Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Taudit tietysti pelottaa. Mutta tuo miten ap leimaa tuon yhden naisen huonoksi...se on kauheaa.
Hyvät naiset eivät paneskele pitkin kyliä kaikkea mikä tulee vastaan.
Eivätkä hyvät miehet.
Miten tämä määritellään? Millaisista määristä puhutaan?
En tunne ketään joka käyttäytyisi noin
Minua inhottaa yksi juttu, josta mies on kertonut siksi että se hävettää häntä itseäänkin.
Joku nainen jossain tapahtumassa oli ahdistellut häntä monta päivää, ja hän oli ensin useamman kerran kieltäytynyt. Sitten yhtenä päivänä mies oli ollut kovassa humalassa, samoin kuin tämä nainenkin, ja taas nainen oli käynyt aika aggressiivisesti päälle, joten mies oli todennut että käydään sitten panemassa kun kuitenkin sinkkuna ollaan ja panettaa, vaikka nainen ei häntä persoonallisuutensa puolesta viehättänytkään. He olivat menneet miehen hotellihuoneeseen ja lauetessaan nainen oli kussut alleen. Ei siis ejakuloinut vaan ihan virtsannut koko sängyn märäksi. Miestä hävettää se että ylipäänsä antoi tuolle naiselle periksi vaikka tiesi ettei siitä tulisi muuta kuin yhden illan juttu (nainen olisi halunnut muutakin). Ja toiseksi se, että kumpikin oli niin kännissä että tuli sänkykin sotkettua.
Minä en paheksu miestä moraalisesti. Hänhän oli sinkku ja teki useasti naiselle selväksi ettei ole hänestä kiinnostunut. Silti tuon ajatteleminen ällöttää. Samaan aikaan se jotenkin myös kiihottaa ja herättää mustasukkaisuutta. Varmaan joku tilanteeseen liittyvä holtittomuus ja pidäkkeettömyys aiheuttaa näitä tunteita minulle. En jostain syystä tykkää ajatuksesta että mieheni on ollut niin pidäkkeettömässä tilassa olevan naisen kanssa sängyssä.
Asia ei minua mitenkään liikaa häiritse, mutta joskus tulee mieleen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että minua kyllä kaivelee miesystäväni naishistoria. En tiedä yhdenillanjutuista sen enempää että kenen kanssa jne., mutta tiedän, että niitä on ollut ja on pettänyt entistä avopuolisoaan. Puolustelee itseään sillä, että "joutui" vahinkoraskauden vuoksi yhteen exänsä kanssa, eikä heidän suhteessaan ollut rakkautta eikä seksiä, joten joutui hakemaan sitä muualta. Sanoo olevansa onnellinen minun kanssani, koska saa olla yhdessä rakkaudesta eikä pakosta. Muuten on oikein hyvä mies, mutta kieltämättä tuo suhdehistoria herättää hieman epäluottamusta...
Onpa helmi mieheksi. Petti lapsensa äitiä. Ruikuttaa että joutui pakosta solmimaan avoliiton. Nurisee, että joutui pettämään.
Niin, aika kummallinen juttu minustakin. Olin kuitenkin niin "kunniallinen" mies, että jaksoi 20 vuotta kulissiliittoa, kunnes lapsi muutti pois kotoa. Näin siis oman kertomansa mukaan. Halusi olla rehellinen ja kertoa taustastaan minulle avoimesti, olisi voi nut jättää kertomattakin? Mut joo, katellaan.
Kyllä mua ällöttää.Miehelläni on menneisyydessä kimppapanoja ja joitakin julkkistyrkkyjä yms. eli aikamoinen kattaus mietittäväksi.Haluaisin sulkea kaiken tietämäni mielestäni,jos vaan suinkin voisin.En pysty kertomaan miehelle kuinka paljon tiedän ja miltä se tuntuu.Hän pitää minua vahvana ja itsevarmana.Tiesin hänet ennen suhdettamme jo.Olin aina ulkonäköön ihastunut.Tutustuimme ja rakastuin syvästi.Nyt kuusi vuotta yhdessä.
Mua ei haittaa mieheni yhden illan jutut, enkä oikeastaan edes tiedä niistä. Se, mikä mua häiritsee on se, että meni tekemään lapsen yhden ääliön kanssa, jota nyt saadaan kivirekenä tässä raahata ties kuin kauan.
Miten se mies siitä muuttuu? Vaikuttaako se yksi juttu älyyn tai muuhun ratkaisevaan asiaan elämässä? Jos hänellä on ne kaksi sellaista juttua kymmenen vuoden takaa niin miten se vaikuttaa sinun arjessa? Vaikuttaako se? Miksi annat suuria merkityksiä asioille jotka eivät vaikuta elämääsi mitenkään? Sinulla ei ole ongelmia elämässä jos tuollainen järkyttää ja saa tolaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että miehelläni on ollut yhden yön juttuja (meidänkin piti olla vain yhden yön juttu), mutta en tiedä keiden kanssa.
Olemme olleet yli 8v yhdessä, joten kyllä minä tiedän millaisen miehen kanssa elän elämääni, en siis jaksa uskoa että järkyttyisin vaikka miehellä olisi millaisia luurankoja piilossa.
Ei kait se tuossa tilanteessa haittaa, kun olette samasta puusta veistettyjä. Itseäni kyllä häiritsisi yhden yön jutut kumppanilla, kun en itse sellaista harrasta saati arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en kerton naisilleni yhden illan seikkailuistani tai maksullisesta seksistä, jotka olen tehnyt sinkkuna ollessani. Jäisivät vain vatvomaan niitä.
Se on pelkästään viisasta. En oo kertonut minäkään miehelleni mitään yksityiskohtia vaikka joskus mustasukkaisena tivasi. Ovat mun omaa historiaa. Miehen kans olen nyt. Jos hän haluis elää mun menneisyydessä mun asioita vatvoen, vaihtaisin kyl mieheen joka haluis elää omaa elämäänsä mun kans, nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten se mies siitä muuttuu? Vaikuttaako se yksi juttu älyyn tai muuhun ratkaisevaan asiaan elämässä? Jos hänellä on ne kaksi sellaista juttua kymmenen vuoden takaa niin miten se vaikuttaa sinun arjessa? Vaikuttaako se? Miksi annat suuria merkityksiä asioille jotka eivät vaikuta elämääsi mitenkään? Sinulla ei ole ongelmia elämässä jos tuollainen järkyttää ja saa tolaltaan.
Ap ja kaltaisensa ovat epävarmoja, läheisriippuvaisia ihmisiä, jotka sen sijaan et ottaisivat vastuun peloistaan ja ongelmistaan vaativat muilta ja kontrolloivat muita. Eivätkä tule koskaan onnelliseksi ihmissuhteessaan jis eivät löydä titaalisen tahdotonta, elämätöntä ja alistuvaa kumppania. Ja
ennenpitkää sekin alkaa harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ja kaltaisensa ovat epävarmoja, läheisriippuvaisia ihmisiä, jotka sen sijaan et ottaisivat vastuun peloistaan ja ongelmistaan vaativat muilta ja kontrolloivat muita. Eivätkä tule koskaan onnelliseksi ihmissuhteessaan jis eivät löydä titaalisen tahdotonta, elämätöntä ja alistuvaa kumppania. Ja
ennenpitkää sekin alkaa harmittaa.
Ja mun miehen ex on tuollainen. Ihan sairalloinen kontrollihirviö. Onneks löysi itselleen semmoisen vähän hölmön poikaystävän joka tekee mukisematta kaiken. Sen myötä lakkasi kontrolloimasta miestäni ja meidän perhettä, kun voi kaiken energiansa laittaa siihen uuteen. Eikä se uuskaan varmaan kärsi kun ei pahemmin taida olla omaa tahtoa
Huvittavia nämä naiset jotka kuvittelevat "minun mieheni on täysin erilainen kuin muut miehet".
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaahan se, että miehen luonne ja asenteet eivät olekaan ne, mitä se nyt esittää. Sekä tietenkin se, mitä kaikkea tautia ja bakteeria tämä on itseensä nuohonnut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ällöttää.Miehelläni on menneisyydessä kimppapanoja ja joitakin julkkistyrkkyjä yms. eli aikamoinen kattaus mietittäväksi.Haluaisin sulkea kaiken tietämäni mielestäni,jos vaan suinkin voisin.En pysty kertomaan miehelle kuinka paljon tiedän ja miltä se tuntuu.Hän pitää minua vahvana ja itsevarmana.Tiesin hänet ennen suhdettamme jo.Olin aina ulkonäköön ihastunut.Tutustuimme ja rakastuin syvästi.Nyt kuusi vuotta yhdessä.
Tässä tarinassa ihmetyttää ainoastaan se, miksi halusit ryhtyä jonon jatkoksi? Kun kerran tiesit mitä mies on aikaisemmin hommannut ja ajatus niistä ei tunnu hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse yhtään, mitä mieheni on jonkun kanssa joskus tehnyt. Se, mitä hän tekee kanssani, on minun elämääni. Ja sama pätee toisinpäin, sillä olemme henkisesti terveitä.
Kun puhumme seksistä, kerromme kokemuksistamme, hyvistä ja huonoista, ja teemme yhdessä kummallekin lisää hyviä juttuja. En usko, että monikaan kokematon olisi kovin hyvä rakastaja. Harjoitus tekee mestarin niin tunteissa kuin lihassa.
Mustasukkaisuus kertoo surkeasta itsetunnosta.
Tulkitsi sitä niin, että kysymys ei ole mustasukkaisuudesta vaan ällötyksestä. Tätä ei pysty korjaamaan ja APN kannattaa jättää sika.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin miehes on tarvinnut sitä juttua. Ehkä hän on kaivannut kipeästi seksiä, läheisyyttä tms
Tämä vaan lisää asian ällöttävyyttä kannattaa koko porukan mennä HIV-testeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon vielä. Ihmisellä on todellakin oikeus säilyttää intimiteettinsä ja salaisuutensa ja päättää itse mistä avautuu, milloin ja kenelle. Myös parisuhteessa. Tuollainen kontrollointi on siis eräänlaista alistamista ja väkivaltaa. Se et itse on epävarma ja kontrolloi toista siksi on toisen ihmisen hyväksikäyttämistä. Ja se oma osuus ei näytä esim ap:ta kiinnostavan.
Toki. Tosin jokaisella on myös oikeus olla ryhtymättä tällaisen salaisuuksia hautovan ihmisen kumppaniksi. Ja parempi olisikin, että näitäkin avoimuus asioita mietittäisiin ennen siihen suhteeseen hyppäämistä.kyllähän siellä taustalla on jotain epämiellyttävää jos se täytyy salata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä inhottaisi. Itse haluan miehen jonka taso naisten suhteen ei ole tuo, eli ensimmäinen tyrkyttäjä otetaan sänkyyn.
No neitseiden kanssako te luulette miesten niitä baaripanoja harrastavan? Jotenkin kerrassaan kummallinen ajatus, ettei niinkään kiinnitetä huomiota siihen että mies on itse harrastanut irtoseksiä, vaan että mies on harrastanut irtoseksiä naisen kanssa joka - yllätys yllätys - harrastaa itsekin irtoseksiä. Sekö olisi parempi, että huijaa jonkun tosirakkauden odottajan sänkyynsä ja käyttää hyväksi? Vai mikä tässä on pointtina, että miehen yhden illan jutut pitää tuomita naisen haukkumisen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse yhtään, mitä mieheni on jonkun kanssa joskus tehnyt. Se, mitä hän tekee kanssani, on minun elämääni. Ja sama pätee toisinpäin, sillä olemme henkisesti terveitä.
