Onko järkevää edes haluta parisuhdetta?
Jos seksi ei ole tarpeellista? Jos seksihalut ovat todella matalat. Tätä kysyy mies.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
No jos parisuhde on sun mielestä vaan seksiä varten, niin ei varmaan sitten ole järkevää. Useimmiten ihmiset kyllä haluaa muutakin kuin vaan sitä yhtä juttua suhteessa.
Jos seksiä ja fyysistä läheisyyttä ei oteta lukuun, mikä on sellainen fyysinen tai emotionaalinen tarve, jota et voi saada sinkkuna tyydytetyksi?
Jos en olisi kiinnostunut seksistä, en varmastikaan olisi parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos parisuhde on sun mielestä vaan seksiä varten, niin ei varmaan sitten ole järkevää. Useimmiten ihmiset kyllä haluaa muutakin kuin vaan sitä yhtä juttua suhteessa.
Jos seksiä ja fyysistä läheisyyttä ei oteta lukuun, mikä on sellainen fyysinen tai emotionaalinen tarve, jota et voi saada sinkkuna tyydytetyksi?
Minuakin kiinnostaisi.
Miksi järjestäen aina, kun seksi ei kiinnosta, myös keskusteluyhteyttä pitää pantata? Jos rehellisesti ilmoittaa asian, että seksi ei kiinnosta nyt eikä jatkossa, seksiterroristi kyllä häipyy muualle terrorisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi järjestäen aina, kun seksi ei kiinnosta, myös keskusteluyhteyttä pitää pantata? Jos rehellisesti ilmoittaa asian, että seksi ei kiinnosta nyt eikä jatkossa, seksiterroristi kyllä häipyy muualle terrorisoimaan.
Outoa, jos ei itse pysty päättelemään suhteen olevan seksitön.
En ole parisuhteessa, enkä mene. Seksihommat hoituvat nuoren kauniin opiskelijatytön kanssa, jota tulee sponsoroitua muutaman kerran kuukaudessa. Joskus tulee sorruttua yhden yön -juttuihin, mutta ne ovat kyllä järjestäen huonompaa kuin tämän opiskelijatytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, jos yrittää ratkaista suhteen ongelmia tunnollisesti vuosia, kuten ihmiset *keskimäärin* tekevät ennen eropäätöstä. Outoa, hyvin hyvin outoa.
Ei siitä miehelle juurikaan ole iloa, varsinkaan ap:n tapauksessa, kun seksi ei kiinnosta. Tosin aika harva pitkään parisuhteessa ollut mieskään saa parisuhteessa seksiä. Naiselle suhde on tavallisesti taloudellisesti kannattava. Erityisesti ero on naiselle hyvin tuottoisa.
Mulla seksi on tärkeää (siis parisuhteessa), mutta muuten olen joutunut toteamaan etten ole ilmeisesti parisuhdeihminen. En vaan siedä ollenkaan sitä kaiken kattavaa epävarmuutta mikä on jo tapailuvaiheessa, kun ihan jatkuvasti saa olla varpaillaan milloin toinen peruu tapaamisen tai kenties lopettaa koko tapailun. Muutenkin kamalan työlästä olla koko ajan keksimässä itse yhteistä tekemistä, tuntuu kuin kiskoisi kivirekeä.
N42
Hommat hoituu pari kertaa vuodessa Aasian seksilomalla. Naiset ovat loppujen lopuksi kaikki vain kauppatavaraa, myönsivät he sitä sitten tai ei. Vievät vain miehen rahat tilanteessa kuin tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pitkään aikaan panettanut niin ei ole tarvetta suhteellekaan. Sillon kun on elämä, talous, ihmissuhteet kondiksessa eikä paneta niin turhahan sitä olisi tuohon ketään riipaksi ottaa. Ilmaiseksi saa jos mieli tekee, mutta en minä maksullistakaan pois sulje.
10 vuotta sinkkuna ja hieman on ajatukset samanlaiset, että mitä sillä naiselle tekee, jos ei seksihaluja ole. Eihän siitä ole kuin haittaa vain!
Eri ihmistyypit haluaa eri asioita suhteelta. Toisille tärkeintä on kumppanuus ja läheisyys, sitten vasta seksi. Minusta taas kumppanuutta ja läheisyyttä ei ole ilman seksuaalista halua kumppaniin ja jos minulla ei ole mitään haluja ylipäätään seksiin niin luonnollisesti nämä toissijaisetkaan tarpeet ei ala kiinnosta enkä niiden ylläpitoon motivoidu.
