Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä teistä pääsee eroon Jehovan todistajat!!!

Vierailija
07.07.2019 |

Ramppaatte joka vkonloppu ovella häiritsemässä kotirauhaa!!

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että vanhempi tantta pääsee sisään kunhan se nuorempi on ottanut ensin suihin . ei tullut kumpikaan eikä ole enää häirinneet.

Vierailija
82/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että kirjoittakaa sinne muistiinpanoihinne että tänne ei tarvitse enää tulla ja jos tulette, teen teistä rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Ei ole tullut sen jälkeen ketään enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä asunnossa kävivät. Joka keskiviikko kl.15.00. Eivät käyneet muiden luona siis olleet kierroksella. Tulivat aina mun ovelle.

Nyt alkoi taas. Tässä meni neljä vuotta ilman. Ehdin muuttaakin. Taas ovat käyneet kaksi kertaa.

Tuo on jo henkilökohtaista tai olet niiden tuttu ym.

Vierailija
84/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran teininä, kun olin yksin sisällä kotona, ja kaksi jehovaa tuli sisään asti. He jäivät kuitenkin keittiön kynnykselle. Olin tiskaamassa, ja he seisoivat siten, että avonainen astiakaapin ovi oli siinä heidän edessään. Tiskasin kaikessa rauhassa mitään puhumatta, ja annoin saarnan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Aikansa saarnattuaan he lähtivät vähin äänin pois. Minua olisi naurattanut, mutta en reagoinut heihin mitenkään. Myöhemmin tajusin, että ehkä he luulivat, että olen kuuro.

Vierailija
85/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonani kävi aikoinaan jehovan todistajia. Otin heidät vastaan, koska olin silloin kovin yksinäinen, ja he olivat mukavia ihmisiä. Aikaa myöten aloin kokea ahdistusta, enkä enää avannut ovea. 

Vierailija
86/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää ensin liittyä Jehovan todistajiin ja sitten erota. Sitten he alkavat karttaa sinua.

Vierailija
87/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää ensin liittyä Jehovan todistajiin ja sitten erota. Sitten he alkavat karttaa sinua.

Tämähän on kyllä varma keino :D

Vierailija
88/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä pääsee eroon kun sanoo ettei kiinnosta ja ovi kiinni. 

Mikäs siinä toisilla on niin vaikeaa? Sama kuin puhelinmyyjien kanssa, ei kiitos ja punainen luurin kuva 

Vierailija
89/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niistä pääsee eroon kun sanoo ettei kiinnosta ja ovi kiinni. 

Mikäs siinä toisilla on niin vaikeaa? Sama kuin puhelinmyyjien kanssa, ei kiitos ja punainen luurin kuva 

Minun on vaikeaa, lähes mahdotonta, käyttäytyä töykeästi ystävällisiä ihmisiä kohtaan. Vittumaisille voin sanoa mitä vaan.

Vierailija
90/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli pihalla kastelemassa puutarhaletkulla kukkia. Lopun kai arvaattekin. :)

Eivät enää sen jälkeen tulleet.

Vierailija
91/91 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa käännyttää heitä. Selitä mistä saa tukea uskonnosta irtautumiseen, puhu Uskontojen uhreista, selitä juurta jaksaen miten luterilainen kirkko voi auttaa jne. Eivät tule takaisin.