Onko järkevää edes haluta parisuhdetta?
Jos seksi ei ole tarpeellista? Jos seksihalut ovat todella matalat. Tätä kysyy mies.
Kommentit (45)
Haluaisin parisuhteen, jakaa arjen naisen kanssa. Ongelma on, että olen reilut nelikymppinen viikonloppuisi jolla enemmän kuin 1 lapsi. Rakastan lapsia ja tapaan heitä usein, mutta se kolikon kääntöpuoli eli pelottavat naiset matkoihinsa. Nettideiteillä homma yleensä tyssää siihen kun kysytään lasten lukumäärä.
Ehkä sitten kun kaikki lapset ovat aikuisia tai lähempänä aikuisuutta voi olla taas jotain mahdollisuuksia. Tosin olen sitten jo aika vanha ukko. Olenkin pikkuhiljaa luopunut toivosta ja jos meinaa naisen kosketuksen vielä tuntea niin kai se on maksulliselle mentävä. Pitkään olen tuota vältellyt eettisen näkemyksen takia, mutta julma todellisuus on se mikä on. Olen järkeillyt, että ostetaanhan sitä monia muitakin muitakin palveluja, joten miksei sitten tuota.
Vierailija kirjoitti:
No jos parisuhde on sun mielestä vaan seksiä varten, niin ei varmaan sitten ole järkevää. Useimmiten ihmiset kyllä haluaa muutakin kuin vaan sitä yhtä juttua suhteessa.
Olen itse hyvin seksuaalinen ihminen, mutta nykyään enemmän kiinnostaa tehdä vaimon kanssa asioita enemmän ja enemmän ja seksi on vaan bonus suhteelle. Arvostan yhteistä tekemistä enemmän kuin seksiä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut sen kuvan, että miehet haluavat nimenomaan suhteessa ollessaan seksiä ja paljon. Tämä on se syy, miksi mieluummin olen yksin, koska toisenlaisia miehiä ei vaan näytä olevan.
Tuo on täyttä roskaa, ehkä kun puhutaan 16-22v ikäisistä. Muuten miehet ei halua seksiä. 30-45 naiset taas on kyltymättömiä ja mikään ei heille riitä. Siksi minä joudun loppuelämän olemaan yksin, kun naiset ei muuta halua kuin käyttää hyväksi miehiä ja vaatimaan seksiä.
Älä jauha paskaa, aikuinen mies.
Haluaa 16-99 vuotiaat myös lompakkosi sisällön. Ei siis pelkkää seksiä kuten väität.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ap ole kehenkään rakastunut, tai edes ihastunut, niin ei tietenkään ole mitään järkeä haluta olla parisuhteessa. Yleensä sitten, kun joku ihminen kolahtaa, sitä tahtoo viettää aikaa hänen kanssaan, harrastaa seksiä (myös anaalia) ja sitoutua häneen. Sitä ennen asiaa on turha edes miettiä.
Juuri näin.
Juuri näin. Arjen jakaminen toisen kanssa ei ole minulle parisuhdetarve, seksi ja läheisyys on.