Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
Olen joskus ollut tilanteessa, että on inhottanut.
Ei inhota. Nuoret, epävarmat ihmiset kokevat vielä että on tärkeää käydä läpi nämä kuinka monta yhdyntää ja kenen kanssa seurustellut ja kauanko ja eihän ole ollut anaalijuttuja blaablaablaa.
No ei inhota. Onhan mulla itselläkin ollut yhdenillan juttuja ja muita säätöjä.
Onhan se hämmentävää huomata, että fiksuna pitämällesi miehelle on kelvannut lähes kuka vaan.
En tiedä niistä enkä halua. Siks toisekseen ei ois varaa sanokaan.
Ei kukaan halua kyläluutaa kumppanikseen oli sukupuoli kumpitahansa. Seksi ei ikinä voi olla kasuaalia pair bond-effectin takia ja tämän takia on tervettä arvostella toisen seksuaalista historiaa.
Vähän, vaikka on ollut itsellänikin. Tarkemmin sanottuna yksi häiritsee koska tunnen henkilön. Toisaalta tuttavapiirissämme on myös yksi minun ex-säätöni, joka tuntunee puolisostani samalta.
Tosin itselläni suurin harmituksen syy on se, että puolisoni on tehnyt muiden kanssa villimpiä juttuja kuin minun kanssani. Kimpat, julkiset paikat, kaikki kokeiltu. Kimppaa en haluaisikaan koska se tuntuisi pettämiseltä, mutta haluaisin että minuakin pantaisiin joskus päättömässä kiimassa partsilla, lenkkipolun varressa tai baarin vessassa. Tavallaan siis tämä mitä ulimiehet väittävät naisille tyypilliseksi käyttäytymiseksi. Ne kiihkeimmät seksiseikkailut viiletetään nuorena kevytsuhteissa läpi ja puoliso saa siitä himosta vain jämät.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua kyläluutaa kumppanikseen oli sukupuoli kumpitahansa. Seksi ei ikinä voi olla kasuaalia pair bond-effectin takia ja tämän takia on tervettä arvostella toisen seksuaalista historiaa.
Voisitteko ystävällisesti olla puhumatta kaikkien muiden ihmisten puolesta. Iso osa ei halua, se on aivan totta, miksei se riitä argumentiksi? Sitten on pienehkö osa kinkyjä, hippejä ja muuten vaan vapaamielisiä ihmisiä, jotka eivät etsi mitään siveysintoilijaa. Miksi nämä ihmiset ovat teille niin valtava uhka, että heidän olemassaolonsa pitää kieltää kokonaan?
Uskomatonta miten monet naiset viettävät elämänsä vatvoen miehensä menneisyyttä, sen sijaan että keskittyisivät elämään omaa elämäänsä nyt kun se on menossa. Sen miehen kanssa elämästä nauttien. Mut ei. Ällöö, inhoo, kauheet. Siinä sitä onkin mallia lapsille ja kiikkustuolissa miettiessä. Mihin meni elämä- no miettien millaista elämää mies eli ennenku tavattiin. Samantien vois vetää elämänsä heti vessanpöntöstä alas. OIkeasti tuollaiset vatvomiset kertoo teidän omista ogelmista. Joihin olis viisasta hakea ihan vaikka apua. Elämä ei oo itsestäänselvyys- mut tuollaisia kun miettii ni tämä seikka on tainnu unohtua. Eläkää sen kumppaninne kanssa. Niin kauan kuin se on mahdollista, älkääkä siellä menneisyyddessä joka ei teille edes kuulu, kun on toisen ihmisen. Ja jos sen miehen teot on niin ällöjä teidän mielestä, niin miksi olette hänen kanssaan? Etsikää joku jonka menneisyys on semmoinen kun teideän mielest kuuluu. Ai nii- semmoisia ei ehkä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih. Mä tiedän yhden jätkän, joka kävi läpi varmaan kaikki ikäluokkansa akat. Nyt naimisissa. Vaimon naamasta näkee, että todellisuuden paljastuminen tästä "helmestä" ottaa aivoon. :D
Kiva varmaan, kun jokainen moikkaava nainen on ajanut äijän kulkusia. :F
Saatat puhua minun miehestäni. Tosin en usko että omasta naamastani mitään erityistä on nähtävissä. Itselläni kun on ollut myös melko vireä seksielämä ennen tapaamistamme. Molemmat ovat touhunneet tahoillaan riittävästi ja todenneet toisistaan, että tätä kumppania ei kannata päästää menemään. Lisäksi nuoruusajoista on menty eteenpäin ja todettu parisuhteessa olevan paljon muutakin kuin seksiä. Tosin seksielämä on edelleenkin vireää - ehkä siksi niitä yhd3nillan juttujakin on molemmilla ollut aikanaan niin paljon, että libido on korkea.
Minulla on korkea libido, voin panna vaikka 5 kertaa joka päivä ongelmitta, mutta en silti ole koskaan harrastanut yhdenillan juttuja, lomaromansseja, säätöjä, fwb-juttuja tai muutakaan.
Ei korkea libido automaattisesti tarkoita sitä, että on himojensa vietävissä. Tai sitä, että jos ei nyt pane (nuorena tai vanhana) tuolla ympäriinsä, että olisi matala libido tai ei pitäisi seksistä.
AP:lle sanoisin, että olisin itsekin pahoillani, jos tapaisin miehen, joka on polkenut kaikkea keneltä irtoaa. Miettisin onko miehellä itsehillintää ollenkaan ja mitä jos se lähtee taas polkemisreissuille selkäni takana?
Toivottavasti jossain on mies, jolla on vahva libido ja sen verran itsekunnioitusta ja toisen kunnioitusta, ettei käytä muita ihmisiä omana masturbaatioalustanaan - sitähän nämä yhden illan jutut loppupelissä ovat. Ainakin miehille, kun harva nainen kertoo saaneensa tosi hyvää seksiä random jätkiltä, äijät ovat keskittyneet vaan itseensä naisen kropan kautta.
Olisko silläkään merkitystä jos saisit tietää, että deittisi tai kumppanisi olisi pettänyt jokaista aiempaa kumppaniaan, monia heistä useampaan otteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Olisko silläkään merkitystä jos saisit tietää, että deittisi tai kumppanisi olisi pettänyt jokaista aiempaa kumppaniaan, monia heistä useampaan otteeseen?
Tietenkin olisi ja paljon oliskin. Se on taas ihan eri juttu!
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse yhtään, mitä mieheni on jonkun kanssa joskus tehnyt. Se, mitä hän tekee kanssani, on minun elämääni. Ja sama pätee toisinpäin, sillä olemme henkisesti terveitä.
Kun puhumme seksistä, kerromme kokemuksistamme, hyvistä ja huonoista, ja teemme yhdessä kummallekin lisää hyviä juttuja. En usko, että monikaan kokematon olisi kovin hyvä rakastaja. Harjoitus tekee mestarin niin tunteissa kuin lihassa.
Mustasukkaisuus kertoo surkeasta itsetunnosta.
Ei tasan tee kokeneisuus ihmisestä hyvää sängyssä. Toiset on tässäkin luontaisesti parempia kuin toiset. Ei itsekkyys ja taitamattomuus poistu sillä, että käy läpi useita kumppaneita tai harrastaa seksiä paljon. Seksi on niin paljon muutakin, kuin jokin mekaaninen suoritus. Tunneälykkäät ja aistilliset ihmiset ovat taitavia rakastajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Taudit tietysti pelottaa. Mutta tuo miten ap leimaa tuon yhden naisen huonoksi...se on kauheaa.
Hyvät naiset eivät paneskele pitkin kyliä kaikkea mikä tulee vastaan.
Eivätkä hyvät miehet.Miten tämä määritellään? Millaisista määristä puhutaan?
En tunne ketään joka käyttäytyisi noin
Minä taas en tunne ketään naista, joka harrastaisi yhdenillan juttuja tai olisi harrastanut niitä nuoruudessaan. Muutaman miehen tiedän, mutta heillä pyöriikin vaan seksi mielessä koko ajan. Tunnen myös miehiä, jotka eivät ole harrastaneet randomnaisia. Voin heittää tästä lonkalta 8 tällaista naista.
Kaikilla on takana joko parisuhteita tai romansseja, jotka eivät koskaan sitten edenneet vakavaan parisuhteeseen (esim. 6-8kk seurustelu). Osa on ollut puolisonsa kanssa teini-iästä lähtien yhdessä ja ollaan kuitenkin jo keski-ikäisiä.
Uskonnosta ei ole kyse, ainoastaan erilaisista persoonista. Kaikille heille seksi on sen verran henkilökohtainen asia, ettei sitä jaelle kelle tahansa. Heillä himot voi hoitaa omin käsin ja leluilla, jos on sinkkuna.
Jos joku haluaa nyt mennä ja kaataa miehiä tuolla, se hänelle sallittakoot. Se ei kuitenkaan kerro mistään sen ihmeellisemmästä kuin siitä, että tämä nainen nyt harrastaa seksiä näin. Se ei tee hänestä sen vapautuneempaa tai ihmeellisempää kuin naisesta, joka haluaa seksiä vain puolison kanssa.
Ihmeellinen käsitys, että nainen on voimaantunut ja seksuaalinen AINOASTAAN jos hän makaa monien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa. En ollenkaan pidä kevytsuhdekulttuurista, koska itse arvostan seksiä suuresti, ja se on minulle myös vahvasti henkinen kokemus. Minulle on tärkeää valita huolella partnerini, koska kyseessä on intiimein mahdollinen yhteys ja fyysisesti (ja omassa tapauksessani henkisestikin) kirjaimellisesti yhtyminen. Tästä syystä, jos partnerini on harrastanut lukuisia kevyitä seksisuhteita satunnaisen naisjoukon kanssa, koen että hän ei arvosta seksiä ja sen tuomaa läheisyyttä ja kiintymystä samalla tavalla kuin minä. Lisäksi olen sitä mieltä, ettei kasuaalia seksiä tosiasiassa ole olemassa, sillä aina on mahdollisuus raskauteen, tauteihin ja vahvojen tunteiden syntymiseen.
Ihanaa, että joku ajattelee samoin! Tuntuu, että suurimmalle osalle seksi on vähän kuin pullakahvit jonkun kanssa. Ei kiitos. Minulle se on hyvin intiimi tilanne. Puolison kanssa seksiä on ainoa seksin muoto minulle. Hänen kanssaan voi sitten revitellä miten paljon ikinä kumpikin jaksaa ja haluaa.
Joo, miehille se ympäriinsä paneksiminen tuntuu olevan lähes kansalaisoikeus, mutta jos kysymys käännettäisiin niin että puhuttaisiin naisen entisistä kumppaneista, niin kylläpä olisi eri ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Taudit tietysti pelottaa. Mutta tuo miten ap leimaa tuon yhden naisen huonoksi...se on kauheaa.
Hyvät naiset eivät paneskele pitkin kyliä kaikkea mikä tulee vastaan.
Eivätkä hyvät miehet.Miten tämä määritellään? Millaisista määristä puhutaan?
En tunne ketään joka käyttäytyisi noin
Minä taas en tunne ketään naista, joka harrastaisi yhdenillan juttuja tai olisi harrastanut niitä nuoruudessaan. Muutaman miehen tiedän, mutta heillä pyöriikin vaan seksi mielessä koko ajan. Tunnen myös miehiä, jotka eivät ole harrastaneet randomnaisia. Voin heittää tästä lonkalta 8 tällaista naista.
Kaikilla on takana joko parisuhteita tai romansseja, jotka eivät koskaan sitten edenneet vakavaan parisuhteeseen (esim. 6-8kk seurustelu). Osa on ollut puolisonsa kanssa teini-iästä lähtien yhdessä ja ollaan kuitenkin jo keski-ikäisiä.
Uskonnosta ei ole kyse, ainoastaan erilaisista persoonista. Kaikille heille seksi on sen verran henkilökohtainen asia, ettei sitä jaelle kelle tahansa. Heillä himot voi hoitaa omin käsin ja leluilla, jos on sinkkuna.
Jos joku haluaa nyt mennä ja kaataa miehiä tuolla, se hänelle sallittakoot. Se ei kuitenkaan kerro mistään sen ihmeellisemmästä kuin siitä, että tämä nainen nyt harrastaa seksiä näin. Se ei tee hänestä sen vapautuneempaa tai ihmeellisempää kuin naisesta, joka haluaa seksiä vain puolison kanssa.
Ihmeellinen käsitys, että nainen on voimaantunut ja seksuaalinen AINOASTAAN jos hän makaa monien miesten kanssa.
Olen eri, mutta missä tuossa viestissä sanottiin jotain tuollaista? 😮
Ette sitten keskustelleet näistä kun aloitte seurustelemaan? Ehkä kannattaisi seuraavan miehen kanssa, se on päivänselvää ettei kukaan tykkää puolisosta jolla on takana random panoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuorein exäni kertoi harrastaneensa neljän vuoden sinkkuperiodin aikana paljon irtoseksiä. Kysyin spontaanisti, että mikä on paljon. No, vastaus oli, et about 70 eri naista.
Mielestäni mennyt on myös mennyttä, mutta kun mennään tietyn rajan yli, niin se muokkaa väistämättä kuvaa toisesta ihmisestä. Rupesi inhottamaan tosi paljon, ei voi mitään.
Sinullakin on varmaan jonkin verran noita exiä? 10 kumppanin jälkeen on ihan sama onko 11 vai yli 9000.
Ne on kuitenkin kaikki olleet seurustelukumppaneita, en minä random panoja harrasta.
Joidenkin kanssa seurusteltiin montakin tuntia.
Seksuaalinen käyttäytyminen, huumeet ja alkoholin käyttö eivät kerro mitään ihmisen älykkyydestä. Mieluumminkin siitä, että on jotain ongelmia ollut elämässä, joskus.