Mihin maahan et haluaisi matkustaa?
Mua ei jostain syystä Intia houkuta yhtään. Joku tuossa maassa saa "boikotoimaan" sitä. Ehkä ne valtavat tuloerot tai naisten asema.
Kommentit (13)
Muslimi maat, usa, intia, filippiinit yms köyhät väkivaltaiset ja paljon rikollisuutta sisältävät maat. Infrastruktuuri pitää olla kunnossa, terveydenhoito ja turvallisuus.
Kaikki maat, missä järjestelmä tukee hyväksikäyttöä ja seksikauppaa, esim Thaimaa. Ja nyt tällä hetkellä esim Usa ja Unkari.
muslimimaat pelottaa eniten, en uskaltaisi. edes turkkiin.
Mihinkään Euroopan ulkopuolelle en kaipaa.
Israel ja USA, myös Pohjois-Korea ja Venäjä. Roistovaltiot.
Mulla on reittimessä estetty (siis laitoin), nämä ns. rosvovaltiot: venäjä, belarus, kiina, intia, irak/iran, romania, turkki.
Geoblokking on se "hakusana". Ei se tosin kovin hyvä blokki ole, kun sen pystyy kiertämään. Mutta jotain edes - eipähän ns. "poika ala soittelee kotio".
Vierailija kirjoitti:
Mihinkään Euroopan ulkopuolelle en kaipaa.
Mulla täysin sama!!! Ei kiinnosta Koreat tai muut tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Israel ja USA, myös Pohjois-Korea ja Venäjä. Roistovaltiot.
Samoin. Mihinkään minne pitää lentää, en halua matkustaa. Venäjällä tuli käytyä ja hyviä reissuja oli mut se oli siinä. Seuraava uusi autoreissun kohde on Ukraina, sitten kun sinne voi turvallisesti mennä. Avustustavaraa auto täyteen ja pari kaveria mukaan.
Mulla sama Intia. Lisäksi kaikki maat, joihin matkustaessa pitää ottaa rokotteita ja pelätä hyttysiä (mm. Afrikan maat) tai kulkukoirien rabiesta (mm. Balkanin maat).