Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun
Kommentit (649)
Perimmäinen ongelma taitaa olla se, että nämä muutamat juntit eivät haluaisi keskustella vieraiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkossakin tilata Subin perinteisellä menetelmällä, eli menemällä tiskille ja latelemalla myyjälle, millaisen patongin haluan ja millä täytteillä. Silloin tulee aina juuri sellainen lopputulos kuin halusinkin.
Jotkin ruoka-aineet (siis maut) sopivat yhteen paremmin kuin toiset. Oikeissa ravintoloissa ammattilaiset ovat suunnitelleet maut sopimaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pahoja.
Mä laitoin tämän ja aloin heti miettimään, että ehkä mun pitäis avartaa maailmaa. Olen siis kaksi kertaa käynyt ko. puljussa ja molemmilla kerroilla otin eri juttuja patongin väliin ja pahaa oli. Eli siis mikä tuolla on hyvää?
No alapeukuttaja on hyvä ja kertoo et mikä tuolla on makoisaa ja maistuvaa?
En alapeukuttanut, mutta minun makuuni on esim. juusto-oreganoleipä kana-fajita-täytteellä, tavallisella juustolla ja paahdettuna, kasviksista kaikki muut paitsi maissi ja oliivi, kastikkeeksi Southwest, ei mausteita. Hyvää on myös kananrinta ja kastikkeeksi majoneesi+makeasipuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkossakin tilata Subin perinteisellä menetelmällä, eli menemällä tiskille ja latelemalla myyjälle, millaisen patongin haluan ja millä täytteillä. Silloin tulee aina juuri sellainen lopputulos kuin halusinkin.
Jotkin ruoka-aineet (siis maut) sopivat yhteen paremmin kuin toiset. Oikeissa ravintoloissa ammattilaiset ovat suunnitelleet maut sopimaan yhteen.
Kyllähän Subwayssakin kaikki täytteet sopivat keskenään yhteen. Paitsi se maissi, joka nykyään kuuluu kasviksiin, jos ei sitä huomaa jättää pois. Se ei sovi mielestäni leivän väliin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Perimmäinen ongelma taitaa olla se, että nämä muutamat juntit eivät haluaisi keskustella vieraiden kanssa.
Niin totta. Kun mulla on nälkä ja haluan pikaruokaa, en tosiaankaan tahdo käydä sadan repliikin mittaista keskustelua sämpylöiden täytteistä ja niiden eri ominaisuuksista ja nimityksistä saadakseni mitä tahansa murua tyrään.
Jos firma mainostaa kuvissa täytettyä patonkia, mutta sen myymä tuote itseasiassa onkin rattoisa rupatteluhetki, niin markkinointi johtaa pahasti harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskos siinä v-tun ketjussa sitten kerrotaan sille työntekijälle mitä siinä välissä on?? ??? ? ??? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ?
Tai pitäisiköhän siinä sitten lukea:Täytteet oman valintasi mukaan
Sinccis
Voi jeesus, sehän on tuon konseptin idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Subwayssakin kaikki täytteet sopivat keskenään yhteen. Paitsi se maissi, joka nykyään kuuluu kasviksiin, jos ei sitä huomaa jättää pois. Se ei sovi mielestäni leivän väliin ollenkaan.
No huh, kaikki täytteet eivät tosiaankaan sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Puhun työssäni päivittäin jopa satojen ihmisten kanssa. Kun menen ravintolaan, en halua alkaa tehdä toisen työtä, vaan valmiin annoksen eteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskos siinä v-tun ketjussa sitten kerrotaan sille työntekijälle mitä siinä välissä on?? ??? ? ??? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ?
Sinccis
No voi Jeesus! Kaikki eivät sitä edes tiedä/ymmärrä astuessaan sisään.
Koko Subwayn konsepti perustuu siihen, että saat koota leipäsi itse.
Minäkin käyn tuolla usein ja vaihtelen leipiä mieleni mukaan eikä minulla mene tuolla sen kauempaa kuin mäkkärissäkään. Siinä lasissa on ohjeet ja jos ei osaa lukea niin työntekijä kysyy.
Mikä ihme siinä on niin vaikeaa? Joissakin ravintoloissa voi tilata haluamansa pihvin ja siihen saa valita haluamansa perunat ja haluamansa kastikkeen. Tilaatteko sellaistakaan, kun ei ole kukaan kertomassa teille valmiiksi onko se hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Tiedätkö sä mikä meidän firman konsepti on?
Sinccis
Miten voi olla, että sä ET TIEDÄ ??
Vierailija kirjoitti:
Koko Subwayn konsepti perustuu siihen, että saat koota leipäsi itse.
Minäkin käyn tuolla usein ja vaihtelen leipiä mieleni mukaan eikä minulla mene tuolla sen kauempaa kuin mäkkärissäkään. Siinä lasissa on ohjeet ja jos ei osaa lukea niin työntekijä kysyy.
Ilmeisesti ei kysy, kun monilla on päinvastaisia kokemuksia.
Moi! Kokonainen juusto-oregano.
Kananrinta.
Tavallinen juusto, saa paahtaa.
Kaikki muut kasvikset paitsi oliivi.
Southwest-kastike, ei mausteita.
Mukaan kiitos.
Ei se niin hankalaa ole, vaikka olen tavallista tollompi. Ja on hyvää.
Sinccis Subissa:
Mitä nuo on? Entä nämä? Sopiikohan nuo mielestäsi yhteen. Ai, teillä on useampia kastikkeita, ai mitä kastikkeita. Voiko ostaa prosenteilla ?
Sinccis
Teille, joille tuo nykyinen homma on niin vaikeaa: printatkaa tästä muutama lista valmiiksi taskuun ja täyttäkää se ennen kun menette tiskille, niin ei tarvitse vastata kysymyksiin ja saa juuri sellaisen leivän kuin haluaa. https://www.subway.fi/files/pdf/Kuinka_Subi_Tilataan_tilauslomake_2018…
En ole Subissa käynyt mutta olettaisin että noita lomakkeita saattaa jopa olla siellä esillä?
Vierailija kirjoitti:
Moi! Kokonainen juusto-oregano.
Kananrinta.
Tavallinen juusto, saa paahtaa.
Kaikki muut kasvikset paitsi oliivi.
Southwest-kastike, ei mausteita.
Mukaan kiitos.Ei se niin hankalaa ole, vaikka olen tavallista tollompi. Ja on hyvää.
Entäs jos kastike onkin NorthEast. Mitäs siinä on?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Teille, joille tuo nykyinen homma on niin vaikeaa: printatkaa tästä muutama lista valmiiksi taskuun ja täyttäkää se ennen kun menette tiskille, niin ei tarvitse vastata kysymyksiin ja saa juuri sellaisen leivän kuin haluaa. https://www.subway.fi/files/pdf/Kuinka_Subi_Tilataan_tilauslomake_2018…
En ole Subissa käynyt mutta olettaisin että noita lomakkeita saattaa jopa olla siellä esillä?
Tuo mulle printteri.
Mustesuihku meni tukkohon ja raahasin johdosta rokeen
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mitäähh, Hot Louisiana -kastiketta ei enää ole listalla? :(
Tyhmät työntekijät, jos eivät tajua, että ulkopuolinen ei välttämättä tiedä niiden konseptista rahtusen sanaa tullessaan liikkeeseen.
Kyllä minäkin jos näen kadulla kuvan pippuripihvistä ja menen ravintolaan ja tilaan sen pippuripihvin mitä mainostetaan kadulla, niin sen saan.
Sinccis