Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun

Vierailija
15.07.2019 |

Asiakkaiden kritiikki tehosi?

Kommentit (649)

Vierailija
1/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu. Sitähän saattaa innostua vaikka joskus ihan vapaaehtoisesti kokeilemaan kyseistä ravintolaa, jos he alkavat tarjota kokonaisia ruoka-annoksia pelkän raaka-ainevalikoimaan sijaan.

Vierailija
2/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran reissussa lapsi halusi patongin Subwaysta. Liikkeen ulkopuolella mainostettiin sillä hetkellä tarjouksessa olevaa patonkia. Menin lapsen kanssa sisään ja pyysin, että tuollainen tarjouksessa oleva patonki. Myyjä kysyi minulta mitä siihen laitetaan. Sain hämmästykseltäni sanottua, että samat, mitä kuvassa on, mutta myyjä toisti kysymyksen. Eka kerta Subwayssa oli niin outo kokemus, että en ole mennyt toiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jatkossakin tilata Subin perinteisellä menetelmällä, eli menemällä tiskille ja latelemalla myyjälle, millaisen patongin haluan ja millä täytteillä. Silloin tulee aina juuri sellainen lopputulos kuin halusinkin.

Vierailija
4/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tätä olen sanonut vuosia että myyntiä lisäisi se että olisi pari valmista vaihtoehtoa joista valita. Esim miestäni ärsyttää niin paljon tilaaminen ettei hän suostu tulemaan koko liikkeeseen. Hifistelijät voi tietysti edelleen tilata mitä haluavat.

Vierailija
5/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion jatkossakin tilata Subin perinteisellä menetelmällä, eli menemällä tiskille ja latelemalla myyjälle, millaisen patongin haluan ja millä täytteillä. Silloin tulee aina juuri sellainen lopputulos kuin halusinkin.

Kokeiletko koskaan mitään erilaista?

Vierailija
6/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran reissussa lapsi halusi patongin Subwaysta. Liikkeen ulkopuolella mainostettiin sillä hetkellä tarjouksessa olevaa patonkia. Menin lapsen kanssa sisään ja pyysin, että tuollainen tarjouksessa oleva patonki. Myyjä kysyi minulta mitä siihen laitetaan. Sain hämmästykseltäni sanottua, että samat, mitä kuvassa on, mutta myyjä toisti kysymyksen. Eka kerta Subwayssa oli niin outo kokemus, että en ole mennyt toiste.

Sama täällä. Yritin vaan tilata kuvassa olevan patongin. Nolo tilanne. Ei enää ikinä tuonne.

Vierailija
7/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on se ongelma, ettei sinne mennä siksi, että patonkeja syötäisiin niiden maun takia, vaan siksi, kun ei ole aikaa syödä kunnolla. Ala siinä sitten hifistelemään kun vituttaa jo valmiiksi.

Vierailija
8/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, pahoja.

Vierailija
9/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pahoja.

Mä laitoin tämän ja aloin heti miettimään, että ehkä mun pitäis avartaa maailmaa. Olen siis kaksi kertaa käynyt ko. puljussa ja molemmilla kerroilla otin eri juttuja patongin väliin ja pahaa oli. Eli siis mikä tuolla on hyvää?

Vierailija
10/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuon kirjoittanut mutta näin minäkin tilaan. Ja nimenomaan tässähän sitä erilaisya saa. Valitsen itse kaikki leivästä mausteisiin ja vaihtelen tilaustani. Joten eiköhän tämänkin kirjoittanut tee näin.

Vierailija
11/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin erilaista? Patongin, täytteiden, kastikkeen, minkä suhteen? Eihän se, että haluaa itse valita patongin ja täytteet, tarkoita sitä, että tilaisi aina prikulleen samanlaisen patongin. Jo pelkästään eri kastikkeen valitseminen kuin mitä edellisellä kerralla muuttaa makua huomattavasti. Valmiita patonkeja ja muita annoksia on joka paikassa saatavilla niin paljon, että on minustakin vain plussaa, että jossain paikassa on mahdollisuus koostaa sellainen ateria kuin itse haluaa.

Vierailija
12/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Tätä olen sanonut vuosia että myyntiä lisäisi se että olisi pari valmista vaihtoehtoa joista valita. Esim miestäni ärsyttää niin paljon tilaaminen ettei hän suostu tulemaan koko liikkeeseen. Hifistelijät voi tietysti edelleen tilata mitä haluavat.

Subway on yksi maailman suosituimpia pikaruokaketjuja ihan nykyisellä konseptillakin. Myynnissä ei näy kärpäsenpaskan vertaa se, että kourallinen suomalaisia häpeää myyjän kanssa puhumista ja jättää siksi asioimatta kyseisessä puljussa.

Vierailija
13/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pahoja.

Mä laitoin tämän ja aloin heti miettimään, että ehkä mun pitäis avartaa maailmaa. Olen siis kaksi kertaa käynyt ko. puljussa ja molemmilla kerroilla otin eri juttuja patongin väliin ja pahaa oli. Eli siis mikä tuolla on hyvää?

No alapeukuttaja on hyvä ja kertoo et mikä tuolla on makoisaa ja maistuvaa?

Vierailija
14/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Yritin vaan tilata kuvassa olevan patongin. Nolo tilanne. Ei enää ikinä tuonne.

Ehkä ne Subwayn työntekijätkään ei täysin tiedä mitä siinä kuvassa olevassa patongissa on. Siinähän on ainoastaan kuva patongista, minkä välistä pilkistää vähän jotain täytettä.  Sen mainoksen on tehnyt jokin markkinointiporukka jossain markkinointiosastolla jossain ihan muualla kuin siinä kyseisessä ravintolassa, joten miten se ravintolan työntekijä voisi tietää mitä kaikkea siinä on? Varsinkin kun Subwaylla ei nimenomaan ole mitään standardileipiä, vaan asiakkaat valitsevat itse sisällön.

Vierailija
15/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ollut käsittämätöntä jääräpäisyyttä Subwaylta, kun meni näin kauan asian korjaamiseen. Pizzerioissa homma on osattu jo alusta alkaen, kun pizzalistaa täydentää myös fantasia-vaihtoehto.

Vierailija
16/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne Subwayn työntekijätkään ei täysin tiedä mitä siinä kuvassa olevassa patongissa on. Siinähän on ainoastaan kuva patongista, minkä välistä pilkistää vähän jotain täytettä.  Sen mainoksen on tehnyt jokin markkinointiporukka jossain markkinointiosastolla jossain ihan muualla kuin siinä kyseisessä ravintolassa, joten miten se ravintolan työntekijä voisi tietää mitä kaikkea siinä on? Varsinkin kun Subwaylla ei nimenomaan ole mitään standardileipiä, vaan asiakkaat valitsevat itse sisällön.

Ooh! Juuri näin! 

Eihän mäkkärin paistajatkaan voi mistään tietää mitä Big Macin välissä on kun kuvat on ottanut mainosporukka!

Logiikkasi on suorastaan tähtiin menevää!

Sinccis

Vierailija
17/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksaa?

Vierailija
18/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskos siinä v-tun ketjussa sitten kerrotaan sille työntekijälle mitä siinä välissä on?? ??? ? ??? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ?

Tai pitäisiköhän siinä sitten lukea:Täytteet oman valintasi mukaan

Sinccis

Vierailija
19/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään käy Subissa siitä syystä, että EN VIITSI nähdä sitä vaivaa veivata joka raaka-ainetta erikseen.

Vierailija
20/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt valtavan huonoa ammattitaitoa myös myyjältä, jos ei osaa ehdottaa mitään asiakkaalle, joka ei osaa tehdä tilausta! Ennemmin siis jätetään tilaus ottamatta, kuin että kysyttäisiin "otatko leivän a vai b" tai "kelpaako majoneesi x"?

Ei suurin osa suomalaisista välitä, mitä kastiketta siellä leivän välissä on. Kunhan maistuu ihan tarpeeksi hyvältä, eikä kahvi ole seissyt yli neljää tuntia pannussa, niin kaikki ok!