Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tein positiivisen raskaustestin ja sain aiemmin kuulla, että mieheni onkin varattu!!

Vierailija
12.07.2019 |

Sain siis jo aiemmin tietää, että mieheni jonka kanssa olemme "seurustelleet" vuoden onkin varattu. Hänellä siis raskaana oleva vaimo ja yksi lapsi. Nyt sain tietää olevani raskaana tälle miehelle.
En tiedä mitä tehdä tai edes mitä ajatella. Olo on niin petetty ja ajatukset sekaisin. Suunnittelimme miehen kanssa yhteenmuuttoa ym. En todellakaan osannut aavistaa, että hänellä olisi vaimo ja perhe.

Tämä tuli ilmi ihan sattumalta, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä ravintolassa.
Siellä oli miehen joku tuttu, joka tuli esittäytymään minulle. Kerroin nimeni ja esittäydyin miehen tyttöystävänä, johon tämä miehen tuttu totesi hämmentyneenä miehelleni, että ovatko he eronneet "Maijan" kanssa. Mies sopersi jotain, että aikapäiviä sitten ja vaihtoi puheen aihetta. He kävivät myös tämän tutun kanssa tämän jälkeen keskenään ravintolan ulkopuolella juttelemassa jotain "miesten juttuja".
En ollut kuullut, koskaan miehen puhuvan Maijasta, joten tämä herätti hieman ihmetystä.
En myöskään ollut aiemmin Facebookissa tai missään muussakaan somessa.
Asia jäi vaivaamaan minua ja loin face profiilin ja etsin ensin mieheni profiilin. Hänen tiedot, kavereita lukuun ottamatta, olivat salaiset eli eivät näkyneet kuin kavereille.
Selasin hänen kaveri listan läpi ja bongasin tämän "Maijan" nimen.
Menin tutkimaan hänen profiiliaan ja kas kas, siellä luki että on kihloissa mieheni kanssa ja kansikuvan oli kuva hänestä raskausmahan, miehen ja lapsen kanssa. Kuvasta päätellen ihan ammattikuvaajalla otettu perhekuva.

Nyt en siis tiedä mitä minun tulisi tehdä. Rakastan miestä hyvin paljon.. Pitäisikö kertoa vaimolle tästä tilanteesta? Haluaisin kovasti pitää lapsen, mutta en usko että mies haluaa sitä, sillä silloin se selviäisi vaimollekkin kun hän tunnustaisi isyytensä.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Kaipaan kipeästi neuvoja tilanteeseen.

Anteeksi sekava kirjoitus

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinun ei tänään tarvitse päättää mitä teet. Rauhoitut ja mielellään purat tuntemuksiasi jollekin luotetulle, se voi auttaa selvittämään omaa päätä kun puhuu toiselle.

Vierailija
102/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä heppoisin alkutiedoin laitetaan lapsia alulle!! Eikö ihmiset opi!!

Niinpä ! Mutta tässähän sai taas 6-0 kuonoonsa isäksi-huijari, kun tulikin tyhjä arpa lopuksi käteen. Toivottavasti kärsii ja kituu koko loppu elämänsä, kokien tuskallisen kuoleman lopussa. Se on ainoa mitä tuollaisille voi toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ehdottomasti säästät tuon viestin, jossa mies sinua uhkasi ja menet sen kanssa poliisille. Vaimolle ilmeisesti jo kerroitkin kuvan kera, se on hyvä, minä ainakin tahtoisin tietää, että voisin pistää tuollaisen sian pihalle heti. 

No niin, tulihan se J S S ! sieltä lopun viimein. Saihan tuota odotellakkin tovin : )

Vierailija
104/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan soittaa nyt jollekin kaverille tai sukulaiselle ja puhua tästä tai soittaa vaikka kriisilinjalle. Tämä palsta kommentteineen varmaan aiheuttaa vain enemmän ahdistusta.

Vierailija
105/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että vaimo luki viestit itse? Kun kerran varoitit miestä etukäteen siitä, että kerrot vaimolle, mies on voinut kytätä naisen puhelinta ja lähettää haukkumisviestit sinulle itse esiintyen vaimona. Kerran miehen tyyli on muutenkin haukkua kovasti.

Vierailija
106/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan pitäisin lapsen. En tietenkään osaa kuvitella miltä tilanne oikeasti tuntuu, vaikka mulle on sinänsä käynyt samoin, että luulin seurustelevani miehen kanssa jolla olikin avovaimo ja vauva. Olin ihan hirveän rakastunut ja hirveän rikki kun sain tietää, mies oli tuntunut ihan täydelliseltä ja ainutlaatuiselta. Nykyään voin vilpittömästi sanoa että tunnen lähinnä ärtymystä noin itsekästä miestä kohtaan. Omaa elämäänsä ne valheessa elämisellä hukkaa.

Mutta siis, varmasti pärjäät lapsen kanssa jos pidät. Ehkä voisit jostain neuvolan kautta saada keskusteluapua?

Vierailija
107/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 30+, en todellakaan tekisi aborttia. Ikävistä lähtökohdista huolimatta lapsi on suuri lahja. Dumppaat vaan sen äijän elämästäsi.

Vierailija
108/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä moni sanoo, että tee abortti ja ei tuollaisen miehen lasta kannata synnyttää, niin kyllä se on myös ap:n lapsi, ei ainoastaan sen luuserimiehen. Se kannattaa aloittajankin muistaa, että lapsessa on kuitenkin myös puolet häntä itseään. Lapsi ei ole yhtä kuin idiootti isänsä. Itse pitäisin lapsen, jos lapsen ylipäätään haluaisin. Olethan ap tosiaan jo yli 30-vuotias, niin kello muutenkin tikittää.

Vierailija
109/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että vaimo luki viestit itse? Kun kerran varoitit miestä etukäteen siitä, että kerrot vaimolle, mies on voinut kytätä naisen puhelinta ja lähettää haukkumisviestit sinulle itse esiintyen vaimona. Kerran miehen tyyli on muutenkin haukkua kovasti.

Mietin tätäkin, mutta mies laittoi näiden vaimon viestien jälkeen minulle viestin jossa sanoi että en tiedä mitä olen tehnyt ja että tulisin maksamaan tästä.

Miehenhän pitää olla aivan sairas psykopaatti narsisti, jos noin kiero on, että ensin laittaa viestiä vaimon puhelimesta ja sitten omastaan.

Toisaalta, en kyllä epäile enää yhtään etteikö miehellä viiraisi korvien välissä.

Ap

Vierailija
110/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tröllli

Vierailija
111/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hankkinut mielummin sellaisen negatiivisen raskaustestin ja kyllä tiesit että mies oli varattu, siksihän päästit sen nytkyttämään päälläsi.

Vierailija
112/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ystävälleni, niin kuin täällä moni neuvoi ja kerroin tilanteesta.

Ystäväni oli myös järkyttynyt, sillä hänkin oli tavannut miehen useamman kerran, eikä osannut epäillä mitään.

Keskustelimme pitkään tilanteesta ja mitä minun tulisi tehdä. Hän myös suositteli, että menisin poliisi asemalla ainakin viimeistään siinä vaiheessa, jos uhkaukset jatkuvat.

Raskauteen hän kommentoi, että mitä menetettävää minulla on jos pidän lapsen ja että jos teen abortin voin menettää mahdollisuuden saada lapsia. Minulla kello tikittää, joten abortti olisi aika riskipeliä, jos tulevaisuudessa haluan lapsen saada.

Miehen vaimolta tuli myös uusi viesti, jossa kertoi, että he ovat valmiita maksamaan minun aborttini yksityisellä ja sen jälkeen voisin kuulemma kadota heidän elämästä.

En vastannut tähän viestiin mitään.

Olen alkanut kallistua sen puolelle, että pitäisin tämän lapsen, vaikka isä onkin valehteleva pettäjä. Lapsi on myös osa minua, niin kuin joku teistä sanoi. Taloudellisesti pärjäisin aivan hyvin yksin lapsen kanssa. Lapsi on kuitenkin saanut jo alkunsa, niin en oikein pysty riistämään häneltä elämää vain sen takia, että mies on tuollainen.

Ajattelin,että en kerro miehelle enkä myöskään hänen vaimollensa päätöksestäni pitää lasta.

Mietin myös sitä poliisiasemalle menoa. Voinko tehdä vain ilmoituksen, että olen saanut uhkausviestejä mieheltä ilman, että he ottavat mieheen yhteyttä? En todellakaan halua että mies saa tietää siitä, että olen mennyt poliisin puheille.

Ap

Vierailija
113/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ehdottaa että sinä maksat vaimon abortin jos kyse on siitä onko ukolla varaa elättää kaikki siirtämänsä lapset.

Vierailija
114/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko aloittaja trolli vai ei, mutta olen itse saanut alkuni samanlaisessa tilanteessa.

Isälläni oli siis toinen perhe. Äiti sai tietää toisesta perheestä (vaimo ja silloin tytär) vasta vuoden seurustelun jälkeen tullessaan raskaaksi. Isä erosi enimmäisestä vaimostaan ja nai äitini juuri ennen syntymääni.

Vaikka äitini aina yritti pitää sisarpuoleni mukana perheemme kuvioissa, siskoni ei koskaan toipunut siitä, että isä hylkäsi hänet meidän takia. Vaikka olimme olleet useassa vaiheessa hyvin läheisiä, sisareni teki minulle lopulta saman kuin isä oli tehnyt hänelle: sisko hylkäsi minut ja vaihtoi sukunimensäkin ettei olisi samaa sukua kanssani.

Tuollainen tilanne ei siis vaikuta vain aikuisiin vaan lapsiin koko heidän loppuelämänsä ajan.

Vierailija
115/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko aloittaja trolli vai ei, mutta olen itse saanut alkuni samanlaisessa tilanteessa.

Isälläni oli siis toinen perhe. Äiti sai tietää toisesta perheestä (vaimo ja silloin tytär) vasta vuoden seurustelun jälkeen tullessaan raskaaksi. Isä erosi enimmäisestä vaimostaan ja nai äitini juuri ennen syntymääni.

Vaikka äitini aina yritti pitää sisarpuoleni mukana perheemme kuvioissa, siskoni ei koskaan toipunut siitä, että isä hylkäsi hänet meidän takia. Vaikka olimme olleet useassa vaiheessa hyvin läheisiä, sisareni teki minulle lopulta saman kuin isä oli tehnyt hänelle: sisko hylkäsi minut ja vaihtoi sukunimensäkin ettei olisi samaa sukua kanssani.

Tuollainen tilanne ei siis vaikuta vain aikuisiin vaan lapsiin koko heidän loppuelämänsä ajan.

Tässä hyvä huomio. Apn pitää myös miettiä tulevaisuudessa miten käsittelee lapsen kanssa tämän niin ettei se häntä satuta tai kantaudu mukana aikuisuuteen.

Vierailija
116/167 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoitit näin:

"Miehen vaimolta tuli myös uusi viesti, jossa kertoi, että he ovat valmiita maksamaan minun aborttini yksityisellä ja sen jälkeen voisin kuulemma kadota heidän elämästä.

En vastannut tähän viestiin mitään."

Siis millainen nainen, etenkin raskaana oleva, miettisi jotain tuollaista kuullessaan miehen pettävän. On tosi epäuskottava reaktio. Kuulostaa enemmänkin nyt siltä, että se miehesi siellä kirjoittaa viestejä vaimonsa kännykästä ja yrittää kaikkensa, että tekisit abortin. Mahtaako vaimo edes olla saanut viestejäsi. Jos mies ehtikin ensin lukemaan ne? Ehkä sun kannattaa lähestyä vaimoa uudelleen Facebookin kautta. Lähetä vaikka kuvakaappaukset miehen viesteistä FB-viestinä. Se riittää.

Vierailija
117/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne edennyt tai muuttunut?

Vierailija
118/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tilanne edennyt tai muuttunut?

Porvoossa paistaa aurinko.

Vierailija
119/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi, säilytä kaikki viestit, varmista että vaimo saa tiedon lapsesta ja tämän jälkeen lopeta yhteydenpito. Ota yhteyttä poliisiin ja kysy mitä kannattaisi tehdä uhkausviestin kanssa. Onneksi olet lomalla. Mene jonnekin sukulaisten tai ystävien luokse rauhoittumaan. Tsemppiä!

Vierailija
120/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit enää väittää rakastavasi miestäsi, kun hänestä on paljastunut sairaalloinen petturi? Sinuna eroaisin, teettäisin abortin, nuolisin haavani ja jatkaisin omaa elämääni lopulta onnellisempana. Ei varmaan ole kivaa, että lapsi muistuttaisi koko ikänsä pettäjämiehestä. Miehesi on raukka, joka on sotkenut pahasti omat asiansa. Sinuna ilmoittaisin myös ”Maijalle” tilanteesta. Ehkäpä mies oppisi jotakin - tai sitten ei. Sama peli jatkuu helposti uudessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi