Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
Ei. Taudit tietysti pelottaa. Mutta tuo miten ap leimaa tuon yhden naisen huonoksi...se on kauheaa.
Ei häiritse millään tavalla. Seksi on kivaa, enkä pahoita mieltäni siitä, että mieheni on harrastanut seksiä ennen minua. Kenen kanssa hän on harrastanut seksiä, on vain ja ainoastaan hänen asiansa.
Naurahdin kyllä "kuten kaikki muutkin miehet" -kommentillesi. Kuulostat vähän kilttimieheltä. Olisit ottanut neitsyen. 😅
Hih. Mä tiedän yhden jätkän, joka kävi läpi varmaan kaikki ikäluokkansa akat. Nyt naimisissa. Vaimon naamasta näkee, että todellisuuden paljastuminen tästä "helmestä" ottaa aivoon. :D
Kiva varmaan, kun jokainen moikkaava nainen on ajanut äijän kulkusia. :F
Pano-ranet on niin WT.
Ei voi käsittää, kuinka moni kaveri näihin lankesi nuorempana. Vanhempana hävettää, kun ei edes ollut hyvä.
Et voi enää asialle mitään (toki erota voit) eli voit vain yrittää päästä asian yli ja miettiä että exänsä ja sinut on kuitenkin halunnut parisuhteeseen, tämän eräs kelpasi vain yhdeksi illaksi. Ihan perus settiä miehiltä.
Pilliä haetaan helpoilta naisilta joiden kanssa ei nähdä tulevaisuutta ja jotka eivät ole vaimomatskua.
Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Et voi enää asialle mitään (toki erota voit) eli voit vain yrittää päästä asian yli ja miettiä että exänsä ja sinut on kuitenkin halunnut parisuhteeseen, tämän eräs kelpasi vain yhdeksi illaksi. Ihan perus settiä miehiltä.
Pilliä haetaan helpoilta naisilta joiden kanssa ei nähdä tulevaisuutta ja jotka eivät ole vaimomatskua.
Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.
Asiasta pääsee siis yli, kun muistaa olevansa parisuhteessa naisvihaajan kanssa.
Minua inhottaa jos naisella on ollut yhtään yhden illan juttuja tai fwb-suhteita.
Tuo kertoo siitä, että nainen kykenee tunteettomaan seksiin, ei kuulosta vaimomateriaalilta..
Kyllä haittaisi jos kyseessä olisi pieni kaupunki.
Stadilaisena tuollainen ei hetkauta, koska ne panot eivät kävele vastaan joka päivä :D
Ei. Pari naista tiedän n 30v takaa samalta kylältä, ovat hyvänpäiväntuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.Asiasta pääsee siis yli, kun muistaa olevansa parisuhteessa naisvihaajan kanssa.
Mielestäni ap ei vaikuta naisvihaajalta. Eihän tuolla miehen exiä kohtaan ilmeisesti mitään ole.
Inhottaa! En uskalla puhua tästä, koska moni tuomitsee minut eikä miestä, joka on sekaantunut alkoholisoituneeseen luuseriin. Tuli todella inhottava olo kun sain tietää KOLMANNEN KÄDEN KAUTTA, eli hänellä ei ollut pokkaa edes itsellään myöntää asiaa. Muuttui välittömästi silmissäni eikä asia ole korjaantunut vieläkään, koska mies ampui ensimmäiseksi viestintuojan eikä alkanut paikata miksi valehteli. Lopulta suutuin hänen käytöksensä takia (asiassa oli monta muutakin mutkaa eikä tämä ollut ainoa tapaus) kostopetin enkä ole koskaan kertonut siitä. Ei ollut häävi tapaus, mutta tulipahan kokeiltua.
Mies on siis akateeminen, raitis ja sivistynyt ja arvostaa just maailmaa jossa mennään rolexit tikittäen ja sitten taustalta löytyy tuollainenkin tapaus. Huh. Yleensä pahimmat tuomitsijani ovat olleet niitä, joilla ei ole aiheesta mitään kokemusta.
Inhottaa. On jostain syystä kertonut niistä ja minusta liikaa. On ollut melkoinen hurmuri ja naisia on riittänyt. Paha mieli on tullut niistä jutuista jostain syystä. Olen sanonutkin etten kaikkea halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse yhtään, mitä mieheni on jonkun kanssa joskus tehnyt. Se, mitä hän tekee kanssani, on minun elämääni. Ja sama pätee toisinpäin, sillä olemme henkisesti terveitä.
Kun puhumme seksistä, kerromme kokemuksistamme, hyvistä ja huonoista, ja teemme yhdessä kummallekin lisää hyviä juttuja. En usko, että monikaan kokematon olisi kovin hyvä rakastaja. Harjoitus tekee mestarin niin tunteissa kuin lihassa.
Mustasukkaisuus kertoo surkeasta itsetunnosta.
Kyse ei ole mustasukkaisuudesta, vaan siitä että en tunnista miestäni tuollaisista teoista.
Kaikki naiset joiden kanssa olen ollut suhteessa ovat olleet kauniita ja tyylikkäitä. Panemassa olen käynyt ihan kaikenlaisia, enkä niistä ole todellakaan ylpeä.
Tiedän, että miehelläni on ollut kymmeniä yhden illan juttuja, ja aika monia pelkkiä helppoja panoja, sekä useampia puolivakituisia panopuita. Koska oli kymmenisen vuotta sinkkuna ennen minua, niin onhan siihen nuorella miehellä mahtunut monenlaista säätöä. Asia ei vaivaa minua, eniten ihmettelen, mikä ja miksi sitten minun kohdalla meni toisin. Liehän noissa satunnaisissa tuttavuuksissa ollut niitäkin, joitten kanssa olisi voinut pysyvämminkin seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse yhtään, mitä mieheni on jonkun kanssa joskus tehnyt. Se, mitä hän tekee kanssani, on minun elämääni. Ja sama pätee toisinpäin, sillä olemme henkisesti terveitä.
Kun puhumme seksistä, kerromme kokemuksistamme, hyvistä ja huonoista, ja teemme yhdessä kummallekin lisää hyviä juttuja. En usko, että monikaan kokematon olisi kovin hyvä rakastaja. Harjoitus tekee mestarin niin tunteissa kuin lihassa.
Mustasukkaisuus kertoo surkeasta itsetunnosta.
Kyse ei ole mustasukkaisuudesta, vaan siitä että en tunnista miestäni tuollaisista teoista.
Kaikki naiset joiden kanssa olen ollut suhteessa ovat olleet kauniita ja tyylikkäitä. Panemassa olen käynyt ihan kaikenlaisia, enkä niistä ole todellakaan ylpeä.
Miehille tuntuu olevan ihan tavallista jakaa naiset niihin, joiden kanssa haluaa vain seksiä ja niihin, joiden kanssa haluaa seksiä ja parisuhteen. Miksi on niin vaikea ymmärtää, että naiset tekevät ihan saman jaon? Olen aikoinani harrastanut seksiä monen sellaisen miehen kanssa, joita en olisi voinut kuvitellakaan kelpuuttavani parisuhteeseen. Kyse ei ole ollut siitä, että he olisivat olleet jotain narkkareita tai alkoholisteja (ei todellakaan!) vaan he ovat olleet vain hyvännäköisiä ja hauskoja mutta eivät sellaisia, joiden kanssa olisi voinut kuvitellakaan rakentavansa yhteistä tulevaisuutta. En olisi voinut kuvitellakaan eläväni heidän kanssaan tavallista arkea, esitteleväni vanhemmilleni tai lapselleni, sitoutumaan jne. Myös miehelle on paljon suuremmat vaatimukset parisuhteeseen kuin pelkkään seksiin. On miehiä, jotka eivät ole ns. puolisomatskua, vaikka heitä seksin puutteessa paneekin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että miehelläni on ollut kymmeniä yhden illan juttuja, ja aika monia pelkkiä helppoja panoja, sekä useampia puolivakituisia panopuita. Koska oli kymmenisen vuotta sinkkuna ennen minua, niin onhan siihen nuorella miehellä mahtunut monenlaista säätöä. Asia ei vaivaa minua, eniten ihmettelen, mikä ja miksi sitten minun kohdalla meni toisin. Liehän noissa satunnaisissa tuttavuuksissa ollut niitäkin, joitten kanssa olisi voinut pysyvämminkin seurustella.
Eihän se tietenkään vaivaa kun itsellä historia on vähintään samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Se on vaan seksiä.
Pointti olikin siinä että kenen kanssa sitä seksiä on pakko harrastaa. Luitko lainkaan aloitusta?
Aloitus on naisvihaa ja luokkavihaa.