Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tein positiivisen raskaustestin ja sain aiemmin kuulla, että mieheni onkin varattu!!

Vierailija
12.07.2019 |

Sain siis jo aiemmin tietää, että mieheni jonka kanssa olemme "seurustelleet" vuoden onkin varattu. Hänellä siis raskaana oleva vaimo ja yksi lapsi. Nyt sain tietää olevani raskaana tälle miehelle.
En tiedä mitä tehdä tai edes mitä ajatella. Olo on niin petetty ja ajatukset sekaisin. Suunnittelimme miehen kanssa yhteenmuuttoa ym. En todellakaan osannut aavistaa, että hänellä olisi vaimo ja perhe.

Tämä tuli ilmi ihan sattumalta, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä ravintolassa.
Siellä oli miehen joku tuttu, joka tuli esittäytymään minulle. Kerroin nimeni ja esittäydyin miehen tyttöystävänä, johon tämä miehen tuttu totesi hämmentyneenä miehelleni, että ovatko he eronneet "Maijan" kanssa. Mies sopersi jotain, että aikapäiviä sitten ja vaihtoi puheen aihetta. He kävivät myös tämän tutun kanssa tämän jälkeen keskenään ravintolan ulkopuolella juttelemassa jotain "miesten juttuja".
En ollut kuullut, koskaan miehen puhuvan Maijasta, joten tämä herätti hieman ihmetystä.
En myöskään ollut aiemmin Facebookissa tai missään muussakaan somessa.
Asia jäi vaivaamaan minua ja loin face profiilin ja etsin ensin mieheni profiilin. Hänen tiedot, kavereita lukuun ottamatta, olivat salaiset eli eivät näkyneet kuin kavereille.
Selasin hänen kaveri listan läpi ja bongasin tämän "Maijan" nimen.
Menin tutkimaan hänen profiiliaan ja kas kas, siellä luki että on kihloissa mieheni kanssa ja kansikuvan oli kuva hänestä raskausmahan, miehen ja lapsen kanssa. Kuvasta päätellen ihan ammattikuvaajalla otettu perhekuva.

Nyt en siis tiedä mitä minun tulisi tehdä. Rakastan miestä hyvin paljon.. Pitäisikö kertoa vaimolle tästä tilanteesta? Haluaisin kovasti pitää lapsen, mutta en usko että mies haluaa sitä, sillä silloin se selviäisi vaimollekkin kun hän tunnustaisi isyytensä.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Kaipaan kipeästi neuvoja tilanteeseen.

Anteeksi sekava kirjoitus

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samassa tilanteessa siinä mielessä, että oltiin ihan julkisesti yhdessä ja tutustuin miehen ystäviin jne. Kun sitten toisen tyttöystävän kanssa selviteltiin asiaa, niin kävi ilmi että suurin osa kaveripiiristä oli jaettu kahtia siten että he tunsivat vain toisen meistä. Osa kavereista kuitenkin tunsi molemmat, enkä koskaan saanut tietää tiesivätkö he miehen kaksoiselämästäkin vai luulivatko he hänen jättäneen jommankumman. Hajosin tilanteesta ihan täysin ja jouduin sairaslomallekin. Miehen suurin huoli oli se kuinka sairasta on stalkata toisen elämää niin että löytää sen tyttöystävän. Täysi psykopaatti.

Eli et todellakaan ole ainut, tuollaiset psykopaatit ovat hyviä manipuloimaan koko lähipiiriään. Keskity nyt vain omaan hyvinvointiisi ja lapsen vointiin, jos päätät pitää hänet. Ota yhteyttä ammattiauttajiin, mitä pikemmin, sitä parempi. Mies on arvoton ihminen, älä välitä tippaakaan hänen tunteistaan tai ajatuksistaan. Tiedän kuinka pahalta sinusta nyt tuntuu, mutta minä pääsin siitä lopulta yli ja niin pääset sinäkin.

Vierailija
122/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap:lle. Tilanne on hirveä. Mies on kauhea.

Itse hakisin suoraan lähestymiskieltoa perusteena uhkaus ja herkkä tilasi (=raskaus). Näin saat hänet pysyvästi pois elämästäsi. Lähestymiskiellon hakeminen ei ole mitenkään vaikeaa.

Kulostaa siltä, että mies ei ole antanut Maijan lukea viestejään ja vastailee sinulle itse. Älä välitä siitä, saiko Maija nähdä viestisi vai ei. Se olkoot nyt heidän ongelmansa. Et voi ratkoa muiden perheiden ongelmia kun koitat keskittyä omaan hyvinvointiisi ja lapsesi hyvinvointiin.

Mutta! Jos teillä oli yhteisiä kavereita, kuten tämä, joka paljasti sinulle miehen olevan varattu, niin lähetä hänelle tieto ja kuvakaappaukset uhkauksesta. Tuskin mies voi ainakaan hänen viestejään poistella. Aikanaan varmasti tulee ilmi tätä kautta Maijallekin, joten its done...

Onnea nyt kuitenkin raskaudesta, jos päätät sitä jatkaa :) vauvan hoito on superrankkaa, mutta jos uskallat ottaa apua vastaan (siivous, ruuanlaitto jne), niin selviät kyllä ja vauvatkin tuppaa kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Todellakin sanon näin, koska tunnistan ap:n tarinatyylin.

Vierailija
124/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas. Jos on totta ni ota viel facen kautta yhteyttä siihen naiseen tai soita sille. Varmista, että hän tietää. Kuulostaa nyt siltä et mies vastailee vaimonsa puolesta...sairasta. Jos mun mies paljastus pettäjäksi ni en todellakaa sitä toista naista syyllistäisi vaan kiittäisim siitä että kertoi mulle. Mutta no..ihmiset on erilaisia.. ja tärkein, tuollaista kusipäätä ei oo mitään järkee rakastaa. Se oli pelkkää valhetta koko suhde. Saat varmasti parempaa kunhan heivaat miehen elämästäsi. Mutta sinuna varmistaisin vielä että se vaimo todella tietää tilanteen ja sit välit poikki molempiin.

Vierailija
125/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kirjoitit näin:

"Miehen vaimolta tuli myös uusi viesti, jossa kertoi, että he ovat valmiita maksamaan minun aborttini yksityisellä ja sen jälkeen voisin kuulemma kadota heidän elämästä.

En vastannut tähän viestiin mitään."

Siis millainen nainen, etenkin raskaana oleva, miettisi jotain tuollaista kuullessaan miehen pettävän. On tosi epäuskottava reaktio. Kuulostaa enemmänkin nyt siltä, että se miehesi siellä kirjoittaa viestejä vaimonsa kännykästä ja yrittää kaikkensa, että tekisit abortin. Mahtaako vaimo edes olla saanut viestejäsi. Jos mies ehtikin ensin lukemaan ne? Ehkä sun kannattaa lähestyä vaimoa uudelleen Facebookin kautta. Lähetä vaikka kuvakaappaukset miehen viesteistä FB-viestinä. Se riittää.

Tai sitten mies on ihan oikeasti hyvin manipulointikykyinen ja on saanut vaimonsa uskoteltua siitä että kunhan tuo kurja kakkosnainen saadaan abortoimaan äpäränsä on suhteessa taas kaikki hyvin. Ihan oikeasti, mies voi olla vaikkapa puhdas narsisti ja kyllä ne tietää miten muita pyöritellään. Kaikki tuo äkisti alkanut uhkailu yms puhuu sen puolesta että tuo mies ei ole ihan terve. 

Vierailija
126/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menisin oikeasti sinne poliisille. Ja kannattaa estää mies ja vaimonsa somessa ja kaikissa mahdollisissa viestimissä. Poliisi todennäköisesti ottaa mieheen yhteyttä mutta jos hän on vähänkään fiksu tajuaa jättää uhkailut tuohon. Suurin osa ihmisistä säikähtää kun poliisi ottaa yhteyttä. 

Vierailija
127/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne? Onko mitään uutta?

Vierailija
128/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämässä tapahtuu kaikenlaista. Kun minä aikanaan erosin, paljastui mieheltäni kaksoiselämä, tosin lieventävien asianhaarojen vallitessa, kun vuosia olimme eroa tehneet. Eräänä iltana olin ravintolassa ja tapasin miehen hyvän kaverin-siis pitkäaikaisen perhetuttumme. Eroprosessi oli jo menossa. Seurueen naiset joita en tuntenut, suhtautuivat minuun tympeästi tyyliin kuka luulen olevani. Kerroin että olen sen ja sen vaimo-niinkuin edelleen olin virallisesti. Kyllä oli näkemisen arvoisia heidän ilmeensä. He kun liittivät mieheeni vain sen tyttöystävän, minun olemassaolosta heillä ei ollut hajuakaan. Että kyllä ihan kaikki on mahdollista.

Vierailija
129/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olet ehkä tekemisissä sosiopaatin tms kanssa. Jos kyseessä persoonallisuushäiriöinen ihminen, ei kannata odottaa tasavertaisuutta, vastuunottoa omista virheistä, myötätuntoa tms. Niitä ei tule. Sosiopaatti ei kykene tuntemaan empatiaa tai välittämään toisen tunteista. Vika tulee aina olemaan muissa. Lapsen suhteen kannattaa kuunnella sydäntä ja järkeä ja miehen suhteen lopettaa yhteydenpito ja varsin nopeasti luopua tunteista ja toiveista. Hänhän on sua kohtaan-ja myös vaimoaan-empatiakyvytön ihmishirviö. Äkkiä pois semmoisesta piiristä ennenkuin meet ihan sekaisin

Vierailija
130/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vaimolta tuli myös uusi viesti, jossa kertoi, että he ovat valmiita maksamaan minun aborttini yksityisellä ja sen jälkeen voisin kuulemma kadota heidän elämästä.

En vastannut tähän viestiin mitään.

t mieheen yhteyttä? En todellakaan halua että mies saa tietää siitä, että olen mennyt poliisin puheille.

Ap

Abortteja ei Suomessa tehdä yksityisellä. 

Vierailija
131/167 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa samaistua tuohon vaimon reaktioon.

Varmasti soittaisin perään, olisin vihainen, kyselisin kuinka pitkään jatkunut jne. Ei tulisi mieleenkään kyllä tarjota aborttia, eikä varsinkaan miehen kanssa yksissä tuumin. Itse en edes puhuisi miehen kanssa ennenkun oon kyntänyt naiselta kaikki tiedot mitä haluan.

Vierailija
132/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuulunut mitään?

Vierailija
133/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet sairas stalkkeri, niin mikä se useampia naisia samanaikaisesti siittelevä mies sitten on?

Vierailija
134/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne päivitys

Otin tänään yhteyttä neuvolaan ja sain ajan parin viikon päähän. Olen siis päättänyt pitää tämän lapsen kaikesta huolimatta.

Mieheltä tuli vielä pari uhkausviestistä, joissa mm. Sanoi että en tulisi synnyttämään tätä lasta ja että hän pitäisi huolen siitä.

Laitoin miehen estolistalle, samoin myös hänen vaimonsa, ettei hän pääse vaimonsa puhelimella ottamaan minuun yhteyttä.

Meinasin laittaa vaimolle facen kautta viestiä, mutta tulin siihen tulokseen, etten halua sotkeutua heidän elämäänsä enää millään tavalla, vaan keskityn nyt ainoastaan itseni ja tulevan lapseni hyvinvointiin.

Neuvolantäti puhelimessa kyseli tietenkin perusasiat ja ilmoitin ettei lapsellani ole tiedossa isää. En aio vaatia isyydentunnustamista, enkä mitään muutakaan tuolta sekopää mieheltä. Kasvatan lapseni ihan itse, enkä aio edes hänelle lapsen syntymästä kertoa.

Säästän varmuuden vuoksi uhkausviestit, jos mies keksii vielä keinon uhkailla minua esim hankkimalla prepaid liittymän tai tulemalla oveni taakse. Olen myös alkanut suunnitella muuttoa toiselle paikkakunnalle. Saisin töiden puolesta varmasti siirron toiseen toimipisteeseen muuton myötä eli työpaikka ei ainakaan ole esteenä. Tietenkin jää jossain vaiheessa äitiyslomalle, mutta onneksi on vakituinen työpaikka odottamassa.

Tunteet vielä aika myllerryksessä, mutta olen erittäin onnellinen päätöksestäni pitää tämän lapsen ja odotan innolla hänen syntymäänsä. Aion pitää huolen, että lapsi saa paljon rakkautta ja huomiota osakseen ja että hänellä on onnellinen ja turvallinen lapsuus.

Ap.

Vierailija
135/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä, että miksi et ilmoita poliisille "vielä". Se pitää tehdä heti eikä myöhemmin. Jos pelkäät, että poliisi ottaa yhteyttä mieheen, niin entäs sitten?

