Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pahoja.
Mä laitoin tämän ja aloin heti miettimään, että ehkä mun pitäis avartaa maailmaa. Olen siis kaksi kertaa käynyt ko. puljussa ja molemmilla kerroilla otin eri juttuja patongin väliin ja pahaa oli. Eli siis mikä tuolla on hyvää?
No, ei kai sille mitään voi, jos inhoaa salaattia, tomaattia, kurkkua, ja muita rehuja, joita patongin väliin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pahoja.
Mä laitoin tämän ja aloin heti miettimään, että ehkä mun pitäis avartaa maailmaa. Olen siis kaksi kertaa käynyt ko. puljussa ja molemmilla kerroilla otin eri juttuja patongin väliin ja pahaa oli. Eli siis mikä tuolla on hyvää?
No, ei kai sille mitään voi, jos inhoaa salaattia, tomaattia, kurkkua, ja muita rehuja, joita patongin väliin tulee.
Minusta nama Subway keskustelut ovat AV:n parasta antia, aina naurattaa.
Miksi tamakin kirjoittaja pyysi salaattia, tomaattia ja kurkkua jos kerran niita inhoaa?
Eihan sinne patongin valiin vihannekset pyytamatta hyppaa.
t. soup or salad?
Vierailija kirjoitti:
Kauan ei teidän tarvitse riidellä päivän täytteestä ja kastikkeen sopivuudesta. uusi Subway-ilme, joka on vitivalkoinen, valkoisine pöytineen ja tuolineen, valkoisine myyntilinjastoineen ja seinineen. Kaikki on valkoista muutamia vihertäviä tauluja lukuunottamatta.
Uusia ja valkoiseksi uudistettuja Subway- patonkipaikkoja (en vahingossakaan käytä sanaa ravintola) on jo maailmalla useissa maissa ja myös Suomessa enenevässä määrin uudistettuina. "Vanha ilme pois aika ajoin" on Subwayn käsikirjassa.
Tämä valkoisuus on karkottanut asiakkaat jo useissa paikoissa ja tutkitusti epäviihtyisyys ei tuota tulosta. USA:ssakin ollaan jo hermostuneita, syystä. Subwayn tulos on laskenut. No, jos itse olisin menossa nälkääni tyydyttämään, välttäisin kyllä sairaalan kahvilan näköistä paikkaa yhtä lailla.
Eipä minuakaan näy missään Subwayn patonkiruokalassa !! Eikä tule näkymään.
Miten patongin tilaamisesta on saatu elämää suurempi ongelma? Aina voi latoa tiskiin ne vaihtoehdot joista itse tykkää (15 cm oreganoleipä paahdettuna, tulinen juusto, kana fajita, kaikki kasvikset, southwest, mukaan kiitos) tai kysyä mitkä vaihtoehdt sopii yhteen. Tyyliin, haluan tuon steakhouse meltin, mikä leipä on paras? Mikä kastike sopii tonnikalatäytteeseen? Joka ikinen kerta kun olen kysynyt suosituksia, myyjillä on ollut valmis kombo jo mielessä.
Kotimaassani on samalla koseptilla toimivia tacopaikkoja, niissäkin voi kysyä mikä kastike on suosituksena per lihatäyte (joka kastikkeella on siis ihanteellinen pari, mutta itse saa valita).
Ne on vaan patonkeja.
Itse käyn kyllä syömässä paikoissa missä kannatetaan suomalaista tai vähintäänkin luotettavaa ruoan alkuperää. Mikä Subwayssa on suomalaista tai edes lähimaista? Ei mikään, jos salaattiaineksia ei lasketa mukaan. Patonkieipä tulee jäädytettynä jostain mikä mikä maasta Suomeen, lihat ja kanaleikkeet on nekin kaukaa, ja samaa rataa muissa tarvikkeissa. Merenelävät: majoneesia ja halpaa turskaa sekoitettuna.
Hauskaa ruokahalua:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pahoja.
Oletko 2-vuotias?
Haha, uusia oikeudenkäyntejä Subwayta vastaan: Subwayn tonnikalaleivässä ei ole hitustakaan tonnikalaa, väitetään USA:ssa käytävässä oikeudenkäynnissä (iltalehti.fi)
Eli kun tilaat Subway-pullan ( huom, se on sokeroitu pulla)tonnikalalla, saat jotain keinotekoista, mutta et tonnikalaa.
Tai älyä. Älykäs kiertää lafkan kaukaa ja tyhmistä saadaan sitten seulottua nuo piirteet joilla he voivat hajanaisuudesta huolimatta silti pärjätä.