää ja tulee ero.

Tämä mies on korkeasti koulutettu, helvetin komea, menestynyt yrittäjä, hyväkäytöksinen ja sillä on jopa kaunis laulunääni. Epäilemättä hukuttaa tapailemansa naiset rakkauteen kuten ap:n tapauksessakin. Tapailee vaan kauniita, hoikkia, koulutettuja ja menestyneitä naisia. Face on täynnä "ihanan vaimoni kanssa siellä sun täällä" -päivityksiä.

Mutta arkea ei sitten ne suhteet kestä.

Sääli lapsille.

Vierailija
99/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eräs kaverini päätyi narsistin uhriksi enkä itse voinut missään vaiheessa käsittää miten kukaan voi haluta mieheltä sellaista kohtelua mitä niillä alkuun oli. Itse ainakin haluan tasavertaisen kumppanin. Jos tahdon palvontaa, otan kultaisen noutajan.

Kysy ap itseltäsi, että jos mies käyttäytyisi aina kuten nyt, jaksaisitko katsella sitä parisuhteessa? Jos olet tasapainoineni ihminen, et ihan oikeasti jaksaisi kuunnella vuodesta toiseen mitään "haluan vain sinut" -shittiä. Haluat miehen, jolla on omakin elämä ja sinulla omasi, vaikka teillä olisi yhteinen elämä myös. Siis vaikka miehesi olisi täysin terve ja vilpitön, tykkäisitkö oikeasti tuollaisesta palvonnasta ja vouhotuksesta pitkän päälle?

Minä en.

Vierailija
100/303 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eräs kaverini päätyi narsistin uhriksi enkä itse voinut missään vaiheessa käsittää miten kukaan voi haluta mieheltä sellaista kohtelua mitä niillä alkuun oli. Itse ainakin haluan tasavertaisen kumppanin. Jos tahdon palvontaa, otan kultaisen noutajan.

Kysy ap itseltäsi, että jos mies käyttäytyisi aina kuten nyt, jaksaisitko katsella sitä parisuhteessa? Jos olet tasapainoineni ihminen, et ihan oikeasti jaksaisi kuunnella vuodesta toiseen mitään "haluan vain sinut" -shittiä. Haluat miehen, jolla on omakin elämä ja sinulla omasi, vaikka teillä olisi yhteinen elämä myös. Siis vaikka miehesi olisi täysin terve ja vilpitön, tykkäisitkö oikeasti tuollaisesta palvonnasta ja vouhotuksesta pitkän päälle?

Minä en.

Mun mies kuuluu ilmeisesti kategoriaan "palvovat" ja vouhottajat". Mua se ei kuitenkaan pahemmin haittaa, koska olen häntä kohtaan täsmälleen samanlainen:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä