Millä teistä pääsee eroon Jehovan todistajat!!!
Ramppaatte joka vkonloppu ovella häiritsemässä kotirauhaa!!
Kommentit (91)
Seuraavan kerran, kun tulevat avaa ovi ja kun alkavat tuputtaa asiaansa, sano, että sulla on selkeä kanta uskonnon suhteen (ei tarvitse alkaa yhtään enempää selittää eikä perustella) ja ettet halua heidän tulevan enää. Sanot tämän selkeästi ja napakasti, ilman mitään selittelyjä ja kohteliaisuussanoja. Sinun ei tarvitse kiitellä heitä, eikä pyydellä heiltä anteeksi.
Jos tulevat vielä tuon jälkeen, sano postiluukusta/oven raosta tai vaikka tuuletusikkunan kautta, että soitat poliisit, koska he häiritsevät kotirauhaasi. Jollei sekään auta, kysyt tyyppien nimet ja ilmoitat heistä oikeasti poliisille.
Kenenkään ei tarvitse sietää sitä, että ovella ramppaa jatkuvasti sekopäitä kaupustelemassa omaa vakaumustaan. Ovea ei tarvitse avata, eikä lehtisiä tarvitse ottaa vastaan. Jos tunkevat postiluukusta, voi lykätä takaisin, jos sattuu olemaan kotona.
En ymmärrä, miten maassa, jossa suunnilleen kaikki on kiellettyä, tällainen selkeä häirintä ja ahdistelu on sallittua! Kaikenlainen ovelta ovelle kaupustelu ja feissaaminen pitäisi kieltää kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on pari kertaa käynyt ja oudointa on että eivät kuulu käyvän rapun muilla ovilla. Voiko jehova-työkaveri liittyä asiaan?
Varmasti liittyy. Kaikille uskovaisille jotka haluavat palavasti saada uusia seurakuntalaisia (siis maksavia) on tunnusomaista se että hakemalla hakevat sopivassa heikossa asemassa olevia ihmisiä joihin käydä kiinni. Joten jos olet töissä vähänkään omista asioistasi puhunut tai antanut ymmärtää että on ongelmaa/olet antanut heikon kuvan, olet taatusti listoilla. Oma kokemus on just tuo että hautajaisten tai vakavien sairastumisten, onnettomuuksien, työttömyyden tai vastaavan henkilökohtaisen katastrofin seurauksena Jehovat tai muut uskonlahkot iskevät kiinni. Eron jälkeen minun ovellani kävi monenmonta Jehovaa. Samoin kun lehdissä kerrottiin yrityksen (jossa työskentelin) tehneen konkurssin, heti oli uskovaiset muka asiakkaana pyörimässä kaupassa ja kun muut asiakkaat lähti, Jehova tuli tuputtamaan pelastustaan.
Hyväksikäyttäjiä ja tunteettomia ihmispoloja. Näiden kokemusten perusteella voin sanoa että ei ole häijympää ja epärehellisempää, kaksinaamaisempaa ihmistä kuin uskovaiset. Tekeytyvät joskus ystäviksi ja kun eivät saakaan käännytettyä, ystävyys loppuu kuin seinään.
Olinpa totta tosiaan maininnut työkaverille kun alkuvuodesta erosin...
Kesälomalla tein kotona remonttia ja hikisenä pelkissä boxereissa menin ovea avaamaan. Edustalla seisoi kaksi näppärännäköistä jehovatyttöä. Piruus iski minuun ja pyysin peremmälle! Jostain syystä eivät kuitenkaan tulleet... Yleensä jos minulta jotain uskonnosta kysellään, niin ilmoitan olevani pakana:)
Myös liiketuttavissa on ollut jehovia, mutta kun olen heti vaikutusyritysten aluksi tehnyt selväksi tämän pakanuuteni, niin loppujen lopuksi olemme mainiosti tulleet keskenämme toimeen - ja keskinäinen kaupankäyntikin on ollut hyvällä tasolla. Ja kai hekin ovat todenneet tämän pakanan olevan ihan hyvä kaveri, kun sen kanssa ei ainakaan tarvitse uskonnosta kaikenlaista xxx jauhaa:)
Mä sanon aina heti kaikille uskonnon tuputtajille, että minulla on oma käsitykseni uskonasioista, ja se on minulle yhtä yksityinen ja henkilökohtainen aihe kuin seksielämä. Eli en todellakaan ala puhua siitä kenenkään vieraan ihmisen kanssa, hyvää päivänjatkoa vaan heille. Ja vedän heti - suunvuoroa antamatta - oven kiinni.
Hyvin pelittää. Eivät ole jehovat tai mormonit tai helluntailaiset tai ketkään muutkaan häirinneet 30 vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on pari kertaa käynyt ja oudointa on että eivät kuulu käyvän rapun muilla ovilla. Voiko jehova-työkaveri liittyä asiaan?
Varmasti liittyy. Kaikille uskovaisille jotka haluavat palavasti saada uusia seurakuntalaisia (siis maksavia) on tunnusomaista se että hakemalla hakevat sopivassa heikossa asemassa olevia ihmisiä joihin käydä kiinni. Joten jos olet töissä vähänkään omista asioistasi puhunut tai antanut ymmärtää että on ongelmaa/olet antanut heikon kuvan, olet taatusti listoilla. Oma kokemus on just tuo että hautajaisten tai vakavien sairastumisten, onnettomuuksien, työttömyyden tai vastaavan henkilökohtaisen katastrofin seurauksena Jehovat tai muut uskonlahkot iskevät kiinni. Eron jälkeen minun ovellani kävi monenmonta Jehovaa. Samoin kun lehdissä kerrottiin yrityksen (jossa työskentelin) tehneen konkurssin, heti oli uskovaiset muka asiakkaana pyörimässä kaupassa ja kun muut asiakkaat lähti, Jehova tuli tuputtamaan pelastustaan. Hyväksikäyttäjiä ja tunteettomia ihmispoloja. Näiden kokemusten perusteella voin sanoa että ei ole häijympää ja epärehellisempää, kaksinaamaisempaa ihmistä kuin uskovaiset. Tekeytyvät joskus ystäviksi ja kun eivät saakaan käännytettyä, ystävyys loppuu kuin seinään.
Jehovan todistajat eivät ole ollenkaan uskovaisia vaan antikristittyjä
He ovat kumonneet koko Jeesuksen sovitustyön ja kuoleman voittamisen siten että he julistavat sielun KUOLEVAN kun ihminen kuolee, mutta että Jumala sitten JÄLLEENSYNNYTTÄÄ koko ihmisen uudelleen.
Kristillisyys taas opettaa ihan toisin: Ettei sielumme kuole vaikka ruumin kuolee ja että se on tietoinen.
he eivät ole kristittyjä. Adventistit joista Jehovat polveutuivat jakavat kansssaan saman jälleensyntymisopin. JT on peitefirma jonka CIA ja sionistit loivat, kontrolloidakseen kansoja, kohti globalismia, jossa eliitti johtaa maanpaalla.
Kommentoimatta noita lopun salaliittoteorioita, kristillisyyteen mahtuu ja on aikojen saatossa mahtunut monenkinlaisia eskatologisia näkemyksiä. Mm. luterilaisuuden isä Martti Luther ajatteli sielun ikään kuin nukkuvan tiedottomana kuoleman jälkeen, kunnes ylösnousemuksen päivä koittaa. Tämä ei kuitenkaan ole luterilaisuudessa vallitseva näkemys.
https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_mortalism#The_Reformation
https://en.wikipedia.org/wiki/Intermediate_state#Christian_mortalism
https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_eschatology#Other_views
Vierailija kirjoitti:
Sanot että kerjääminen ja kaupustelu on kielletty. Uskontoaanhan ne kaupittelee.
Täällä kaupusteltiin, laitoin oveen lapun ei kaupustelua.
Ymmärtäisin jos myisivät jotain hyödyllistä kuten joskus muutama vuosi sitten, harkitsin samaisen tarvikkeen ostamista ja tuli joku kauppaamaan, yhteensattuma.
Täytä vesipyssy vaikka pissalla! Pistä ampuen kun seuraavan kerran vaeltavat ovesi taakse!😂
Vierailija kirjoitti:
Se oli ainakin toimiva kun joskus nuorempana (kun asuin vielä kerrostalossa), pyysin kaksi naista sisälle kertomaan ja sitten tarjosin heille viinaa ja lähentelin seksuaalisesti kokeilemalla rintoja ja puristelemalla pepuista. Halusivat poistua vaikka olisin ollut valmis kuuntelemaan enemmänkin kännissä kun olin. Sen jälkeen ei ole näkynyt. :)
Ajattele kuitenkin joitain nuoria on voitu painostaa käymään ovellasi, pilailustasi saattaa olla vakavia seurauksia.
Olen menetellyt näin, oven takana kaksi henkilöä, en avaa ovea ollenkaan. Koska en tahdo loukata heitä, hyvin ovat käyttäytyneet.
Mistä edes tiedät että ovat oikeasti mitä väittävät olevansa? Poliisille vaan kuvat niistä jos eivät ehdi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katko sormet ja kädet parilta jehovalta niin lakkaa käymiset nopeesti.
Juu teepä se, niin tulen käymään ovellasi, niin katotaan miten käy:D
Tervetuloa
Jos mulla kävisi joka viikonloppu niin sanoisin soittavani poliisille, ellei kotirauhan häiritseminen lopu.
Lankomies oli avannut 80-luvulla oven ovikelloa soittaneille jehoville. Kaksi naista siellä oli jumalansa sanaa levittämässä. Lankomies oli kalsareilla ja t-paidalla ovensuussa, nuoli huuliaan ja totesi, että tulkaa ihmeessä sisään, vaimo on poissa ja tulee vasta myöhään illalla, meillä on aikaa tehdä vaikka mitä kivaa yhdessä. Eivät tulleet, eikä näkynyt heidän ovellaan tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suututtanut jonkun joka saattaisi tilailla jehovia ovellesi?
Sairastuminen vakavasti ja/tai kuolinilmoitus riittää tuohon myös. Ilmestyvät "yllättäen" ovelle... mitähän ovatkaan vailla...
Jännä miten saavat tietoonsa vaikka mitään kuolinilmoitusta edes olla laitettu, eikä sairauksista yleisesti puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi, hyvällä asialla ovat.
Ne eivät ole oikeita uskovia, joten eivät todellakaan ole hyvällä asialla. Olen itse kristitty enkä halua näitä paholaisen kätyreitä ovelleni. Eikä muuten halua moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisesti mutta pontevasti kumoat raamatun jumalallisuuden ja lasket sen jalustalta normaaleiden kansalliseeposten joukkoon. Sehän on israelin kansan eepos ja siksi ei erityisen mielekäs esimerkiksi meidän suomalaisten harrastaa uskonnollisia riittejä tähän kirjaan pohjautuen. Näin minä tein, meni 15minuuttia. Kirjasivat ylös että tänne ei kannata tulla, toivotimme hyvät jatkot ja sen jälkeen ei ole näkyneet.
Tehoaa ihan sekin, jos kertoo olevansa ev.lut. tai mikä muu uskontokunta tahansa.
Itse asiassa paremmin, kuin se, että antaa ymmärtää, ettei ole uskonnollista vakaumusta eikä kiinnostusta, jolloin voidaan nähdä "tienraivauksen" kohderyhmään kuuluvana. Suuri osa aikuisista käännynnäisistä kun taitavat olla peräisin niistä, joilla ei ole uskonvakaumusta ennestään.
Muistakaa sitten että he aidosti luulevat olevansa hyvällä asialla.
Minusta oli hauskaa, kun kävivät mutta valitettavasti vain kerran. Aloin kysellä asioista ja ennen kaikkea heidän maailmanlopun ennustuksistaan ja hain kirjahyllystä vanhempieni vihkiraamatun ja pyysin näyttämään mainitut kohdat. Heidän raamatussaan ei kuulemma lue, että nainen vaietkoon seurakunnassa eikä monta muutakaan kohtaa. Kysyin, miksi heillä on eri raamattu ja mihin se perustuu, koska raamattuhan on historiallinen kirja eli millä perustein ovat karsineet ja muokanneet sitä. Minulla oli tosi hauskaa mutta vartin päästä yrittivät alkaa tehdä lähtöä eivätkä jatkaneet näkemystemme jakamista. Eivätkä ole tulleet uudestaan. Kerran näkyi rappukäytävässä kun ohittivat oveni ja tämä opastava nainen sanoi, että tuonne ei kannata mennä ennen kuin huomasi minut (oli siis se oppilas siinä edellisessä kokoonpanossa). Harmi. Oli oikein hauska juttutuokio.
Vierailija kirjoitti:
Jos kieltää heitä käymästä, niin pysyvät poissa n. 2-3 vuotta. Sitten alkavat ramppaamaan uudestaan. Mutta sen kiellon pitää olla aika selväsanainen, ovat sen verran vajaaälyisiä että pelkkä "ei kiitos" ei riitä.
Minä kielsin aikoinaan, asuin silloin omakotitalossani 4 km nykyisestä kodistani. Kielsin niin painokkaasti, etteivät uskalla tuppautua nykyisen kotinikaan ovelle. Asun rivarissa, soittavat kaikkien muiden ovikelloa, paitsi minun.
Olen kuuluisa painokkaasta ilmaisustani, kun sanon jotain, pidän itsestään selvänä, että minua kuunnellaan. En huuda, en kiroile, enkä raivoa, mutta kun esitän vaatimuksen sanon kuulema jäätävästi. Osa ystävistäni on tunnustanut pelänneensä minua ennen tutustumista. Lapset huomauttavat usein, että ulkopuoliset pelästyvät kun sanon tiukasti. Olen nainen.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti liittyy. Kaikille uskovaisille jotka haluavat palavasti saada uusia seurakuntalaisia (siis maksavia) on tunnusomaista se että hakemalla hakevat sopivassa heikossa asemassa olevia ihmisiä joihin käydä kiinni. Joten jos olet töissä vähänkään omista asioistasi puhunut tai antanut ymmärtää että on ongelmaa/olet antanut heikon kuvan, olet taatusti listoilla. Oma kokemus on just tuo että hautajaisten tai vakavien sairastumisten, onnettomuuksien, työttömyyden tai vastaavan henkilökohtaisen katastrofin seurauksena Jehovat tai muut uskonlahkot iskevät kiinni. Eron jälkeen minun ovellani kävi monenmonta Jehovaa. Samoin kun lehdissä kerrottiin yrityksen (jossa työskentelin) tehneen konkurssin, heti oli uskovaiset muka asiakkaana pyörimässä kaupassa ja kun muut asiakkaat lähti, Jehova tuli tuputtamaan pelastustaan. Hyväksikäyttäjiä ja tunteettomia ihmispoloja. Näiden kokemusten perusteella voin sanoa että ei ole häijympää ja epärehellisempää, kaksinaamaisempaa ihmistä kuin uskovaiset. Tekeytyvät joskus ystäviksi ja kun eivät saakaan käännytettyä, ystävyys loppuu kuin seinään.
Jehovan todistajat eivät ole ollenkaan uskovaisia vaan antikristittyjä
He ovat kumonneet koko Jeesuksen sovitustyön ja kuoleman voittamisen siten että he julistavat sielun KUOLEVAN kun ihminen kuolee, mutta että Jumala sitten JÄLLEENSYNNYTTÄÄ koko ihmisen uudelleen.
Kristillisyys taas opettaa ihan toisin: Ettei sielumme kuole vaikka ruumin kuolee ja että se on tietoinen.
he eivät ole kristittyjä. Adventistit joista Jehovat polveutuivat jakavat kansssaan saman jälleensyntymisopin. JT on peitefirma jonka CIA ja sionistit loivat, kontrolloidakseen kansoja, kohti globalismia, jossa eliitti johtaa maanpaalla.
Kommentoimatta noita lopun salaliittoteorioita, kristillisyyteen mahtuu ja on aikojen saatossa mahtunut monenkinlaisia eskatologisia näkemyksiä. Mm. luterilaisuuden isä Martti Luther ajatteli sielun ikään kuin nukkuvan tiedottomana kuoleman jälkeen, kunnes ylösnousemuksen päivä koittaa. Tämä ei kuitenkaan ole luterilaisuudessa vallitseva näkemys.
https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_mortalism#The_Reformation
https://en.wikipedia.org/wiki/Intermediate_state#Christian_mortalism
https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_eschatology#Other_views
Menehän katsomaan se Taze Russelin hautapyramidi ja tuo ilmakuva niin ymmäärät ettei kyse ole teoriasta ollenkaan. Siellä on kaikki Illujen symbolit ihan google Earthilla.
Jeesuksen jumalaluuteen uskovana - kaikki jehovat häviävät alta aikayksikön, kun ehdotan rukousta Jeesuksen nimessä ja veressä.
Joka kerta sama juttu - on uskomatonta, miten nopeasti he katoavat, kun kehoitan tätä yhteistä rukousta. =)