AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Minä aion jättää mieheni ja karata mökille 70 yöksi. Ei varmaan löydä minua.
Ei mökkeily minulle käy koska minulla on liian paljon arjen fyysisiä epämukavuuksia. En tulisi siellä toimeen...
Mä en lähde, koska mä olen nainen ja naisena olo on niin kauheaa, kaikki menkkakivut ja miesten huutelut ja muut. Olisinpa syntynyt mieheksi tai edes hamsteriksi.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, kun punkit kiinnittyvät intiimialueille!
Nimimerkki Kokemusta on!
Luin että punikit, olin saada sydän slaagin
tv
Pohjanmaan ex edustaja you know
Jään himaan pelailee :) Löysin paljon ilmaiskierroksia ilman talletusta
Häiritseekö ketään voimakkaat rakast. elun äänet? Olemme mieheni kanssa melko äänekkäitä ja varmaankin vietämme av mökkireissu niillä töin. Ai niin mutta oliko se retriitti? Siis hiljaisuuden retriittikö? Onko muita tantrasek.. harrastajia lähdössä?
Mutta eikös mökkeily kuluta luontoa ja jätä hiilijalanjälkeä? Eihän kunnon AV mammat jätä hiilijalanjälkeä ollenkaan. Minusta retriitti pitää perua ja lähdetään vain patikoimaan lähimaastoon kukin kotioveltaan mutta palstaillaan sieltä metsästä käsin ja jaetaan kuulumiset. Mutta ai niin, puhelimetkin tuhoavat maapallon (vai onko se maalitteä kuitenkin?), joten mikä on ratkaisu? !??Auttakaa, minua ahdistaa.
Tehdään kaikille eri ruuat! Mä otan mun lihaliemikuutiot mukaan. Ei tarvitse tapella sitten kokoiltaa.
Pukeudun rohkeasti pellavaiseen verkka-asuun ja saatte ihmetellä mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun rohkeasti pellavaiseen verkka-asuun ja saatte ihmetellä mikä se on.
Oot sä KV?
Lämpöennätys rikottu tänään Porvoossa!
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö ketään voimakkaat rakast. elun äänet? Olemme mieheni kanssa melko äänekkäitä ja varmaankin vietämme av mökkireissu niillä töin. Ai niin mutta oliko se retriitti? Siis hiljaisuuden retriittikö? Onko muita tantrasek.. harrastajia lähdössä?
Epäilen, että heippalappua pukkaa mökin oveen.
Mennäänkö Yyterin kautta? Jos nähtäis siellä se paljon puhuttu junakin. Olisi kiva aloitus retriitille.
Muuten, kai ootte käsikakkaajia? En kestä ulostusäänien kuuntelua.
Vierailija kirjoitti:
Lämpöennätys rikottu tänään Porvoossa!
En usko!
Porvoossa kärvistelin eilen mustikassa +33.8 helteessä.
Kai mökille tulee kokeneita kalastajia? Haluan oppia miten kuuluu perkata kalat oikeaoppisesti!
Ei kai tarvitse perkata kaloja? Olen allerginen kalalle, paitsi kalapuikoille.
Help! Mies petti ja aikoo jättää mut. Saanko hänet takaisin, jos lähen mukaan? Vai... löytyisköhän täältä jotain parempaa?