Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun

Vierailija
15.07.2019 |

Asiakkaiden kritiikki tehosi?

Kommentit (649)

Vierailija
281/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwayn idea on se että leivän täytteet valitaan itse. Päivän subin idea on siinä että siihen on valmiiksi päätetty pääraaka-aine (tonnikala, kana tms), loput täytteet saa asiakas valita itse. Ne jotka eivät tähän kykene niin jättäkää menemättä? Jos kyseinen yritys on tullut tunnetuksi tällä konseptilla niin miksi h*lvetissä heidän sitä pitäisi muuttamaan? Suomessa ja maailmalla on lukuisia pikaruokapaikkoja jossa saat tilata valmiista listasta.

Vierailija
282/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuta kansakuntaa joka on yhta estoista ja ahdistunutta kuin suomalaiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on. Jos yhden leivän tilaamisesta saadaan tämän luokan ongelma aikaan niin voi jeesus. :D

Vierailija
284/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran reissussa lapsi halusi patongin Subwaysta. Liikkeen ulkopuolella mainostettiin sillä hetkellä tarjouksessa olevaa patonkia. Menin lapsen kanssa sisään ja pyysin, että tuollainen tarjouksessa oleva patonki. Myyjä kysyi minulta mitä siihen laitetaan. Sain hämmästykseltäni sanottua, että samat, mitä kuvassa on, mutta myyjä toisti kysymyksen. Eka kerta Subwayssa oli niin outo kokemus, että en ole mennyt toiste.

Olen kuullut tuon saman, eli eka kerta on monelle järkytys. Niitä myyjiä (tai mitä lie "sandwich artisteja" ovatkaan olevinaan) ei ilmeisesti mitenkään valmisteta kohtaamaan ensikertalaista asiakasta, eivät osaa asettua sellaisen asemaan, vaan toimivat ihan koneellisesti määrätyn kaavan mukaan. - Miksi siellä edes on ihmisiä töissä; luulisi että joku automaatti hoitaisi homman vähintään yhtä hyvin ja tulisi halvemmaksi?

Vierailija
285/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän subin idea on siinä että siihen on valmiiksi päätetty pääraaka-aine (tonnikala, kana tms), loput täytteet saa asiakas valita itse.

Joo, paitsi että asiakkaan pitää valita paitsi loput täytteet, myös millaisen patongin haluaa.

Olisi loogisempaa, jos päivän subin sijasta puhuttaisiinkin päivän täytteestä.

Vierailija
286/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän subin idea on siinä että siihen on valmiiksi päätetty pääraaka-aine (tonnikala, kana tms), loput täytteet saa asiakas valita itse.

Joo, paitsi että asiakkaan pitää valita paitsi loput täytteet, myös millaisen patongin haluaa.

Loput täytteet = ”laita kaikki”

Sen enempää ei tarvitse valita.

Vierailija
287/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa? En yhtään ihmettele miksi ihmiskunta on tässä jamassa jos edes yhtä leipää ei voi valittamatta tilata. Kuten sanoin, kyseisessä paikassa ei tarvitse asioida mikäli se aiheuttaa hampaiden kiristystä. Ei sota yhtä miestä kaipaa, tuo firma tulee toimeen hyvin, ilman että kiukkuiset av-mammelit ei osaa päättää mitä patonkia haluaa ja millä täytteillä.

Vierailija
288/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten Subissa käyminen voi olla niin vaikeaa joillekin aikuisille (?) ihmisille kun meidän 6- ja 7-vuotiaat tajusivat jutun ekalla kerralla eivätkä he todellakaan ole mitään einsteineja.

Justhan totesin että pikkulapselle onkin helppo lätkiä sekalaiset lempiartikkelit leipään, kun ei hahmota kokonaisuuden komplekseja aromeja.

Miten sinä uskallat tilata ruokaa missään ravintolassa, kun et voi etukäteen maistella annoksen komponentteja ja hahmottaa konkreettisesti, sopivatko niiden kompleksit aromit juuri sinun makupalettiisi?

Mulla ei olekaan nirsoilutaipumusta, eli kaikki hyvä ruoka sopii. Oleellista on, että ammattilainen on tehnyt sen vaikean työn ja minä voin keskittyä nauttimaan tuloksesta. Se ammattikokki muuten varmasti maistelee raaka-aineet ainakin reseptiä tehdessään, toivottavasti kokatessakin vielä.

Et ole nirso, mutta et voi tilata Subilla, jos et ole saanut maistaa etukäteen kaikkia vaihtoehtoja, jos ne eivät sovikaan yhteen... Mitä tuo on, jos ei nirsoilua? Minullakaan ei ole nirsoilutaipumusta ja minulle on se ja sama, sopiiko valitsemani kastike yhteen valitsemani täytteen kanssa. Jos ei sovi, niin seuraavalla kerralla kokeilen sitten jotain muuta.

Huoh. Nirsoilu on sitä, jos ei siedä tiettyjä raaka-aineita tai tiettyjä ruokia. Mulle kelpaa kirjaimellIsesti mikä tahansa. Mutta vaadin laatua. Olen laatutietoinen kulinarismin ystävä. Se ei tarkoita että kelpuutan satunnaista sotkua jossa on mitä sattuu miten sattuu valmistettuna.

Joopajoo, laatutietoinen kulinarismin ystävä mankuu viestitolkulla, miten ei voi asioida pikaruokaravintolassa, kun ei voi tietää, tykkääkö suolakurkusta leivän välissä vai ei, joten menee sitten mieluummin toiseen pikaruokaravintolaan, jossa ne suolakurkut ainakin tulee vakiona, koska ne on ammattitaitoinen kulinaristeista koostuva tuotekehittelijätiimi sinne valinnut. Ei kelpuuta satunnaista sotkua, mutta silti pitäisi olla jonkun toisen miettimä kasvis- ja kastikeyhdistelmä viiden euron sämpylän välissä, ettei kulinaristinen elämys kärsi. Hohhoijaa.

Mitä hohhoijaa? Näytät teknisesti ottaen ymmärtäneen kirjoittamani täysin, mutta et sisäistä viestiä. Se ammattilaisen miettimä kokonaisuus nimenomaan ei ole satunnainen sotku, vaan mietitty kokonaisuus. Säästän vaivaa ja saan laatua.

Minusta on todella outoa, että ammattilaisen miettimänä kokonaisuutena Subwayn leipä olisi sinusta kulinaristinen nautinto, jonka voisit syödä, mutta itse miettimäsi kokonaisuus on syömäkelvoton satunnainen sotku, vaikka niissä olisi täsmälleen samat ainekset.

Minustakin nuo käsittämättömän sekavat ajatuksesi ovat todella outoja. Totta, sattumalta voin päätyä täydelliseen kombinaatioon kaikista tuhansista mahdollisuuksista. Ja arvata oikeat lottonumerot. En vain halua lotota ruoalla, koska tyhjä arpa jättää lompakkoon lottoriviä suuremman loven ja lisäksi pahan mielen sen lisäksi että vaatii turhaa vaivannäköä.

Vierailija
289/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kaikki? Olen käsittänyt, että jo kastikkeita on kymmentä eri laatua. Saako niitä halutessaan kaikkia samaan leipään?

Vierailija
290/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion jatkossakin tilata Subin perinteisellä menetelmällä, eli menemällä tiskille ja latelemalla myyjälle, millaisen patongin haluan ja millä täytteillä. Silloin tulee aina juuri sellainen lopputulos kuin halusinkin.

Kyllä, maissi ja tavallinen kurkku pois, muut kasvikset käy. Ja punasipulia paljon! Se riittää, kiitos! Kastikkeeksi hot lousianaa ja southwestiiii. Osaan tämän lorun jo ulkoa.

Vierailija
291/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tässä sen nyt näkee mihin johtaa valtion liika puuttuminen joka helv. asiaan Suomessa koskien yksittäisen kansalaisen elämää - edes Subwayssa ei osata päättää itse, koska valtion pitäisi olla tehnyt valmiit luotettavat leivät. "Kas tässä lista, sosiaali- ja terveysministeriö on koostanut leivän Puskan suosituksilla, jossa on vain kurkkua ja rypsiöljyä....haluaisitteko sellaisen kenties? Toinen myymämme leipä sisältääkin sitten tomaattia, maissia ja rypsiöljyä, maistuisiko sellainen sittenkin?"

