Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä ollut liian laiha miehelle?

Vierailija
05.07.2019 |

Kun monesti normaalikokoisetkin naiset ovat liian isoja miehille, mutta toisaalta nään anorektisen laihoja naisia miehillä. Laiha nainen: Onko kukaan mies koskaan pitänyt sinua liian laihana?
Laihoilla naisilla tarkoitan niitä, joiden BMI on alle 19.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti ollut liian laiha jonkun makuun vaikkei kukaan ole tullut sitä päin näköä toteamaan. Olen 160 pitkä ja painanut nuorena n. 45 kiloa. Miehelleni kelpasin kyllä ja nykyisin mitat 160/50, mihin olen itsekin tyytyväinen. Mutta aika lapsenvartaloinen olin noissa alle 50 mitoissa, nyt on tissiä ja perää edes nimeksi.

Vierailija
62/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sain paljon arvostelua laihuudesta 90-luvulla. Joku 17 taisi olla bmi silloin, en lihonut kuinkaan.

Jokunen vuosi taaksepäin seurustelin erään miehen kanssa joka myös kovasti haaveili mun lihovan hieman. Olin normipainon ylärajalla, omasta mielestä olisin voinut pudottaa jonkun 10kin kiloa.

Onneksi nyt on löytynyt aviomies joka ottaa mut juuri tällaisena kuin olen. +20kg raskauden jäljiltä ja välillä taas hoikempana. Itse kyllä valitettavasti kitisen hänen salilla käymättömyyttään. Pitäisi opetella olemaan yhtä hyväksyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuranko ei sytytä kun tissit on pelkät nännit ja perse lättä.

Olipa kaunis kommentti taas - tällaista me hoikat kuullaan kokoajan! Ja nimenomaan naisilta. Makes my point. Oon hoikka bmi 18,3; mutta rinnat kyllä löytyy kuppia B ja peppuakin löytyy ja sitä myös treenailen. Mikä oletus se on, että jos on siro, ei ole ollenkaan rintoja/peppua? Eri ihmisillä on todella erilaisia vartalotyyppejä ja muotoja. Mun mielestä - ja monen miehen, kommenteista päätellen, kroppani on oikein sopusuhtainen. 

Vierailija
64/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut ainoastaan hehkutusta miehiltä kropastani. 53kg/171cm. Olen pitkäraajainen ja sirorakenteinen, c-koon kiinteät tissitkin on ja luontaisesti pyöreä peppu. Mitat aika tarkkaan 90-60-90 jos joku epäilee laihojen olevan tasapaksuja luikkuja.

En näytä yhtään liian laihalta vaan ainoastaan hoikalta ja terveeltä. BMI-mittauksessa kehoni fyysinen ikä on 19 vuotta vaikka mittarissa ikää 40. Ja samoissa mitoissa koko aikuisikä ilman minkäänlaista ruoan kyttäämistä tai dieettejä.

Täällä toinen kaltaisesi, tismalleen samoissa mitoissa, mutta ikää hieman vähemmän (28 v). Olen ollut murrosikäisestä asti samoissa mitoissa ja ajattelin myös pysyä. Huonoa palautetta ei ole miesten suusta koskaan tullut.

Vierailija
65/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, hän silitteli vyötäröäni ja sanoi ehkä leikillään, että olen liian laiha, ja minun pitäisi syödä enemmän. BMI oli tuolloin 19. Minulla rasva kertyy reisiin ja lantiolle, joten vyötärö oli kapea. Myöhemmin kiloja on tullut reilusti lisää ja mies on huomautellut asiasta. Ikinä painoni ei ole ollut sopiva tai ei hän ainakaan ole sanonut sitä.

Vierailija
66/112 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tissitön on liian laiha, isotissistä ei koskaan haukuta laihaksi.

nimimerkki "Kokemusta on"

Ei tisseillä ole tuon kanssa mitään merkitystä. On paljon miehiä, jotka tykkäävät pienistä tisseistä, jotka eivät rupsahda iän myötä. Liian laiha on siinä vaiheessa, kun kylkiluut ja lantioluut näkyvät selvästi. Selkeästi näkyvät lantioluut ovat suorastaan oksettavia.

Vierailija
67/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täällä ilkeitä kommentteja taas hoikille ihmisille... Kun vielä aloituksessa esitetään alle bmi 19 omaaville KYSYMYS, niin mikä ihme siinä on, että tarvitsee tulla haukkumaan. :( 

Vierailija
68/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehen mielestä olen liian laiha/ luiseva ja samaan aikaan liian lihava, on kuulemma paksut reidet ja lyhyet sääret, liian kapea lantio. Liian pienet tissit tottakai, mutta ne ei muutu isoiksi vaikka olisinkin lihava. Painoindeksini on jotain 18,5 ja mitat 85-58-87.

Vierailija
69/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle hoetaan jatkuvasti, että näyttäisin kauniilta JOS olisin painavampi. 175 cm ja bmi 16. Minkäs teen, kun olen luontaisesti laiha. Painokommentit niin liiasta kuin liian vähästä painosta saisivat kyllä jäädä sanomatta, loukkaavat vain.

Sanovatko miehet vai naiset? Tiedän tunteen, muakin harmittaa sekä loukkaa toisten naisten ilkeät kommentit painoistani.

Asiaan: Miehet eivät koskaan ole haukkuneet painoani ja huomiota saisi olla vähemmän; kun kerran olen onnellisesti varattu, enkä notku baareissa. Toisaalta, kun ei ole seksuaalissävytteisiä kommentteja bussissa tms. (tyyliin katso miten hyvä perse! tuota p*nisin! Hei sulla on niin sexy kroppa jne.) - jotka häiritsevät suunnattomasti, niin ymmärrän kyllä ja onhan se kilttiä tulla sanomaan esim. että olet nätti/kaunis/siro/söpö/lähdetkö kahville. Mutta kun haluaisin vaan kävellä rauhassa..Sitten kun mieheni laittaa sormuksen nimettömään, niin eiköhän sitten saa. :) Ja bmi on 18,2, olen vähän päälle 160 cm ja tosi siroluinen - mutta päärynävartalo, että peppu ja reidet on vähän paksummat.

Vierailija
70/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, miehen mielestä olen liian laiha/ luiseva ja samaan aikaan liian lihava, on kuulemma paksut reidet ja lyhyet sääret, liian kapea lantio. Liian pienet tissit tottakai, mutta ne ei muutu isoiksi vaikka olisinkin lihava. Painoindeksini on jotain 18,5 ja mitat 85-58-87.

Sinussa ei ole todellakaan mittään vikaa; ukosassi on! Haluaa alentaa itsetuntoasi, kontrolloida sinua ja on täysi idiootti. Kuulostat todella kauniilta, älä anna miehen lannistaa ja alistaa sinua. Koskaan tulisi mieleenkään alkaa miestäni noin haukkumaan tai ylipäätään ketään! Kyllähän sinussa on sitä hyvää, kun sinun kanssa haluaa olla - ei vaan halua että itse tiedät sen. Toivon sinulle rohkeutta lähteä psyykkisesti väkivaltaisesta suhteesta .

Vierailija
71/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 153 cm pitkä ja painan 52 kg ja miesten mielestä olen nyt ylipainoinen vaikka liikun aktiivisesti, on edelleen kapea vyötärö (mutta kun nuo läskireidet). Kun painoin noin 44-46 kg niin silloin lähestyi moni mies. Nyt olen näkymätön. 

Miten "paksut" sun reidet sitten nyt on?

Vierailija
72/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää vilkaiseen Elloksen Plus koon malleja. Siinä on mallia millainen norminaisen tulisi olla. Siis muotojen puolesta.

Vierailija
73/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166 cm ja hoikimmillani painoin 52 kiloa, nykyisin kymmenisen kiloa enemmän. Mieheni on vasta jälkeenpäin kertonut, että olin hänestä tuolloin liian laiha. Muistan hänen myös joskus sanoneen, että lonkkaluuni painavat häntä kipeästi ja välillä tuntui itse sylissä istuvana, että takapuolessa ei ole tarpeeksi pehmustetta.

Mutta ruumiinrakenne todellakin vaikuttaa paljon, olen luustoltanikin todella pienirakenteinen ja silti vartalonmalliltani lähinnä omenaa, joten tunnen itseni tässä painossa välillä norsuksi. Lantio levisi vasta raskauksien myötä "naisellisemmaksi". Varmasti mulla on myös jonkinasteinen kehonkuvan häiriö.

Vierailija
74/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selllanen mies joka tollasia alkaa miettimään ole naista ansainnukkkaan.

Ahaa, että nainen pitää ansaita oikeilla ajatuksilla. Selvennätkö mistä tässä ajatuksessasi on kyse?

Vierailija
75/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joo.

Nykynen mies on itse jonkun 15 kiloa ylipainoinen. Mulla mitat nyt 162/55 ja tykkää mun kehosta kovasti, kuulema ois varaa lihoakin. Jossain vaiheessa laihduin 49 kiloon ja oli tosi huolissaan, ei tykännyt.

Edellinen narsisti exä tykkäs paljon kun painoin alle 50 ja söin pelkkää salaattia ja liikuin hulluna, olin kuulema ihan kun malli ja oli tosi ylpeä kun "pidän itseni kunnossa" :S

Sitä edelliset pari on suoraan sanoneet, et olen ihan liian laiha kun paino on ollut n 47, toinen tyrkytti ruokaa koko ajan ja huolehti. Näistä kaksi on huutanut mulle suoraa kurkkua et mun täytyy syödä, enkä saa laihtua enää yhtään. Eivät ole osanneet sitä huoltansa ilmaista muuten, kun en ole puhetta uskonut.

Ei kaikki tosiaan tykkää kun kylkiluut paistaa.

Vierailija
76/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää vilkaiseen Elloksen Plus koon malleja. Siinä on mallia millainen norminaisen tulisi olla. Siis muotojen puolesta.

Normaalin naisen tulisi olla plus-kokoinen? kenen normaalin? pitäisikö kaikkien olla sellaisia, kuin sinä haluat tai muuten ei luokitella normaaliksi naiseksi siis "muotojen puolesta"

Vierailija
77/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kun täällä on niitä kommentteja, ettei hoikalla voi olla rintoja/peppua; sirossa alle 60cm vyötärössä B-kupin rinnat näyttävät jo muodokkailta ja jos pepun ympärys on sen 87cm esim. lisäksi niin ei kyllä voi muodottomaksi sanoa. Tietenkin jos on isompikokoinen ja b-kupin rinnat näyttävät pienemmiltä suhteessa. Mua ollaan kehuttu nimenomaan muodoistani, eli alle 60cm vyötärö, 87cm lantio (eli pepun kohdalta mitattuna) ja b-kupin rinnat. Mielelläni myös korostan vyötärönä istuvilla vaatteilla. 

Vierailija
78/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku läskien oman mielen parantelu ketju? Sellainen jossa selitellään, että eihän kaikki miehet tykkää laihoistakaan.

Jokainen ketju voi olla kehopositiivisuuteensa tukehtuvan mielensäpahoittajan harmitusketju, jos oikein mielikuvitusta käyttää.

Vierailija
79/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmääni viehättävät tällaiset naiset myös. Sellainen Ashley Graham -vartalo on mielettömän kuuma.

t. Heteronainen

Vierailija
80/112 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuranko ei sytytä kun tissit on pelkät nännit ja perse lättä.

Olipa kaunis kommentti taas - tällaista me hoikat kuullaan kokoajan! Ja nimenomaan naisilta. Makes my point. Oon hoikka bmi 18,3; mutta rinnat kyllä löytyy kuppia B ja peppuakin löytyy ja sitä myös treenailen. Mikä oletus se on, että jos on siro, ei ole ollenkaan rintoja/peppua? Eri ihmisillä on todella erilaisia vartalotyyppejä ja muotoja. Mun mielestä - ja monen miehen, kommenteista päätellen, kroppani on oikein sopusuhtainen. 

Juuri näin! Minulla on ns synnyttäjän lantio, painoin sitten 42 kg tai 55 kg. Vyötärö kapea. Isoja rintoja ei ole missään painossa mutta rinnat kuitenkin. Kun olin alle 50 kg niin takapuoleni sai kommenttia ihan häiriöksi asti. Nyt kun olen lihonnut niin saa onneksi olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän