AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Vähän olen pettynyt Philipiin. Karautti ensin nuotioon, sinä jäi pari alle, eikä edes pahoitellut. Saatin sit se yhteistuumin eteenpäin että pääsee ellun luokse.
Onneksi oli palstalääkäri mukana. Saimme ensiavun vahingoittuneile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä ruotsinkielisellä rannikolla ei mökkeillä vaan purjehditaan ja ollaan huvilalla.
Kuljetteko Munsalan kansallispuku yllänne?
Suomeksi Munasalo. Ehdinkö vielä saunomaan sinne Porvooseen? Voin tarjota välikaljat.
Vierailija kirjoitti:
En voikaan tulla, yritin poistaa karvoja kenkälankilla.
Nyt ois jo aika nälkä, mutten voi poistua kotoa. Ideoita?
Voit tulla ilman muuta! Leopardi-sortsit jalkaan ja luu nenän läpi, vietetään unelma teemaiset naamiaiset, mulla on hirssikaljaa pantuna kalebassissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä eläkkeellä olevana opettajana organisoin jonojärjestyksen ja annoin jo tehtävät, nuo kaksi pitkäkyntistä saavat mennä raapimaan muurinpohjapannun puhtaaksi kynsillään, kun niitä ei voi kastella. Tunnin päästä viimeistään päästään lahtemään. Mikä tuolla Markulla on? Kulkee edestakaisin tiellä körttikaramellipussi kädessä ja sutii puolikaljua päätään?
Onkohan DI Markulla Siionin virsikirja kadoksissa?
Hyvä ettei järkätty tätä retramaa Viipurissa, sinne ois voina tulla "veneilijöitä" nurkat seinät täyteen ja ruuaks hapankaalta, votkoo, smetanata ja bortsia, seljankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän olen pettynyt Philipiin. Karautti ensin nuotioon, sinä jäi pari alle, eikä edes pahoitellut. Saatin sit se yhteistuumin eteenpäin että pääsee ellun luokse.
Minäkin petyin Philipin vierailuun. Se ei tullut mun kanssa kahvia juomaan vaan hakeutui noiden teenjuojien seuraan ( se yks Irmakin siinä). Siellä istuivat mökissä pikkurillit pystyssä teekuppiensa korvissa.
Muuten Vesa Keskisen auto hävis samalla kun Philippikin?
Vierailija kirjoitti:
Nonni! Nyt pitäisi alkaa panna paikkoja kuntoon kotiinlähtöä varten!
Vapaaehtoisia?
Ai ei... Kumma juttu...
Jag förstår icke, jag bor här uti Smörgås - orkar inte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voikaan tulla, yritin poistaa karvoja kenkälankilla.
Nyt ois jo aika nälkä, mutten voi poistua kotoa. Ideoita?
Voit tulla ilman muuta! Leopardi-sortsit jalkaan ja luu nenän läpi, vietetään unelma teemaiset naamiaiset, mulla on hirssikaljaa pantuna kalebassissa.
Ai jee, voisin olla leopardi pers*sortseissa, ei siis tarvi olla leopardi tuubitopissa?
Vierailija kirjoitti:
Nonni! Nyt pitäisi alkaa panna paikkoja kuntoon kotiinlähtöä varten!
Vapaaehtoisia?
Ai ei... Kumma juttu...
Ei kai mun tarvi siivota täällä? Minähän tulin vain yllätysvieraana.
Mun täytyy nyt lähtee.. Tehän nyt jäätte vielä iltaan asti.
Itse en päässyt lähtemään kun taapero valitteli yllättäen _taas_ korvia. Mies lähti ajamaan sinne, mutta huomasin nyt että oli pakannut vain yhden rullaluistimen mukaan... Outoa???
Tietenkään et urki tai nuuski, mutta jos ihan vahingossa, korostan ihan vahingossa, Sattuisit näkemään miehen koneelta tai kännykästä jotakin asiaa valaisevaa, informoi meitä. Voisit tietenkin naamioitua ja lähteä jäljittämään miestäsi.
Nouseekohan meillä syntyvyys huhtikuun paikkeilla? Jos niin käy oli retriitillä ihan kiitettävä kansantaloudellinen merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Nouseekohan meillä syntyvyys huhtikuun paikkeilla? Jos niin käy oli retriitillä ihan kiitettävä kansantaloudellinen merkitys.
Ei kukaan ole tainnut myöntää saaneensa keltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole tainnut myöntää saaneensa keltään.
Äläs nyt, saunassahan oli kuin olikin telakoiduttu! Huhtikuiset 2020 -ketjussa sitten tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Meghan-vihaaja ei tule retriittiin! Haluaisin keskustella ainakin piilossa jossain aitan takana, Englannin kuninkaallisista ja miksei myös Ruotsinkin, positiiviseen sävyyn.
Joo tai se Jenni- tai Saara Aalto-vihaaja! Mä oon kuullu huhun, että se ihan asuis Porvoossa ja ois yksi yksittäinen henkilö. Sehän vasta oiskin jos niitä olis useampi ja asuis kaikki Porvoossa! Eihän siinä ole turvassa vaikka kaikki aaveemammojen anopit tulis vahtimaan mökkiä 😨😲
Komennetaan hesalaiset mökkinaapurit painumaan takaisin kerrotalokoloihinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä ruotsinkielisellä rannikolla ei mökkeillä vaan purjehditaan ja ollaan huvilalla.
Kuljetteko Munsalan kansallispuku yllänne?
Ilman muuta kun nyt löysin tyypin, joka teki koko suvulle sellaiset.
En pääse nyt tulemaan Porvoohon kun ompelen Munsalan kansallispukua sille joka asuu Helsingissä tai Vantaalla. Se asuu Helsingissä tai Vantaalla se henkilö jolle ompelen Munsalan kansallispukua. Munsalan kansallispuvunhan se halusi jossain koossa, miksei vaikka koossa XS tai XL. Vantaalla tai Helsingissä se Munsalan kansallispuvun ostanut haluaa. Muutaman vuoden olen tätä Munsalan kansallispukua jo ommellut ja minulle riittää 150 euroa tekopalkkaa jos saan sen lisäksi katumaasturin ja mökkitontin Porvoosta ja tosiaan se henkilö asuu Vantaalla tai Helsingissä ja haluaa Munsalan kansallispuvun kokoa M. Myös olisi hyvä jos tyttäreni saisi lisäksi ponin kun lapsia kehittävät hyvät harrastukset kuten tämä ompeluni jota siis TEEN TÄYSIN PYYTEETTÖMÄSTI.
Hei te jotka olette vielä mökillä! Unohdin aataminasuni sekä vasemman jalan saappaan sinne saunan eteiseen! Voisiko joku ystävällisesti ottaa mukaansa ja vaikka postittaa minulle! Laitan osoitetiedot!
Minun jälkeen saunaan meni Philip ilman Ellua, toivon mukaan ei ole käärinyt pukuani liiveihinsä ja vienyt mennessään. Siksi toivon nopeasti tsekkausapua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä kaikilla on kuitenkin hienot taiteilija nimet. En minä kehtaa, minun nimi on vaan Tuija.
Minun taiteilijanimi on sellainen typerä niin etten viitsi edes kertoa sitä kenellekään.
Kyllä Tuija nimi on aika hyvä. Sinusta on tehty laulukin.
Onko se tämä:
Tuija Tuija
Oot ruma muija
Äijäs on nuija
Rantavesissä uija
Tuija Tuija
Oot ruma muija
Älä itteäs puijaa
Se sun miehes nuija
Rumaa muijaa
Kelaa Tuija rumaa muijaa
Ja Kelaa nuija huijaa
Tää on sen villegällen laulu.