Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkevää edes haluta parisuhdetta?

Vierailija
17.07.2019 |

Jos seksi ei ole tarpeellista? Jos seksihalut ovat todella matalat. Tätä kysyy mies.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos parisuhde on sun mielestä vaan seksiä varten, niin ei varmaan sitten ole järkevää. Useimmiten ihmiset kyllä haluaa muutakin kuin vaan sitä yhtä juttua suhteessa.

Vierailija
2/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo päättänyt, että jos tämä nykyinen suhde kaatuu, en tule enää parisuhteeseen menemään. Käyttäisin mielummin maksullisia seksitarpeisiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen seksinkään takia ihan kaikkia sirkustemppuja kannata suorittaa. Ei se nyt niin ihmeellinen asia ole.

Sinccis

Vierailija
4/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuutta, romantiikkaa ja läheisyyttä voi olla ilman seksiäkin.

Vierailija
5/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo päättänyt, että jos tämä nykyinen suhde kaatuu, en tule enää parisuhteeseen menemään. Käyttäisin mielummin maksullisia seksitarpeisiini.

Minä olen hommannut fwb-suhteen. Tulee halvemmaksi. 

Vierailija
6/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos parisuhde on sun mielestä vaan seksiä varten, niin ei varmaan sitten ole järkevää. Useimmiten ihmiset kyllä haluaa muutakin kuin vaan sitä yhtä juttua suhteessa.

Oletko nainen? Ainakin täällä naiset mellastaa, kuin seksiä pitää olla joka päivä ja sen pitää olla todella hyvää ja pe nik sen pitää olla vähintään 20cm. Eli kyllä se tuntuu olevan parisuhteessa melkoinen kynnyskysymys. Jokuhan täällä sanoi, että parisuhdetta ei voi olla, jos ei seksi ole 1-2 krt viikossa. Se oli nainen. 

Vierailija
7/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkkuna reilu 10 vuotta juuri sen takia, että seksihalut ovat aika alhaalla. Itsetyydytän 1krt viikossa. T. Ap

Vierailija
8/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hakemassa miestä, niin juurikin aloittajan kaltainen vähään seksiin tyytyvä olisi se passeli.

Vierailija
9/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen? Ainakin täällä naiset mellastaa, kuin seksiä pitää olla joka päivä ja sen pitää olla todella hyvää ja pe nik sen pitää olla vähintään 20cm. Eli kyllä se tuntuu olevan parisuhteessa melkoinen kynnyskysymys. Jokuhan täällä sanoi, että parisuhdetta ei voi olla, jos ei seksi ole 1-2 krt viikossa. Se oli nainen. 

Olen. Ja miehetkö ei ikinä halua seksiä parisuhteessa vai? Se on joillekin kynnyskysymys, jotkut pitää sitä vaan tärkeänä osana suhdetta ja joitain ei kiinnosta. Mielestäni parisuhde ei ole pelkästään seksiä varten, vaan se on osa suhteen kokonaisuutta.

Vierailija
10/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin suhteessa, niin ahdisti kun nainen halusi kokoajan, se suhde kaatui siihen ja omasta päätöksestäni. Sanoin silloin naiselleni, että en halua seksiä vaan olla muuten vaan hänen kanssaan. Aina hän suuttui ja kiukutteli, niin jouduin lopettamaan suhteen. T. Ap

Vierailija
11/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun olin suhteessa, niin ahdisti kun nainen halusi kokoajan, se suhde kaatui siihen ja omasta päätöksestäni. Sanoin silloin naiselleni, että en halua seksiä vaan olla muuten vaan hänen kanssaan. Aina hän suuttui ja kiukutteli, niin jouduin lopettamaan suhteen. T. Ap

Teitkö alusta asti tämän seksittömyyden selväksi?

Vierailija
12/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut sen kuvan, että miehet haluavat nimenomaan suhteessa ollessaan seksiä ja paljon. Tämä on se syy, miksi mieluummin olen yksin, koska toisenlaisia miehiä ei vaan näytä olevan.

Vierailija
13/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut sen kuvan, että miehet haluavat nimenomaan suhteessa ollessaan seksiä ja paljon. Tämä on se syy, miksi mieluummin olen yksin, koska toisenlaisia miehiä ei vaan näytä olevan.

Tuo on täyttä roskaa, ehkä kun puhutaan 16-22v ikäisistä. Muuten miehet ei halua seksiä. 30-45 naiset taas on kyltymättömiä ja mikään ei heille riitä. Siksi minä joudun loppuelämän olemaan yksin, kun naiset ei muuta halua kuin käyttää hyväksi miehiä ja vaatimaan seksiä. 

Vierailija
14/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sellaisesta voi puhua, minä olin tottunut edellisessä suhteessa siihen, että nainen ei halua koskaan. Se oli elämäni paras suhde, koska minä jouduin tinkaamaan sitä seksiä. Inhottavaa joutua seksiterrorismin uhriksi.

Vierailija
15/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ap ole kehenkään rakastunut, tai edes ihastunut, niin ei tietenkään ole mitään järkeä haluta olla parisuhteessa. Yleensä sitten, kun joku ihminen kolahtaa, sitä tahtoo viettää aikaa hänen kanssaan ja sitoutua häneen. Sitä ennen asiaa on turha edes miettiä.

Vierailija
16/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkään aikaan panettanut niin ei ole tarvetta suhteellekaan. Sillon kun on elämä, talous, ihmissuhteet kondiksessa eikä paneta niin turhahan sitä olisi tuohon ketään riipaksi ottaa. Ilmaiseksi saa jos mieli tekee, mutta en minä maksullistakaan pois sulje.

Vierailija
17/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pitkään aikaan panettanut niin ei ole tarvetta suhteellekaan. Sillon kun on elämä, talous, ihmissuhteet kondiksessa eikä paneta niin turhahan sitä olisi tuohon ketään riipaksi ottaa. Ilmaiseksi saa jos mieli tekee, mutta en minä maksullistakaan pois sulje.

10 vuotta sinkkuna ja hieman on ajatukset samanlaiset, että mitä sillä naiselle tekee, jos ei seksihaluja ole. Eihän siitä ole kuin haittaa vain!

Vierailija
18/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sellaisesta voi puhua, minä olin tottunut edellisessä suhteessa siihen, että nainen ei halua koskaan. Se oli elämäni paras suhde, koska minä jouduin tinkaamaan sitä seksiä. Inhottavaa joutua seksiterrorismin uhriksi.

Niin no tuollaisista asioista pitäisi puhua suhteessa, ettei tule kellekään ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
19/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sinkkuna ja hieman on ajatukset samanlaiset, että mitä sillä naiselle tekee, jos ei seksihaluja ole. Eihän siitä ole kuin haittaa vain!

Eri ihmistyypit haluaa eri asioita suhteelta. Toisille tärkeintä on kumppanuus ja läheisyys, sitten vasta seksi. Minusta taas kumppanuutta ja läheisyyttä ei ole ilman seksuaalista halua kumppaniin ja jos minulla ei ole mitään haluja ylipäätään seksiin niin luonnollisesti nämä toissijaisetkaan tarpeet ei ala kiinnosta enkä niiden ylläpitoon motivoidu.

Vierailija
20/45 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmistyypit haluaa eri asioita suhteelta. Toisille tärkeintä on kumppanuus ja läheisyys, sitten vasta seksi. Minusta taas kumppanuutta ja läheisyyttä ei ole ilman seksuaalista halua kumppaniin ja jos minulla ei ole mitään haluja ylipäätään seksiin niin luonnollisesti nämä toissijaisetkaan tarpeet ei ala kiinnosta enkä niiden ylläpitoon motivoidu.

Ja ne seksihalut toiseen katoaa kyllä viimeistään kun toinen on 50+ iässä. Eli jätetään vaan suhteet sinne nuoremmille 20-35v. Seksuaalisesti ei enää tuota vanhempi kyllä kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä