Apua! Tein positiivisen raskaustestin ja sain aiemmin kuulla, että mieheni onkin varattu!!
Sain siis jo aiemmin tietää, että mieheni jonka kanssa olemme "seurustelleet" vuoden onkin varattu. Hänellä siis raskaana oleva vaimo ja yksi lapsi. Nyt sain tietää olevani raskaana tälle miehelle.
En tiedä mitä tehdä tai edes mitä ajatella. Olo on niin petetty ja ajatukset sekaisin. Suunnittelimme miehen kanssa yhteenmuuttoa ym. En todellakaan osannut aavistaa, että hänellä olisi vaimo ja perhe.
Tämä tuli ilmi ihan sattumalta, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä ravintolassa.
Siellä oli miehen joku tuttu, joka tuli esittäytymään minulle. Kerroin nimeni ja esittäydyin miehen tyttöystävänä, johon tämä miehen tuttu totesi hämmentyneenä miehelleni, että ovatko he eronneet "Maijan" kanssa. Mies sopersi jotain, että aikapäiviä sitten ja vaihtoi puheen aihetta. He kävivät myös tämän tutun kanssa tämän jälkeen keskenään ravintolan ulkopuolella juttelemassa jotain "miesten juttuja".
En ollut kuullut, koskaan miehen puhuvan Maijasta, joten tämä herätti hieman ihmetystä.
En myöskään ollut aiemmin Facebookissa tai missään muussakaan somessa.
Asia jäi vaivaamaan minua ja loin face profiilin ja etsin ensin mieheni profiilin. Hänen tiedot, kavereita lukuun ottamatta, olivat salaiset eli eivät näkyneet kuin kavereille.
Selasin hänen kaveri listan läpi ja bongasin tämän "Maijan" nimen.
Menin tutkimaan hänen profiiliaan ja kas kas, siellä luki että on kihloissa mieheni kanssa ja kansikuvan oli kuva hänestä raskausmahan, miehen ja lapsen kanssa. Kuvasta päätellen ihan ammattikuvaajalla otettu perhekuva.
Nyt en siis tiedä mitä minun tulisi tehdä. Rakastan miestä hyvin paljon.. Pitäisikö kertoa vaimolle tästä tilanteesta? Haluaisin kovasti pitää lapsen, mutta en usko että mies haluaa sitä, sillä silloin se selviäisi vaimollekkin kun hän tunnustaisi isyytensä.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Kaipaan kipeästi neuvoja tilanteeseen.
Anteeksi sekava kirjoitus
Kommentit (167)
Kuinka pitkällä olet katumuspilleri ehkä?
Mies on voinut uskottavasti väittää lähipiirilleen että heillä on avoin suhde. Tiedän tällaisia kuvioita joissa toisella parisuhteen osapuolella on lupa rinnakkaissuhteisiin ja ystävät ovat tavanneet sen rinnakkaissuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkällä olet katumuspilleri ehkä?
Idiootti.
"Jälkiehkäisypilleri estää tai siirtää munasolun irtoamista. Se ehkäisee raskauden alkamisen, mutta ei keskeytä jo alkanutta raskautta."
Laitoin eilen illalla miehelle viestiä ja pyysin käymään.
Mies tuli ja tein hänen aikanaan uuden raskaustestin, jonka olin käynyt ennen miehen tuloa ostamassa ja näytin positiivisen tuloksen miehelle.
Mies oli ensin, että "wau tosi hienoa", mutta sitten melkeen samaan hengen vetoon alkoi selitellä, että eihän pysty työnsä takia tässä tilanteessa lasta pitämään ja alkoi ehdotella aborttia ja sanoi sen olevan ainoa oikea ratkaisu.
Tässä kohtaa minulla meni hermot, sillä tiesin, että todellinen syy on miehen raskaana oleva vaimo ja lapsi.
Huusin hänelle suoraan, että älä k*seta ja että tiedän hänen vaimostaan ja lapsesta ja että miten hän on voinut valehdella minulle koko tämän ajan. Mies alkoi raivota minulle takaisin, että sitä suuremmalla syyllä minun tulisi tehdä Abortti ja mistä olen saanut tietää.
Kerroin miten selvitin asian ja mies haukkui minut hulluksi stalkkeriksi ja lähti ovet paukkuen menemään.
Itkin koko viime yön, en todellakaan tiedä mitä tehdä. Laitoin aamuyöllä suutuspäissäni miehelle viestin, jossa kerroin pitäväni lapsen ja kertovani miehen vaimolle kaiken..
Tämä taisi olla suuri virhe ja mies varmaan vihaa minua nyt.. En käsitä miten hän voi tehdä minulle näin, hän aina hoki kuinka paljon minua rakastaa jne.. Olo on niin petetty ja surkea.. Rakastin tätä miestä todella paljon ja rakastan edelleen. Kuinka tämä voi olla mahdollista.. Millainen ihminen voi tehdä toiselle näin??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tilanne on vaikea ja mies pettäjä, niin minä nyt aloittaisin sillä, että kertoisin miehelle. On hänelläkin kuitenkin oikeus saada tietää lapsesta. Sitten, jos sinä haluat pitää lapsen ja mies ei, niin sovitte elareista etc. Oletko valmis yksinhuoltajaksi, jos mies ei halua lasta? Toiselle naiselle en kertoisi, lähinnä koska en jaksaisi sitä draamaa. Kerro toki, jos se sinua auttaa.
Toisaalta onko tuollaisella miehellä oikeutta tietää? Voi saada selville kiertoreittejä kuten ap sitten kun tulee kutsu todistamaan isyyttä.
Saa ap ainakin olla rauhassa raskaana ilman miehen painostusta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tilanne on vaikea ja mies pettäjä, niin minä nyt aloittaisin sillä, että kertoisin miehelle. On hänelläkin kuitenkin oikeus saada tietää lapsesta. Sitten, jos sinä haluat pitää lapsen ja mies ei, niin sovitte elareista etc. Oletko valmis yksinhuoltajaksi, jos mies ei halua lasta? Toiselle naiselle en kertoisi, lähinnä koska en jaksaisi sitä draamaa. Kerro toki, jos se sinua auttaa.
Toisaalta onko tuollaisella miehellä oikeutta tietää? Voi saada selville kiertoreittejä kuten ap sitten kun tulee kutsu todistamaan isyyttä.
Saa ap ainakin olla rauhassa raskaana ilman miehen painostusta mihinkään.
Kerroin siis jo eilen illalla miehelle raskaudesta ja siitä että tiedän hänen raskaana olevasta vaimosta ja lapsesta. Hän sai raivarit ja lähti ovet paukkuen menemään..
Ap
Millainen ihminen rakastaa tollasta pettäjänahjusmiestä? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen rakastaa tollasta pettäjänahjusmiestä? Yök.
Ehdin rakastua mieheen ennen kuin tämä kaikki selvisi, eikä nämä tunteen näköjään hetkessä kuole, vaikka kuinka toivoisin..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli ja tein hänen aikanaan uuden raskaustestin, jonka olin käynyt ennen miehen tuloa ostamassa ja näytin positiivisen tuloksen miehelle.
Mies oli ensin, että "wau tosi hienoa", mutta sitten melkeen samaan hengen vetoon alkoi selitellä, että eihän pysty työnsä takia tässä tilanteessa lasta pitämään ja alkoi ehdotella aborttia ja sanoi sen olevan ainoa oikea ratkaisu.
Tässä kohtaa minulla meni hermot, sillä tiesin, että todellinen syy on miehen raskaana oleva vaimo ja lapsi.
Huusin hänelle suoraan, että älä k*seta ja että tiedän hänen vaimostaan ja lapsesta ja että miten hän on voinut valehdella minulle koko tämän ajan. Mies alkoi raivota minulle takaisin, että sitä suuremmalla syyllä minun tulisi tehdä Abortti ja mistä olen saanut tietää.
Kerroin miten selvitin asian ja mies haukkui minut hulluksi stalkkeriksi ja lähti ovet paukkuen menemään.
Itkin koko viime yön, en todellakaan tiedä mitä tehdä. Laitoin aamuyöllä suutuspäissäni miehelle viestin, jossa kerroin pitäväni lapsen ja kertovani miehen vaimolle kaiken..
Tämä taisi olla suuri virhe ja mies varmaan vihaa minua nyt.. En käsitä miten hän voi tehdä minulle näin, hän aina hoki kuinka paljon minua rakastaa jne.. Olo on niin petetty ja surkea.. Rakastin tätä miestä todella paljon ja rakastan edelleen. Kuinka tämä voi olla mahdollista.. Millainen ihminen voi tehdä toiselle näin??
Ap
Kirjottaminen ei ole oikein sun laji. En usko, että harjottelukaan auttaa, kun kuse on siitä, ettet ymmärrä tunteita tai ihmisten käyttäytymistä
Ap lopeta jo tämä satuilu. Saman virren toistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKirjottaminen ei ole oikein sun laji. En usko, että harjottelukaan auttaa, kun kuse on siitä, ettet ymmärrä tunteita tai ihmisten käyttäytymistä
En oikeen ymmärtänyt, mitä tällä kommentilla tarkoitit.
Se on kyllä totta, etten todellakaan ymmärrä miehen käytöstä ja raivon purkausta, kun kerroin raskaudesta ja siitä että tiedän hänen perheestään. Ihan kun minä olisin se syyllinen ja mies täysin viaton..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lopettaisin tai oikeastaan en olisi edes tälläistä voinut keskiä, jos ei olisi totta.
Tämä on aivan sairasta, miten joku ihminen voi valehdella toiselle näin pahasti ja saada vielä lähipiirinsä mukaan valheisiin..
Olenko todella ainoa jolle on käynyt näin? Olenko ainoa sinisilmäinen hölmö, jota on huijattu tällä tavalla?
Ap
Olet joo ainoa hölmö ja sitä paitsi aika huono kirjoittamaan, mitäs jos keksisit jotain muuta tekemistä.
Oliko kyseessä heimoveli, Ahmedi tai mahmudd? Eikai niiden sukulaiset ja ystävät niin pahasti katso tuollaista jos on monta eukkoa?
Tee lapsen kanssa, kuinka parhaimmaksi näet. Jos haluat lapsen, pidä hänet. Tuon miehen varaan et nyt voi laskea yhtään mitään. Kyllä sinä pärjäät lapsen kanssa kahdestaankin. Sääliksi käy tuon miehen kihlattua, että minkälaisen häntäheikin kanssa hän onkin yhdessä. Te kaksi naista tuskin tulette olemaan hänen ainoat petettävänsä. Sanot rakastavasi miestä. Se tunne kyllä haihtuu aikaa myöten. Ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Olet joo ainoa hölmö ja sitä paitsi aika huono kirjoittamaan, mitäs jos keksisit jotain muuta tekemistä.
Anteeksi, mutta tämä on tällä hetkellä ainoa paikka jonne voin avautua. En ole siis kertonut tästä kaikesta mitään omalle lähipiirilleni, koska en tiedä miten sen teen. Miten muka kerron, että tämä ihana unelmieni mies, jota olen esitellyt ja hehkuttanut meidän onnea, onkin paljastunut huijariksi ja vielä kaiken lisäksi saanut minut raskaaksi? Ei ole sellainen asia mikä tulee kahvipöydän ääressä vaan "ohi mennen" heitettyä.
Itseäni myös hävettää oma tyhmyys ja mies sai minut tuntemaan itseni syylliseksi kaikkeen.
Pelkään, että muutkin pitävät minua syyllisenä tilanteeseen ja tuomitsevat minut
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ehkä itse kuvatunlainen pettäjämies?
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyseessä heimoveli, Ahmedi tai mahmudd? Eikai niiden sukulaiset ja ystävät niin pahasti katso tuollaista jos on monta eukkoa?
No ei tosissaan ollut, vaan ihan tavallinen suomalainen. Ehkä tuollaisen kanssa olisi osannut varoakkin, kun heidän kulttuurissaan on ok olla useampia vaimoja, en sentään niin tyhmä ole.
Ap
Nyt sain mieheltä viestin, että en saa pitää lasta, saati kertoa hänen vaimollensa. Viestissä luki myös, että jos ottaisin vaimoon yhteyttä se tulisi olemaan viimeinen virheeni ja minun tulisi häipyä hänen elämästään.
Miten h*lvetissä mies voi olla tuollainen minua kohtaan kaiken jälkeen?!? Ihan kun olisin tahallani ja yksin saanut itseni raskaaksi.
Nyt minun tekisi todella mieli laittaa hänen vaimolleen viesti ja kertoa aivan kaikki.
En tiedä, pitäisikö vastata miehelle jotain vai antaa vaan olla.. Vaimolle tosissaan tekisi mieli kertoa tuon miehen viestin jälkeen..
Ap
No tuossahan joutuisi säätämään sen p.askan kanssa loppuelåmän.
En käsitä miksi yksikään nainen haluaisi lapsen tuollaisen selkärangattoman nilviäisen kanssa.