Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun

Vierailija
15.07.2019 |

Asiakkaiden kritiikki tehosi?

Kommentit (649)

Vierailija
41/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti olemassa ravintola jonka ruokalista pitää printata etukäteen että osaa tilata???? Uskomatonta

Vierailija
42/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskos siinä v-tun ketjussa sitten kerrotaan sille työntekijälle mitä siinä välissä on?? ??? ? ??? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ?

Tai pitäisiköhän siinä sitten lukea:Täytteet oman valintasi mukaan

Sinccis

Voi jeesus, sehän on tuon konseptin idea.

No voi Jeesus! Kaikki eivät sitä edes tiedä/ymmärrä astuessaan sisään.

Sekin vielä. Onko se myyjänä vai ostajana?

Sinccis

Se Jeesus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille, joille tuo nykyinen homma on niin vaikeaa: printatkaa tästä muutama lista valmiiksi taskuun ja täyttäkää se ennen kun menette tiskille, niin ei tarvitse vastata kysymyksiin ja saa juuri sellaisen leivän kuin haluaa. https://www.subway.fi/files/pdf/Kuinka_Subi_Tilataan_tilauslomake_2018…

En ole Subissa käynyt mutta olettaisin että noita lomakkeita saattaa jopa olla siellä esillä?

Tuo mulle printteri.

Mustesuihku meni tukkohon ja raahasin johdosta rokeen

Sinccis

Voisiko joku Subissa käynyt kertoa onko noita lomakkeita siellä saatavissa? Olisi järkevää jos olisi.

Muistan että kerran Washingtonissa kävin pikaruokaketjussa (en nyt muista nimeä, joku jota ei Suomessa ole) jossa jokainen asiakas täytti lomakkeen ja antoi sen tiskille. Sitten joidenkin minuuttien kuluttua sai tarkalleen itselleen sopivan ja mieluisan annoksen. Vaihtoehtoja oli tosi paljon.

Homma sujui erittäin nopeasti ja tehokkasti.

Vierailija
44/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko paahtopaisti takaisin? Pidän peukkuja :)

Vierailija
45/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen ravintolaan syömään tai haen mukaan, haluan, että joku enemmän ruoanlaitosta ymmärtävä on suunnitellut annoksen maut sopimaan mahdollisimman hyvin yhteen. Randomiannoksen voin tehdä kotona itse halvemmalla.

Vierailija
46/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti olemassa ravintola jonka ruokalista pitää printata etukäteen että osaa tilata???? Uskomatonta

Ei tietenkään ole pakko, koska saman asian voi hoitaa kertomalla haluamansa siinä tiskillä, mutta minusta tuo on varsinkin ensikertalaiselle tosi näppärän tuntuinen apuri. Ajattelin itse asiassa kokeilla.

Vierailija
47/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kuinka paljon sylkeä myyjän suusta lentää niihin ruokakulhoihin sen kyselytulvan aikana.

Vierailija
48/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Subwayn konsepti perustuu siihen, että saat koota leipäsi itse.

Minäkin käyn tuolla usein ja vaihtelen leipiä mieleni mukaan eikä minulla mene tuolla sen kauempaa kuin mäkkärissäkään. Siinä lasissa on ohjeet ja jos ei osaa lukea niin työntekijä kysyy. 

Ilmeisesti ei kysy, kun monilla on päinvastaisia kokemuksia.

Noilla on scripti jonka mukaan menevät.

Jos menet ja tilaat kinkku subin niin kysyvät ensin millä leivällä ja haluatko 15 vai 30  senttisen. Sitten millä juustolla, haluatko paahdettuna tai lisä-täytteillä, sitten mitkä kasvikset, mikä kastike, ja haluatko pippuria tai oreganoa. En ymmärrä miksi tuo on niin vaikeaa? Oma mummoni käy subissa useamman kerran viikossa ongelmitta ja hänelle tulee syksyllä täyteen 96 vuotta.

Vierailija
49/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on paremminkin ostoslista, jonka tuotteista sitten valmistetaan annos. Aivan kuin kotonakin tekisit. Ammattikokki osaa valita aineet, jotka toimivat keskenään, kadunmamma ei yleensä osaa. Siksi valmiit reseptit noissakin on hyvä uudistus.

Vierailija
50/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menen ravintolaan syömään tai haen mukaan, haluan, että joku enemmän ruoanlaitosta ymmärtävä on suunnitellut annoksen maut sopimaan mahdollisimman hyvin yhteen. Randomiannoksen voin tehdä kotona itse halvemmalla.

No sitten ei varmasti kannata suunnata ravintolaan, jonka koko konsepti perustuu tähän.

Vierailija
51/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleen ymmärrä, että jos Subwayssa on päivän subi jossa vaikka kalkkunaa ja sen hinta on 5,95 niin siihen ei voi vaihtaa kalkkunaa vaikka kinkuksi ja ottaa sipulin sijaan jotain muuta ja vaihtaa leipää samaan hintaan.

Vierailija
52/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk.

Nyt vetää uniikki induvidualisti lumihiutale atlantillisen herneitä sieraimeensa, kun tuulipukukansa tulee sieluttomasti ostamaan bulkkituotetta sen omaan rakkaaseen kansainväliseen tiäksä yhteen maaliman menestyneimpään pikaruokaketjuun pilaamaan sitä yksilöllisyyden ja suunnattoman valinnanvaran (ketsuppi vai sinappi, paljon vai vähän), mikä mahdollistaa persoonallisen ruokakokemuksen, ellei peräti -elämyksen. 

Vierailija
53/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei varmasti kannata suunnata ravintolaan, jonka koko konsepti perustuu tähän.

Yhteensä kaksi kertaa olen käynyt.

Vierailija
54/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleen ymmärrä, että jos Subwayssa on päivän subi jossa vaikka kalkkunaa ja sen hinta on 5,95 niin siihen ei voi vaihtaa kalkkunaa vaikka kinkuksi ja ottaa sipulin sijaan jotain muuta ja vaihtaa leipää samaan hintaan.

Siis mitä sä et ymmärrä? Että ne on tilanneet varastoon 1000 kg kalkkunaa ja sä haluat ostaa kinkkua?

Sinccis

Et taida bisneksestä paljon muutakaan ymmärtää.

Vierailija
55/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan onnistunut saamaan subwayssa maittavaa patonkia. Ihan yök.

Vierailija
56/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on teille valintafetisisteille haitaksi, jos sine tulee tarjolle muutama valmiiksi valittu kooste? Kauhea urputus.

Vierailija
57/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subissa viisi vuotta töissä ollut moi. En ikinä käynyt subissa syömässä ennen sämpyläuraani, juuri sen takia että ihan pirun monimutkainen systeemi. Voin kuvitella sen paniikin, kun jono perässä pitenee, yksin töissä oleva tyttö (sori seksismi, yleensä ovat naisia) odottaa että lauot kuin tykinsuusta vastaukset kaikkiin kysymyksiin. Meille se on ihan liukuhihnaa, joten ne kysymykset tulee tosiaan nopealla temmolla kun niitä satoja kertaa päivässä toistelee, mutta monet asiakkaat menee ihan hämilleen. Sillon hidastan ja ehdotan jotain. Systeemi on ihan kätevä jos on käynyt useempia kertoja ja tietää suunnilleen mitä haluaa, mutta uusille ihmisille homma on turhauttavaa. Tuli vielä se hemmetin pepperjack-juustokin aikoinaan, nyt pitää juustoistakin valita. Hyvä että tulee valmiita vaihtoehtoja.

Vierailija
58/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä niille jotka luulee että subway on terveellistä ruokaa. Everything Wrong With Subway

Muuta:

Subway As Unhealthy As McDonald's: The Way A Sandwich Shouldn't Be

https://www.medicaldaily.com/subway-unhealthy-mcdonalds-way-sandwich-sh…

Subway Is Not Healthy

https://www.carobcherub.com/subway-healthy/

Subway Is Unhealthy, Processed Garbage

https://www.sickchirpse.com/4-reasons-subway-unhealthy-processed/

Vierailija
59/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Subwayn konsepti perustuu siihen, että saat koota leipäsi itse.

Minäkin käyn tuolla usein ja vaihtelen leipiä mieleni mukaan eikä minulla mene tuolla sen kauempaa kuin mäkkärissäkään. Siinä lasissa on ohjeet ja jos ei osaa lukea niin työntekijä kysyy. 

Ilmeisesti ei kysy, kun monilla on päinvastaisia kokemuksia.

Kuka on muka päässyt Subissa tilaamaan ilman, että myyjä on kysynyt, mitä haluat tilata ja mistä näitä monia kokemuksia voi lukea?

Vierailija
60/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, tai oikeastaan en muista ensimmäistä kertaani Subissa. Olin parikymppinen ja iloisessa kesähumalassa keskellä päivää (kaksi siideriä riitti). Ystäväni houkutteli mut sinne ja panin hanttiin heti kun jonossa huomasin että myyjä kyselee ihmisiltä.

Menin ihan paniikkiin ja lopulta homma hoitui niin, että myyjä kysyi ystävältäni, tämä kysyi minulta ja vastasin joka kohtaan "emmää oikein tiärä".... niitä myyjän mulkaisuja :)

Sain sitten jonkun randomilla koostetun käntyn. Hyvää oli mutta trauma jäi moneksi vuodeksi. Vaikka olen ihan sosiaalinen ja selvin päin jopa fiksu 😄