Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun
Kommentit (649)
Subwayhin jos jonnekin sopisi sellainen valmis tilausruutu, jollaisia näkee nykyään muissa pikaruokapaikoissa! Siitä vaan valitsemaan vaihtoehdot omassa rauhassa, ajatuksen kanssa, ilman että kukaan odottaa tai kyselee mitään. :) Yhteensopivat kastikkeet ym. voisi näkyä ruudulla esim. tähden kanssa tai jotain. Sitten vaan maksu koneeseen, kuitti ulos ja tiskiltä valmis leipä minuutin kuluttua!
Vierailija kirjoitti:
En edelleen ymmärrä, että jos Subwayssa on päivän subi jossa vaikka kalkkunaa ja sen hinta on 5,95 niin siihen ei voi vaihtaa kalkkunaa vaikka kinkuksi ja ottaa sipulin sijaan jotain muuta ja vaihtaa leipää samaan hintaan.
Sun ei ole pakko ottaa sipulia, jos et halua. Kaikki kasvikset (pl. avokado), juusto ja mikä tahansa leipä, tai kastike kuuluvat aina hintaan, ainoastaan päätäytteen hinta vaihtelee. Ethän sä Mäkkärissäkään saa vaihdettua euron juustoa toiseen hampurilaiseen, tai kaupassa vaihtaa tarjoustuotetta itsellesi mieluisempaan, mutta tarjoustuotteen hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Subwayhin jos jonnekin sopisi sellainen valmis tilausruutu, jollaisia näkee nykyään muissa pikaruokapaikoissa! Siitä vaan valitsemaan vaihtoehdot omassa rauhassa, ajatuksen kanssa, ilman että kukaan odottaa tai kyselee mitään. :) Yhteensopivat kastikkeet ym. voisi näkyä ruudulla esim. tähden kanssa tai jotain. Sitten vaan maksu koneeseen, kuitti ulos ja tiskiltä valmis leipä minuutin kuluttua!
Mutta eiväthän nämä mammat voisi sitäkään käyttää, kun taakse kertyisi jono, mikä a h d i st a a.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuon kokoisen yrityksen pitäisi muuttaa konseptiaan kun autistiset av-mammat ei osaa tilata sieltä ruokaa. Subwayn idea on siinä että jokainen kokoaa leipänsä itse. Menkää abc:lle tai mäkkäriin niin saatte "suurinpiirtein" sen mitä kuvassa näkyy.
Ehkä Subway haluaa parantaa tulostaan? Yleensä yritykset tekevät silloin sellaisia muutoksia, joita osa asiakkaista toivoo. Tai he toivovat saavansa uusia asiakkaita.
Tietenkään yritys ei tee tietoisesti muutoksia, joilla karkotetaan hyviä asiakkaita tai jotka muuttavat konseptia huonoon suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun
Suomessa vai kaikkialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Subwayn konsepti perustuu siihen, että saat koota leipäsi itse.
Minäkin käyn tuolla usein ja vaihtelen leipiä mieleni mukaan eikä minulla mene tuolla sen kauempaa kuin mäkkärissäkään. Siinä lasissa on ohjeet ja jos ei osaa lukea niin työntekijä kysyy.
Ilmeisesti ei kysy, kun monilla on päinvastaisia kokemuksia.
Noilla on scripti jonka mukaan menevät.
Jos menet ja tilaat kinkku subin niin kysyvät ensin millä leivällä ja haluatko 15 vai 30 senttisen. Sitten millä juustolla, haluatko paahdettuna tai lisä-täytteillä, sitten mitkä kasvikset, mikä kastike, ja haluatko pippuria tai oreganoa. En ymmärrä miksi tuo on niin vaikeaa? Oma mummoni käy subissa useamman kerran viikossa ongelmitta ja hänelle tulee syksyllä täyteen 96 vuotta.
Mä en halua vastata noihin kysymyksiin. Olenkin äänestänyt jaloillani - menen syömään muualle. Yleensä silloin kun edes harkitsisinkaan Subia, olen liian nälkäinen jonottaakseni ja tehdäkseni valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiväthän nämä mammat voisi sitäkään käyttää, kun taakse kertyisi jono, mikä a h d i st a a.
Kyllä se alkoi myyjää ahdistamaan, kun halusin tietää mitä kastikkeet sisältää ja mitä kaikkia ne tuotteet siinä tiskissä on.
Mä halusin valita ne mitkä miellyttää mun silmää, enkä mistään tylsästä kirjainyhdistelmistä.
Sitten se myyjä ei enää oikein itsekään tiennyt, että mitä täytteitä olen tilaamassa. Otatko sä metwurstia, en mä tiedä, mä otan tota mikä tuossa on ja tuossa ja tuola ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käyn tuolla usein ja vaihtelen leipiä mieleni mukaan eikä minulla mene tuolla sen kauempaa kuin mäkkärissäkään. Siinä lasissa on ohjeet ja jos ei osaa lukea niin työntekijä kysyy.
Jos menet ja tilaat kinkku subin niin kysyvät ensin millä leivällä ja haluatko 15 vai 30 senttisen. Sitten millä juustolla, haluatko paahdettuna tai lisä-täytteillä, sitten mitkä kasvikset, mikä kastike, ja haluatko pippuria tai oreganoa. En ymmärrä miksi tuo on niin vaikeaa? Oma mummoni käy subissa useamman kerran viikossa ongelmitta ja hänelle tulee syksyllä täyteen 96 vuotta.
Mä en halua vastata noihin kysymyksiin. Olenkin äänestänyt jaloillani - menen syömään muualle. Yleensä silloin kun edes harkitsisinkaan Subia, olen liian nälkäinen jonottaakseni ja tehdäkseni valintoja.
Ja tämähän on ok, ja eihän vastaavasti pihviravintolatkaan erityisesti kasvissyöjien muualle menoa sure. Mutta tuota kasvissyöjää pidettäisiin vähintäänkin outona jos hän suivaantuisi tuolle pihviravintolalle siitä ettei siellä toimita kuin hän haluaa, ja ilmoittaisi suureen ääneen äänestävänsä jaloillaan. Well duh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joutunut tekemään valintoja ja vastaamaan kysymyksiin kaikissa ravintoloissa joissa olen käynyt :O Jonottaakin on tarvinnut ja odottaa että ruoka valmistuu!
Hei, nyt kun täällä on myyjäkin paikalla, niin joko sinne Subiin on saatu kyltit niihin tuotteisiin?
Mä kun valitsen ne sen mukaan mitkä on houkuttelevimman näköisiä, toki varmistan vielä aina mitä olen tilaamassa.
Lukeeko niissä jo kissan kokoisin kirjaimin mitä ne tuotteet on?
Sinccis
Joskus kun ei lukenut se oli meinaan sitä, että siinä vartti ihmeteltiin tiskillä, että mikä tuote on mitäkin ja enää ei lopussa myyjä tiennyt mitä olen tilaamassa ..
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä patonkia ei saa täyttää itse?
Kuullostaa paljon paremmalta konseptilta. Täyttää itse houkuttelevimman näköisillä aineksilla ja myyjä sitten vain laskuttaa tuotteiden määrän mukaan.
Sinccis
Saako täytteen vaihtaa jos huomasi että se on pahaa? Vai pitääkö ostaa uusi patonki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän on ok, ja eihän vastaavasti pihviravintolatkaan erityisesti kasvissyöjien muualle menoa sure. Mutta tuota kasvissyöjää pidettäisiin vähintäänkin outona jos hän suivaantuisi tuolle pihviravintolalle siitä ettei siellä toimita kuin hän haluaa, ja ilmoittaisi suureen ääneen äänestävänsä jaloillaan. Well duh!
https://viisitahtea.com/ravintolat/basbas-paatyi-vegaanien-somemyllyn-k…
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt kun täällä on myyjäkin paikalla, niin joko sinne Subiin on saatu kyltit niihin tuotteisiin?
Mä kun valitsen ne sen mukaan mitkä on houkuttelevimman näköisiä, toki varmistan vielä aina mitä olen tilaamassa.
Lukeeko niissä jo kissan kokoisin kirjaimin mitä ne tuotteet on?
Sinccis
Joskus kun ei lukenut se oli meinaan sitä, että siinä vartti ihmeteltiin tiskillä, että mikä tuote on mitäkin ja enää ei lopussa myyjä tiennyt mitä olen tilaamassa ..
Millaisia kylttejä meinaat? Siis sellaisia tikkuja missä lukisi erikseen kaikkien lihojen nimet, niin kuin jätskipaikoissa? Ainoat kyltit on ne tiskin yläpuolella olevat mallikuvat, joissa on sämpylän kuva, täytteen nimi (nimi viittaa aina siihen lihatäytteeseen) sekä puolikkaan ja kokonaisen sämpylän hinta kyseisellä täytteellä sekä salaattiversion hinta kyseisellä lihalla.
Subityttö jatkaa! Löytyy nykyään nimellä Tulinen, kastike sama, nimi uusi :)