Millä teistä pääsee eroon Jehovan todistajat!!!
Ramppaatte joka vkonloppu ovella häiritsemässä kotirauhaa!!
Kommentit (91)
Nyt on niin sanottu vaivanaika. Älä huolestu. Se tulee päättymään ylöstempaukseen. Silloin pääset eroon jehovista.
He haluavat että elät ainutlaatuisen elämäsi heidän haluamalla tavalla ja ajattelet elämäsi kuten he ovat päättäneet että ajattelet.
Tämä on tyypillistä uskonnoille ja tietyille ihmisille.
He kokevat olevansa sinua korkeammalla tasolla sanelemaan että elät aikuista elämääsi väärin.
Yksinkertaisuudessaan et saisi elää elämääsi sillä tavoin kun itse päätät elää.
Tälläisiä ihmisiä on paljon ja eivät ole edes uskovia.
Voivat ajatella tupakoijista tai tatuoinnin ottajista samalla tavoin.
Eivät kunnioita ihmisen yksilönvapauksia ja elämää.
He toivovat että muut elävät kuten he elävät. Heidän itsekkyys on kaikista korkeimmalla tasolla ja ovat todella pöyhkeitä, niin pöyhkeitä että toivottavat helvettiin tai kadotukseen sellaisen, joka elää elämäänsä kuten itse tahtoo.
Näyttäkää heillä tämä kuva suoraan Lusiferistien pesäkkeeltä sillä se on heidän oman konferenssipaikkansa ilmakuva.
He eivät voi jatkaa valehtelua etteivät kuulu illuihin tuon jälkeen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi, hyvällä asialla ovat.
Miten ? Rutherfordt jo kirjoitteli Zionismista Hitlerille kirjeitä ja toimi myös Saksassa ja tuomittiin vakoilusta Saksalle mutta koska oli välimies päästettiin vapaaksi.
Miten se että Jumlan kaikkinäkevän silmän tunnus on konferenssihallisssaan kertoisi muusta kuin että toimivat globalistien kätyreina ja edustavat illuminaattia?
He mädättävät Suomea eivät anna äänestää, ei kunnioittaa lippua ja kaikki raportointi menee joka kämpästä illuille.
Miehenä ainakin auttaa, kun katsoo niitä jehovatyttösiä (ja miksei poikiakin) vähän pervosti. Laittavat jonnekin ylös että tolla hyypiöllä ei ainakaan enää käydä. M35
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on pari kertaa käynyt ja oudointa on että eivät kuulu käyvän rapun muilla ovilla. Voiko jehova-työkaveri liittyä asiaan?
Varmasti liittyy. Kaikille uskovaisille jotka haluavat palavasti saada uusia seurakuntalaisia (siis maksavia) on tunnusomaista se että hakemalla hakevat sopivassa heikossa asemassa olevia ihmisiä joihin käydä kiinni. Joten jos olet töissä vähänkään omista asioistasi puhunut tai antanut ymmärtää että on ongelmaa/olet antanut heikon kuvan, olet taatusti listoilla. Oma kokemus on just tuo että hautajaisten tai vakavien sairastumisten, onnettomuuksien, työttömyyden tai vastaavan henkilökohtaisen katastrofin seurauksena Jehovat tai muut uskonlahkot iskevät kiinni. Eron jälkeen minun ovellani kävi monenmonta Jehovaa. Samoin kun lehdissä kerrottiin yrityksen (jossa työskentelin) tehneen konkurssin, heti oli uskovaiset muka asiakkaana pyörimässä kaupassa ja kun muut asiakkaat lähti, Jehova tuli tuputtamaan pelastustaan. Hyväksikäyttäjiä ja tunteettomia ihmispoloja. Näiden kokemusten perusteella voin sanoa että ei ole häijympää ja epärehellisempää, kaksinaamaisempaa ihmistä kuin uskovaiset. Tekeytyvät joskus ystäviksi ja kun eivät saakaan käännytettyä, ystävyys loppuu kuin seinään.
Mielenkiintoista että porin infopisteessä vierailee ydinvoimalan työntekijöitä :
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ainakin auttaa, kun katsoo niitä jehovatyttösiä (ja miksei poikiakin) vähän pervosti. Laittavat jonnekin ylös että tolla hyypiöllä ei ainakaan enää käydä. M35
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on pari kertaa käynyt ja oudointa on että eivät kuulu käyvän rapun muilla ovilla. Voiko jehova-työkaveri liittyä asiaan?
Varmasti liittyy. Kaikille uskovaisille jotka haluavat palavasti saada uusia seurakuntalaisia (siis maksavia) on tunnusomaista se että hakemalla hakevat sopivassa heikossa asemassa olevia ihmisiä joihin käydä kiinni. Joten jos olet töissä vähänkään omista asioistasi puhunut tai antanut ymmärtää että on ongelmaa/olet antanut heikon kuvan, olet taatusti listoilla. Oma kokemus on just tuo että hautajaisten tai vakavien sairastumisten, onnettomuuksien, työttömyyden tai vastaavan henkilökohtaisen katastrofin seurauksena Jehovat tai muut uskonlahkot iskevät kiinni. Eron jälkeen minun ovellani kävi monenmonta Jehovaa. Samoin kun lehdissä kerrottiin yrityksen (jossa työskentelin) tehneen konkurssin, heti oli uskovaiset muka asiakkaana pyörimässä kaupassa ja kun muut asiakkaat lähti, Jehova tuli tuputtamaan pelastustaan. Hyväksikäyttäjiä ja tunteettomia ihmispoloja. Näiden kokemusten perusteella voin sanoa että ei ole häijympää ja epärehellisempää, kaksinaamaisempaa ihmistä kuin uskovaiset. Tekeytyvät joskus ystäviksi ja kun eivät saakaan käännytettyä, ystävyys loppuu kuin seinään.
Jehovan todistajat eivät ole ollenkaan uskovaisia vaan antikristittyjä
He ovat kumonneet koko Jeesuksen sovitustyön ja kuoleman voittamisen siten että he julistavat sielun KUOLEVAN kun ihminen kuolee, mutta että Jumala sitten JÄLLEENSYNNYTTÄÄ koko ihmisen uudelleen.
Kristillisyys taas opettaa ihan toisin: Ettei sielumme kuole vaikka ruumin kuolee ja että se on tietoinen.
he eivät ole kristittyjä. Adventistit joista Jehovat polveutuivat jakavat kansssaan saman jälleensyntymisopin. JT on peitefirma jonka CIA ja sionistit loivat, kontrolloidakseen kansoja, kohti globalismia, jossa eliitti johtaa maanpaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että porin infopisteessä vierailee ydinvoimalan työntekijöitä :
Tottakai vierailee koska Siemensillä on käyttöjärjestelmät kaikissa voimaloissa ja Siemens toimitti jo kaasu-uunit omilleen Holokaustiin.
Vierailija kirjoitti:
AiJettä kun pääsis nuoria jehova kaksosia nusasemaan ja lipasemaan.
Käy sekä pojat että tyttöset.
Mikähän niitä ihmisiä vaivaa joita häiritsee se että minä aikuisena elän oman elämäni siten kuin itse olen päättänyt?
Miksi haluatte että elän elämäni kuin te. Ei se ole silloin minun elämäni.
Yrittäkää jo tajuta pysyä omalla puolellanne. Tämä on minun elämäni.
Vierailija kirjoitti:
En ole JT, mutta tietääkseni heistä pääsee eroon ihan vain sanomalla kohteliaasti mutta selvästi, että et halua heidän enää käyvän asunnollasi.
Meillä ei ole käyty moneen vuoteen, kun kerran sanoin, että olen eri mieltä kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisesti mutta pontevasti kumoat raamatun jumalallisuuden ja lasket sen jalustalta normaaleiden kansalliseeposten joukkoon. Sehän on israelin kansan eepos ja siksi ei erityisen mielekäs esimerkiksi meidän suomalaisten harrastaa uskonnollisia riittejä tähän kirjaan pohjautuen. Näin minä tein, meni 15minuuttia. Kirjasivat ylös että tänne ei kannata tulla, toivotimme hyvät jatkot ja sen jälkeen ei ole näkyneet.
Paitsi heillä ei edes ole sitä alkuperäistä Jumalan Sanaa, vaan he ovat tehneet oman raamattunsa, joten tähänkin voi vedota: "Minulle kelpaa vain alkuperäinen Raamattu, eikä teidän om vännöksenne".
Tosin siitä he aloittavat kyselyn, että mitä eroavaisuuksia olet erityisesti huomannut jne..
Vierailija kirjoitti:
Tulispa tänään jehovia ovelle.
Muna jo pari tuntia pystyssä.
Olemme tulossa klo 17 aikaan. Jaksaako muna seistä siihen asti?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin sanottu vaivanaika. Älä huolestu. Se tulee päättymään ylöstempaukseen. Silloin pääset eroon jehovista.
Höpsistä. Jehova siellä taas höpöttää omiaan.
Vaivanaika tulee vasta sen jälkeen, kun siihen oikeaan (ei jehovien väänneltyyn) Raamattuun Ja Jeesukseen Jumalana uskovat kristityt temmataan ylös. "Kunnes otetaan pois se (seurakunta), joka pidättää".
Sitten vasta ilmestyy tuo laiton, Antikristus ja nämä harhaoppiset jehovat joutuvat elämään tuon vaivan ajan ihan kuten kaikki muutkin Jeesuksen Jumaluuden kieltäjät.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää heillä tämä kuva suoraan Lusiferistien pesäkkeeltä sillä se on heidän oman konferenssipaikkansa ilmakuva.
He eivät voi jatkaa valehtelua etteivät kuulu illuihin tuon jälkeen mitenkään.
Heh, kolmio ja illuministisilmähän siellä mollotti ilmakuvassa. Ja sehän on totta, he ovat valehtelijoita ja
saa tana on heidän isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suututtanut jonkun joka saattaisi tilailla jehovia ovellesi?
Sairastuminen vakavasti ja/tai kuolinilmoitus riittää tuohon myös. Ilmestyvät "yllättäen" ovelle... mitähän ovatkaan vailla...
Sick bastards, käyttävät ihmisten heikkoa tilaa häikäilemättä hyväkseen.