Oletko ikinä ollut liian laiha miehelle?
Kun monesti normaalikokoisetkin naiset ovat liian isoja miehille, mutta toisaalta nään anorektisen laihoja naisia miehillä. Laiha nainen: Onko kukaan mies koskaan pitänyt sinua liian laihana?
Laihoilla naisilla tarkoitan niitä, joiden BMI on alle 19.
Kommentit (112)
Hoikkakin voi olla tiimalasi, ei kaikilla ole suora vartalo.
Mä olen saanut ehdottomasti kuumimman vastaanoton, kun olin laihimmillani joka minun tapauksessani oli treenattu 56kg/170cm. Mulle se taisi olla liian laiha, koska mieliala heitteli valtavasti, itkin paljon ja ajatukset junnasi paikoillaan. Nyt on painoa melkein tuplaten ollut jo useita vuosia ja olen tosi terve, ei flunssia kuten urheillessani, verenpaine parempi kuin koskaan ja mieliala tasainen. En tajuu! Kai se on monimutkaisempi juttu, kun mitä vielä tiedetään. Isoäitini eli lähes 100-vuotiaaksi terveenä ja ylipainoisena. Mutta siis vientiä mulla tuskin nyt olisi vastakkaisen sukupuolen taholta, mutta en sitä kaipaakkaan.
Niin ja mun silloinen poikaystävä myöhemmin sanoi, että olin silloin liian laiha. Mikä kyllä yllätti, koska hän ei ollut koskaan ollut niin innostunut kropastani.
Eipä niitä liian laihoja ole paljon näkynyt. Paksuja kyllä senkin edestä. Tyttöystävä oli joskus 168cm 48kg ja täydellinen kroppa. Tokihan voisi liiankin laiha olla mut sellaidta ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Käykää vilkaiseen Elloksen Plus koon malleja. Siinä on mallia millainen norminaisen tulisi olla. Siis muotojen puolesta.
XL kokoiset on ylipainosia läskejä.
Oikeanpuoleinen hyvä esimerkki hoikasta naisesta jolta löytyy silti peppua.
https://ak3.picdn.net/shutterstock/videos/3657953/preview/stock-footage-d-two-slim-young-girls-measuring-body-sportly-fit.webm
Ei ole kuitenkaan vielä laiha, vaan ihan terveellisissä mitoissa. Peffasta ja reisistä näkee että rasvaakin on riittävästi joskaan ei juuri ylimääräistä.
Mä olen tosi lihava nainen, mutta mun mielestä anorektisen laihat naiset on todella UPEITA. Jos nainen on 165cm niin se ei mun mielestä saisi painaa enempää kuin 45kg. Eli ehdoton maksimipaino toi 45kg.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, monesti se "normaalikokoinen" on itse asiassa hieman ylipainoinen. Se, että ylipainoisia on paljon, ei muuta sitä lääketieteellisesti normaalipainoiseksi.
Sanoiko aloittaja, että puhuu jotain läskien deluusio/itsepetoskieltä sanoen lihavia tai ylipainoisia ihmisiä normaalipainoiseksi? Ei sanonut eikä hän edes vihjaillut mitään siihen suuntaankaan.
Itse terveessä keskivertopainossa (BMI 22-23) sain kuulla olevani läski tämän tästä. Alipainoisuutta ihaillaan avoimesti. Biologisesti liian alhainen paino naiselle on erittäin haitallinen, en sano etteikö ylipaino olisi. Mutta jos ajatellaan hedelmällisyyttä, normaalia kuukautiskiertoa ja naisen kokonaisvaltaista terveyttä ja hyvinvointia, niin mieluummin BMI siinä keski -tai ylärajalla kuin alarajalla. Naisessa kuuluu olla terve määrä rasvaa, jotta hän pystyy saamaan lapsia ja pysymään terveenä. Toki en syyllistä heitä, jotka nyt sattuvat luonnostaan olemaan erittäin hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehen mielestä olen liian laiha/ luiseva ja samaan aikaan liian lihava, on kuulemma paksut reidet ja lyhyet sääret, liian kapea lantio. Liian pienet tissit tottakai, mutta ne ei muutu isoiksi vaikka olisinkin lihava. Painoindeksini on jotain 18,5 ja mitat 85-58-87.
Hyi, en olisi tuollaisen miehen kanssa.
Miehet ovat aina itkemässä sitä miksi naiset ovat pitkien miesten perään, mutta olisko jotain tekemistä sen kanssa että jos olet miestä pidempi itse saatat joutua näännyttämään itsesi ettei miehen ego särkyisi...
Hei! Tietääkö kukaan miten vähän päivässä saa enintään syödä jotta ajan kanssa menkat loppuisi kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sanottu koskaan että olisin liian laiha, mutta kun sain vähän enemmän painoa niin sanottiin että näytän paljon paremmalta.
Painoin aiemmin 45 kg, välillä jo 57 kg, nyt tosin taas 48 kg. Pituus 160cm.
Naisetko sanoivat? 48 on sopiva paino pituisellesi.
Ei ole omat poikaystävät pitäneet liian laihana, tosin mulle kertyi hieman painoa lisää jokin aika sitten ja mies sanoi että näytän nyt seksikkäämmältä ja jotenkin "terveemmältä".
Vierailija kirjoitti:
Hei! Tietääkö kukaan miten vähän päivässä saa enintään syödä jotta ajan kanssa menkat loppuisi kokonaan?
Tuskin kukaan alkaa täällä sulle itsemurhavinkkejä jakamaan. Nimittäin siinä vaiheessa kun menkatkin loppuu syömättömyyden takia niin ollaan aika lähellä kuolemaa.
Mun mies valittaa aina, että olen liian laiha, vaikka mielestäni olen normaalipainoinen, 175/59. Pitäisi kuulemma lihoa ja hankkia lihaksia. Mies on itse ylipainoinen ja rapakuntoinen. Minä sen sijaan liikun paljon. Ukko saa valittaa. Vaihtakoon lihavampaan, jos en tällaisena kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä HALUAT että menkat loppuu kokonaan? Voi vaikuttaa pysyvästi hedelmällisyyteen. T. anoreksiasta kärsinyt, jolla loppui menkat aikoinaan alle 43kg ja siitä alaspäin eikä ole palautunut vieläkään, kun painan 48kg - vaikka ennen oli tosiaan menkat normisti tuohon 43kg asti. ja pituutta 162cm. Pelkään voinko saada lapsia. Että kuka nyt vapaaehtoisesti sellaista haluaisi. Nyt paino kyllä hyvä ja olen terve muuten - mutta nuo syömishäiriövuodet kummittelevat edelleen näin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies valittaa aina, että olen liian laiha, vaikka mielestäni olen normaalipainoinen, 175/59. Pitäisi kuulemma lihoa ja hankkia lihaksia. Mies on itse ylipainoinen ja rapakuntoinen. Minä sen sijaan liikun paljon. Ukko saa valittaa. Vaihtakoon lihavampaan, jos en tällaisena kelpaa.
Oikea asenne! Sinun kropasta kysymys; yhtä ilkiää olisi mieheltä sanoa, jos nainen lihoisi että pittää laihduttaa ja hankkia lihaksia.... Ansaitset kumppanin, joka rakastaa sinua ehdoitta. Ja painosihan on erittäin ihanteellinen pituisellesi naiselle :) Sano miehellesi, että herra hankkii lihaksensa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, monesti se "normaalikokoinen" on itse asiassa hieman ylipainoinen. Se, että ylipainoisia on paljon, ei muuta sitä lääketieteellisesti normaalipainoiseksi.
Voi kuule, mä olen painavimmillani ollut 66kg ja olen kuitenkin 175cm eli toi paino on täysin normaali mun pituselle, mutta siltikin mua sanottiin tuon kokosena liian pyöreäksi. Nykyään painan 54kg.
Ap
Naispuoliselle tuo ei ole "täysin normaali" vaan hitusen ylipainon puolella. Mutta joo, onhan se normaali siinä mielessä että todella monet ovat juuri tuon verran ylipainoisia.
Ja lähde oli? "Me, myself and I, 2019"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuranko ei sytytä kun tissit on pelkät nännit ja perse lättä.
Olipa kaunis kommentti taas - tällaista me hoikat kuullaan kokoajan! Ja nimenomaan naisilta. Makes my point. Oon hoikka bmi 18,3; mutta rinnat kyllä löytyy kuppia B ja peppuakin löytyy ja sitä myös treenailen. Mikä oletus se on, että jos on siro, ei ole ollenkaan rintoja/peppua? Eri ihmisillä on todella erilaisia vartalotyyppejä ja muotoja. Mun mielestä - ja monen miehen, kommenteista päätellen, kroppani on oikein sopusuhtainen.
Niin mistä muka voi päätellä, että tuo kommentti oli joltain naiselta? Että se siitä sun pointista.
Ja jos tää nyt joku kurjuuskilpailu on, niin kyllä lihavat saavat kuullai lihavuudestaan ihan tasapuolisesti miehiltä, naisilta ja valtakunnanmedialta.
Minun silmääni taas viehättävät pienet ja sirot ns. "petite" kokoiset naiset tai mallimaisen hoikat naiset.
T. Heteronainen myöskin