Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
No on sulla ap elämänsisältö. Pitäskö kuitenki keskittyä muuhun kuin miehen entiseen elämään? Esim nauttia omasta? Et voi siihen vaikuttaa mitä ennen on tapahtunut, eikä sen pitäis sulta olla pois. Mieti kymmenen vuoden päähän elämääs. Varmaan harmittaa jos oot käyttäny sen harmistumalla miehes menneisyyden asioista? Moni tekee ton virheen, jää oma elämä elämättä, ihmiset rakastamatta ja oma historia rakentamatta kun jumittaa johonkin tuollaiseen
Vierailija kirjoitti:
Ei. Taudit tietysti pelottaa. Mutta tuo miten ap leimaa tuon yhden naisen huonoksi...se on kauheaa.
Hyvät naiset eivät paneskele pitkin kyliä kaikkea mikä tulee vastaan.
Eivätkä hyvät miehet.
Vierailija kirjoitti:
No on sulla ap elämänsisältö. Pitäskö kuitenki keskittyä muuhun kuin miehen entiseen elämään? Esim nauttia omasta? Et voi siihen vaikuttaa mitä ennen on tapahtunut, eikä sen pitäis sulta olla pois. Mieti kymmenen vuoden päähän elämääs. Varmaan harmittaa jos oot käyttäny sen harmistumalla miehes menneisyyden asioista? Moni tekee ton virheen, jää oma elämä elämättä, ihmiset rakastamatta ja oma historia rakentamatta kun jumittaa johonkin tuollaiseen
Minulle tämä on iso juttu, koska muutti sen, mitä olen ennen ajatellut miehestäni ja ihaillut hänen korkeaa moraaliaan .
Ap
Huhhuh, onpas neuroottista. Keskity tähän hetkeen ja tulevaan! Ja itse olet täydellinen joka suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Hih. Mä tiedän yhden jätkän, joka kävi läpi varmaan kaikki ikäluokkansa akat. Nyt naimisissa. Vaimon naamasta näkee, että todellisuuden paljastuminen tästä "helmestä" ottaa aivoon. :D
Kiva varmaan, kun jokainen moikkaava nainen on ajanut äijän kulkusia. :F
Saatat puhua minun miehestäni. Tosin en usko että omasta naamastani mitään erityistä on nähtävissä. Itselläni kun on ollut myös melko vireä seksielämä ennen tapaamistamme. Molemmat ovat touhunneet tahoillaan riittävästi ja todenneet toisistaan, että tätä kumppania ei kannata päästää menemään. Lisäksi nuoruusajoista on menty eteenpäin ja todettu parisuhteessa olevan paljon muutakin kuin seksiä. Tosin seksielämä on edelleenkin vireää - ehkä siksi niitä yhd3nillan juttujakin on molemmilla ollut aikanaan niin paljon, että libido on korkea.
Ei kannata tehdä muista ihmisistä mielikuvaa, odotuksia, päätelmiä. Tämä ongelma on vain omassa päässäsi koska olet luonut ihmisestä ideaalin itsellesi ja itseäsi varten. Et voi ajatella että toinen ihminen on pettymys, vaan olet itse pettymys itsellesi toimintatapasi vuoksi.
[/quote]
Minulle tämä on iso juttu, koska muutti sen, mitä olen ennen ajatellut miehestäni ja ihaillut hänen korkeaa moraaliaan .Ap[/quote]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä on iso juttu, koska muutti sen, mitä olen ennen ajatellut miehestäni ja ihaillut hänen korkeaa moraaliaan .
Ap
No olisko oikea hetki kasvaa vähän aikuisemmaksi ja hyväksyä että ihmiset on ihmisiä vaan. Korkea moraali on kotoisin tyttökirjoista ja prinsessasaduista. Eikä miehes ole sulle velkaa mitään "korkeaa moraalia". Et itsekään ole täydellinen. Jos rakastaisit miestä ihan sellaisena kuin hän on nyt ja sun kanssa?
En ole kiinnostunut siitä mitä mieheni on tehnyt ennen yhteenmenoamme. Toisaalta olen kyllä ottanutkin sellaisen miehen, joka ei ole käynyt puolta kaupunkia läpi, ja en varmaan olisi sellaista ottanut, josta olisin tiennyt että kaupungilla kulkiessamme joka toinen joka vastaan tulee on mieheni entinen pano. Minulla on paljon enemmän yhdenillanjuttuja kuin miehelläni, ja myös "säätöjä" ollut ihmisten kanssa joita hänkin tuntee. Me ollaan sovittu ettei entistä elämää tuoda suhteeseen kuin siinä tapauksessa, että se jollain muotoa liittyy nykyisyyteen tai tulevaisuuteemme. Eli tiedämme toistemme exät suurinpiirtein.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tehdä muista ihmisistä mielikuvaa, odotuksia, päätelmiä. Tämä ongelma on vain omassa päässäsi koska olet luonut ihmisestä ideaalin itsellesi ja itseäsi varten. Et voi ajatella että toinen ihminen on pettymys, vaan olet itse pettymys itsellesi toimintatapasi vuoksi.
Minulle tämä on iso juttu, koska muutti sen, mitä olen ennen ajatellut miehestäni ja ihaillut hänen korkeaa moraaliaan .Ap
Keskustelimme näistä asioista ennen kuin aloitimme suhteemme, myös moraalista. Tuo asia tuli ilmi vasta myöhemmin.
Ap
Haukut kovin katkerana tätä naista, mutta mikäs se miehesi sitten on? Onkos hän wt-kyläpyörä?
Kova on ap:lla tarve ylentää itsensä seksuaalisten naisten yläpuolelle. Ilmeisesti hän pitää seksiä jonain kauppatavarana ja määrä sitten alentaa laatua. Miehiä ei taida kiinnostaa naisten neitsyydet yhtään, he pitävät seksistä ja ovat seksiä harrastaneet monen naisen kanssa. Näin se vain on.
Kyllä minullekin oli kova juttu tajuta, että kaikki se puhe "hyvistä tytöistä" ja "huonoista tytöistä" on vain tapa kontrolloida naisia pienistä pitäen. Usutetaan tytöt toistensa kimppuun, ja samalla kaikki unohtavat että poikia ei jaeta mihinkään kategorioihin sen mukaan onko jotenkin seksuaalinen vai ei. Sinäkin ap olet jo menettänyt neitsyytesi, joten olet huono nainen. Vai pitäisikö sanoa wt-kyläpyörä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä on iso juttu, koska muutti sen, mitä olen ennen ajatellut miehestäni ja ihaillut hänen korkeaa moraaliaan .Ap
Keskustelimme näistä asioista ennen kuin aloitimme suhteemme, myös moraalista. Tuo asia tuli ilmi vasta myöhemmin.
Ap
No pitäiskö sun nyt vaan hyväksyä se et miehes on epätäydellinen? Se vois olla rakkautta toisin kuin tuollainen moraalinvartijuus ja toisen historian tuomitseminen? Miehes-niinkuin kaikki muutkin ihmiset on paljon kaikenlaista. Ei hän ole olemassa edustaakseen sulle jotain. Sun ongelmas on että olet pettynyt omiin kuvitelmiin ja vaatimuksiin mitä asetat toisille. Johon sulla btw ei ole pienintäkään oikeutta. Jos et kykene rakastamaan miestäs sellaisena kuin on, kannattaa kyllä luopua hänestä, jotta hän voi löytää jonkun joka rakastaa häntä oikeasti.
Voi hyvänen aika. Ehkäpä mies itsekin häpeää asiaa koska ei ole halunnut sitä myöntää. Kaikki tekee joskus virheitä. Se on mennyttä eikä miehesi ilmeisestikään enää ole sellainen joten mitä märehdit?
Kauheita kommentteja. No, onneksi olette kaikki parempia ihmisiä kuin ne, joita arvostelette.
Kommenttinne kertovat enemmän teistä kuin arvaisittekaan.
Oon niin kyllästynyt ihmisiin, jotka ottavat oikeudekseen katsoa toisia nenänvarttaan pitkin.
Kauheita kommentteja. No, onneksi olette kaikki parempia ihmisiä kuin ne, joita arvostelette.
Kommenttinne kertovat enemmän teistä kuin arvaisittekaan.
Oon niin kyllästynyt ihmisiin, jotka ottavat oikeudekseen katsoa toisia nenänvarttaan pitkin.
Miehellä ei taida olla yhtään yhden illan juttuja. Jotain säätöjä, mutta on ollut aina parisuhde ihminen. Alussa (kun olin aivan hulluna mieheen) tuli oltua todella mustasukkainen entisistä tyttöystävistä, työkavereista jne, jopa niin pitkälle että riitelin miehen kanssa niistä (!!). Nyt kun olemme olleet jo yli 4v yhdessä, ei enää tule laisinkaan mietittyä entisiä tai muitakaan.
Luulen että se on alkutaipaleella suht normaalia kokea _kaikki_ uhkaksi :D
Tuorein exäni kertoi harrastaneensa neljän vuoden sinkkuperiodin aikana paljon irtoseksiä. Kysyin spontaanisti, että mikä on paljon. No, vastaus oli, et about 70 eri naista.
Mielestäni mennyt on myös mennyttä, mutta kun mennään tietyn rajan yli, niin se muokkaa väistämättä kuvaa toisesta ihmisestä. Rupesi inhottamaan tosi paljon, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei taida olla yhtään yhden illan juttuja. Jotain säätöjä, mutta on ollut aina parisuhde ihminen. Alussa (kun olin aivan hulluna mieheen) tuli oltua todella mustasukkainen entisistä tyttöystävistä, työkavereista jne, jopa niin pitkälle että riitelin miehen kanssa niistä (!!). Nyt kun olemme olleet jo yli 4v yhdessä, ei enää tule laisinkaan mietittyä entisiä tai muitakaan.
Luulen että se on alkutaipaleella suht normaalia kokea _kaikki_ uhkaksi :D
En koe tätä naista uhkana, vaan ihan aidosti inhottaa.
En olisi uskonut mieheni kykenevän sekaantumaan huumeiden käyttäjään joka antaa auliisti varmaan muillekin nisteille.
Miks miettisin miehen entisiä? Ensinnäkin ovat ihan ihmisiä niinkuin minäkin. Toisekseen siinä elämässä mikä nyt on menossa minä saan nauttia miehen kans niistä sänkypuuhista. Ei mua haittaa jos jollakin on kokemus siitä kuin kivaa hänen kans on sängys. Tietävät vaan sit kuin kivaa mulla on nykyisin. Ja ehkei hänel ole kaikkien kans edes ollu näin ihanaa ku meil on nyt. Ja toivottavasti jatkossakin. En kyl viittis pilata hyvää seksielämää piipittämällä moraalista asioissa jotka on tapahtunu kauan sit ja joille ei mitään edes enää voi. Kyllä mun mieski on tainnu aika villi olla, mistä muuten olis oppinu noi sänkykamaritaitonsa jotka nyt ilahduttaa meidän suhdetta?
Ei, mies oli neitsyt kun aloimme tapailla. Ei tosin kertonut tätä silloin vaan kävi ilmi vasta myöhemmin, kun olimme olleet parisuhteessa jo jonkun aikaa. Oli odottanut naista, joka vie häneltä jalat alta. Olimme tosin vain vähän yli parikymppisiä, kun tapasimme, joten ei ollut mikään 40 v. ja neitsyt. Itsellä on takana joitain yhdenillan juttuja ja aiempia seurustelusuhteita. Miestä ei nämä haittaa, eikä ilmeisesti inhotakkaan.