Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
En edelleen ymmärrä, että jos Subwayssa on päivän subi jossa vaikka kalkkunaa ja sen hinta on 5,95 niin siihen ei voi vaihtaa kalkkunaa vaikka kinkuksi ja ottaa sipulin sijaan jotain muuta ja vaihtaa leipää samaan hintaan.
Koska sinunkaltaiset säätäjät ovat hidaste prosessissa ja aiheuttavat lisäkustannuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt itse ENSIN päättää. Kysynkö myyjältä, vai lähdenkö kotiin lueskelemaan netistä.
Sinccis
Ei se noin vaikeaa voi olla.
Missä on käsketty lähteä kotiin?
Miksi minulta kysyt?
Sinccis
Sinähän se siitä jauhat, että joku olisi käskenyt sinun lähteä kotiin lukemaan nettisivuja. Ei ole puhuttu kotiin menemisestä mitään. Onnistuu ihan älypuhelimellakin.
Siis käskettiin lukemaan netistä. Miksi pitäisi mennä kotiin lukemaan netistä?
Sinccis
Sinähän sinne kotiin olit menossa lukemaan. Tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten Subissa käyminen voi olla niin vaikeaa joillekin aikuisille (?) ihmisille kun meidän 6- ja 7-vuotiaat tajusivat jutun ekalla kerralla eivätkä he todellakaan ole mitään einsteineja.
Justhan totesin että pikkulapselle onkin helppo lätkiä sekalaiset lempiartikkelit leipään, kun ei hahmota kokonaisuuden komplekseja aromeja.
Miten sinä uskallat tilata ruokaa missään ravintolassa, kun et voi etukäteen maistella annoksen komponentteja ja hahmottaa konkreettisesti, sopivatko niiden kompleksit aromit juuri sinun makupalettiisi?
Mulla ei olekaan nirsoilutaipumusta, eli kaikki hyvä ruoka sopii. Oleellista on, että ammattilainen on tehnyt sen vaikean työn ja minä voin keskittyä nauttimaan tuloksesta. Se ammattikokki muuten varmasti maistelee raaka-aineet ainakin reseptiä tehdessään, toivottavasti kokatessakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten Subissa käyminen voi olla niin vaikeaa joillekin aikuisille (?) ihmisille kun meidän 6- ja 7-vuotiaat tajusivat jutun ekalla kerralla eivätkä he todellakaan ole mitään einsteineja.
Justhan totesin että pikkulapselle onkin helppo lätkiä sekalaiset lempiartikkelit leipään, kun ei hahmota kokonaisuuden komplekseja aromeja.
Miten sinä uskallat tilata ruokaa missään ravintolassa, kun et voi etukäteen maistella annoksen komponentteja ja hahmottaa konkreettisesti, sopivatko niiden kompleksit aromit juuri sinun makupalettiisi?
Siinähän se pointti on! Rakas Watson, siellähän on keittiömestari miettinyt paletin valmiiksi ..
Sinccis
Vaan kun paletti on meillä jokaisella erilainen. Mitä, jos keittiömestari tykkää käyttää runsaasti korianteria, mutta sinun suussasi se maistuu saippualta? Tai, jos keittiömestari on laittanut ruokaan runsaasti soijaa tuomaan umamin makua, mutta sinulle ruoka on liian suolaista?
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN tässä ketjussa ei osaa TYHJENTÄVÄN YKSIKÄSITTEISESTI kertoa miksi en voi vaihtaa päivän subiin niitä täytteitä SAMAAN HINTAAN??? Kaikenlaista veetuilua vaan saa lukea..
Joo todella ikävää tämä. Minäkin näin Finnairilla päivän lentokohteena tarjouksessa Lontoon. Mutta kun en halua Lontooseen, haluan Pariisiin. Lentoaika kummassakin 3h mutta ne vaan nauroivat minulle kun sanoin että haluaisin varata tuon päivän tarjouslennon mutta vaihtaa kohteeksi Pariisin 😭😭🤬 Siis mitä ihmettä - lentoaika kummassakin sama, tsekkasin vielä että konetyyppikin on sama ja tietenkin nyt palvelu noin muuten on sama niin miksi ihmeessä en saanut vaihtaa sitä kohdetta. Törkeää! 🤬 En kyllä enää koskaan osta mitään Finnairilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. Tuskin noi valmiit patongit tulevat vain Suomeen, vaan leviää ympäri maailmaa. Tuolla kun on muitakin, joita ahdistaa kono ruljanssi. Mun mielestä subit on niin huonoja, ettei se ole sen pähkäilyn arvoista. Enkä aio mennä valmiinkaan subin takia kyseiseen liikkeeseen asioimaan. Sillä rahalla saa ihan oikeaakin ruokaa.
Onko ne siis tulossa Suomeen? Mitää lähdettähän ap ei ole esittänyt pyynnöistä huolimatta.
Nimenomaan. Jos tämä "uutinen" olisi oikeasti olisi totta niin siitä olisi tietoa jossakin. Ei löydy mitään Suomen Subwayn sivuilta eikä heidän Facebookistaan, jossa tuo kyllä ehdottomasti mainittaisiin sillä onhan kyseessä iso konseptin muutos. USA:ssa tuollainen tilaaminen on mahdollista, eli voi pyytää että voileipä tehdään "kuten kuvassa" ja tekijä sitten laittaa standarditäytteet. Jos tämä olisi tulossa Suomeenkin niin kyllähän sitä mainostettaisiin!
Eli aloitus on täysin huuhaata ja tällainen keskustelu saatu aikaan tyhjästä.
Itse asiassa kaikkia subin muutoksia aletaan mainostaa vasta, kun ne otetaan käyttöön. Me työntekijätkään emme saa tietää mistään kampanjoista tms. kuin muutama päivä ennen niiden alkamista.
Kehitykseen on aina kehityttävä. EIhän siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleen ymmärrä, että jos Subwayssa on päivän subi jossa vaikka kalkkunaa ja sen hinta on 5,95 niin siihen ei voi vaihtaa kalkkunaa vaikka kinkuksi ja ottaa sipulin sijaan jotain muuta ja vaihtaa leipää samaan hintaan.
Koska sinunkaltaiset säätäjät ovat hidaste prosessissa ja aiheuttavat lisäkustannuksia.
Ja se kalkkuna pitää saada myydyksi.
Toivottavasti niissa valmiissa vaihtoehdoissa on paljon oliiveja ja jalapenoja. :D
Siihen lopahti liikeideani, meinasin perustaa Suomeen Subway korkeakoulun josta saisi kandin paperit kun on oppinut tilaamaan maistuvan patongin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei olekaan nirsoilutaipumusta, eli kaikki hyvä ruoka sopii. Oleellista on, että ammattilainen on tehnyt sen vaikean työn ja minä voin keskittyä nauttimaan tuloksesta. Se ammattikokki muuten varmasti maistelee raaka-aineet ainakin reseptiä tehdessään, toivottavasti kokatessakin vielä.
Et ole nirso, mutta et voi tilata Subilla, jos et ole saanut maistaa etukäteen kaikkia vaihtoehtoja, jos ne eivät sovikaan yhteen... Mitä tuo on, jos ei nirsoilua? Minullakaan ei ole nirsoilutaipumusta ja minulle on se ja sama, sopiiko valitsemani kastike yhteen valitsemani täytteen kanssa. Jos ei sovi, niin seuraavalla kerralla kokeilen sitten jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. Tuskin noi valmiit patongit tulevat vain Suomeen, vaan leviää ympäri maailmaa. Tuolla kun on muitakin, joita ahdistaa kono ruljanssi. Mun mielestä subit on niin huonoja, ettei se ole sen pähkäilyn arvoista. Enkä aio mennä valmiinkaan subin takia kyseiseen liikkeeseen asioimaan. Sillä rahalla saa ihan oikeaakin ruokaa.
Onko ne siis tulossa Suomeen? Mitää lähdettähän ap ei ole esittänyt pyynnöistä huolimatta.
Nimenomaan. Jos tämä "uutinen" olisi oikeasti olisi totta niin siitä olisi tietoa jossakin. Ei löydy mitään Suomen Subwayn sivuilta eikä heidän Facebookistaan, jossa tuo kyllä ehdottomasti mainittaisiin sillä onhan kyseessä iso konseptin muutos. USA:ssa tuollainen tilaaminen on mahdollista, eli voi pyytää että voileipä tehdään "kuten kuvassa" ja tekijä sitten laittaa standarditäytteet. Jos tämä olisi tulossa Suomeenkin niin kyllähän sitä mainostettaisiin!
Eli aloitus on täysin huuhaata ja tällainen keskustelu saatu aikaan tyhjästä.
Itse asiassa kaikkia subin muutoksia aletaan mainostaa vasta, kun ne otetaan käyttöön. Me työntekijätkään emme saa tietää mistään kampanjoista tms. kuin muutama päivä ennen niiden alkamista.
Tämä on kuitenkin jo selvä ja tiedossa oleva asia ketjun aloittajalle? Subway Finlandin johtoporrasta tai tuotekehittelytiimiä varmaan edustaa? Uskokoon ken haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se pointti on! Rakas Watson, siellähän on keittiömestari miettinyt paletin valmiiksi ..
Sinccis
Vaan kun paletti on meillä jokaisella erilainen. Mitä, jos keittiömestari tykkää käyttää runsaasti korianteria, mutta sinun suussasi se maistuu saippualta? Tai, jos keittiömestari on laittanut ruokaan runsaasti soijaa tuomaan umamin makua, mutta sinulle ruoka on liian suolaista?
Ei se ole liian suolaista, vaan en viitsi käyttää suolia ympäri vuoden.
On katsos olemassa lyhyen ja pitkän aikavälin asioita.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt itse ENSIN päättää. Kysynkö myyjältä, vai lähdenkö kotiin lueskelemaan netistä.
Sinccis
Ei se noin vaikeaa voi olla.
Missä on käsketty lähteä kotiin?
Miksi minulta kysyt?
Sinccis
Sinähän se siitä jauhat, että joku olisi käskenyt sinun lähteä kotiin lukemaan nettisivuja. Ei ole puhuttu kotiin menemisestä mitään. Onnistuu ihan älypuhelimellakin.
Siis käskettiin lukemaan netistä. Miksi pitäisi mennä kotiin lukemaan netistä?
Sinccis
Sinähän sinne kotiin olit menossa lukemaan. Tollo.
En
Sinccis
En ymmärrä miksi Subissa käymisestä pitää tehdä ongelma lukuisiin kysymyksiin vastaamisen takia.
Kysymyksiä voi välttää etenkin ensimmäisessä vaiheessa.
Voi sanoa: "Kokonainen hunaja-kaura, kana teriyaki, tavallinen juusto, saa paahtaa."
Tämän vaiheen jälkeen siirrytään kasvisten luokse, kun täyttäminen alkaa olla lopuillaan, voi sanoa kastikkeen odottamatta myyjän kysymystä. Samalla voi sanoa muut mausteet ja sen, ottaako mukaan vai syökö paikanpäällä.
Paska systeemi on nykyinen. En ikinä käy.
Kun haluan nauttia syömisestä, menen ravintolaan jossa henkilökunta osaa tehdä herkullista ruokaa ilman minun (surkeita) ohjeitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole nirso, mutta et voi tilata Subilla, jos et ole saanut maistaa etukäteen kaikkia vaihtoehtoja, jos ne eivät sovikaan yhteen... Mitä tuo on, jos ei nirsoilua? Minullakaan ei ole nirsoilutaipumusta ja minulle on se ja sama, sopiiko valitsemani kastike yhteen valitsemani täytteen kanssa. Jos ei sovi, niin seuraavalla kerralla kokeilen sitten jotain muuta.
Huoh. Nirsoilu on sitä, jos ei siedä tiettyjä raaka-aineita tai tiettyjä ruokia. Mulle kelpaa kirjaimellIsesti mikä tahansa. Mutta vaadin laatua. Olen laatutietoinen kulinarismin ystävä. Se ei tarkoita että kelpuutan satunnaista sotkua jossa on mitä sattuu miten sattuu valmistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Paska systeemi on nykyinen. En ikinä käy.
Kun haluan nauttia syömisestä, menen ravintolaan jossa henkilökunta osaa tehdä herkullista ruokaa ilman minun (surkeita) ohjeitani.
Niin minäkin, mutta Subista haen patongin esim. pitkää työreissua varten. Aina tuoretta, saa nopeasti mukaan ja pääsee jatkamaan työpäivää. Ja parasta, että leipä on aina takuuvarmaa, ei sitkeätä. En ole edes tajunnut, että siinä tilaamisessa on jotain ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se kalkkuna pitää saada myydyksi.
Juuri niin. Päivän subi on käytännössä ”päivän täyte”.
Antaa öykkäreiden öykkäröidä ja polttaa rahansa. Supisedät kiittää. (ja nauraa).
Fiksummat syövät muualla paremmin. ;-)
On niillä, nuo oli pari esimerkkiä muttei ne muut vaihtoehdot sen eksoottisempia juuri ole.