Ja ne seksihalut toiseen katoaa kyllä viimeistään kun toinen on 50+ iässä. Eli jätetään vaan suhteet sinne nuoremmille 20-35v. Seksuaalisesti ei enää tuota vanhempi kyllä kiinnosta.
Itse ole 44v nainen ja pari kuukautta sitten tutustuin ihanaan 52v mieheen. Todella hyvää seksiä! Ja paljon fyysistä läheisyyttä. Toivon, että tästä tulisi loppuelämäni suhde, sovimme niin monilta osin yhteen. Ja toki on täysin mahdollista, että seksi hiipuu jossain vaiheessa, mutta toivottavasti ei vielä pitkään aikaan. Mies vaikuttaa hyvinkin halukkaalta ja kykenevältä (enemmän jopa kuin edellisen suhteeni 45v mies, mutta tämä uudempi tuttavuus onkin urheilullinen ja syö terveellisesti)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pitkään aikaan panettanut niin ei ole tarvetta suhteellekaan. Sillon kun on elämä, talous, ihmissuhteet kondiksessa eikä paneta niin turhahan sitä olisi tuohon ketään riipaksi ottaa. Ilmaiseksi saa jos mieli tekee, mutta en minä maksullistakaan pois sulje.
10 vuotta sinkkuna ja hieman on ajatukset samanlaiset, että mitä sillä naiselle tekee, jos ei seksihaluja ole. Eihän siitä ole kuin haittaa vain!
Eri ihmistyypit haluaa eri asioita suhteelta. Toisille tärkeintä on kumppanuus ja läheisyys, sitten vasta seksi. Minusta taas kumppanuutta ja läheisyyttä ei ole ilman seksuaalista halua kumppaniin ja jos minulla ei ole mitään haluja ylipäätään seksiin niin luonnollisesti nämä toissijaisetkaan tarpeet ei ala kiinnosta enkä niiden ylläpitoon motivoidu.
Ja ne seksihalut toiseen katoaa kyllä viimeistään kun toinen on 50+ iässä. Eli jätetään vaan suhteet sinne nuoremmille 20-35v. Seksuaalisesti ei enää tuota vanhempi kyllä kiinnosta.
Itse ole 44v nainen ja pari kuukautta sitten tutustuin ihanaan 52v mieheen. Todella hyvää seksiä! Ja paljon fyysistä läheisyyttä. Toivon, että tästä tulisi loppuelämäni suhde, sovimme niin monilta osin yhteen. Ja toki on täysin mahdollista, että seksi hiipuu jossain vaiheessa, mutta toivottavasti ei vielä pitkään aikaan. Mies vaikuttaa hyvinkin halukkaalta ja kykenevältä (enemmän jopa kuin edellisen suhteeni 45v mies, mutta tämä uudempi tuttavuus onkin urheilullinen ja syö terveellisesti)...
Minäkin 44-v mies syön terveellisesti, en juo, en tupakoi, harrastan painonnostoa, pyöräilyä ja uintia. Seisoo kokoajan, mistäs minulle löytyisi seksihurjasteluja? Olen paljon parempi kuin moni 20-v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teitä kiinnosta ihan vain yhdessä jakaa elämää? Olla oikeasti, avoimesti täysin oma itsensä jonkun kanssa? Että on yhteisiä tavoitteita? Että saa ja antaa tukea? Fyysinen läheisyys ilman seksiä? Jaetut kokemukset ja muistot? Oppia tuntemaan toinen todella syvällisesti? Jne. Ja kaikki tämä yhdessä paketissa. Olla tärkeä toiselle ja että itse pitää toista tärkeänä. Rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teitä kiinnosta ihan vain yhdessä jakaa elämää? Olla oikeasti, avoimesti täysin oma itsensä jonkun kanssa? Että on yhteisiä tavoitteita? Että saa ja antaa tukea? Fyysinen läheisyys ilman seksiä? Jaetut kokemukset ja muistot? Oppia tuntemaan toinen todella syvällisesti? Jne. Ja kaikki tämä yhdessä paketissa. Olla tärkeä toiselle ja että itse pitää toista tärkeänä. Rakastaa.
Ei kiinnosta. En tarvitse seuraneitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, jos yrittää ratkaista suhteen ongelmia tunnollisesti vuosia, kuten ihmiset *keskimäärin* tekevät ennen eropäätöstä. Outoa, hyvin hyvin outoa.
Yrität ehkä olla sarkastinen, mutta minusta tämä on oikeasti aika outoa. Näissä ongelmissa kun on melkein aina kyse aidosta yhteensopimattomuudesta. Jos on valmis kohtaamaan tosiasiat tosiasioina, ei tarvitse vuosia ymmärtääkseen, että meidän tunteisiin, seksiin, yhdessäoloon, romantiikkaan jne. liittyvät tarpeet eivät nyt vain kohtaa. Ei toinen muutu erilaiseksi, vaikka sitä kuinka toivoisi.
Ihmiset eivät vain halua "luovuttaa", ja siksi epätyydyttävissä suhteissa kärvistellään vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyviä ystäviä, jotka olen tuntenut vuosia, joilta saan rohkaisevia halauksia, joiden kanssa minulla on ollut ikimuistoisen hauskaa ja joiden kanssa jaan ja juhlistan elämän iloja.
Totta kai näitä asioita on myös seurustelukumppanin kanssa, mutta en todellakaan tarvitse seurustelukumppania näihin asioihin. Seurustelukumppani on minulle ennen kaikkea muuta rakastaja: joku, jonka kanssa ollaan intiimisti, jaetaan viinipullo kylvyssä, jonka kanssa nautitaan fyysisestä läheisyydestä ja jonka kanssa harrastetaan paljon pervoa seksiä.
Jos en voi saada rakastajaa, olen mieluummin sinkku ja vietän vain enemmän aikaa ystävieni kanssa.
Voitaisiin tehdä niin, että parisuhteessa olisivat suomalaiset ja seksitarpeet molemmat tuydyttäisivät muualla. Naisille afrikkalainen ja miehille thaikku. Kaikki olisivat tyytyväisiä.255
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olisihan se varmasti upeaa jos elämä olisi parisuhteessa romanttista harlekiinihömppää, mutta kun ei tosiaan ole niin ei kiitos parisuhteelle. Elämä on paljon yksinkertaisempaa ja miellyttävämpää yksin kuin jatkuva vääntö ja hankaluus toisen kanssa.
Ja believe me, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität ehkä olla sarkastinen, mutta minusta tämä on oikeasti aika outoa. Näissä ongelmissa kun on melkein aina kyse aidosta yhteensopimattomuudesta. Jos on valmis kohtaamaan tosiasiat tosiasioina, ei tarvitse vuosia ymmärtääkseen, että meidän tunteisiin, seksiin, yhdessäoloon, romantiikkaan jne. liittyvät tarpeet eivät nyt vain kohtaa. Ei toinen muutu erilaiseksi, vaikka sitä kuinka toivoisi.
Ihmiset eivät vain halua "luovuttaa", ja siksi epätyydyttävissä suhteissa kärvistellään vuosia.
No, oikeassahan olet. Jos asiaa katsoo tarpeeksi kaukaa, niin aidosti outoahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyviä ystäviä, jotka olen tuntenut vuosia, joilta saan rohkaisevia halauksia, joiden kanssa minulla on ollut ikimuistoisen hauskaa ja joiden kanssa jaan ja juhlistan elämän iloja.
Totta kai näitä asioita on myös seurustelukumppanin kanssa, mutta en todellakaan tarvitse seurustelukumppania näihin asioihin. Seurustelukumppani on minulle ennen kaikkea muuta rakastaja: joku, jonka kanssa ollaan intiimisti, jaetaan viinipullo kylvyssä, jonka kanssa nautitaan fyysisestä läheisyydestä ja jonka kanssa harrastetaan paljon pervoa seksiä.
Jos en voi saada rakastajaa, olen mieluummin sinkku ja vietän vain enemmän aikaa ystävieni kanssa.
Eli sinulle se, että saa asua ja elää toisen kanssa ja jakaa se arki, ei ole jotakin mitä tarvitset?
Ei synny kohtaamisia luonnostaan missään kun työt ja lapsen hoito vie ajan lähes täysin. Nettiin ei ole oikein luottaminen näissä jutuissa kun ei tahdo naisia tavata sitäkään kautta. Mutta kyllä se seksin ajattelu ja tarve tuntuu vaan vähenevän kun aika kuluu. Joskus tuntuu onnettomalta kun ei ole kumppania elämässä mutta toisaalta taas välillä olen tyytyväinen kun kun kuuntelee jotain tuttuja ja heidän typeriltä kuulostavia riitoja jostain ihan pikkujutuista.
m39