Mulla on tummat hiukset, mutta värjään ne vaaleiksi
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Selvästi aito blondi, jos ei tuon vertaa ymmärrä.
Kiitos, tunnen olevani henkisesti vaaleahiuksinen, olen vain syntynyt väärään kehoon
Tumma niin kauan kunnes hiuksesi harmaantuvat.
Olet tummahiuksinen, joka on naamioitunut vaaleahiuksiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet tummahiuksinen, joka on naamioitunut vaaleahiuksiseksi.
Mutta jos sun pitäisi ilmoittaa katoamisilmoitus minusta niin sanoisit että vaaleahiuksinen
Vierailija kirjoitti:
Olet tummahiuksinen, joka on naamioitunut vaaleahiuksiseksi.
Kukaan ei sano tolleen blondeista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tummahiuksinen, joka on naamioitunut vaaleahiuksiseksi.
Mutta jos sun pitäisi ilmoittaa katoamisilmoitus minusta niin sanoisit että vaaleahiuksinen
"Kadonneella on tummat hiukset, jotka on vaalennettu."
Edelleen.. kukaan. Ei kukaan puhu tolleen.
Mietit liikaa, mitä muut ajattelevat. Muista elää. Blondius voi muuttaa elämäsi hauskemmaksi tai sitten ei. Kokeile rohkeasti.
Pitkän päälle tekee tosi pahaa hiuksille. Lopetin itse blondaamisen ja hiukset ovat nyt paljon paremmassa kunnossa.
tummia hiuksia ei värjätä vaaleiksi vaan valkaistaan, otetaan siis väri eli pigmenttiä pois
Värjäätkö eka kertaa? Onnistuu hyvin, let's do it!
Tummien hiuksien värjääminen kotikonstein pättyy todennäköisesti katastrofiin. Kampaaja osaa keinot ja ehkä ei ihan kerralla värinvaihdos onnistu, mutta parin-kolmen kampaajakäynnin jälkeen soit hyvinkin näyttää blondilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tummahiuksinen, joka on naamioitunut vaaleahiuksiseksi.
Mutta jos sun pitäisi ilmoittaa katoamisilmoitus minusta niin sanoisit että vaaleahiuksinen
Olet aikuinen ja saat kadota.
Tummista vaaleiksi tarvitsee hyvän kampaajan ja useita kertoja riippuen kuin vaaleaksi haluat. On nimittäin jo 50 vuoden kokemus kotivärjäyksistä, olisinpa ottanut aina kuvan, se kävisi niin vitsikirjana kuin elämäkertana. Toisinaan onnistui paremmin ja toisinaan melkein itkin ihmisten ilmoille lähtiessä. Olen oppinut kantapään kautta konstit miten saan pahimmastakin tuloksesta säällisen, jopa kauniin sävyiseksi. Yllätyin myös miten hyvin sitruuna on toiminut auringon kanssa kun hiukset ovat värjäyksen jälkeen pissan keltaiset tai oranssit. Sitruuna+aurinki kombo tekee hiuksista raikkaan puhtaan vaaleat. Fairy myös hyvänä apuna jos epäonnistunutta väriä haluaa hieman laimentaa. Vihreän siniset metalliset latvat ja päältä oranssiin vivahtava, siinä tarvitaan hermoja ja kylmää toimintaa. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sen varovaisemmaksi. Kampaamoon kannattaa AINA turvautua mikäli on lähipäivinä juhliin meno, tiedän minä joka usein olen edellisenä päivänä päättänyt sittenkin kokeilla sävyttää uuden sävyn... Mieheni ilme on ollut näkemisen arvoinen muttei enää sano mitään kun siitä tulisi lisäksi ikävä tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tummahiuksinen, joka on naamioitunut vaaleahiuksiseksi.
Mutta jos sun pitäisi ilmoittaa katoamisilmoitus minusta niin sanoisit että vaaleahiuksinen
"Vaaleaksi värjätut hiukset" koska viikossa alkaa näkyä juurikasvu.
Silloin kun olin J0el Hokka fani olisin halunnut värjätä blondiksi näyttääkseni häneltä
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Minulla vaaleat hiukset, jos värjään pistän vaaleaa, minulla on siniset silmät. Olenko blondi ?
Vetyperoksiidiblondi on blondimpi kuin blondi.
Selvästi aito blondi, jos ei tuon vertaa ymmärrä.