Vierailija
292/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kaikki? Olen käsittänyt, että jo kastikkeita on kymmentä eri laatua. Saako niitä halutessaan kaikkia samaan leipään?

Moni näyttää tilaavan majoneesia ja jotain toista kastiketta samaan subiin.

Itse tilaan kasvikset sanomalla, että kaikki tuoreet kasvikset. Ei tule maustekurkkuja ja jalopenoja yms. Vaan tuoreet kasvikset.

Tämän ketjun innoittamana kävin hakemassa perheelle subit.

Vierailija
293/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tässä sen nyt näkee mihin johtaa valtion liika puuttuminen joka helv. asiaan Suomessa koskien yksittäisen kansalaisen elämää - edes Subwayssa ei osata päättää itse, koska valtion pitäisi olla tehnyt valmiit luotettavat leivät. "Kas tässä lista, sosiaali- ja terveysministeriö on koostanut leivän Puskan suosituksilla, jossa on vain kurkkua ja rypsiöljyä....haluaisitteko sellaisen kenties? Toinen myymämme leipä sisältääkin sitten tomaattia, maissia ja rypsiöljyä, maistuisiko sellainen sittenkin?"

Aika kaukaa haettu. Lähinnä se on, että ihmiaet eivät halua kommunikoida ääneen ja pelkäävät julkista mokaamista. Ja tosiaan kokevat mokaamiseksi, jos eivät etukäteen tiedä mitä kastikkeita on tarjolla ja joutuvat kysymään.

Vierailija
294/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan kasvikset sanomalla, että kaikki tuoreet kasvikset. Ei tule maustekurkkuja ja jalopenoja yms. Vaan tuoreet kasvikset.

Olisit nyt ottanu ne jalopenot, ne polttelee niin sopivasti! Syö edes mielikuvitusjalopenoa puolestani.

Vierailija
295/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsken aina myyjää laittamaan kaikkea! Eli leipiä kaikkea pikkupalaset että tulee yhteensä 15cm subia, sitten juustoa molempaa sorttia tasajako ja sitten kaikkea lihaa pikkusen kutakin ja sitten kaikkia kasviksia!! Kastikeitakin käsken ruikkia kaikkia mutta eri kohtiin, ei saa sekoittaa.

Vierailija
296/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että joku onnistuu tilaamisessa, itsekin hain eilen. Oliko jonossa edelläsi tuhisevia av-mutseja jotka ei vaan ollenkaan osannut päättää tykkääkö tomaatista sämpylän välissä vai ei? :D

Vierailija
297/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kaukaa haettu. Lähinnä se on, että ihmiaet eivät halua kommunikoida ääneen ja pelkäävät julkista mokaamista. Ja tosiaan kokevat mokaamiseksi, jos eivät etukäteen tiedä mitä kastikkeita on tarjolla ja joutuvat kysymään.

Subjonnejen trollausta ei kannata ottaa liian tosissaan. Ovat tahallaan mukamas ymmärtämättä monesti kerrottuja mielipiteitä.

Vierailija
298/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa muistaa että ainahan voi pyytää talon erikoisen eli myyjä päättää itse mitä patonkiin työntää ja sinä syöt. Itse teen useinkin näin, sillä en jaksa miettiä. Siinä samalla näen vähän, mitä minkäkin ikäinen ja näköinen subimyyjä tykkää syödä ja voin makustella olenko samaa mieltä heidän kansaaan.

Vierailija
299/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ulkomaisiinkin Subeihin valmisvaihtoehtoja?

Vierailija
300/649 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että joku onnistuu tilaamisessa, itsekin hain eilen. Oliko jonossa edelläsi tuhisevia av-mutseja jotka ei vaan ollenkaan osannut päättää tykkääkö tomaatista sämpylän välissä vai ei? :D

Minä olin se jonon av- mutsi, mutta olemme heterogeeninen ryhmä. Minulta onnistuu tilaaminen, muttei jalopenon syönti, eikä kantapäiden hoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi