AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
En taida viitsiä , kaikki kuitenkin suuttuvat minulle oudoista syistä, ja sitten ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kiillotan täällä Nokia-kumisaappaitani. Olen hyvä marjanpoimija.
Osaan poimia ämpärin täyteen valioyksilömustikoita.
Illalla leivon mustikkapiirakan ja odotan valioyksilömiesvierasta, - vieraita maistelemaan.
Latino tuletko sinä?
N 32.
Voi mikä ihana nainen. Tunnut olevan todellinen valioyksilö itsekin. Täydelliset marjat ja piirakat ja vielä kiillotetut Nokian saappaat 😘. Ikäväkseni minun täytyy ilmoittaa, etten valitettavasti pääse vieraaksesi vaikka tahtoisinkin.
Matadorin asu, jajajaja...
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Mieheni ei tunne peruskukkia joten otan hänet mukaan sinne landelle ja te mammat voitte opettaa hänelle kasvitiedettä siellä.
Minä tulen mukaan ja julistan teille siellä ilosanomaa. Varmaan monet kääntyy ja sitä ketjua ei kukaan poista. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Minä sitten tarkistan teidän eväät ja takavarikoin epäterveelliset itselleni. Makkarat on ihan kielletty ja tietysti kaikki makeat ja alkoholit ja lihat ja kasviksket ja maidot ja marjat ja viljat ja siemenet ja vesi ja....
Eikä! Viime kesänä joku takavarikoi kaiken terveellisen. Mikäli mitään reissusta muistan, tais nääntyä nälkään... :(
Onko siellä mökillä Vallilan verhot?
Matka pyssäs tähän Ylöjärven kohille. Kaikki konstit yritetty, mut en saa ketoosia liikkeelle.
En voi tuoda mitään syötävää mukanani koska kaupasta on hävinnyt liian paljon hyviä tuotteita.
On nyt tapahtunut niin outoja nettikirppistapauksia etten voi lähteä mihinkään. Pitää jäädä kotiin miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Teen makaroonilaatikon mukaan, riittääkö 400 grammaa jauhenlihaa?
muista, että vain pestyä jauhenlihaa
Onko siellä oma ruokapöytä alle 18-vuotiaille?
Ja vahtivat sitten varmaan lapsia omalla alueella?
Muuten en tule, haluan olla vain aikuisten seurassa.
Sitten mustikanpoiminnan piristykseksi voidaan kertoa toisillemme, miten hassusti väärin kuulimme lapsena laulunsanoja!
Kuka ottaa astioita ja vettä mukaan siileille ja ketuille, mäyrille ja metsähiirille?
Eihän vaan kenelläkään ole karvatursakkkeita! En halua nähdä edes vanhoilla naisilla niitä!
Pitääkö siellä saunassa todellakin olla alapää paljaana?
Kalepoikia olisi ollut mukavaa tulla kuuntelemaan mustikanpoiminnan lomassa, mutta Seinäjoen aikainen tuttavuus houkutteli Kotkan meripäiville. Mukavaa ja marjaisaa reissua palstalaisille!
Vierailija kirjoitti:
Eihän vaan kenelläkään ole karvatursakkkeita! En halua nähdä edes vanhoilla naisilla niitä!
Voe rakas tyttöseni. Meillä mummeleilla alkaa kalju paistaan jo sielläkin.
Ei oteta yhtään miestä mukaan, sehän voisi syödä meidän vanukkaat!
Vierailija kirjoitti:
Ei oteta yhtään miestä mukaan, sehän voisi syödä meidän vanukkaat!
Paras!
Oisko siellä mitään vuorta tai mäkeä, niin mun kaverikin, yks Lotta tulis sitten mukaan?