Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
1001/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työttömät pitää laittaa hommiin, puusavottaan tai hirviaitaa tekemään.

Vierailija
1002/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omituiset naapurit. En voi noin vain lähteä sillä kuka naapureitani silloin seuraisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian monta kirjaa kesken juuri nyt. Tulen vain jos saan oman lukurauhan siellä, esim. jos siellä on aitta jossa voin yksin olla.

Vierailija
1004/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tavannut tuntemattoman henkilön joka on jäänyt mieleen. Tämä ei ole hyvä aika minulle lähteä mökille. Aion mennä nyt joka päivä asemalle samaan aikaan siinä toivossa että näkisin tuntemattoman henkilön uudelleen.

Vierailija
1005/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Porvoon saaristossa? Tulen omalla purjeveneelläni.

Vierailija
1006/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn pikaisesti kampaajalla pätkäisemässä pitkän tukkani, kun jos ollaan pidempään, ehdin täyttää 50 vuotta ja pitkä tukka on kielletty sen ikäisiltä. Otan jonkun kivan pirtsakan värin.

Kumpi leikattiin, kananperse vai kouvola?

No molemmat. Sain tatuoinnin samaan hintaan. Mulla on karpe tiem -tatska nyt poskessa.

Hitto sisko sä oot rohkee! Rispekt!!! 👍🏼

Vierailija
1007/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla Iltapurjehdus muumimuki mukana?

Vierailija
1008/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin. Tyyli pitää pitää joka tilanteessa ja joka paikassa. Tilaan sinne Sushia ja saatte sitten katsoa kuinka hienosti osaan syödä sitä syömäpuikoilla.

Vierailija
1009/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mökki ei syty palamaan, tulis kauhee sota siitä kuka pelastaa kenet ja missä järjästyksessä.

Vierailija
1010/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin. Tyyli pitää pitää joka tilanteessa ja joka paikassa. Tilaan sinne Sushia ja saatte sitten katsoa kuinka hienosti osaan syödä sitä syömäpuikoilla.

Silkkikimono päällä?

Vierailija
1011/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla. Pääsenkö mukaan videopuhelun kautta?

Vierailija
1012/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoittaudun vapaaehtoisesti ystäväksesi ja nukun kanssasi purjeveneelläsi niin ettet joudu olemaan yksin. Selvästi kukaan muu ei tahdo, joten sinulla on hyvä tuuri että minä suostun. Otan merimiespukuni mukaan. Muista tuoda myös kuohuvaa ja kaviaaria, niistä pidän myös. Meillä taitaa olla samanlainen maku. Muuten, lempilintuni on lokki....

Vierailija
1013/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoittaudun vapaaehtoisesti ystäväksesi ja nukun kanssasi purjeveneelläsi niin ettet joudu olemaan yksin. Selvästi kukaan muu ei tahdo, joten sinulla on hyvä tuuri että minä suostun. Otan merimiespukuni mukaan. Muista tuoda myös kuohuvaa ja kaviaaria, niistä pidän myös. Meillä taitaa olla samanlainen maku. Muuten, lempilintuni on lokki....

Hopeakettu, sinäkö siellä?

Vierailija
1014/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hopeaa vaan täyttä kultaa.

Vierailija
1015/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tuo lokkeilija olla vaikka joku DI.kin?

Vierailija
1016/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jonossa mökin pihalla 🙈

Vierailija
1017/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevapojat ovat tulossa esiintymään tapaamiseemme. Mitähän he toivovat backstagella juomia ja purtavaa? Kellä olisi parhaat reseptit ja leipoisi jotain mustikkapiirasta pojille. Jos alkoholia ei tarjota, kun aikaisemmista tapaamisista on sen suhteen huonoja kokemuksia, olisiko raparperimehu hyvä idea?

Vierailija
1018/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hopeaa vaan täyttä kultaa.

Trump?

Vierailija
1019/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me lauletaan yhdessä? Niinku tosta "on palsta jota rakastin"-ketjusta tuttuja piisejä, Rotumamma jne?

Vierailija
1020/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten tarkistan teidän eväät ja takavarikoin epäterveelliset itselleni.  Makkarat on ihan kielletty ja tietysti kaikki makeat ja alkoholit ja lihat ja kasviksket ja maidot ja marjat ja viljat ja siemenet ja vesi ja....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi