Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tein positiivisen raskaustestin ja sain aiemmin kuulla, että mieheni onkin varattu!!

Vierailija
12.07.2019 |

Sain siis jo aiemmin tietää, että mieheni jonka kanssa olemme "seurustelleet" vuoden onkin varattu. Hänellä siis raskaana oleva vaimo ja yksi lapsi. Nyt sain tietää olevani raskaana tälle miehelle.
En tiedä mitä tehdä tai edes mitä ajatella. Olo on niin petetty ja ajatukset sekaisin. Suunnittelimme miehen kanssa yhteenmuuttoa ym. En todellakaan osannut aavistaa, että hänellä olisi vaimo ja perhe.

Tämä tuli ilmi ihan sattumalta, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä ravintolassa.
Siellä oli miehen joku tuttu, joka tuli esittäytymään minulle. Kerroin nimeni ja esittäydyin miehen tyttöystävänä, johon tämä miehen tuttu totesi hämmentyneenä miehelleni, että ovatko he eronneet "Maijan" kanssa. Mies sopersi jotain, että aikapäiviä sitten ja vaihtoi puheen aihetta. He kävivät myös tämän tutun kanssa tämän jälkeen keskenään ravintolan ulkopuolella juttelemassa jotain "miesten juttuja".
En ollut kuullut, koskaan miehen puhuvan Maijasta, joten tämä herätti hieman ihmetystä.
En myöskään ollut aiemmin Facebookissa tai missään muussakaan somessa.
Asia jäi vaivaamaan minua ja loin face profiilin ja etsin ensin mieheni profiilin. Hänen tiedot, kavereita lukuun ottamatta, olivat salaiset eli eivät näkyneet kuin kavereille.
Selasin hänen kaveri listan läpi ja bongasin tämän "Maijan" nimen.
Menin tutkimaan hänen profiiliaan ja kas kas, siellä luki että on kihloissa mieheni kanssa ja kansikuvan oli kuva hänestä raskausmahan, miehen ja lapsen kanssa. Kuvasta päätellen ihan ammattikuvaajalla otettu perhekuva.

Nyt en siis tiedä mitä minun tulisi tehdä. Rakastan miestä hyvin paljon.. Pitäisikö kertoa vaimolle tästä tilanteesta? Haluaisin kovasti pitää lapsen, mutta en usko että mies haluaa sitä, sillä silloin se selviäisi vaimollekkin kun hän tunnustaisi isyytensä.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Kaipaan kipeästi neuvoja tilanteeseen.

Anteeksi sekava kirjoitus

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä on tosi tarina niin poliisille ja vaimolle nyt viestiä pikaisesti.

Vierailija
82/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinäkin aika raukka. Soita sille toiselle emakolle ja kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitin vaimon numeron fonectasta ja laitoin nyt hänelle viestin, jossa kerroin minun ja miehen suhteesta ja siitä, että olen raskaana. Painotin viestissä sitä, että en todellakaan ollut tiennyt miehen olevan varattu vasta kun nyt. Lähetin myös kuvan miehen lähettämästä uhkausviestistä todisteeksi.

Kerroin myös, että en ole vielä päättänyt mitä teen raskauden suhteen ja että olen vasta raskausviikolla noin 5-6.

Ap

Vierailija
84/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sain mieheltä viestin, että en saa pitää lasta, saati kertoa hänen vaimollensa. Viestissä luki myös, että jos ottaisin vaimoon yhteyttä se tulisi olemaan viimeinen virheeni ja minun tulisi häipyä hänen elämästään.

Miten h*lvetissä mies voi olla tuollainen minua kohtaan kaiken jälkeen?!? Ihan kun olisin tahallani ja yksin saanut itseni raskaaksi.

Nyt minun tekisi todella mieli laittaa hänen vaimolleen viesti ja kertoa aivan kaikki.

En tiedä, pitäisikö vastata miehelle jotain vai antaa vaan olla.. Vaimolle tosissaan tekisi mieli kertoa tuon miehen viestin jälkeen..

Ap

Todellakin kerrot vaimolle screenshoteilla miten mies uhkailee sinua.

Vierailija
85/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sain mieheltä viestin, että en saa pitää lasta, saati kertoa hänen vaimollensa. Viestissä luki myös, että jos ottaisin vaimoon yhteyttä se tulisi olemaan viimeinen virheeni ja minun tulisi häipyä hänen elämästään.

Miten h*lvetissä mies voi olla tuollainen minua kohtaan kaiken jälkeen?!? Ihan kun olisin tahallani ja yksin saanut itseni raskaaksi.

Nyt minun tekisi todella mieli laittaa hänen vaimolleen viesti ja kertoa aivan kaikki.

En tiedä, pitäisikö vastata miehelle jotain vai antaa vaan olla.. Vaimolle tosissaan tekisi mieli kertoa tuon miehen viestin jälkeen..

Ap

Älä vastaa miehelle enää mitään. Se on ihan paniikissa, kärvistelkööt siinä tunteessa rauhassa.

Mitä tulee lapseen, niin sinä päätät että haluatko sen pitää vai et. Ei tarvitse kuunnella miehen uhkauksia, koska niillä ei ole mitään merkitystä.

Jos pidät lapsen ja haluat isyydentunnustuksen, niin miehen vaimo saa ennen pitkään tietää miehen pettämisistä. Että sikäli on se ja sama, että kerrotko nyt vai käykö ilmi vasta myöhemmin. Ja jos et halua isyyttä tunnustettavan, niin voihan olla että lapsi alkaa itse myöhemmin selvittää isäänsä.

Hankala tilanne, mutta näitä itseriittoisia pettäviä kusipäitä on ainakin yksi kymmenestä, ellei enemmänkin.

Vierailija
86/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus tuosta miehen viestistä, laiton uhkaus, ihan siltä varalta jos tarvitset vielä joskus lähestymiskiellon.

Vierailija
87/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehdottomasti säästät tuon viestin, jossa mies sinua uhkasi ja menet sen kanssa poliisille. Vaimolle ilmeisesti jo kerroitkin kuvan kera, se on hyvä, minä ainakin tahtoisin tietää, että voisin pistää tuollaisen sian pihalle heti. 

Vierailija
88/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vastasi viestiini ensin pelkästään "ok".

Meni hetki ja sen jälkeen vaimolta tuli pitkä viesti, jossa haukkui minut pystyyn ja sanoi että minulla ei ole mitään oikeutta pitää lasta ja että minun tulisi kadota heidän elämästään. Haukkui myös, että olen pilannut heidän elämän ja jos pitäisin lapsen mies ja heidän lapsensa eivät olisi millään tavalla osana minun lapseni elämää. Haukkui myös perheen rikkojaksi ym.

Osasin kyllä odotetaan tällaista reaktiota. Itse olisin varmasti toiminut vaimon asemassa samoin..

En ennen vaimon viestiä edes ajatellut sitä, että miehen lapsethan ovat minun lapseni sisaruksia..

Hieman vaimon viestin jälkeen tuli viesti myös mieheltä, jossa minun haukkumisen jatkui. Viestissä luki myös, etten tiedä mitä olen mennyt tekemään ja tulisin maksamaan tästä

Vastasin miehelle, että ainoa joka jotain joutuu maksamaan on hän seuraavat 18 vuotta elatusmaksuja..

Olen ihan rikki kaikista näistä haukuista mitä olen saanut. Ilman tätä raskautta olisin vain voinut jättää miehen ja olla kertomatta asiasta vaimolle.

En todellakaan tiedä, mitä teen tämän raskauden kanssa. Entä jos tämä onkin ainoa mahdollisuus saada lapsi? Entä jos teen abortin enkä löydä enää ketään ja tulen katumaan päätöstä? Toisaalta voinko edes tässä tilanteessa pitää lasta?

Onneksi on muutama viikko aikaa miettiä, että mitä teen. Tällä hetkellä ajatukset niin sekaisin, etten pysty päätöstä tekemään.

Ap

Vierailija
89/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästå viestit ja hanki lakimies. Tee abortti.

Vierailija
90/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on neuvonut menemään poliisin puheille, mutta sitä en halua vielä tässä vaiheessa tehdä. Tämä tilanne on jo muutenkin niin sekava, että en tahdo sotkea poliiseja asiaan.

Säästän kyllä uhkaus viestit, jos mies ei lopeta uhkailua, niin sitten menen.

Ap

Vierailija
91/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi ettet pidä kumpaankaan enää yhteyttä vaan keskityt omaan elämääsi ilman miestä ja lapsen kanssa, juttele ystävän, sukulaisen tai ammattilaisen kanssa ja aikaisintaan lapsen synnyttyä mietit kannattaako pyytää isyyden selvittämistä vai olisiko siitä teille vain harmia.

Vierailija
92/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ”miehesi”?

Sivusuhdetta pitävä ei ole a) sinun, eikä b) mies.

Vierailija
93/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on neuvonut menemään poliisin puheille, mutta sitä en halua vielä tässä vaiheessa tehdä. Tämä tilanne on jo muutenkin niin sekava, että en tahdo sotkea poliiseja asiaan.

Säästän kyllä uhkaus viestit, jos mies ei lopeta uhkailua, niin sitten menen.

Ap

Ei kannata. Porvoon poliisi on aivan liian ylityöllistetty.

Vierailija
94/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan parempi ettet pidä kumpaankaan enää yhteyttä vaan keskityt omaan elämääsi ilman miestä ja lapsen kanssa, juttele ystävän, sukulaisen tai ammattilaisen kanssa ja aikaisintaan lapsen synnyttyä mietit kannattaako pyytää isyyden selvittämistä vai olisiko siitä teille vain harmia.

En aiokaan enää vastata tai laittaa viestiä kummallekkaan. Selvittäkööt sotkun keskenään, ei ole minun syyni, että mies valehteli molemmille.

