Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
1061/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi olla 70 yötä. Ehtii tulla papalle ikävä ja voi lähetellä kuviaan Tinderiin sillä aikaa. Tulee uusi Hopeaketumpihopeakettu. Varokaa neitokaiset!

Vierailija
1062/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ehtinyt lukea täällä töissä koko ketjua mutta onko miehille suunniteltu telakoitumista? Tai toki se on spontaania eli ei tarvitse ennakolta suunnitella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten mustikanpoiminnan piristykseksi voidaan kertoa toisillemme, miten hassusti väärin kuulimme lapsena laulunsanoja!

siis ovatko kaikki mukaan tulevat työttömiä? Hehän tässä maassa mustikat poimivat.

Vierailija
1064/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään mustikoiden poimimisen jälkeen läheiselle tanssilavalle. Kalepojat saisivat esiintymisensä jälkeen lähteä tanssittamaan meitä siitä hyvästä, että hyödyntävät meidän aivoituksia!

Vierailija
1065/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten mustikanpoiminnan piristykseksi voidaan kertoa toisillemme, miten hassusti väärin kuulimme lapsena laulunsanoja!

siis ovatko kaikki mukaan tulevat työttömiä? Hehän tässä maassa mustikat poimivat.

Minä olen työtön enkä todellakaan ehdi poimia mitään mustikoita, koska olen perustanut oman pienen kittarin.

Vierailija
1066/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tule. Aion viettää kesäni junissa katsellen tuntemattomia ihmisiä ja samalla palstaillen.

Ja saat kuunnella kuinka äänekkäästi muut matkustajat syövät eväitään.

Kerro meille sitten minkälaisia ääniä kuuluu.

Vierailija
1067/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida ehtiä, mulla on vielä pahasti kesken laskutoimitus kuinka jyvitetään mökin vuokra sinkuille ja pariskunnille oikeudenmukaisesti.

Vierailija
1068/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää oli? En jaksanu lukea ketjua.

Vierailija
1069/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tää oli? En jaksanu lukea ketjua.

Alkaako huomenna? Jos mustikat on kypsiä? Minä ainakin lähden huomenna.

Minulla on kumisaappaat jo jalassa ja ämpärit valmiina.

Vierailija
1070/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa hyttysmyrkky tai olette ihan paukamilla. Niitä voidaan sitten vertailla ja näytellä illalla toisillemme. Voitais ottaa kisa, kellä eniten paukamia, saa valita ekan nuotiolaulun, kunhan se ei ole Miljoona, miljoona ruusua! (Se on varattu Vesalle Tuuriin.)

Vierailija
1071/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa hyttysmyrkky tai olette ihan paukamilla. Niitä voidaan sitten vertailla ja näytellä illalla toisillemme. Voitais ottaa kisa, kellä eniten paukamia, saa valita ekan nuotiolaulun, kunhan se ei ole Miljoona, miljoona ruusua! (Se on varattu Vesalle Tuuriin.)

Minä varaan Aikuisen naisen ja Andreen. Ja haluaisin laulaa myös Lapin kesän.

Vierailija
1072/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nuotiolla paistaa ihan oikeata lihamakkaraa? Oikeasti? Ettei sitten tulla viemään suusta.

Vierailija
1073/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiinko mitään yritystä sponssaamaan ilmaiset ämpärit, nostaisi varmaan mukaan lähtijöiden määrää.

Vierailija
1074/1151 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saataisiinko mitään yritystä sponssaamaan ilmaiset ämpärit, nostaisi varmaan mukaan lähtijöiden määrää.

Voisiko kysyä jostain groksi, tunika, fliissi tai legginssifirmasta?

Vierailija
1075/1151 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkametsästä paluun jälkeen pitäisi järjestää punkkitarkastus. Olen tänä kesänä saanut jo 4 punkkia kroppaani, yksi niistä aiheutti borrelioosin, kahden viikon raju antibioottikuuri takana. Voin ilmoittautua punkkivastaavaksi ja tarkastan kaikki naispuoliset mustikanpoimijat, jos miehiä osallistuu tapaamiseen, heille oma tarkastaja. Sain punkit Porvoon saaristosta.

Vierailija
1076/1151 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on vielä selvittämättä, mitä ovat luksusmustikat? Sellaiset, mitä saa ulkomailta! Eihän me voida olla pekkaa pahempia.

Vierailija
1077/1151 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän mustikkametsästä herrasmiehiä nuorelle naiselle?

Vierailija
1078/1151 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustikkametsästä paluun jälkeen pitäisi järjestää punkkitarkastus. Olen tänä kesänä saanut jo 4 punkkia kroppaani, yksi niistä aiheutti borrelioosin, kahden viikon raju antibioottikuuri takana. Voin ilmoittautua punkkivastaavaksi ja tarkastan kaikki naispuoliset mustikanpoimijat, jos miehiä osallistuu tapaamiseen, heille oma tarkastaja. Sain punkit Porvoon saaristosta.

Minä sain viime talvena punkkeja joulukuusesta ja jäi niin kauheat traumat, etten uskalla lähteä mustikkametsään. Mutta saat kyllä tarkastaa minut siltikin ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
1079/1151 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, kun punkit kiinnittyvät intiimialueille!

Nimimerkki Kokemusta on!

Vierailija
1080/1151 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin paljon porukkaa tulossa että olen vähän huolissani vessasta. Monta vessaa siellä on? Toivon vaan että vessat on pelkästään naisten käyttöön ja miehet menevät tarpeilleen pusikkoon.