Oletko ikinä ollut liian laiha miehelle?
Kun monesti normaalikokoisetkin naiset ovat liian isoja miehille, mutta toisaalta nään anorektisen laihoja naisia miehillä. Laiha nainen: Onko kukaan mies koskaan pitänyt sinua liian laihana?
Laihoilla naisilla tarkoitan niitä, joiden BMI on alle 19.
Kommentit (112)
Täällä yksi hoikka nainen.
BMI oli "pahimmillaan" jotain 16,7 mutten koskaan ole näyttänyt mitenkään anorektisen laihalta vaan muuten vaan sirolta. Olen aina ollut todella hoikka ja siro, pitutta on alle 160cm. Myös äitini oli nuorena samalla lailla yhtä hoikka, joten se on meillä suvussa selvästi geneettistä. Myöskään isäni ei ole mikään kovin pitkä tai raskasrakenteinen.
En ole koskaan laihduttanut, liikun vain pari krt viikossa kevyttä lenkkeilyä eikä muuta. Herkuttelen aina kun siltä tuntuu ja syön monipuolisesti ja hyvin. Miehiltä kuulin nuorempana usein ihmetystä siitä, sillä moni luuli että hoikkuuden takia katson tarkkaan syömisiäni, vaikka todellisuudessa se onkin päin vastoin.
Nykyään bmi:ni on 17,8; olen lihonut pari kiloa siitä mitä olin päälle parikymppisenä. Omasta mielestäni näytän kyllä lähes samalta. Hyvin kelpasin miehille silloin ja nyt. Vain kerran yksi tapailemani mies myöhemmin sanoi miettineensä minut ensi kertaa nähdessään, onko minulla syömishäiriö kun olen niin laiha. (Naisilta olen kyllä useasti saanut kuulla olevani "anorektikko", "salaatilla kituuttaja", "luuviulu", "tissitön pojanvartaloinen" ja mitä näitä nyt on.) Miehiltä en ole koskaan kuullut mitään pahaa tahtovia kommentteja. Miehet yleensä kehuvat vartaloani, toki mitkään suuritissisiä naisia etsivät miehet tuskin ovat kahdesti katsoneet perääni nuorempana tai nyt. :-)
Mä olen 163 senttiä pitkä ja hoikimmillani painoin 52-53 kiloa. Sen painon pitäminen vaati päivittäisiä juoksulenkkejä ja mitätöntä syömistä (usein olin päiviä pelkällä vedellä ja kahvilla, että sain painon pysymään noissa lukemissa). Silloinen säätö kehtasi vihjailla, että voisin olla hoikempikin. Se juttu loppui siihen.
Nykyiselle miehelle kelpasin tuon kokoisena ja kelpaan edelleen, vaikka painoa on kertynyt ihan liikaa. Itselleni en enää tahdo kelvata, kiloja pitäisi saada pois.
Mutta siis vastauksena ap:n kysymykseen: mun kokemuksen mukaan nainen ei voi olla liian laiha miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, monesti se "normaalikokoinen" on itse asiassa hieman ylipainoinen. Se, että ylipainoisia on paljon, ei muuta sitä lääketieteellisesti normaalipainoiseksi.
Voi kuule, mä olen painavimmillani ollut 66kg ja olen kuitenkin 175cm eli toi paino on täysin normaali mun pituselle, mutta siltikin mua sanottiin tuon kokosena liian pyöreäksi. Nykyään painan 54kg.
Ap
Minä olen 177 cm ja 70-kilosena kuulin läskittelyä miehiltä. En ollut edes laihaläski, koska urheilin joka päivä.
On, mutta tämä johtuu poikamaisesta ruumiinrakenteestani. Kaikki miehet eivät oikein hahmota pulskuuden ja muodokkuuden eroa. He kuvittelevat, että jos söisin, lihat kertyisivät lantiolle/rintoihin ja vähän takamukseen. Lihon kuitenkin melko tasaisesti, tosin isoja rintoja en saisi edes vakavasti ylipainoisena. Olen normaalipainoinen, en edes mikään laiheliini. Olen onneksi tavannut myös jopa miehiä, joille normaali vartaloni on aivan riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Luuranko ilman tissejä ja peppua ei ole siro vaan se on jotain ihan muuta mitä sairas ei päässään tajua jos ihannoi mallia "keskitysleiri".
Just tällaisia kauniita kommentteja saa toisilta naisilta hoikkana... Minä en näytä keskitysleiriläiseltä, olen 162/48kg ja b-kupin rinnat sekä peppuakin löytyy. Ei sillä, että sillä olisi merkitystä - se ei määrittele mua ihmisenä. Mut tuollaiset kommentit on ikäviä silti. Mitä sieltä takaa löytyy, kun tuollaista haluaa toisen kehosta sanoa, niin mietityttää vaan? Haluaisitko kommentoida? Minua on juurikin miehet kommentoineet siroksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuranko ilman tissejä ja peppua ei ole siro vaan se on jotain ihan muuta mitä sairas ei päässään tajua jos ihannoi mallia "keskitysleiri".
Just tällaisia kauniita kommentteja saa toisilta naisilta hoikkana... Minä en näytä keskitysleiriläiseltä, olen 162/48kg ja b-kupin rinnat sekä peppuakin löytyy. Ei sillä, että sillä olisi merkitystä - se ei määrittele mua ihmisenä. Mut tuollaiset kommentit on ikäviä silti. Mitä sieltä takaa löytyy, kun tuollaista haluaa toisen kehosta sanoa, niin mietityttää vaan? Haluaisitko kommentoida? Minua on juurikin miehet kommentoineet siroksi.
Mietin ihan samaa. Joku on kummasti kokenut tarvetta alapeukuttaa kun sirorakenteisena kerroin omaavani kiinteät c-kupin rinnat ja muodokkaan pyllyn. Olen aavistuksen normaalipainon alarajan (joka on BMI 19) alapuolella.
Samapa tuo, en minäkään tykkää naisista seksuaalisessa mielessä. On vaan kivaa, ettei miesten mielenkiinto ole koskaan lopahtanut ulkoiseen olemukseeni.
Sanon tämän miehenä:
Olen todellakin antanut pakkeja liian laihoille naisille. En vaan osaa pitää luisevaa/laihaa naista haluttavana. Tietenkään en niin tyhmä ole, että olisin tämän syyksi maininnut vaan olen säveltänyt jotain ei loukkaavaa.
Luulen, että naisten luulo siitä, että miehelle kelpaa vain hoikka nainen, on näitä peruja. Hoikalle ei sanota totuutta niin herkästi ääneen kuin lihavalle. Ehkä lihavuutta pidetään enemmän itse aiheutettuna ja ollaan törkeämpiä siksikin.
Ja itse siis pidän normaalipainoisia naisia haluttavimpina. Pieni ylipainokaan ei haittaa.
Olin esikoisen imetysaikana myös mieheni mielestä liian laiha. Olin laihimmillaan 44 kg, 170 cm. En nukkunut ja koko ajan oli huono olo. Mies toi minulle aina töistä tullesaan kermamunkkeja tms. lihottaakseen minua. Minä näytin siltä keskitysleirivangilta.
"Hoikalle ei sanota totuutta niin herkästi ääneen kuin lihavalle."
Tämänhän kaikki ovat jo tienneet! Sairaalahoitoa vaativa anorektikko ei ikinä kuulisi "yhteiskunnan rahojen tuhlauksesta" kehonsa vuoksi, mutta kadulla kulkeva lihava kuulee päivittäin.
Miehet olivat valittavinaan alhaisesta painostani mutta silti halusivat olla kanssani. BMI oli varmaan 18-19. Nyt BMI 20-21 ja olen "läski".
Vierailija kirjoitti:
"Hoikalle ei sanota totuutta niin herkästi ääneen kuin lihavalle."
Tämänhän kaikki ovat jo tienneet! Sairaalahoitoa vaativa anorektikko ei ikinä kuulisi "yhteiskunnan rahojen tuhlauksesta" kehonsa vuoksi, mutta kadulla kulkeva lihava kuulee päivittäin.
No, koskaan en ole ketään painosta haukkunut tai kuullut ylipainoista haukuttavan ääneen esim. kadulla/sukutapaamisissa/tapaamisissa; itse hoikkana kyllä olen muilta naisilta kuullut haukkuja hoikkuudestani ihan päin naamaa naisilta - tässä ketjussa jo on ikävä kommentti. Mutta olen kyllä ikäviä kommentteja lukenut kaikenpainoisista. En ymmärrä sitä - miksi haukkua toisen kehoa? Mutta kehuja olen saanut nimenomaan miehiltä kropastani - vaikka koenkin sen ahdistavana. Makuja on monta ja toiset tykkää hoikemmasta, toiset isommasta; onneksi oma mieheni jumaloi vartaloani ja sepä onkin ainoa mikä minuu kiinnostaa. Mikä siinäkin on, että negatiiviseen sävyyn kommentoi yhtään kenenkään kroppaa?
Minulla on aina ollut paras vienti silloin kun olen laiha. Kun olin anorektisen laiha, miehiä oli jonoksi asti. Mitä isokokoisempi, sitä lyhyemmäksi jono käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen 153 cm pitkä ja painan 52 kg ja miesten mielestä olen nyt ylipainoinen vaikka liikun aktiivisesti, on edelleen kapea vyötärö (mutta kun nuo läskireidet). Kun painoin noin 44-46 kg niin silloin lähestyi moni mies. Nyt olen näkymätön.
Et ole ylipainoinen, lihakset painaa enemmän kuin läski. Paino on vain lukema vaa'assa, peili ja mittanauha kertoo totuuden. Jos olet itse tyytyväinen peilinäkymääsi, se näkyy myös ulospäin.
Speksiesi perusteella tikkaisin sinua kuin "lokki roskapussia", jos tällainen ilmaisu sallittaneen näin perjantaina parin saunasiiderin jälkeen. <3
Nuorena ja bmi 15 (syömishäiriö) ei kukaan sanonut päin naamaa painosta, paitsi läheiset ja hekin huolestuneisuuttaan, mutta selkäni takana saman ikäiset pojat laukoivat aika kamalia kommentteja vartalostani. Senhetkinen poikaystäväkin jätti, ehkä sen laihuuden tai sitten syömishäiriön muiden ikävien puolien vuoksi, niitähän riittää. Tosin hyvin alipainoisille on selvästi kyllä omat tuijottelijansa, sen huomasi, joku fetissi varmaan.
Olen ollut kaikkea lievästi alipainoisesta lievään ylipainoon ja ehdottomasti eniten miehet ovat yrittäneet iskeä nyt kun olen ylipainoinen. Ennen minulla oli pienet rinnat ja myös kasvoissani ei ollut juuri ollenkaan rasvaa. Moni kauhistelikin luurankomaisia kasvoja, kun olin lievästi alipainoinen. Nykyään minut ehkä otetaan ”vakavammin” jollain tavalla, kun näytän oikealta naiselta. Ja miehet selvästi huomaavat minut enemmän kuin ennen. Monet jopa ovat yhtäkkiä alkaneet pyytämään kahville. Tällaista ei ole ennen koskaan tapahtunut. Ihmettelin kerran, mistä se oikeasti johtuu.? Kaverini arveli sen johtuvan rinnoista, jotka ovat nykyään selvästi isommat kuin ennen. Tosin voihan se olla, että miehet pitävät lihavaa naista helppona.
Luuranko ei sytytä kun tissit on pelkät nännit ja perse lättä.
Olin ruotsalaisen miehen kanssa sängyssä, ja hän paheksui törröttäviä lonkkaluita. Sanoi, että kyllä 30 kymppisellä naisella pitäisi olla lihaa luiden ympärillä. Ihaili kuitenkin sileää ihoani, ei selluliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauheeta sanoa tämä, mutta eniten vientiä olisi ollut silloin kun painoin alle 40kg (163cm) että ei varmaan voi olla liian laiha.
Valitettavasti samansuuntainen kokemus. Koskaan en ole saanut niin paljon kehuja miehiltä, kuin silloin kun itse ymmärsin olevani sairas. Ei ne kehut kyllä lämmittäneet, vaan mielessäni mietin, että "etkö sä idiootti oikeesti tajua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 153 cm pitkä ja painan 52 kg ja miesten mielestä olen nyt ylipainoinen vaikka liikun aktiivisesti, on edelleen kapea vyötärö (mutta kun nuo läskireidet). Kun painoin noin 44-46 kg niin silloin lähestyi moni mies. Nyt olen näkymätön.
Et ole ylipainoinen, lihakset painaa enemmän kuin läski. Paino on vain lukema vaa'assa, peili ja mittanauha kertoo totuuden. Jos olet itse tyytyväinen peilinäkymääsi, se näkyy myös ulospäin.
Speksiesi perusteella tikkaisin sinua kuin "lokki roskapussia", jos tällainen ilmaisu sallittaneen näin perjantaina parin saunasiiderin jälkeen. <3
Alkuosa viestistä suloinen ja tsemppaava - loppuosa vain creepy ja ällöttävä... "kuin lokki roskapussia" ?? Mikä ihme kielikuva tuokin on p*nemiselle.. Ja naiset kyllä tykkää kuulla kehuja mutta ei välttämättä suoria p*nojuttuja. C´mon.
t. Eri kun kelle vastasit