AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Meidän 15-vuotiaat kaksoset tulis mukaan. Pitää kuitenkin ensin löytää heille mukavat, vuorilliset kurahousut. Se on hieman haasteellista, koska Peder on 130-kiloinen ja Madskin 126.
Mutta luulen kyllä, että hyvät kurikset vielä löytyvät.
Pojat syö aika tavalla ja minä myös. Riittääkö tuomisiksi kahvipaketti kuitenkin?
Joku varmaan ottaa meidät kyytiin Keravan kohdalla ettei tule turhaa mutkaa.
Ei kai metsäretkellä voi nähdä mitään moukkamaista?
Vierailija kirjoitti:
Kaivataanko siellä miesnäkökulmaa ollenkaan? Jos ei niin säästyisi vanukkaatkin samalla.
Kuulin, että DI on kehunut jo saaneensa tarpeeksi ja löytänyt elämänsä naisen/naiset. Ehkä jo ollaan raskauduttukin. Turhaan varmaan odotellaan varakasta huumorimiestä matkalle.
En kyllä tule. Ette kuitenkaan osaa käyttäytyä, joku ottaa lapset mukaan, porukka örveltää ja arvostelee toisten vaatteita ja jenkkakahvoja, raikkaat voileivätkään ei kelpaa. Ei saa tuoda lihaa, pitää olla vegeä. Ei saa olla hiilareita paitsi siiderissä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tule. Ette kuitenkaan osaa käyttäytyä, joku ottaa lapset mukaan, porukka örveltää ja arvostelee toisten vaatteita ja jenkkakahvoja, raikkaat voileivätkään ei kelpaa. Ei saa tuoda lihaa, pitää olla vegeä. Ei saa olla hiilareita paitsi siiderissä.
Mut hei, kyllähän sä meidät tunnet...
Tuu ny!
Vierailija kirjoitti:
Luettelit tuossa omia piirteitäsi ja luonnettasi.
Kyllä me sinut tunnetaan. Tule nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä oma ruokapöytä alle 18-vuotiaille?
Ja vahtivat sitten varmaan lapsia omalla alueella?
Muuten en tule, haluan olla vain aikuisten seurassa.
Etkö ole saanut kutsua? Siinähän selvästi sanottiin että tämä on lapseton tapahtuma.
Miksiköhän minua väsyttää tämä tapahtuma ennenkuin se on alkanutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin mitähän olet touhuillut niillä muilla tapahtumilla?
Minä olen aina ollut todella väsynyt ja pettynyt kun olen palannut kotiin.
Yksin aina. Nyt kyllä yritän taas jos vaikka löydän jonkun laatikkoleukamaisen miehen jonka voin opettaa tunnistamaan kukkia.
Kielo 36v. Hortonomi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan varastorauta alhaalla. Oletko mittauttanut ferritiinin? Siihenhän ei kyllä mistään koskaan saa labralähetettä. Mulla ei ollut ollenkaan ferritiiniä, arvo oli -15. Vähän väsytti.
No voihan ferritiini. Munkeli täällä?
Kauheasti porukkaa tulossa! Minä en lähde, saan siellä kuitenkin jonkun pövön. Mieluummin ajelen sillä välin movolla 60km päivävauhtia. Älkää jääkö alle!
Minä en tule. Aion viettää kesäni junissa katsellen tuntemattomia ihmisiä ja samalla palstaillen.
En minäkään tule koska lapset tulivat juuri ikään kun pitää harrastukset aloittaa että kehittyvät hyviksi. Kuskaan heitä harkkoihin koko kesän.
Ovuloin juuri. En voi tulla. Tunnistatte sen kuitenkin.
Saako lähettää terveisiä kaipaamalleni henkilölle?
Terveisiä!
Sinne meni.
Pidetään sellainen nyrkkisääntö, että jokainen saa olla siellä mökillä niin monta yötä kuin on ikävuosia.
Apua, minähän en siellä 58 yötä ole!
Minulla on tavarapaljous kotona. Aion konmarittaa 58 yötä kotona.
Mieheni käyttäytyy oudosti. En uskalla tulla ja jättää häntä yksin. En uskalla myöskään ottaa häntä mukaan kun on perso vanukkaille. Mitä teen? Vai pitäiskö tämä laittaa Kysy mitå vaan ketjuun?
Kaivataanko siellä miesnäkökulmaa ollenkaan? Jos ei niin säästyisi vanukkaatkin samalla.