Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun

Vierailija
15.07.2019 |

Asiakkaiden kritiikki tehosi?

Kommentit (649)

Vierailija
81/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ottaa valmiin patongin niin alkaa kitinä että tässä on tomaattia, en voi syödä, hyi oliivia en tykkää, voi kauhea kun on tulista. Tai että eipä maistu miltään kun ei ole sitä ja tätä, olisin halunnut niitä ja näitä. Ja arvatkaa vaan meneekö kassalla aikaa selittää mitä valmis patonki sisältää. Itse veikkaan samaa aikaa kun tavallisen tilauksen tekemisessäkin.

Vierailija
82/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Kokonainen juusto-oregano.

Kananrinta.

Tavallinen juusto, saa paahtaa.

Kaikki muut kasvikset paitsi oliivi.

Southwest-kastike, ei mausteita.

Mukaan kiitos.

Ei se niin hankalaa ole, vaikka olen tavallista tollompi. Ja on hyvää.

Jos käy pari kertaa vuodessa, niin ei ole tuollaista ritirimpsua hallussa. Haluaa funtsia ja naatiskella asian kanssa.

Se ei yleensä onnistu rauhassa, kun se jono takana kasvaa. Suomalaiset -tämä jonottajien ihme kansa, ei kuitenkaan ole kovin korrekteja... Heille jokainen sekuntti on tärkeää. He alkavat puhista, yskiä, vaihdella jalkaa, hikoilla, tuhista takanasi. Sitten ystävällisesti heille hymyilen ja sanon: "joo ja tässähän kestää". Kuuluu eri asteista murinaa.

Sitten taas hetken mietin vaihtoehtoja, ehkä sanon jotain ääneenkin... Sitten sitä ei ole ja taas alkaa miettiminen alusta.

Ei, eihän tämä vaikeeta ole. Välillä vaan tuntuu, että a la carteessa pääsee nopeemmin lopputulokseen kuin Subin tiskillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menen ravintolaan syömään tai haen mukaan, haluan, että joku enemmän ruoanlaitosta ymmärtävä on suunnitellut annoksen maut sopimaan mahdollisimman hyvin yhteen. Randomiannoksen voin tehdä kotona itse halvemmalla.

Sinänsä hauska peruste, sillä todella monessa take away -paikassa ne lisukkeet ovat kaikissa annoksissa samat, olipa annoksessa sitten lihaa, kalaa, tai vegeä.

Vierailija
84/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt kun täällä on myyjäkin paikalla, niin joko sinne Subiin on saatu kyltit niihin tuotteisiin?

Mä kun valitsen ne sen mukaan mitkä on houkuttelevimman näköisiä, toki varmistan vielä aina mitä olen tilaamassa. 

Lukeeko niissä jo kissan kokoisin kirjaimin mitä ne tuotteet on?

Sinccis

Joskus kun ei lukenut se oli meinaan sitä, että siinä vartti ihmeteltiin tiskillä, että mikä tuote on mitäkin ja enää ei lopussa myyjä tiennyt mitä olen tilaamassa .. 

Millaisia kylttejä meinaat? Siis sellaisia tikkuja missä lukisi erikseen kaikkien lihojen nimet, niin kuin jätskipaikoissa? Ainoat kyltit on ne tiskin yläpuolella olevat mallikuvat, joissa on sämpylän kuva, täytteen nimi (nimi viittaa aina siihen lihatäytteeseen) sekä puolikkaan ja kokonaisen sämpylän hinta kyseisellä täytteellä sekä salaattiversion hinta kyseisellä lihalla. 

No, menee pari tuntia tilatessa, jos niissä tuotteissa ei lue mitä ne on. Ensin pitää selvittää mitä mikin tuote on.

Sinccis

Vierailija
85/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran reissussa lapsi halusi patongin Subwaysta. Liikkeen ulkopuolella mainostettiin sillä hetkellä tarjouksessa olevaa patonkia. Menin lapsen kanssa sisään ja pyysin, että tuollainen tarjouksessa oleva patonki. Myyjä kysyi minulta mitä siihen laitetaan. Sain hämmästykseltäni sanottua, että samat, mitä kuvassa on, mutta myyjä toisti kysymyksen. Eka kerta Subwayssa oli niin outo kokemus, että en ole mennyt toiste.

Tätä mä olen aina ihmetellyt. Miksi on olemassa päivän tarjouspatonki, kun sitä ei kuitenkaan ole?

Se kuva on joo tarjoiluvaihtoehto, mutta miksei sitten samalla valmis sub? Miksei se päivän tarjous voi olla tietty valmis juttu ja se vaan kasataan siinä asiakkaan tilattua, ilman lisäkysymyksiä?

Onhan hampurilaispaikoissakin kuvat ja niitä voi osoitella, jos ääntä ei lähde. Saa sitä mitä tilaa. Subissa ei.

Vierailija
86/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kananrinta.

Mukaan kiitos.

Jos käy pari kertaa vuodessa, niin ei ole tuollaista ritirimpsua hallussa. Haluaa funtsia ja naatiskella asian kanssa.

Se ei yleensä onnistu rauhassa, kun se jono takana kasvaa. Suomalaiset -tämä jonottajien ihme kansa, ei kuitenkaan ole kovin korrekteja... Heille jokainen sekuntti on tärkeää. He alkavat puhista, yskiä, vaihdella jalkaa, hikoilla, tuhista takanasi. Sitten ystävällisesti heille hymyilen ja sanon: "joo ja tässähän kestää". Kuuluu eri asteista murinaa.

Sitten taas hetken mietin vaihtoehtoja, ehkä sanon jotain ääneenkin... Sitten sitä ei ole ja taas alkaa miettiminen alusta.

Ei, eihän tämä vaikeeta ole. Välillä vaan tuntuu, että a la carteessa pääsee nopeemmin lopputulokseen kuin Subin tiskillä.

Mä oon menossa kotiin ja pitäis päästä koiraa kusettamaan, kun on pitkä päiväkin jo takana. Et sä nyt jmlauta voisi vaan ottaa sinne jotain täytteitä, että mä pääsen jatkamaan matkaa ..

Ystävällisesti,

Sinccis

Vierailija
87/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subwayhin jos jonnekin sopisi sellainen valmis tilausruutu, jollaisia näkee nykyään muissa pikaruokapaikoissa! Siitä vaan valitsemaan vaihtoehdot omassa rauhassa, ajatuksen kanssa, ilman että kukaan odottaa tai kyselee mitään. :) Yhteensopivat kastikkeet ym. voisi näkyä ruudulla esim. tähden kanssa tai jotain. Sitten vaan maksu koneeseen, kuitti ulos ja tiskiltä valmis leipä minuutin kuluttua!

Mutta eiväthän nämä mammat voisi sitäkään käyttää, kun taakse kertyisi jono, mikä a h d i st a a.

Kyllä se alkoi myyjää ahdistamaan, kun halusin tietää mitä kastikkeet sisältää ja mitä kaikkia ne tuotteet siinä tiskissä on. 

Mä halusin valita ne mitkä miellyttää mun silmää, enkä mistään tylsästä kirjainyhdistelmistä. 

Sitten se myyjä ei enää oikein itsekään tiennyt, että mitä täytteitä olen tilaamassa. Otatko sä metwurstia, en mä tiedä, mä otan tota mikä tuossa on ja tuossa ja tuola ..

Sinccis

Mitä ihmettä, palstan huippukokkiko ei tunnista kinkkua salamista, vaan joutuu Subwayssa sormella osoittamaan, että otan tuota täplikästä makkaraa?

Vierailija
88/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskapuhetta. Missään ei uutisoida näin.

Vierailija
89/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran reissussa lapsi halusi patongin Subwaysta. Liikkeen ulkopuolella mainostettiin sillä hetkellä tarjouksessa olevaa patonkia. Menin lapsen kanssa sisään ja pyysin, että tuollainen tarjouksessa oleva patonki. Myyjä kysyi minulta mitä siihen laitetaan. Sain hämmästykseltäni sanottua, että samat, mitä kuvassa on, mutta myyjä toisti kysymyksen. Eka kerta Subwayssa oli niin outo kokemus, että en ole mennyt toiste.

Tätä mä olen aina ihmetellyt. Miksi on olemassa päivän tarjouspatonki, kun sitä ei kuitenkaan ole?

Se kuva on joo tarjoiluvaihtoehto, mutta miksei sitten samalla valmis sub? Miksei se päivän tarjous voi olla tietty valmis juttu ja se vaan kasataan siinä asiakkaan tilattua, ilman lisäkysymyksiä?

Onhan hampurilaispaikoissakin kuvat ja niitä voi osoitella, jos ääntä ei lähde. Saa sitä mitä tilaa. Subissa ei.

Tämä johtuu siitä, että koko Subwayn idea on saada itse päättää leipä, kasvikset, juusto, kastikkeet ja mausteet. Kuvissa on kuitenkin "valmis sämpylä" sen vuoksi, että pelkkä lihakasa lautasella ilman niitä itse valittavia osasia ei näyttäisi kovin houkuttelevalta. 

Vierailija
90/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subwayhin jos jonnekin sopisi sellainen valmis tilausruutu, jollaisia näkee nykyään muissa pikaruokapaikoissa! Siitä vaan valitsemaan vaihtoehdot omassa rauhassa, ajatuksen kanssa, ilman että kukaan odottaa tai kyselee mitään. :) Yhteensopivat kastikkeet ym. voisi näkyä ruudulla esim. tähden kanssa tai jotain. Sitten vaan maksu koneeseen, kuitti ulos ja tiskiltä valmis leipä minuutin kuluttua!

Mutta eiväthän nämä mammat voisi sitäkään käyttää, kun taakse kertyisi jono, mikä a h d i st a a.

Kyllä se alkoi myyjää ahdistamaan, kun halusin tietää mitä kastikkeet sisältää ja mitä kaikkia ne tuotteet siinä tiskissä on. 

Mä halusin valita ne mitkä miellyttää mun silmää, enkä mistään tylsästä kirjainyhdistelmistä. 

Sitten se myyjä ei enää oikein itsekään tiennyt, että mitä täytteitä olen tilaamassa. Otatko sä metwurstia, en mä tiedä, mä otan tota mikä tuossa on ja tuossa ja tuola ..

Sinccis

Mitä ihmettä, palstan huippukokkiko ei tunnista kinkkua salamista, vaan joutuu Subwayssa sormella osoittamaan, että otan tuota täplikästä makkaraa?

Ei niitä sieltä likaisen tiskin takaa aina näe, että onko se harmaa möntti kalkkunaa vaiko nyhtöpossua. 

Sekä mun kokemukset on 20 vuoden takaa. Kyllä mä siinä välissä olen paljon oppinut. Vai sanoisinko rikastunut.

Sinccis

Vierailija
91/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Subwayn konsepti perustuu siihen, että saat koota leipäsi itse.

Minäkin käyn tuolla usein ja vaihtelen leipiä mieleni mukaan eikä minulla mene tuolla sen kauempaa kuin mäkkärissäkään. Siinä lasissa on ohjeet ja jos ei osaa lukea niin työntekijä kysyy. 

Ilmeisesti ei kysy, kun monilla on päinvastaisia kokemuksia.

Noilla on scripti jonka mukaan menevät.

Jos menet ja tilaat kinkku subin niin kysyvät ensin millä leivällä ja haluatko 15 vai 30  senttisen. Sitten millä juustolla, haluatko paahdettuna tai lisä-täytteillä, sitten mitkä kasvikset, mikä kastike, ja haluatko pippuria tai oreganoa. En ymmärrä miksi tuo on niin vaikeaa? Oma mummoni käy subissa useamman kerran viikossa ongelmitta ja hänelle tulee syksyllä täyteen 96 vuotta.

Mä en halua vastata noihin kysymyksiin. Olenkin äänestänyt jaloillani - menen syömään muualle. Yleensä silloin kun edes harkitsisinkaan Subia, olen liian nälkäinen jonottaakseni ja tehdäkseni valintoja.

Ja tämähän on ok, ja eihän vastaavasti pihviravintolatkaan erityisesti kasvissyöjien muualle menoa sure. Mutta tuota kasvissyöjää pidettäisiin vähintäänkin outona jos hän suivaantuisi tuolle pihviravintolalle siitä ettei siellä toimita kuin hän haluaa, ja ilmoittaisi suureen ääneen äänestävänsä jaloillaan. Well duh!

https://viisitahtea.com/ravintolat/basbas-paatyi-vegaanien-somemyllyn-k…

Ja tätä marisijaa pidetään omituisena 99%:sti yli ruokavaliorajojen. MOT.

Vierailija
92/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne tulee valmisvaihtoehdot, niin sitten se homma menee niin, että mä otan ton Mega-X-Patongin, mutta jätetään pois suolakurkku, juusto ja vaihdetaan kastikkeeksi kevytmajoneesi....

Vierailija
93/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu siitä, että koko Subwayn idea on saada itse päättää leipä, kasvikset, juusto, kastikkeet ja mausteet. Kuvissa on kuitenkin "valmis sämpylä" sen vuoksi, että pelkkä lihakasa lautasella ilman niitä itse valittavia osasia ei näyttäisi kovin houkuttelevalta. 

Ihan kiva konsepti, mutta se pitäisi saada myös asiakkaille perille mainonnalla. Jos joku tulee tilaamaan sitä päivän leipää, niin eikö se kerro että on epäonnistuttu viestimään oma bisnesidea ? 

Sekä niissä tuotteissa pitäisi lukea mitä ne on, niin säästyisi aikaa n. 100 tuntia.

Sinccis

Mä olen ruuan ja naisten kanssa meinaan visuaalinen ..

Vierailija
94/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva konsepti, mutta se pitäisi saada myös asiakkaille perille mainonnalla. Jos joku tulee tilaamaan sitä päivän leipää, niin eikö se kerro että on epäonnistuttu viestimään oma bisnesidea ? 

Sekä niissä tuotteissa pitäisi lukea mitä ne on, niin säästyisi aikaa n. 100 tuntia.

Sinccis

Mä olen ruuan ja naisten kanssa meinaan visuaalinen ..

Mua ärsyttää se, että niissä kastikepulloissa lukee eri nimet kuin siinä listassa... tilasin monta kertaa Chipotlea, kunnes tajusin, että se onkin Southwest...

Vierailija
95/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. paprikaa ja chiliä kun ei voi erottaa ulkonäön puolesta. Eikä niistä kastikkeistakaan oikein voi tietää mitä ne sisältää jne ;)

Jos kastikkeen nimi on valkosipuli-tillikastike, niin se helpottaa jo valintaa.

Jos se nimi on northwesth eastsouth kastike, niin sitten voi olla vaikeampaa ..

Sinccis

Vierailija
96/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukas rinne. Seuraavaksi jengi tulee haluamaan valmis subin numero yksi, paitsi kalkkunan sijalla opossumi ja kurkkujen sijaan tomaatti. Ei voi maksaa enempää.

Vierailija
97/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänhän ymmärtää kaikki.

Sitä ei tunnu osa ymmärtävän, että kun mainoksessa on PÄIVÄNSUB - tänään Spicy Italian https://www.subway.fi/fi/tuotteet/paivan-subi

Miksen mä voi mennä luukulle ostaa "yksi 15 senttinen spicy italian, kiitos". Se tyyppi kasaa sen ILMAN LISÄKYSYMYKSIÄ ja maksan ja poistun.

FYI mulle ei lisäkysymykset ole ongelma. Onhan tuo nyt harhaan johtavaa mainontaa, kun luvataan tietty nimetty kokonaisuus ja sitten alkaa tulla kysymyksiä joka tuutista.

Vierailija
98/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kananrinta.

Mukaan kiitos.

Mä oon menossa kotiin ja pitäis päästä koiraa kusettamaan, kun on pitkä päiväkin jo takana. Et sä nyt jmlauta voisi vaan ottaa sinne jotain täytteitä, että mä pääsen jatkamaan matkaa ..

Ystävällisesti,

Sinccis

Just näin! :D tässä ketjussa on jopa yksi, joka ymmärtää mun pointtini. ;)

Vierailija
99/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleen ymmärrä, että jos Subwayssa on päivän subi jossa vaikka kalkkunaa ja sen hinta on 5,95 niin siihen ei voi vaihtaa kalkkunaa vaikka kinkuksi ja ottaa sipulin sijaan jotain muuta ja vaihtaa leipää samaan hintaan.

Ei helvetti. Et vielä viimeviikkoisen satasivuisen ketjunkaan jälkeen ymmärrä??

Jos pizzeriassa on tarjouksessa päivän pizzana salamipizza, niin et sä sielläkään voi vaihtaa sitä tonnikalapizzaan.

Vierailija
100/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun ottaa valmiin patongin niin alkaa kitinä että tässä on tomaattia, en voi syödä, hyi oliivia en tykkää, voi kauhea kun on tulista. Tai että eipä maistu miltään kun ei ole sitä ja tätä, olisin halunnut niitä ja näitä. Ja arvatkaa vaan meneekö kassalla aikaa selittää mitä valmis patonki sisältää. Itse veikkaan samaa aikaa kun tavallisen tilauksen tekemisessäkin.

Valmiissa patongeissa on sellainen kiva etu, kun ne pysyvät aina samana, että niistä voi tehdä vaikkapa täytteistä listauksen siihen myyntikuvaan ja kaikkeen muuhun esittelymateriaaliin. Ei tarvitse selittää, kun se lukee selvällä suomella kaikkialla. TOISIN kuin nyt, jolloin on pakko käydä läpi suullisesti j o k a i k i n e n kassaan koskaan naputeltu myyntitapahtuma sipulirengas sipulirenkaalta.