Millä teistä pääsee eroon Jehovan todistajat!!!
Ramppaatte joka vkonloppu ovella häiritsemässä kotirauhaa!!
Kommentit (91)
Sanot napakasti, että et halua heidän enää käyvän. Lopettavat kyllä, kunhan olet selkeä kantasi esittämisessä. Voit myös laittaa oveen lapun, jossa kerrot, että eivät ole tervetulleita.
En ole JT, mutta tietääkseni heistä pääsee eroon ihan vain sanomalla kohteliaasti mutta selvästi, että et halua heidän enää käyvän asunnollasi.
Rauhallisesti mutta pontevasti kumoat raamatun jumalallisuuden ja lasket sen jalustalta normaaleiden kansalliseeposten joukkoon. Sehän on israelin kansan eepos ja siksi ei erityisen mielekäs esimerkiksi meidän suomalaisten harrastaa uskonnollisia riittejä tähän kirjaan pohjautuen. Näin minä tein, meni 15minuuttia. Kirjasivat ylös että tänne ei kannata tulla, toivotimme hyvät jatkot ja sen jälkeen ei ole näkyneet.
Kerroin itse, että olen saanut verensiirron, enkä ala heidän kanssa juttusille, koska ovat sitä mieltä, ettei minun kuuluisi enää olla edes elossa. Ei ole enää näkynyt.
Sanot selkeästi ja jämäkästi että olet kääntynyt islamin uskoon ja pyydät vääräuskoisia poistumaan oveltasi.
En ala juttusille yhtään. "Kiitos ei. Hyvää jatkoa." Eivät ole vähään aikaan tullut uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Katko sormet ja kädet parilta jehovalta niin lakkaa käymiset nopeesti.
Juu teepä se, niin tulen käymään ovellasi, niin katotaan miten käy:D
Jos kieltää heitä käymästä, niin pysyvät poissa n. 2-3 vuotta. Sitten alkavat ramppaamaan uudestaan. Mutta sen kiellon pitää olla aika selväsanainen, ovat sen verran vajaaälyisiä että pelkkä "ei kiitos" ei riitä.
Kieltäydyt kaikesta materiaalista mitä tuputetaan. Kiitos ei.
Annoin takaisin sen Lehtisen jonka pudottivat postiluukusta ja sanoin , että en jatkossa enää halua näitä!
Oletko suututtanut jonkun joka saattaisi tilailla jehovia ovellesi?
Hah, tuli just mieleen yks kohtaaminen Jehovien kanssa. Olin lähdössä autolla pihastani kun huomasin taloyhtiön liepeillä notkuvia outoja ihmisiä. Avasin ikkunan ja ystävällisesti kysyin millä asialla he ovat. Vanhempi nainen 50-60v jyrähti heti vihaisesti "Jumalan valtakunnan asialla!" ja silmät leimusi vihasta. Ehkä tuolla asenteella ei paljon tulosta synny :D
Vierailija kirjoitti:
Sanot napakasti, että et halua heidän enää käyvän. Lopettavat kyllä, kunhan olet selkeä kantasi esittämisessä. Voit myös laittaa oveen lapun, jossa kerrot, että eivät ole tervetulleita.
Eihän heillä ole mitään oikeutta tulla tenttaamaan kenenkään kantoja.
Mä olen päässyt Jehovista eroon. Nyt on kiusana koulurauhaa myyvät soittajat. 4 kertaa viime kuussa ja just pari päivää sitten. Sanon että ei kiinnosta, kiitos ja hyvää päivänjatkoa. Taitaa olla robotti siellä soittamassa. Ymmärrän hyvin miksi vanhuksia kiusataan ja kynitään näiden toimesta.
Ihmisten ei tarvitse tolkuttaa mitään kantojaan kotinsa ovilla. Ne eivät kuulu edes heille, eikä oikeutta tentata niitä.
Poliisilla. Kerro jonkun tuntemattoman aikuisen olevan vähän väliä ovellanne.
Muutettiin taloon jossa samat Jehovat olivat vierailleet ovella jo 15-vuotta. Kävivät pari kertaa kun olin vauvan kanssa kaksin ja lähtivät kun pyysin kohteliaasti. Mutta häiritsi kun vauva heräsi ovikelloon ym. Ex oli sitten kolmannen kerran yksin ollessaan mennyt ärtyneenä, munasillaan ja kännissä avaamaan oven. Ei ole sen jälkeen näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suututtanut jonkun joka saattaisi tilailla jehovia ovellesi?
Sairastuminen vakavasti ja/tai kuolinilmoitus riittää tuohon myös. Ilmestyvät "yllättäen" ovelle... mitähän ovatkaan vailla...
Sanot että kerjääminen ja kaupustelu on kielletty. Uskontoaanhan ne kaupittelee.
Miksi pitäisi, hyvällä asialla ovat.