En vielä tiedä mitä teen tämän lapsen kanssa. Ikä ei ole enää puolellani, joten siltä kannalta pelottaa abortin teko, jos en saakkaan enää uutta tilaisuutta saada lasta. Olen siis hieman yli 30, joten ei tässä enää hirveästi ole aikaa perhettä perustaa..

Onneksi olen lomalla nyt, en todellakaan olisi maanantaina työkunnossa kaiken tämän jälkeen..

Ap

Vierailija
95/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Pidä lomaa myös näistä provoista tai muuta edes tyyliä. Lue lomallasi muutama kirja, jos saisit niistä uusia ideoita juonen kehittelyyn.

Nää on jo niin nähty.

Vierailija
96/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Pidä lomaa myös näistä provoista tai muuta edes tyyliä. Lue lomallasi muutama kirja, jos saisit niistä uusia ideoita juonen kehittelyyn.

Nää on jo niin nähty.

Hitsi vie alkaa mennä tosissaan hermot näihin provo kommenteihin! Miksi kaikki normaalista poikkeava on heti "provo"? Tätä ei varmasti huudeltaisi, jos miehen vaimo olisi kirjoittanut tänne aloituksen jossa kertoisi tämän saman tilanteen esim "sain kuulla, että mieheni on pettänyt ja nyt tämä toinen nainen on raskaana. Meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa miehen kanssa". Vaimo olisi saanut varmasti pelkkiä tsemppaus kommentteja, mutta minä saan vaan v*ttuilua, koska olen se "toinen nainen"..

Kiitos tosi paljon! Kaipasin vain tukea ja neuvoja, joita teistä jotkut ovat antaneet kiitos teille, mutta saan vaan haistattelua provoilusta.

Ap

Vierailija
97/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä noista provon huutelijoista, ohita vain ne kommentit. Niitä tulee jokaikiseen ketjuun, vaikka se käsittelisi sitä, mikä kukka sopisi parhaiten pelargonioiden viereen. Tällä palstalla ap on aika lailla aina väärässä, teki niin tai näin.

Säästä nyt ne viestit ja suosittelisin kyllä menemään jo poliisille, että jos jotain oikeasti tapahtuu, niin he tietävät heti epäillyn, kun heillä on tieto että hän on sinua aiemmin uhkaillut. 

Vaimo on varmaan shokissa vielä, helposti myös petetyt vihaavat aina sitä toista osapuolta, ei sitä omaa puolisoa. Minulla kävi samoin kun kuulin, että poikaystäväni oli pettänyt minua, vihasin niitä naisia. Sitten vasta muutaman tunnin päästä vihasin myös poikaystävää. Inhoan kyllä edelleen noita naisia, ovat tunnettuja "kyläpyöriä" ja tekevät tuota paljon, vaikka tietävät toisen olevan varattu, molemmat yhtä syyllisiä tuossa minun tilanteessani.

Vierailija
98/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on jo niin nähty.

Hitsi vie alkaa mennä tosissaan hermot näihin provo kommenteihin! Miksi kaikki normaalista poikkeava on heti "provo"? Tätä ei varmasti huudeltaisi, jos miehen vaimo olisi kirjoittanut tänne aloituksen jossa kertoisi tämän saman tilanteen esim "sain kuulla, että mieheni on pettänyt ja nyt tämä toinen nainen on raskaana. Meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa miehen kanssa". Vaimo olisi saanut varmasti pelkkiä tsemppaus kommentteja, mutta minä saan vaan v*ttuilua, koska olen se "toinen nainen"..

Kiitos tosi paljon! Kaipasin vain tukea ja neuvoja, joita teistä jotkut ovat antaneet kiitos teille, mutta saan vaan haistattelua provoilusta.

Ap

Sun tyylis kirjoittaa paljastaa sut.

Käytät samoja sanoja näissä provoissa.

Ja just toi jankkaaminen ”ei oo provo”

niinikään ei lisää uskottavuutta. Näitä varmasti tapahtuu oikeasti, mutta sun tarinointi ei nyt vakuuta. Sori.

Vierailija
99/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,  sinulla on nyt kaksinkertainen hämmennys ja stressi, rakkaasi petti sinun luottamuksesi ja sait tietää olevasi raskaana. Kumpikin jo yksin saa ihmisen raiteiltaa. Tsemppiä ja voimia sinulle. Sinuna kyllä pitäisin lapsen.Tv Mummo

Vierailija
100/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teet mitä teet mutta mene nyt ihan ensimmäiseksi tekemään poliisille ilmoitus. Kadut syvästi jos et sitä tee. Ja jos pidät lapsen, niin tarvitset nuo viestit myös lapsenvalvojaa varten jotta saat yksinhuoltajuuden eikä miehelle mitään oikeuksia lapseensa (elarit kyllä joutuu maksamaan). 

Todennäköisesti mies on kykenevät manipuloimaan, siksi saat nyt vaimolta vihaa. Ja siksi lähipiiri ei kertonut sinulle mitään, kun kaikki luulivat että tämä kuvio on yhdessä sovittu ja kaikille ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän