Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
En puhu noista asioista mieheni kanssa, joten ei häiritse. Se häiritsee vähän, miten puhut tuosta nuoresta naisesta, jonka kanssa miehelläsi on ollut yhden illan juttu (ennen suhdettanne!). Tykkää alkoholista ja huumeista, antaa kaikille, wt... Näin kuvailit. Minusta nainen kuulostaa hyvin yksinäiseltä ja hämmentyneeltä ihmiseltä, joka tuskin on onnellinen. Ole iloinen hyvästä suhteestasi ja elä elämääsi miehesi kanssa. Älä hauku eksyneitä ihmisiä.
Johonkin miehes on tarvinnut sitä juttua. Ehkä hän on kaivannut kipeästi seksiä, läheisyyttä tms
Sun tapas jakaa ihmiset ahdistais mua enemmän kuin joku mitätön pano.
Miehesi vaikuttaa kyllä melkoiselta hyväksikäyttäjältä, jos on päihdeongelmaista naista käynyt tuuppaamassa ja samaa "harrastaa" suuri joukko muitakin miehiä. Lisäksi mies vielä myöntää olleensa huumeiden käyttäjän hyväksikäyttäjä.... (vaikka olisi maksanut palvelusta). Minusta se on isompi ongelma kuin äijän satunnainen yhdenillanjuttu menneisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
En puhu noista asioista mieheni kanssa, joten ei häiritse. Se häiritsee vähän, miten puhut tuosta nuoresta naisesta, jonka kanssa miehelläsi on ollut yhden illan juttu (ennen suhdettanne!). Tykkää alkoholista ja huumeista, antaa kaikille, wt... Näin kuvailit. Minusta nainen kuulostaa hyvin yksinäiseltä ja hämmentyneeltä ihmiseltä, joka tuskin on onnellinen. Ole iloinen hyvästä suhteestasi ja elä elämääsi miehesi kanssa. Älä hauku eksyneitä ihmisiä.
Älä viitsi jeesustella. Ap on aivan oikeassa siinä, että tuollaisiin eksyneisiin tyttölapsiin ei tarvitsisi sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi jeesustella. Ap on aivan oikeassa siinä, että tuollaisiin eksyneisiin tyttölapsiin ei tarvitsisi sekaantua.
Joo, sehän jää tarinassa auki oliko se tunnettu narkkarilortto jo silloin kun mies painoi häntä vai vasta 5 vuotta myöhemmin.
Nimimerkillä missi on kiusannut minua koulun pihalla, olimme samalla luokalla ala-asteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih. Mä tiedän yhden jätkän, joka kävi läpi varmaan kaikki ikäluokkansa akat. Nyt naimisissa. Vaimon naamasta näkee, että todellisuuden paljastuminen tästä "helmestä" ottaa aivoon. :D
Kiva varmaan, kun jokainen moikkaava nainen on ajanut äijän kulkusia. :F
Saatat puhua minun miehestäni. Tosin en usko että omasta naamastani mitään erityistä on nähtävissä. Itselläni kun on ollut myös melko vireä seksielämä ennen tapaamistamme. Molemmat ovat touhunneet tahoillaan riittävästi ja todenneet toisistaan, että tätä kumppania ei kannata päästää menemään. Lisäksi nuoruusajoista on menty eteenpäin ja todettu parisuhteessa olevan paljon muutakin kuin seksiä. Tosin seksielämä on edelleenkin vireää - ehkä siksi niitä yhd3nillan juttujakin on molemmilla ollut aikanaan niin paljon, että libido on korkea.
Seliseli. :F
Vierailija kirjoitti:
Tuorein exäni kertoi harrastaneensa neljän vuoden sinkkuperiodin aikana paljon irtoseksiä. Kysyin spontaanisti, että mikä on paljon. No, vastaus oli, et about 70 eri naista.
Mielestäni mennyt on myös mennyttä, mutta kun mennään tietyn rajan yli, niin se muokkaa väistämättä kuvaa toisesta ihmisestä. Rupesi inhottamaan tosi paljon, ei voi mitään.
