Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä ollut liian laiha miehelle?

Vierailija
05.07.2019 |

Kun monesti normaalikokoisetkin naiset ovat liian isoja miehille, mutta toisaalta nään anorektisen laihoja naisia miehillä. Laiha nainen: Onko kukaan mies koskaan pitänyt sinua liian laihana?
Laihoilla naisilla tarkoitan niitä, joiden BMI on alle 19.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mennyt näin, että koskaan ei voi olla liian rikas eikä liian laiha.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu suoraan, mutta ei kyllä ole ollut paljoa tarjokkaita. No, olemattomista tisseistä on saanut joskus kuulla vastaantulijoiltakin.

Joku kumppani on kyllä ollut joka on ylistänyt sitä hoikkuutta ja kertoillut miten joku ex-missi on ollut läski missiaikoinaan, ihan oksettavaa.

Vierailija
4/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku läskien oman mielen parantelu ketju? Sellainen jossa selitellään, että eihän kaikki miehet tykkää laihoistakaan.

Vierailija
5/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos viitsitte niin sanokaa samalla teidän BMI ja/tai paino/pituus.

Ap

Vierailija
6/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku läskien oman mielen parantelu ketju? Sellainen jossa selitellään, että eihän kaikki miehet tykkää laihoistakaan.

No ei tosiaankaan ole. Olen itse laiha nainen, aiemmin ollut hiukan pyöreämpi.

Ap

Vierailija
7/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selllanen mies joka tollasia alkaa miettimään ole naista ansainnukkkaan.

Vierailija
8/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos viitsitte niin sanokaa samalla teidän BMI ja/tai paino/pituus.

Ap

Olen 174, ja miltei nelikymppiseksi pyörin siellä 48-50 kg kieppeillä, lihotusyrityksistä huolimatta. Nyt olen vanha ja lihava;D

t.3

Vierailija
9/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu koskaan että olisin liian laiha, mutta kun sain vähän enemmän painoa niin sanottiin että näytän paljon paremmalta.

Painoin aiemmin 45 kg, välillä jo 57 kg, nyt tosin taas 48 kg. Pituus 160cm.

Vierailija
10/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, monesti se "normaalikokoinen" on itse asiassa hieman ylipainoinen. Se, että ylipainoisia on paljon, ei muuta sitä lääketieteellisesti normaalipainoiseksi. 

Vierailija
11/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauheeta sanoa tämä, mutta eniten vientiä olisi ollut silloin kun painoin alle 40kg (163cm) että ei varmaan voi olla liian laiha.

Vierailija
12/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle hoetaan jatkuvasti, että näyttäisin kauniilta JOS olisin painavampi. 175 cm ja bmi 16. Minkäs teen, kun olen luontaisesti laiha. Painokommentit niin liiasta kuin liian vähästä painosta saisivat kyllä jäädä sanomatta, loukkaavat vain.

Vierailija
13/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tissitön on liian laiha, isotissistä ei koskaan haukuta laihaksi.

nimimerkki "Kokemusta on"

Vierailija
14/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tiedoksi, monesti se "normaalikokoinen" on itse asiassa hieman ylipainoinen. Se, että ylipainoisia on paljon, ei muuta sitä lääketieteellisesti normaalipainoiseksi. 

Voi kuule, mä olen painavimmillani ollut 66kg ja olen kuitenkin 175cm eli toi paino on täysin normaali mun pituselle, mutta siltikin mua sanottiin tuon kokosena liian pyöreäksi. Nykyään painan 54kg.

Ap

Vierailija
15/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut ainoastaan hehkutusta miehiltä kropastani. 53kg/171cm. Olen pitkäraajainen ja sirorakenteinen, c-koon kiinteät tissitkin on ja luontaisesti pyöreä peppu. Mitat aika tarkkaan 90-60-90 jos joku epäilee laihojen olevan tasapaksuja luikkuja.

En näytä yhtään liian laihalta vaan ainoastaan hoikalta ja terveeltä. BMI-mittauksessa kehoni fyysinen ikä on 19 vuotta vaikka mittarissa ikää 40. Ja samoissa mitoissa koko aikuisikä ilman minkäänlaista ruoan kyttäämistä tai dieettejä.

Vierailija
16/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, mä olen painavimmillani ollut 66kg ja olen kuitenkin 175cm eli toi paino on täysin normaali mun pituselle, mutta siltikin mua sanottiin tuon kokosena liian pyöreäksi. Nykyään painan 54kg.

Ap

Miksi laihdutit normaalipainosesta merkittävästi alipainoseksi? Minä en lääkärinä voi käsittää tämmöstä.

Vierailija
17/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen PAINO ei paljon kerro todellisesta kehonkoostumuksesta kun proteiini on korvattu sokerilla.

Vierailija
18/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen PAINO ei paljon kerro todellisesta kehonkoostumuksesta kun proteiini on korvattu sokerilla.

Ööh jossain tossa välissä sen naisen varmaan pitää harrastaa liikuntaa? Jos vetää vaikka parinkymmenen kilometrin lenkkejä, sitä sokeriakin sopii mättää naamaan ihan huolella. Ja rasvaa.

Jos nainen vaan makaa, sekä proteiinia että hiilareita vetämällä saa itsensä ihan yhtä sairaaksi.

Vierailija
19/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naispuoliselle tuo ei ole "täysin normaali" vaan hitusen ylipainon puolella. Mutta joo, onhan se normaali siinä mielessä että todella monet ovat juuri tuon verran ylipainoisia.

Vierailija
20/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi laihdutit normaalipainosesta merkittävästi alipainoseksi? Minä en lääkärinä voi käsittää tämmöstä.

Ei valelääkärit ymmärrä monia muitakaan asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi