AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Kyselen tässä, että onko kukaan mahdollisesti nähnyt hyvin sivistyneen näköistä, afrohiuksista, sensuellisti liikkuvaa ja filosofiasta kiinnostunutta neitokaista? Me emme vielä kohdanneet, mutta toivorikkaana (ja muutenkin rikkaana) tässä vielä tähyilen tielle päin. Tv: Markku, DI
Otetaan mode mukaan, saunotetaan oikein kunnon lämmössä (120 astetta vähintään) pehimitetään voimakkaalla nokkosvastalla ja pyöräytetään lopuksi raikkaaseen järviveteen! Rentoutuupa hänkin joskus..
Vierailija kirjoitti:
Kyselen tässä, että onko kukaan mahdollisesti nähnyt hyvin sivistyneen näköistä, afrohiuksista, sensuellisti liikkuvaa ja filosofiasta kiinnostunutta neitokaista? Me emme vielä kohdanneet, mutta toivorikkaana (ja muutenkin rikkaana) tässä vielä tähyilen tielle päin. Tv: Markku, DI
Voi Körttimarkku DI vieläkö sitä etsit?
Kyllä se nainen on lähtenyt jo sieltä. Näin kun hän nousi aistikkaasti hemaisevaa takamustaan keikistellen ja luoden viekoittelevia silmäyksiä afropehkonsa alta Laatikkoleukamaisen miehen autoon. (BMW).
Toivottavasti sinulla on körttipastilleja tarpeeksi niin että voit niitä imeskellä suurempaan pettymykseesi!
PS. Sinun Siionin virsikirja näkyi olevan siellä grillipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Sinun identiteettisi on varastettu ja nyt olen vale-Markun kanssa pusikossa. Arvasin, että ei ole aito, kun alkoi heti kouria mun pistorasiaani. Otin sen mukaani tietty. Mikä moukka! Tuun kohta, kun vedän vale-Markulle korvatillikan.
No nyt sit minunkin identiteettini on näköjään varastettu ja viety sinne Bemariin. Voi elämän kevät!
Olen ollut täällä Munsalan saaristossa Porvoon kansallispuku päällä koko viikonlopun, missä kaikki kanssa mökkeilijät? Grillasin 4 pakettia kusisia grillitassujakin valmiiksi
Voisko joku nyt tulla viimeinkin erottamaan mut ja Riston telakoitumisesta! On kylmä, sataa ja metsästä kuuluu outoja ääniä. Ovatko kaikki jo lähteneet kotiin, huhuuu?
Kylläpä aika on lentänyt kuin siivillä teidän akateemisessa seurassanne! Meidän perheen pitääkin alkaa lähteä, pa.skaiset kånkenit on pakattu.
Lämmin kiitos (se riittänee) teineille, jotka katsoivat meidän lapsilauman perään kun kävimme isännän kanssa yksillä. Ja kiitos osakesalkkumiehelle säästövinkeistä, hyvin pärjättiin yhdellä wc-paperirullalla koko porukka kun pidätettiin eikä käsikakittu.
Oli railakas ja kehittävä reissu kerrassaan; grillitaskut ja vanukkaat syöty jämiä myöten, helkavirret ja taistolaislaulut laulettu. Keitinvesillä saatiin hyvät löylyt ja tissiflashmob-saunassa käänsimme koko Suomen uuteen nousuun telakoitumisin, luomusynnytyksin. Eiköhän joku huijattu äidiksikin lauteista, toivottavasti ei ollut vela. Isä on tietysti kunnon mies. Jee, kilt tis sai vihdoin naista!
Ikäeroja olemme sietäneet poikkeuksellisen hyvin, muistakaa joku ottaa hopiskin mukaan, ettei unohdu rantakaislikkoon snorklaamaan. Muutama yliksen jonne ilmoitti, ettei aio vielä lähteä vaan jää tänne Porvooseen kunnes koulut taas alkaa.
Menoksi sitten vaan, kyllä aina valpas yl lä pi to siivoaa ket.. sotkumme pyytämättäkin, suuri kiitos vaivannäöstä! <3
Ens kerralla uudestaan! Huomisesta alkaen vaalikaamme porvoolaisia perinteitä taas palstalla. Vi ses på AV! :)
En ehtinyt lukea loppuun, kun mies ottaa autossa. Mut pikaisesti kysyn, että onko sellainen mökki, johon miehet voi jättää keskenään kauppareissun ajaksi?
Kävin Markun kanssa debattia fiiniä
vaikka meni pari pulloa viiniä.
Kaikki kielen kannakkeet pamahti auki
ja nyt heräsin rannalta kuin hauki.
Voi elämän kevtä voi surku
pitää lähtee takas Turkku.
Jos tuut Turkku, käytä Pendoliino
sill pelkään että syntyy meille bambino.
Silti mua vaivaa yksi asia
ethän ajattele, että oon pelkkä jakorasia.
Sä tunnustit mulle illalla rakkauttas - ja aamulla faktaa,
että muijan ja mukulat "unohdit" ottaa matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Sinun identiteettisi on varastettu ja nyt olen vale-Markun kanssa pusikossa. Arvasin, että ei ole aito, kun alkoi heti kouria mun pistorasiaani. Otin sen mukaani tietty. Mikä moukka! Tuun kohta, kun vedän vale-Markulle korvatillikan.
Ei me dippainssit pienestä masennuta! Minä en olisi noin vulgääri ja heti kävisi rasioidesi kimppuun tokikaan, se on ollut vale-Markku se! Minun oli jo pakko jo lähteä töihin, mutta ajattelin mennä Tangomarkkinoille torstaina. Haaveenani on tietysti löytää sieltä sivistynyt sensuelli nainen. Me körtit olemme hyvin vapaamielisiä, joten en estele, jos tunteeni kohdistuvatkin sivistyneeseen herrasmieheenkin. Kaikki on mahdollista. Kiitos seurasta kaikille. Ensi vuonna toivottavasti tulen jo rakkaani kanssa. Hauskoja hetkiä kaikille matemaattistenkin pähkinöiden parissa. Tv Markku, DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä kaikilla on kuitenkin hienot taiteilija nimet. En minä kehtaa, minun nimi on vaan Tuija.
Minun taiteilijanimi on sellainen typerä niin etten viitsi edes kertoa sitä kenellekään.
Kyllä Tuija nimi on aika hyvä. Sinusta on tehty laulukin.Onko se tämä:
Tuija Tuija
Oot ruma muija
Äijäs on nuija
Rantavesissä uijaTuija Tuija
Oot ruma muija
Älä itteäs puijaa
Se sun miehes nuija
Rumaa muijaa
Kelaa Tuija rumaa muijaa
Ja Kelaa nuija huijaaTää on sen villegällen laulu.
Ei, vaan Alvari Tuohitorvi; älä iske Tuijaa, Tuija sua huijaa...
Missä te kaikki olette? Heräsin just saunanlauteilta. Täällä ei ole ketään. Punaiset miesten Speedot on alalauteilla, tyhjiä kaljatölkkejä noin 50. Saanko ottaa ne, olen työtön.
Saat tietenkin ottaa tölkit ja palauttaa ne kauppaan!
Ota ne hopiksen uimahousut kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Missä te kaikki olette? Heräsin just saunanlauteilta. Täällä ei ole ketään. Punaiset miesten Speedot on alalauteilla, tyhjiä kaljatölkkejä noin 50. Saanko ottaa ne, olen työtön.
Muistathan sitten ilmoittaa verottajalle saamasi tulo palautetuista tölkeistä? Mistä teitä välistävetäjiä aina löytyy..
Joko perseenhajuiset sohvat pessty ja puunattu?
Vierailija kirjoitti:
Saat tietenkin ottaa tölkit ja palauttaa ne kauppaan!
Ota ne hopiksen uimahousut kanssa.
Saako uimahousutkin palauttaa ja saako niistä pantin?
Otanko mukaan niitä joulusuklaita, niissä on sitä palmuöljyä niin en itte syö.
Mun anopilla 70+ on rakennekynnet ja tatuoidut kulmakarvat, saanko ottaa mukaan mökille vai pitääkö jättää kotiin? Onko liian WT?
Ei tykkää lapsenlapsistaan ja viini maistuu.
Minä raskauduin lauteista! Huhtikuisissa tavataan 🙋🏼♀️