Vierailija
136/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan, kerroppa nyt ihan suoraan, että MIKSI et huolehtinut miehen kanssa ehkäisystä. Yleensä sitä jälkikasvua aletaan ajattelemaan vasta siinä vaiheessa, kun on jo jonkun aikaa vähintään edes asuttu yhdessä. Tiedoksesi myös, että teet todellakin lastasi kohtaan väärin, mikäli et aio vaatia isyyden selvittämistä. Mietipä nyt hiukan sen lapsen kantilta asiaa myös ja jätä se oma katkeruutesi. Lapsella on OIKEUS tietää molemmat vanhempansa ja myös perimysoikeus tällaisessa tilanteessa.. Onhan nykyään luovutetulla spermalla/munasolulla alkuun saaneet lapsetkin oikeutettuja tietämään biologiset vanhempansa täysi-ikäisinä.

Vierailija
137/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, onnea tulevasta lapsesta! :-) sinuna ehkä kävisin jo nyt tai viimeistään siinä vaiheessa jos muutat niin keskustelemassa poliisin kanssa noista uhkausviesteistä, mahdollisesti saisit turvakiellon eikä mies saisi uutta osoitettasi tietoonsa ja vähenisi mahdollisuudet myöhempään kiusantekoon lapsen kautta.

Vierailija
138/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne päivitys

Otin tänään yhteyttä neuvolaan ja sain ajan parin viikon päähän. Olen siis päättänyt pitää tämän lapsen kaikesta huolimatta.

Mieheltä tuli vielä pari uhkausviestistä, joissa mm. Sanoi että en tulisi synnyttämään tätä lasta ja että hän pitäisi huolen siitä.

Laitoin miehen estolistalle, samoin myös hänen vaimonsa, ettei hän pääse vaimonsa puhelimella ottamaan minuun yhteyttä.

Meinasin laittaa vaimolle facen kautta viestiä, mutta tulin siihen tulokseen, etten halua sotkeutua heidän elämäänsä enää millään tavalla, vaan keskityn nyt ainoastaan itseni ja tulevan lapseni hyvinvointiin.

Neuvolantäti puhelimessa kyseli tietenkin perusasiat ja ilmoitin ettei lapsellani ole tiedossa isää. En aio vaatia isyydentunnustamista, enkä mitään muutakaan tuolta sekopää mieheltä. Kasvatan lapseni ihan itse, enkä aio edes hänelle lapsen syntymästä kertoa.

Säästän varmuuden vuoksi uhkausviestit, jos mies keksii vielä keinon uhkailla minua esim hankkimalla prepaid liittymän tai tulemalla oveni taakse. Olen myös alkanut suunnitella muuttoa toiselle paikkakunnalle. Saisin töiden puolesta varmasti siirron toiseen toimipisteeseen muuton myötä eli työpaikka ei ainakaan ole esteenä. Tietenkin jää jossain vaiheessa äitiyslomalle, mutta onneksi on vakituinen työpaikka odottamassa.

Tunteet vielä aika myllerryksessä, mutta olen erittäin onnellinen päätöksestäni pitää tämän lapsen ja odotan innolla hänen syntymäänsä. Aion pitää huolen, että lapsi saa paljon rakkautta ja huomiota osakseen ja että hänellä on onnellinen ja turvallinen lapsuus.

Ap.

Jokaisella lapsella on oikeus isään. Teit väärin kun pidät lapsen

Vierailija
139/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käsitä, että miksi et ilmoita poliisille "vielä". Se pitää tehdä heti eikä myöhemmin. Jos pelkäät, että poliisi ottaa yhteyttä mieheen, niin entäs sitten?

En halua sotkeutua heidän elämäänsä millään tavalla ja haluan vain unohtaa koko miehen ja hänen perheensä.

Toisekseen en halua provosoida miestä rikosilmoituksella, kun hän nyt on osoittanutunut jonkin sortin sosiopaatiksi/narsistiksi. Mistä sitä tietää innostuisiko mies toteuttamaan uhkauksensa jos tekisin ilmoituksen. Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään ja hyvä niin.

Varmasti alkaisi taas kuulua, jos poliisin puheille menisin. Hän kuitenkin tietää missä asun, joten parempi pitää vain matalaa profiilia ja alkaa katsella uutta asuntoa jostain muualta.

Ap.

Vierailija
140/167 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuulunut mitään?

Hän keksii jo uutta provoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi