Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä ollut liian laiha miehelle?

Vierailija
05.07.2019 |

Kun monesti normaalikokoisetkin naiset ovat liian isoja miehille, mutta toisaalta nään anorektisen laihoja naisia miehillä. Laiha nainen: Onko kukaan mies koskaan pitänyt sinua liian laihana?
Laihoilla naisilla tarkoitan niitä, joiden BMI on alle 19.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tiedoksi, monesti se "normaalikokoinen" on itse asiassa hieman ylipainoinen. Se, että ylipainoisia on paljon, ei muuta sitä lääketieteellisesti normaalipainoiseksi. 

Voi kuule, mä olen painavimmillani ollut 66kg ja olen kuitenkin 175cm eli toi paino on täysin normaali mun pituselle, mutta siltikin mua sanottiin tuon kokosena liian pyöreäksi. Nykyään painan 54kg.

Ap

Miksi laihdutit normaalipainosesta merkittävästi alipainoseksi? Minä en lääkärinä voi käsittää tämmöstä.

Laihaläski näyttää lihavalta "normaalipainoisena" ja yksi bodari kuuli hoitajalta olevansa "lihava" punnituksen jälkeen.

Vierailija
22/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 30-vuotiaana 47 kiloa, pituus 164cm. Vientiä oli enemmän kuin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä minulla on BMI mutta kerran lähetin kuvani miehelle jonka kanssa olin jutellut netissä. Sain vastaukseksi että hän tykkää "pehmeämmistä" naisista. Tulkitsin niin että olin hänelle liian laiha. Oli ainut kerta kun sain pakit kuvan lähetettyäni.

Vierailija
24/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä mun paino-indeksi on ollut pienimmillään mut sain joskus negatiivista kommenttia jos treenasin liikaa ja katos esim lantio yms.. :D painoin varmaa joku päälle 50 kiloo ja 161 cm pitkä.... ja huomasin eleistä ja otteista, et mies ei syttyny samal tavalla ku pyöreämpänä ja ei niin urheilullisena.. jonku toisen miehen kaa ois voinu käydä päin vastoin...

Vierailija
25/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli bmi joku 20 ja olin laihtunut muutaman kilon suhteen aikana, niin mies kyllä sitten sanoi että alan olla turhan hoikka. Ei mitenkään moittinut ja bmi oli kuitenkin normaali mutta hän sen koki sillä tavalla. Nyt mun bmi on 27 mikä on aivan liikaa.. Mutta siitä ei oo tullut yhtään kommenttia. Ehkä sitten tykkää vähän pyöreämmästä... tai sitte ei kehtaa sanoa.

Vierailija
26/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tiedoksi, monesti se "normaalikokoinen" on itse asiassa hieman ylipainoinen. Se, että ylipainoisia on paljon, ei muuta sitä lääketieteellisesti normaalipainoiseksi. 

Voi kuule, mä olen painavimmillani ollut 66kg ja olen kuitenkin 175cm eli toi paino on täysin normaali mun pituselle, mutta siltikin mua sanottiin tuon kokosena liian pyöreäksi. Nykyään painan 54kg.

Ap

Naispuoliselle tuo ei ole "täysin normaali" vaan hitusen ylipainon puolella. Mutta joo, onhan se normaali siinä mielessä että todella monet ovat juuri tuon verran ylipainoisia.

Ai 66-kiloinen 175-senttinen on ylipainoinen? Painoindeksi on 21,2 (normaalipaino: painoindeksi 19 – 24,9).

Vierailija
27/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 153 cm pitkä ja painan 52 kg ja miesten mielestä olen nyt ylipainoinen vaikka liikun aktiivisesti, on edelleen kapea vyötärö (mutta kun nuo läskireidet). Kun painoin noin 44-46 kg niin silloin lähestyi moni mies. Nyt olen näkymätön. 

Vierailija
28/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kyllä sanoneet, että olen hyvin hoikka, mutta kukaan ei ole sanonut, että se olisi huono asia. 

Vierailija
29/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen PAINO ei paljon kerro todellisesta kehonkoostumuksesta kun proteiini on korvattu sokerilla.

Ööh jossain tossa välissä sen naisen varmaan pitää harrastaa liikuntaa? Jos vetää vaikka parinkymmenen kilometrin lenkkejä, sitä sokeriakin sopii mättää naamaan ihan huolella. Ja rasvaa.

Jos nainen vaan makaa, sekä proteiinia että hiilareita vetämällä saa itsensä ihan yhtä sairaaksi.

Ilman proteiinia on aivan sama liikutko vai et,päädyt laihaläskiksi - jolla on paljon pahempiakin haittavaikutuksia kuin ulkonäkö.

Vierailija
30/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla olen nähnyt liian laihoja, anorexiasta kärsiviå naisia jotka ovat minulle liian laihoja M43

Vierailija
31/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teininä haukuttiin laudaksi kun olin 173cm ja 50kg eikä todellakaan ollut ruuhkaa poikakavereista.

Vierailija
32/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut joskun, monikin siitä kommentoi eli painoin 38kg/165cm eli olin todellakin ihan luuranko. Nykyään paino 95kg eli aika ääripäästä toiseen mennyt.

Vierailija
33/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa 100% varmuudella että löytyy "liian hoikkia" naisia.

Oma veikkaus on että koska ylipaino on niin yleistä, tästä ei valiteta kovin helpolla. Ollaan tyytyväisiä kun joku on hoikka, vaikka olisi liiankin hoikka.

Toinen syy on että harvalla suomalaisella naisella lisärasva asettuu oikeisiin paikkoihin. Se tarkoittaa yleensä isompaa vatsaa, paksumpaa vyötäröä, helttoja käsissä, jne. Ei suinkaan muodokkaita reisiä tai pyöreää peppua. Harva mnyöskään treenaa, jolloin lisäpaino näkyisi lihaksina em. paikoissa.

Kolmas syy on että naiset pyöristyvät iän myötä. Superhoikka ehkä pysyy hoikkana jatkossakin, kun nyt sopivan muodokas lihoo.

Saa alapeukuttaa.

Vierailija
34/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm ja painoindeksini on 18,7. Ei ole koskaan sanottu liian hoikaksi.

Vartalomallini on urheilullinen, vaikka olen mielestäni aiks laiska liikkuja. Pyöräilen, juoksen ja uin.

Vierailija
35/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauheeta sanoa tämä, mutta eniten vientiä olisi ollut silloin kun painoin alle 40kg (163cm) että ei varmaan voi olla liian laiha.

vientiä on ollut korkeintaan syömishäiriöklinikalle. Tuo on vaikea alipaino.

Vierailija
36/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen painanut alimmillaan 38kg, jolloin olin kyllä todella sairas (anoreksia) ja miehet ei kiinnostanut, mutta minä kiinnostin. Nykyään 162cm/47-48kg/bmi 18.3 ja ikää 27v. Toiset naiset ovat ainoita, jotka minulle ovat sanoneet ilkeitä kommentteja painoni (laihuuden) takia - joka harmittaa, koska en koskaan arvostele muita painon perusteella, se ei ole naisen arvon mittari. Just sukujuhlissa yks mun ikäinen miehen puolen naispuolinen sukulainen vittuili, kuinka mun "perse on levinnyt", kun tosiaan jopa sen 48kg painan nykyään - silloin haukkui laihuuttani, kun olin pahemmin alipainoinen. Tosiaan, peppu on mulla aika pyöreähkö, vaikka painoa ei paljon ole - kamalaa sanoa toiselle noin. Miehet kehuvat ja vaikka en käy baareissa, niin joskus tullaan juttelemaan ja pokailemaan sekä kehumaan ulkonäköä ja vartaloa -etenkin näin kesäaikaan; se ahdistaa lähinnä - haluan vain, että oma mieheni pitää minua haluttavana. Vielä kun on syömishäiriötaustaa (ja siitä ei oikein koskaan kunnolla parannu), niin muiden kommentit ulkonäöstä, vaikka ovatkin myönteisiä ahdistavat. Haluaisin, että naisten ulkonäköä ruodittaisiin vähemmän yhteiskunnassamme - ihan muut tekijät määrittävät meidät ihmisinä - monilla nuorilla ja vanhemmillakin naisilla on ihan kamalat paineet tämän takia. Oma syömishäiriöni ei johtunut kuitenkaan ulkonäköpaineista, vaan teini-iässä koetusta väkivaltaisesta traumatisoivasta kokemuksesta.

Vierailija
37/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos viitsitte niin sanokaa samalla teidän BMI ja/tai paino/pituus.

Ap

Olen 174, ja miltei nelikymppiseksi pyörin siellä 48-50 kg kieppeillä, lihotusyrityksistä huolimatta. Nyt olen vanha ja lihava;D

t.3

Siis lihava tuossakin painossa, vai mitä nämä alapeukut yrittävät sanoa?

Vierailija
38/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle en ole ollut liian laiha mutta raskaaksi en tullut ennenkuin olin yli 50kg vaikka oli aikaisemminkin ihan normaali 28 pv:n kierto.

Ja yhä sama mies tykkää vaikka olen 50v pullukka. Ei se aito rakkaus kiloja katso. Sama akka kelpaa laihana ja lihavana ;) Vaihtelu virkistää.

Vierailija
39/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauheeta sanoa tämä, mutta eniten vientiä olisi ollut silloin kun painoin alle 40kg (163cm) että ei varmaan voi olla liian laiha.

vientiä on ollut korkeintaan syömishäiriöklinikalle. Tuo on vaikea alipaino.

On vaikea alipaino, mutta mistäs sinä tiedät onko ollut vientiä silloin hänellä? Monet miehet tykkää todella siroista ja pienikokoisista naisista. Ilkiä kommentti. Kyllä sitä siinä painossa nyt itsekin tajuaa, että on vaikiasti alipainoinen.

T. Eri, mutta myöskin ennen 162cm/38kg

Vierailija
40/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset vihaavat laihoja naisia, koska tietävät että miehiä kiinnostaa nimenomaan laihuus. Se on sitten asia erikseen mikä on terveellistä jne. 

T: Ex laiha, nykyään normaalipainon keskialueella, miessukupuolelle näkymätön mutta eipähän toiset naiset enää arvostele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi