Miten on mahdollista, että Postin chat on koko ajan varattuna?
Tunnin tässä nyt odotellut, milloin chat ei olisi varattuna, mutta jatkuvasti näkyy ilmoitus että "tiimi varattu".
Kommentit (19)
No ei sieltä mitään apua saa muutenkaan. Siellä on robotti. Jos/kun se ei osaa auttaa, se pyytää soittamaan maksulliseen numeroon. Täyttä bs.
Siellä on varmaan vaan yksi asiakaspalvelija.
Kokeilin tänään uusiksi, ja taas sama juttu. Mitä hittoa.
Ap
Postin chat on varattuna, koska se on kotitalouksille osoitettu palveluväylä; ei tarvitse palvella eikä ottaa vastaan virheilmoituksia, jos chat ei toimi. ;)
Joku iltapäivälehdistä voisi ottaa koppia ja yrittää saada palvelua. Viikon yritin ja sama juttu aina oli tiimi varattuna.
Olisi hauska tietää mitä posti selittäisi lehdistölle. Varmaankin sairastapauksista tai jotain muuta ympäripyöreää.
Sama ongelma täälläkin, epäilen jopa että toimiiko se edes oikein mun selaimissa vai miten voi olla koko ajan varattuna tiimi. Vuosia sitten siinä oli muistaakseni joku jonotussysteemi jossa näki vuoronumeronsa ja montako oli edellä.
Todella huonoa palvelua.
Postin vastaus olisi varmasti, että emme voi kommentoida yksittäistapausta :D :D :D
Eikö niillä ole edes sähköpostia johon laittaa viestiä?
Eihän tuo mitään. Minä olen nyt reilun viikon odottanut yhteydenottoa Lempisiivouksesta. Jätin sekä puhelinnumeron että sähköpostiosoitteen heidän CHATTIIN. Ei ole vielä ottaneet yhteyttä.
Edelleen "tiimi varattuna", ihan koko ajan. Paketti on nyt pyörinyt viikon ties missä hukassa, eikä yhteyttä saa mitenkään.
Ap
Se tiimi varattuna on valetta yleensä, ei siellä ole mitään tiimiä. Yksi päivä odotin monta tuntia kun aina vaan näyttää että tiimi varattu. Laitoin sitten facebookissa viestiä niin sanottiin suoraan että chat on poissa käytöstä tällä hetkellä.. Eli aika hämäävää laittaa siihen tiimi varattu ja vielä aukioloajat.
Vierailija wrote:
Edelleen "tiimi varattuna", ihan koko ajan. Paketti on nyt pyörinyt viikon ties missä hukassa, eikä yhteyttä saa mitenkään.
Ap
Mulla onnistu jäljitys ihmeen sutjakasti keväällä, soitin soittamalla asiakaspalveluun. Sieltä vastattiin nopeasti ja se paketti "etsintäkuulutetettiin" ja kävi ilmi, että Vantaan logistiikkakeskuksessa työntekijä oli laputtanut lähetykset ristiin.
Olin kyllä rehellisesti sanoen äimänä, että johan osui lottovoitto kohdalle. En yleistä hyvää asiakaspalvelukokemusta, mutta kerrankin hoitui joku asia
Postin toiminta on kyllä aivan käsittämättömällä tolalla. Jokaisella osa-alueella sakkaa, lukuunottamatta johdon bonuksien kilinää tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ap
Mulla onnistu jäljitys ihmeen sutjakasti keväällä, soitin soittamalla asiakaspalveluun. Sieltä vastattiin nopeasti ja se paketti "etsintäkuulutetettiin" ja kävi ilmi, että Vantaan logistiikkakeskuksessa työntekijä oli laputtanut lähetykset ristiin.
Olin kyllä rehellisesti sanoen äimänä, että johan osui lottovoitto kohdalle. En yleistä hyvää asiakaspalvelukokemusta, mutta kerrankin hoitui joku asia
Minä soitin tuohon postin palvelunumeroon eräänä lauantaina. Jonotin yli tunnin. Ei ollut tullut postia useaan viikkoon koko taloyhtiöön. Väittivät ettei heille ollut tullut mitään muita valituksia tältä postinumeroalueelta mikä ei voi pitää paikkaansa. Sanoi selvittävänsä asiaa. Mitään ei selvinnyt. Puhelinlasku oli jotain 18 euroa tästä lystistä.
Muutama sata odottaa vastausta, missä paketti viipyy...
Eihän posti toimita postia (olisi liian työlästä) ja kaikkiin valituksiin että olet ainoa valittaja ja selvitellään. Jos jollain ihmeellä voit todistaa että lähetys on hukkunut, niin sitten alkaa se kuinka monta xxxx lähetystä hoidetaan vuosittain ja että niistä 99,xx% toimitetaan lopulta perille
Nykyään se ei edes ilmoita että olet jonossa vuoronumerolla se ja se. Nyt on täysi epävarmuus siitä toimiiko se edes oikein selaimessa. Todella rasittavaa.
Näin kirjoitti:
Joku iltapäivälehdistä voisi ottaa koppia ja yrittää saada palvelua. Viikon yritin ja sama juttu aina oli tiimi varattuna.
Olisi hauska tietää mitä posti selittäisi lehdistölle. Varmaankin sairastapauksista tai jotain muuta ympäripyöreää.
Korona-aikana syy kaikkeen oli korona. Nyt syy kaikkeen on lakkoilu. Eli tekosyy palvelutason laskuun.
Koska Postin palvelu kaikkinensa on nykyään ihan hanurista 😡