AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä ruotsinkielisellä rannikolla ei mökkeillä vaan purjehditaan ja ollaan huvilalla.
Kuljetteko Munsalan kansallispuku yllänne?
Ilman muuta kun nyt löysin tyypin, joka teki koko suvulle sellaiset.
Onko tekijä Vantaalta? Siis joku joka teki Munsalan kansallispuvut. Maksoitko 100euroa ja kankaat? Siis sille joka teki Munsalan kansallispuvut. Oliko hän Vantaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdankohan löytää tarpeeksi sivistynyttä seuraa, kun olen lukenut avoimessa yliopistossa yhden kurssin itämaista filosofiaa ja kansanrunoutta. Ai niin, onhan sen DI:n kanssa varmaan sielujen sympatiaa ellei just se oon se viisikymppinen, joka jahtaa 18-vuotiaita, siis se hopeakettu.
Arvasin, että me DI:t ollaan kovin kysyttyä seuraa, olenhan toki siihen tottunut. Varakkuus ja silmiinpistävä sivistyneisyyteni kyllä paistaa minusta. Ikäni on alle 100 ja yli 18, en jahtaa 18-vuotiaita, heidän kanssaan ei voine keskustella asiallisesti, kun tahtovat kokemusteni mukaan hilpata (raha)pussiani.
Tapaamisiin kansarunouden parissa, aloittakaamme Helka-virsistä! Markku, DI
Ei meitä dippainssejä turhaan sanota huumorintajuisiksi! Nytkin tein pienen hauskan testin: eiväthän Helka-virret ole kansarunoutta, vaan Eino Leinon runoja! Meidän kanssa ei aika tule pitkäksi! Tv Markku, DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna ei tullakaan mökkeilemään vaan järjestetään sen sijaan AV-kulkue Priden tyyliin. Suunnittelun voi aloittaa vaikka heti.
Ajattelin pukeutua tissivakoa näyttävään puseroon ja korkkareihin.
Ja mä pukeudun persvakoa näyttäviin housuihin.
Teillä kaikilla on kuitenkin hienot taiteilija nimet. En minä kehtaa, minun nimi on vaan Tuija.
Vierailija kirjoitti:
Teillä kaikilla on kuitenkin hienot taiteilija nimet. En minä kehtaa, minun nimi on vaan Tuija.
Minun taiteilijanimi on sellainen typerä niin etten viitsi edes kertoa sitä kenellekään.
Kyllä Tuija nimi on aika hyvä. Sinusta on tehty laulukin.
Pitäisikö antaa vinkki iltapäivälehdille tai seiskalle meidän retriitistä?
Muistaako kukaan mikä on sen October festin tarjoilijoilla olevan asun nimi. Haittaako jos pukeutuu sellaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä ruotsinkielisellä rannikolla ei mökkeillä vaan purjehditaan ja ollaan huvilalla.
Mitä lasissa? Onko hopeavettä?
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee korvatulehdus mökillä, pitää lähteä lääkäriin.
Tai pyytää naapuria viemään päivystykseen.
Hah, täällä osa vielä suunnittelee lähtöä vaikka bileet on jo täydessä käynnissä. Aivan mahtava porukka täällä ja mitkä tarjoilut!
Voi ei! Tulisimme mukaan mutta 6vuotiaani sekosi.
Kyllä mä vielä ehdin mukaan. Tuun suoraan kentältä. Mies lähetti mut kotiin ystävänsä häistä Espanjassa. Jutustelin vaan morsiamen kanssa. Sulhokaan ei hyvää tykännyt mun tarinoista...
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Tulisimme mukaan mutta 6vuotiaani sekosi.
Älä ainakaan tilaa ambulanssia. Ja eihän miehesi ole vain aiheetta pois töistä se olisi irtisanomisperuste.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan mikä on sen October festin tarjoilijoilla olevan asun nimi. Haittaako jos pukeutuu sellaiseen?
En muista sen nimeä. Oliko joku dirlindaa... Se voisi kyllä haitata raksamiehiä!
Vierailija kirjoitti:
Hah, täällä osa vielä suunnittelee lähtöä vaikka bileet on jo täydessä käynnissä. Aivan mahtava porukka täällä ja mitkä tarjoilut!
Minäkin vaikea horoskooppimerkki kaksonen olen aivan hyvin tullut toimeen vaakojen ja kalojen kanssa.
Ollaan yhdessä sekasaunottu, juotu ja n....
Perheemme tulee mukaan jos siellä kerta sauna, köyhän perheen budjettimme mökkireissulle satanen mutta siellä lienee nyyttärimeno niin saadaan monipuolisesti purtavaa useammaksikin päiväksi
Saanko ottaa mun parrakkaan karhumiehen mukaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Totta! Äskettäin kyllä ihmettelimme monta kusista Grillitaskua sinne grilliin nyt laitetaan. Kun harry ja mekani olivat tulossa, mutta mekani ei saanutkaan tiettyä tähän tapaamiseen sopivaa tiaraa lainattua. Ilmoitettiin kyllä, että ihan mikä vaan tiara käy, voi hakea vaikka tigeristä matkalla. Mutta sitten ilmoitti villiam, että ei kyllä tulla jos mekani ja harry tulee ja kate sanoi, että hän ei tule jos siellä on naapurin rouva terassilla pyyhe päällä.
Ei jaksettaisi näin lomalla ratkoa näitä suhdeongelmia.
Me ymmärrettiin heti, että ellulla on tärkeämpää menoa, että ei voi tulla. Onneksi kuitenkin philip lupasi itse autoilla paikalle! Että laitetaan ne kusiset grillitaskut nyt sitten vaan philipille. Olis tarjottu kyllä vanukkaitakin, mutta joku söi ne.
Olen lähdössä, mutta taaperoni kiukustui ja neuvottelemme vielä. Mies meni nyt juuri suihkuun, me ei koskaan päästä ajoissa mihinkään!
Voin tehdä omatekoisia kalapuikkoja , jos vain joku perkaa kalat.