Kun puhumme seksistä, kerromme kokemuksistamme, hyvistä ja huonoista, ja teemme yhdessä kummallekin lisää hyviä juttuja. En usko, että monikaan kokematon olisi kovin hyvä rakastaja. Harjoitus tekee mestarin niin tunteissa kuin lihassa.
Mustasukkaisuus kertoo surkeasta itsetunnosta.
Kyse ei ole mustasukkaisuudesta, vaan siitä että en tunnista miestäni tuollaisista teoista.
Kaikki naiset joiden kanssa olen ollut suhteessa ovat olleet kauniita ja tyylikkäitä. Panemassa olen käynyt ihan kaikenlaisia, enkä niistä ole todellakaan ylpeä.
Miehille tuntuu olevan ihan tavallista jakaa naiset niihin, joiden kanssa haluaa vain seksiä ja niihin, joiden kanssa haluaa seksiä ja parisuhteen. Miksi on niin vaikea ymmärtää, että naiset tekevät ihan saman jaon? Olen aikoinani harrastanut seksiä monen sellaisen miehen kanssa, joita en olisi voinut kuvitellakaan kelpuuttavani parisuhteeseen. Kyse ei ole ollut siitä, että he olisivat olleet jotain narkkareita tai alkoholisteja (ei todellakaan!) vaan he ovat olleet vain hyvännäköisiä ja hauskoja mutta eivät sellaisia, joiden kanssa olisi voinut kuvitellakaan rakentavansa yhteistä tulevaisuutta. En olisi voinut kuvitellakaan eläväni heidän kanssaan tavallista arkea, esitteleväni vanhemmilleni tai lapselleni, sitoutumaan jne. Myös miehelle on paljon suuremmat vaatimukset parisuhteeseen kuin pelkkään seksiin. On miehiä, jotka eivät ole ns. puolisomatskua, vaikka heitä seksin puutteessa paneekin.
Tuo ei yhäkään pidä paikkaansa.
Enemmistö miehistä ei täytä seksisuhdemiehen vaatimuksia (komea, hauska, osaava, jne).
Mitä vaatimukset parisuhteeseen ovatkaan, n. 80% miehistä täyttää ne. Myös enemmistö niistä miehistä joita ei kelpuutata seksisuhteisiin.
Inhottaa. En ollenkaan pidä kevytsuhdekulttuurista, koska itse arvostan seksiä suuresti, ja se on minulle myös vahvasti henkinen kokemus. Minulle on tärkeää valita huolella partnerini, koska kyseessä on intiimein mahdollinen yhteys ja fyysisesti (ja omassa tapauksessani henkisestikin) kirjaimellisesti yhtyminen. Tästä syystä, jos partnerini on harrastanut lukuisia kevyitä seksisuhteita satunnaisen naisjoukon kanssa, koen että hän ei arvosta seksiä ja sen tuomaa läheisyyttä ja kiintymystä samalla tavalla kuin minä. Lisäksi olen sitä mieltä, ettei kasuaalia seksiä tosiasiassa ole olemassa, sillä aina on mahdollisuus raskauteen, tauteihin ja vahvojen tunteiden syntymiseen.
Me ihmiset voidaan toisillemme kertoa vaikka mitä tarinaa että haluaa vain tasokasta sivistynyttä jne seuraa. Tosi paikan tullen ollaan elukoita kaikki kun sille tuulelle tulee.
Unohda. Sun mies on todellakin kuten kaikki miehet. Olet itse nostanut hänet jalustalle palvottavaksi.
Jos hän rakastaa sua ja haluaa pitää sut niin onko menneellä merkitystä?