Hyi hlvetti! Tuo on jo aika saastaista. Taso on... Tai no, tasoa ei ole ollut. Yhhjhh...
Mies ei ole harrastanut yhden illan juttuja. Sen mielestä kiusallisia tilanteita, että joutuis täysin tuntemattoman kanssa puuhastelemaan.
Hän on seurustellut neljän kanssa ennen mua. Yksi näistä naisista on juurikin tuollainen ap:n kuvaama. Kyllähän sitä mietti, että mitä ihmettä on siinä nähnyt.. Nähtävästi yrittänyt saada jotain jännänaisviboja siitä. Kun selitti mulle, että ihmetellyt itsekin. Seksi oli perus, eikä se ollut niin seikkailija, kun oli antanut ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih. Mä tiedän yhden jätkän, joka kävi läpi varmaan kaikki ikäluokkansa akat. Nyt naimisissa. Vaimon naamasta näkee, että todellisuuden paljastuminen tästä "helmestä" ottaa aivoon. :D
Kiva varmaan, kun jokainen moikkaava nainen on ajanut äijän kulkusia. :F
Saatat puhua minun miehestäni. Tosin en usko että omasta naamastani mitään erityistä on nähtävissä. Itselläni kun on ollut myös melko vireä seksielämä ennen tapaamistamme. Molemmat ovat touhunneet tahoillaan riittävästi ja todenneet toisistaan, että tätä kumppania ei kannata päästää menemään. Lisäksi nuoruusajoista on menty eteenpäin ja todettu parisuhteessa olevan paljon muutakin kuin seksiä. Tosin seksielämä on edelleenkin vireää - ehkä siksi niitä yhd3nillan juttujakin on molemmilla ollut aikanaan niin paljon, että libido on korkea.
No ei kyllä täyspäinen nainen tällaisen kansss ryhdy parisuhteeseen. Pano-Ranet käyttävät tulevaisuudessakin tilanteet hyväksi. Ei ne naimisissa muutu.
Miten voi erehtyä miehestään noin paljon? Ettekö ole jutelleet kaikesta, siis ihan kaikesta ennen sänkyyn menoa? Tätä en ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi erehtyä miehestään noin paljon? Ettekö ole jutelleet kaikesta, siis ihan kaikesta ennen sänkyyn menoa? Tätä en ymmärrä!
Tää kyllä naurattaa. Ihmiseen tutustuminen ja asioiden aukeaminen kestää kyllä vuosia. Melko väkivaltainen ajatus että ennen sänkyyn menoa järjestetään kuulustelutilaisuus jossa raportoidaan IHAN KAIKKI entisestä ja nykyisestä elämästä. Ihmisellä on myös viettielämä, joskus ihan vaan eläimellisessä kiihkossa yhdytään. Robottiko oot? Epäkunnioittavaa myös tuollainen et toisen ihmisen pitäis läväyttää koko elämänsä kertaheitolla sun syyniin. Melkoinen kontrollifriikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Tuliko yllätyksenä että miehet eivät kieltäydy helposta pillusta?
Harvemmin nämä wt-naiset kuitenkaan arvostettuja ovat miesten keskuudessa. Kelpaavat yhden illan panoksi, ei muuta.Olen 25 ja itseasiassa tuli, koska tiedän mieheni exät ja ovat fiksuja ja koulutettuja naisia, eivät roiku baareissa jakamassa ja oletin että miehenikään ei tälläiseen ihmiseen ikinä olisi kajonnut.
Ap
Yllättikö että jännänaiset kiihottavat miehiä? Suhteeseen tietenkin aina se tylsänvarma kilttis.
Myönnän, että minua kyllä kaivelee miesystäväni naishistoria. En tiedä yhdenillanjutuista sen enempää että kenen kanssa jne., mutta tiedän, että niitä on ollut ja on pettänyt entistä avopuolisoaan. Puolustelee itseään sillä, että "joutui" vahinkoraskauden vuoksi yhteen exänsä kanssa, eikä heidän suhteessaan ollut rakkautta eikä seksiä, joten joutui hakemaan sitä muualta. Sanoo olevansa onnellinen minun kanssani, koska saa olla yhdessä rakkaudesta eikä pakosta. Muuten on oikein hyvä mies, mutta kieltämättä tuo suhdehistoria herättää hieman epäluottamusta...
Ja tuohon vielä. Ihmisellä on todellakin oikeus säilyttää intimiteettinsä ja salaisuutensa ja päättää itse mistä avautuu, milloin ja kenelle. Myös parisuhteessa. Tuollainen kontrollointi on siis eräänlaista alistamista ja väkivaltaa. Se et itse on epävarma ja kontrolloi toista siksi on toisen ihmisen hyväksikäyttämistä. Ja se oma osuus ei näytä esim ap:ta kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Tuorein exäni kertoi harrastaneensa neljän vuoden sinkkuperiodin aikana paljon irtoseksiä. Kysyin spontaanisti, että mikä on paljon. No, vastaus oli, et about 70 eri naista.
Mielestäni mennyt on myös mennyttä, mutta kun mennään tietyn rajan yli, niin se muokkaa väistämättä kuvaa toisesta ihmisestä. Rupesi inhottamaan tosi paljon, ei voi mitään.
Sinullakin on varmaan jonkin verran noita exiä? 10 kumppanin jälkeen on ihan sama onko 11 vai yli 9000.
Vähän juu, olimme vasta alkaneet seurustella kun ihan vahingossa illan vietossa törmäsin minulle entuudestaan tuntemattomaan naiseen joka alkoi illan mittaan hyvin yksityiskohtaisesti kertoa yhden illan jutuistaan ja tunnistin puolisoni joukosta. Ei mitenkään miellyttävä kokemus.
Tiedän että miehelläni on vastaavia laatupanoja jokunen menneisyydessä, eikä se nyt kivalta tunnu, mutta ei niillä loppujen lopuksi ole mitään väliä. On minullakin menneisyydessä asioita joista en ole ylpeä ja joiden osalta valitsisin nykyisessä elämäntilanteessani toisin. Moiset turhat tunteet on vain potkittava alta pois ja keskityttävä nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että minua kyllä kaivelee miesystäväni naishistoria. En tiedä yhdenillanjutuista sen enempää että kenen kanssa jne., mutta tiedän, että niitä on ollut ja on pettänyt entistä avopuolisoaan. Puolustelee itseään sillä, että "joutui" vahinkoraskauden vuoksi yhteen exänsä kanssa, eikä heidän suhteessaan ollut rakkautta eikä seksiä, joten joutui hakemaan sitä muualta. Sanoo olevansa onnellinen minun kanssani, koska saa olla yhdessä rakkaudesta eikä pakosta. Muuten on oikein hyvä mies, mutta kieltämättä tuo suhdehistoria herättää hieman epäluottamusta...
Onpa helmi mieheksi. Petti lapsensa äitiä. Ruikuttaa että joutui pakosta solmimaan avoliiton. Nurisee, että joutui pettämään.
Tämän vuoksi en kerton naisilleni yhden illan seikkailuistani tai maksullisesta seksistä, jotka olen tehnyt sinkkuna ollessani. Jäisivät vain vatvomaan niitä.
Kuules nyt ap. Se että joku tuntematon ihminen sua noin paljon inhottaa kertoo siitä että sulla itselläs on aika isoja ongelmia. Samaa kertoo tuollainen tuomitsevuus ja moraalinvartiointi. Huumeiden käyttäjä on usein kaltoinkohdeltu ihminen ja pulassa. Kyllä mä näkisin että sinä myös olet noine inhoines ja kontrollointeines aika pulassa ihmisenä. Ulospäin näyttää ihan eriltä, mut samaa inhimillistä tragediaa, sekä sulla et sillä miehes exäl