Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tein positiivisen raskaustestin ja sain aiemmin kuulla, että mieheni onkin varattu!!

Vierailija
12.07.2019 |

Sain siis jo aiemmin tietää, että mieheni jonka kanssa olemme "seurustelleet" vuoden onkin varattu. Hänellä siis raskaana oleva vaimo ja yksi lapsi. Nyt sain tietää olevani raskaana tälle miehelle.
En tiedä mitä tehdä tai edes mitä ajatella. Olo on niin petetty ja ajatukset sekaisin. Suunnittelimme miehen kanssa yhteenmuuttoa ym. En todellakaan osannut aavistaa, että hänellä olisi vaimo ja perhe.

Tämä tuli ilmi ihan sattumalta, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä ravintolassa.
Siellä oli miehen joku tuttu, joka tuli esittäytymään minulle. Kerroin nimeni ja esittäydyin miehen tyttöystävänä, johon tämä miehen tuttu totesi hämmentyneenä miehelleni, että ovatko he eronneet "Maijan" kanssa. Mies sopersi jotain, että aikapäiviä sitten ja vaihtoi puheen aihetta. He kävivät myös tämän tutun kanssa tämän jälkeen keskenään ravintolan ulkopuolella juttelemassa jotain "miesten juttuja".
En ollut kuullut, koskaan miehen puhuvan Maijasta, joten tämä herätti hieman ihmetystä.
En myöskään ollut aiemmin Facebookissa tai missään muussakaan somessa.
Asia jäi vaivaamaan minua ja loin face profiilin ja etsin ensin mieheni profiilin. Hänen tiedot, kavereita lukuun ottamatta, olivat salaiset eli eivät näkyneet kuin kavereille.
Selasin hänen kaveri listan läpi ja bongasin tämän "Maijan" nimen.
Menin tutkimaan hänen profiiliaan ja kas kas, siellä luki että on kihloissa mieheni kanssa ja kansikuvan oli kuva hänestä raskausmahan, miehen ja lapsen kanssa. Kuvasta päätellen ihan ammattikuvaajalla otettu perhekuva.

Nyt en siis tiedä mitä minun tulisi tehdä. Rakastan miestä hyvin paljon.. Pitäisikö kertoa vaimolle tästä tilanteesta? Haluaisin kovasti pitää lapsen, mutta en usko että mies haluaa sitä, sillä silloin se selviäisi vaimollekkin kun hän tunnustaisi isyytensä.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Kaipaan kipeästi neuvoja tilanteeseen.

Anteeksi sekava kirjoitus

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää mies Petri ”Pete”

On! Mistä tiesit?

Ap

Vierailija
42/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna synnytäisin lapsen, pitäisin hänestä hyvää huolta, antaisin miehen maksaa mutta muuten unohtaisin ja pysyisin hänestä kaukana. Välttäisin draamaa ja antaisin miehen selvitellä omat sotkunsa ilman minua. Rakastaisin lasta miehestä huolimatta ja varjelisin ainutlaatuista lapsuutta. En edistäisi miehen ja lapsen suhdetta mutta en myöskään ehdoin tahdoin estäisi. Miettikööt itse omia järjestelyitään. Etsisin vauvavuosien jälkeen kumppanin, paremman miehen.

Älytön neuvo, oikea polkaisijan unelma. Tuolla mies pääsee helpolla. Ilmoita nykyiselle muijalle tilanne. Kärsiköön mies seuraukset.

Joo en tarkoittanut, etteikö ilmoittaisi vaimolle. Ilmoittaisin minäkin, mutta ilman sen kummempia draamaa omalta osaltani. Tottakai vaimon on saatava tietää. Ja draamaltahan mies ei voi välttyä, toivottavasti menettää molemmat.

Olen miettinyt paljon, että kerronko vaimolle vai en. En haluaisi hänelle mitään pahaa, hänhän on täysin syytön tilanteeseen. Eli kannattaako minun kertoa?

Mitäs pihtasi ilkeä nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadin parempia provoja. miksi muuten mammat nielee näinkin luokattomat provot, mutta ei miehiltään? 

Vierailija
44/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Pete muuttanut taktiikkaa. Minulle ei esitellyt sukulaisia tai kavereita vaikka tapailtiin melkein puoli vuotta... Aina minun luona. "Reissutyöläinen".

Vierailija
45/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi sinuna aborttia, mikäli lapsi sopii elämäntilanteeseesi. Kertoisin ehdottomasti miehen vaimolle ja vaatisin miestä tunnustamaan isyytensä. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, ettei mies halua olla osa lapsen elämää.

Vierailija
46/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna synnytäisin lapsen, pitäisin hänestä hyvää huolta, antaisin miehen maksaa mutta muuten unohtaisin ja pysyisin hänestä kaukana. Välttäisin draamaa ja antaisin miehen selvitellä omat sotkunsa ilman minua. Rakastaisin lasta miehestä huolimatta ja varjelisin ainutlaatuista lapsuutta. En edistäisi miehen ja lapsen suhdetta mutta en myöskään ehdoin tahdoin estäisi. Miettikööt itse omia järjestelyitään. Etsisin vauvavuosien jälkeen kumppanin, paremman miehen.

Älytön neuvo, oikea polkaisijan unelma. Tuolla mies pääsee helpolla. Ilmoita nykyiselle muijalle tilanne. Kärsiköön mies seuraukset.

Joo en tarkoittanut, etteikö ilmoittaisi vaimolle. Ilmoittaisin minäkin, mutta ilman sen kummempia draamaa omalta osaltani. Tottakai vaimon on saatava tietää. Ja draamaltahan mies ei voi välttyä, toivottavasti menettää molemmat.

Olen miettinyt paljon, että kerronko vaimolle vai en. En haluaisi hänelle mitään pahaa, hänhän on täysin syytön tilanteeseen. Eli kannattaako minun kertoa?

Mitäs pihtasi ilkeä nainen!

Jos niillä on 2 lasta (toinen tulossa) niin tuskin pihtas?

Vierailija
47/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan jatka suhdetta miehen kanssa. Lapsen voit pitää, jos siltä tuntuu ja miehelle ilmoitat asiasta, mutta et ajattelekaan että pysyisitte yhdessä.

Vierailija
48/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tää mies Petri ”Pete”

On! Mistä tiesit?

Ap

Tämä ei ole oikean Ap kirjoittama

T. Oikea ap

Vierailija
49/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa pelimiehestä heti, rakastuminen menee ajan kanssa ohi. Älä kerro raskaudesta miehelle tai vaimolle, haluatko miehen todella lapsen elämään jatkossa, mitä jos hän hakee yksinhuoltajuutta eikä välitä tunteistasi. Kerro vaimolle ainoastaan seurustelustanne jos haluat ja että sinulle selvisi heidän suhteensa vasta nyt. Lapsi saa aikuisena yhteyden pelimiesisään jos siltä tuntuu. Ajattele omaa etuasi nyt ensin, koska mieheen ei voi luottaa.

Vierailija
50/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät lapsen, kerrot miehelle ja hänen vaimolleen. Säästä viestit jne todisteeksi, mies varmasti yrittää valehdella sinusta kaikkea hämärää vaimolle.

Hyvin pärjäät yksinhuoltajana, minä olin yh ekat 7 v ja sitten tapasin elämäni miehen. Lapsen takia pidä huoli siitä, että isyys vahvistetaan virallisesti, jää ainakin dokumentti hänelle jälkeenpäin siitä. Elarit tietenkin myös.

Onnea vauvasta! Lue vaan raskauskirjallisuutta jo, Tyttöystävän opas-sarja on hauska ja hyvä!

Vierailija
51/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa pelimiehestä heti, rakastuminen menee ajan kanssa ohi. Älä kerro raskaudesta miehelle tai vaimolle, haluatko miehen todella lapsen elämään jatkossa, mitä jos hän hakee yksinhuoltajuutta eikä välitä tunteistasi. Kerro vaimolle ainoastaan seurustelustanne jos haluat ja että sinulle selvisi heidän suhteensa vasta nyt. Lapsi saa aikuisena yhteyden pelimiesisään jos siltä tuntuu. Ajattele omaa etuasi nyt ensin, koska mieheen ei voi luottaa.

Taitaa petturimies kirjoitella siellä ja yrittää välttää elarit 😀😀😀 Olisit käyttänyt ehkäisyä.

Vierailija
52/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä miestä, että kerrot muijalle ellei hän maksa kunnon elareita. Totta kai joku frendi tueksi, että jos ruumiita tulee niin joku on ajantasalla. Saa sitten häntäheikki itse päättää, miten ottaa vastuun tekemisistään.

Vierailija
53/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot se toinen nainen jonka kans mies vaan piti hupaa.

