AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Minulla on omituiset naapurit. En voi noin vain lähteä sillä kuka naapureitani silloin seuraisi?
Mulla on liian monta kirjaa kesken juuri nyt. Tulen vain jos saan oman lukurauhan siellä, esim. jos siellä on aitta jossa voin yksin olla.
Olen juuri tavannut tuntemattoman henkilön joka on jäänyt mieleen. Tämä ei ole hyvä aika minulle lähteä mökille. Aion mennä nyt joka päivä asemalle samaan aikaan siinä toivossa että näkisin tuntemattoman henkilön uudelleen.
Onko se Porvoon saaristossa? Tulen omalla purjeveneelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn pikaisesti kampaajalla pätkäisemässä pitkän tukkani, kun jos ollaan pidempään, ehdin täyttää 50 vuotta ja pitkä tukka on kielletty sen ikäisiltä. Otan jonkun kivan pirtsakan värin.
Kumpi leikattiin, kananperse vai kouvola?
No molemmat. Sain tatuoinnin samaan hintaan. Mulla on karpe tiem -tatska nyt poskessa.
Hitto sisko sä oot rohkee! Rispekt!!! 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla Iltapurjehdus muumimuki mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin. Tyyli pitää pitää joka tilanteessa ja joka paikassa. Tilaan sinne Sushia ja saatte sitten katsoa kuinka hienosti osaan syödä sitä syömäpuikoilla.
Toivottavasti mökki ei syty palamaan, tulis kauhee sota siitä kuka pelastaa kenet ja missä järjästyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin. Tyyli pitää pitää joka tilanteessa ja joka paikassa. Tilaan sinne Sushia ja saatte sitten katsoa kuinka hienosti osaan syödä sitä syömäpuikoilla.
Silkkikimono päällä?
Asun ulkomailla. Pääsenkö mukaan videopuhelun kautta?
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoittaudun vapaaehtoisesti ystäväksesi ja nukun kanssasi purjeveneelläsi niin ettet joudu olemaan yksin. Selvästi kukaan muu ei tahdo, joten sinulla on hyvä tuuri että minä suostun. Otan merimiespukuni mukaan. Muista tuoda myös kuohuvaa ja kaviaaria, niistä pidän myös. Meillä taitaa olla samanlainen maku. Muuten, lempilintuni on lokki....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoittaudun vapaaehtoisesti ystäväksesi ja nukun kanssasi purjeveneelläsi niin ettet joudu olemaan yksin. Selvästi kukaan muu ei tahdo, joten sinulla on hyvä tuuri että minä suostun. Otan merimiespukuni mukaan. Muista tuoda myös kuohuvaa ja kaviaaria, niistä pidän myös. Meillä taitaa olla samanlainen maku. Muuten, lempilintuni on lokki....
Hopeakettu, sinäkö siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hopeaa vaan täyttä kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuo lokkeilija olla vaikka joku DI.kin?
Kalevapojat ovat tulossa esiintymään tapaamiseemme. Mitähän he toivovat backstagella juomia ja purtavaa? Kellä olisi parhaat reseptit ja leipoisi jotain mustikkapiirasta pojille. Jos alkoholia ei tarjota, kun aikaisemmista tapaamisista on sen suhteen huonoja kokemuksia, olisiko raparperimehu hyvä idea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hopeaa vaan täyttä kultaa.
Trump?
Kai me lauletaan yhdessä? Niinku tosta "on palsta jota rakastin"-ketjusta tuttuja piisejä, Rotumamma jne?
Minä sitten tarkistan teidän eväät ja takavarikoin epäterveelliset itselleni. Makkarat on ihan kielletty ja tietysti kaikki makeat ja alkoholit ja lihat ja kasviksket ja maidot ja marjat ja viljat ja siemenet ja vesi ja....
Kaikki työttömät pitää laittaa hommiin, puusavottaan tai hirviaitaa tekemään.