Vierailija
54/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman tädin neuvot:

Voit kertoa miehelle, mutta älä kerro, että tiedät hänen kaksoiselämästään. Jossain vaiheessa tulet varmaankin olemaan yksin lapsen kanssa, jos lapsen haluat. Mies saattaa muuttua todella hankalaksi, jos paljastat, että tiedät kuvion. Kuten joku aikaisemmin sanoi, niin voit helpommin saada ne elarit, jos miehen puoliso ei asiasta tiedä, ja mies luulee, ettet tiedä. Lisäksi, jos hän on raskaana, niin haluatko hänelle samanlaisen stressin kuin sinulla nyt on? Itse en olisi halunnut raskaana ollessa enkä heti synnytettyäni tietää tuota kuviota. Kerro sitten kun mahdollinen lapsi on syntynyt, ja elatusmaksuista yms on sovittu.

Mieti myös ennen kuin kerrot, että haluatko pitää lapsen. Minkä ikäinen olet? Onko hedelmällistä aikaa vielä paljon? Onko sinulla ystävää, jonka kanssa puhua? Millaiset ovat turvaverkkosi? Jos pidät lapsen, niin nyt on aika myös pohtia, että missä kunnassa/kaupungissa kannattaa asua. Yksinhuoltajana saatat tarvita kunnan perhetyötä, joten tarkista hinnat, ja erityisesti se, että kuinka helposti lakisääteistä apua saa.  Pidä hyvät välit miehen sukulaisiin, äläkä hauku miestä heille. Saatat vuosien kuluessa tarvita apua heiltä. Jonkin paikan/jonkun tarvitset kuitenkin siihen, että saat purkaa tunteistasi.

En olisi nuorempana uskonut, että annan näin kovia neuvoja. Olen sivusta seurannut, kun kaksi ystävääni pyrkii pääsemään pois miesten ulottuvilta, jotka ovat eläneet kaksois- tai kolmoiselämää. miehet ovat erotilanteissa osoittautuneet olevansa täydellisiä sikoja. Kaikki mahdolliset tavat millä voi kiusata, on tullut eteen.

Vierailija
55/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ilman muuta. Lapsi ansaitsee miehen isäksi eikä tuuliviiriä. Falskilta stoorilta kuulostaa.

Vierailija
56/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sama tilanne kuin mulla oli vuosia sitten. Varasin ajan aborttiin, mutta raskaus meni itsekseen kesken ennen sitä. Ja miesystävästä tuli luonnollisestikin entinen samantien. Tsemppiä!

Vierailija
57/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on toivottu ja varsinkin jos sinulla alkaa olla ikää niin pitäisin lapsen. Mutta: käräyttäisin miehen vaimolleen. Ja en itse myöskään enää jatkaisi miehen kanssa mitään säätämistä. Muista pyytää kunnon elarit ja yhteys lastenvalvojaan!

Vierailija
58/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti ja ero. Niitä suosittelen sinulle.

Minusta tuntuu kamalalta ajatukselta päättää tämän lapsen elämä sen takia, että hänen isä on pettäjä.. Tiedän myös, että olisi typerää tässä tilanteessa pitää lapsi. Ajatukset aivan sekaisin. Olen vain itkenyt siitä asti, kun tein testin

Kannattaa etsiä itselleen kumppani, niin ei tarvitse tehtailla näitä jatkuvia miesvihaprovoja. Hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon!

Vierailija
59/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikille provon huuteiloille tiedoksi: tämä ei ole provo, joten toivoisin että jätätte nämä kommentit pois, koska ne eivät auta minua mitenkään.

Tiedän, että tilanne kuulostaa uskomattomalta, siltä se tuntuukin.

Toivon kokoajan että tämä olisi vain pahaa unta ja heräisin, mutta kun ei ole..

Ap

Provo. Luuletko oikeasti, että joku ajattelisi toisin?

Vierailija
60/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on syytön, pidä lapsi tai saatat katua lopun ikääsi. Olisiko sinun kuitenkin oman hyvinvointisi takia parasta välttää draamaa raskauden aikana ja kertoa vaimolle vasta lapsen synnyttyä. Et voi tietää miten hän suhtautuu sinuun, jotkut saattavat pitää sinua valehtelijana, perheen rikkojana, alkaa vainota tms. Mielestäni vaimolla on kuitenkin oikeus tietää asiasta.

Abortti on ainut vaihtoehto. Minkä ihmeen vuoksi nainen haluaisi tulla sidotuksi johonkin valehtelijaan lapsen vuoksi? Aivan sairasta.

Aloittaja tee abortti ja etsi sitten itsellesi ihan oma hyvä mies ja lisäänny hänen kanssaan ja saat kokea sen onnen kun saatte yhdessä kokea miehen kanssa lapsen saamisen ilot jne Niistä ei kannata jäädå paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä