Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
701/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anopilla 70+ on rakennekynnet ja tatuoidut kulmakarvat, saanko ottaa mukaan mökille vai pitääkö jättää kotiin? Onko liian WT?

Ei tykkää lapsenlapsistaan ja viini maistuu.

Normianoppi.

Vierailija
702/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kamoon se mökkivkl meni jo!

Kutisee vieläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin kotiin. Mitään en muista, olinkohan mä siellä?

Vierailija
704/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tulin kotiin. Mitään en muista, olinkohan mä siellä?

Et ollut. Taisit olla seuroissa. Nyt vasta pääsit sitte kotia... hmph.

Vierailija
705/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä me ollaan ja olenko mäkin siellä?

Vierailija
706/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikea palautua arkeen, kun on tavannut prinssi Philipin ja nähnyt Keskisen Ferrarin! Mikään ei ole enää entisellään, ei koskaan enää mitään wt-touhua kun jotain näin aitoa on kokenut!

Muuten, ne teinit taisivat unohtua nukkumaan sinne mökkikammariin. Pitää käydä hakemassa ja herättelemässä päivää ennen kuin koulut alkavat. Kyllä se rytmi taas sieltä löytyy!

Vierailija
707/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin koko AV retriitin siellä sivummalla sen oman ulko-oveni sisäpuolella. Mutta kyllä minä näin mitä siellä touhuttiin.

Onhan minulla siinä ulko-ovessani kaksi ovisilmää.

Se nainen afrokampauksineen, olikos se sairaanhoitaja? Joka muka oli kiinnostunut DI Markusta ja filosofisista keskusteluista.

Oli kyllä paljon enemmän kiinnostunut sen Laatikkopää miehen anatomiasta kun se sen Bemariin nousi.

Vierailija
708/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdankohan löytää tarpeeksi sivistynyttä seuraa, kun olen lukenut avoimessa yliopistossa yhden kurssin itämaista filosofiaa ja kansanrunoutta. Ai niin, onhan sen DI:n kanssa varmaan sielujen sympatiaa ellei just se oon se viisikymppinen, joka jahtaa 18-vuotiaita, siis se hopeakettu. 

Arvasin, että me DI:t ollaan kovin kysyttyä seuraa, olenhan toki siihen tottunut. Varakkuus ja silmiinpistävä sivistyneisyyteni kyllä paistaa minusta. Ikäni on alle 100 ja yli 18, en jahtaa 18-vuotiaita, heidän kanssaan ei voine keskustella asiallisesti, kun tahtovat kokemusteni mukaan hilpata (raha)pussiani.

Tapaamisiin kansarunouden parissa, aloittakaamme Helka-virsistä!  Markku, DI

Ei meitä dippainssejä turhaan sanota huumorintajuisiksi! Nytkin tein pienen hauskan testin: eiväthän Helka-virret ole kansarunoutta, vaan Eino Leinon runoja! Meidän kanssa ei aika tule pitkäksi! Tv Markku, DI

Ja ne eivät ole Helka - virret. Ne ovat Helkavirret. Eino Leinon Helkavirret.

Vierailija
709/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdankohan löytää tarpeeksi sivistynyttä seuraa, kun olen lukenut avoimessa yliopistossa yhden kurssin itämaista filosofiaa ja kansanrunoutta. Ai niin, onhan sen DI:n kanssa varmaan sielujen sympatiaa ellei just se oon se viisikymppinen, joka jahtaa 18-vuotiaita, siis se hopeakettu. 

Arvasin, että me DI:t ollaan kovin kysyttyä seuraa, olenhan toki siihen tottunut. Varakkuus ja silmiinpistävä sivistyneisyyteni kyllä paistaa minusta. Ikäni on alle 100 ja yli 18, en jahtaa 18-vuotiaita, heidän kanssaan ei voine keskustella asiallisesti, kun tahtovat kokemusteni mukaan hilpata (raha)pussiani.

Tapaamisiin kansarunouden parissa, aloittakaamme Helka-virsistä!  Markku, DI

Ei meitä dippainssejä turhaan sanota huumorintajuisiksi! Nytkin tein pienen hauskan testin: eiväthän Helka-virret ole kansarunoutta, vaan Eino Leinon runoja! Meidän kanssa ei aika tule pitkäksi! Tv Markku, DI

Ja ne eivät ole Helka - virret. Ne ovat Helkavirret. Eino Leinon Helkavirret.

Kiitos veli tarkennuksesta! Olin niin innoissani tulevasta naissuhteestani, että tarkkaavaisuuteni laski hivenen. Mieliala ei sentään laske; odotan pulssi korkealla torstaita, jospa saisin Tangomarkkinoilla keskustella sivistyneesti viehkeän ja sensuellin naisen kanssa. Mietin paraikaa yhtä hulvattoman hauskoja jutunaiheita.  Tv Markku, DI

Vierailija
710/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut paras reissu ikinä. Elämäni ei tule enää koskaan olemaan entisellään.

Vierailija
711/1151 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te kaikki olette? Heräsin just saunanlauteilta. Täällä ei ole ketään. Punaiset miesten Speedot on alalauteilla, tyhjiä kaljatölkkejä noin 50. Saanko ottaa ne, olen työtön.

Muista että niiden tölkkien kerääminen ja vienti kauppaan ei täytä aktiivimallin ehtoa.

Mutta sossurahasi pienenee koska saat ne panttirahat.

Vierailija
712/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin toivonut iltanuotiolla vertaistukikeskustelua kamalimmista gynekäynneistä, pelottavimmista yliluonnollisista tapahtumista ja noloimmista mokista, mutta nukahdin tosi aikaisin! Se viru valge oli kuiteski liikaa. Ens kerralla sitten!

Vierailija
713/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin niin toivonut iltanuotiolla vertaistukikeskustelua kamalimmista gynekäynneistä, pelottavimmista yliluonnollisista tapahtumista ja noloimmista mokista, mutta nukahdin tosi aikaisin! Se viru valge oli kuiteski liikaa. Ens kerralla sitten!

Unohdit kamalimmat koulumuistot! Minulla ei muita olekaan. Mutta ensi kerralla sitten. Tv Ope

Vierailija
714/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hauskaa tavata ja verestää niitä edelliskesän Porvoon matkan riemukkaita kokemuksia. Kävi vain niin, että Juhannuksena sain Porvoon saaristosta borrelioositartunnan, ja kesti pitkään toipua taudista. Oli punkki pahalainen vielä tarttunut oikeaan rintaani, terveisin D-kuppi!

Vierailija
715/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangomarkkinoilla tavataan

Vierailija
716/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa latino tangomarkkinoille, että saisi vetää oikein tulisen tangon!

Vierailija
717/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesänä sitten Suviseuroille.

Vierailija
718/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että ei kannata yrittää hoitaa hiivatulehdusta körttipastillilla. Alapää on nyt kuin tulessa ja muu kuin jääkaappikylmä kermaviili tuo kuin hetkisen helpotuksen.

Vierailija
719/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö mun goltizihousut sinne vai lähtikö jonkun mukaan? Kiitos myös Linquistin hihveistä, teen niitä taatusti myös kotona omalle tauskilleni. 

Vierailija
720/1151 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kehitimme uuden tuotteen, virtuaalimatkailua junteille tms. Tätä voitas kehittää ja joku datanomi tekisi pienet jaava-ohjelmistot: eri aktiviteetteja, ansoja jne. ja idea on se, että kukaan ei tiedä lopputulosta eli tämä on täysin interaktiivinen tuote.

Säästyy matkakulut, polttoaineet, sairauskulut, matkavakuutukset, lentoverot jne jne. Myydään EU:lle, joka voi kuitata koko ilmasto-ohjelman tällä tuotteella. Tietysti virtuaalilasit päähän. Säästytään avioeroilta "Kun miehellä ei ole varaa viedä meitä mihinkään, byhyy".

Niin - ja työttömille voitas kehittää virtuaalityöohjelmisto Touhutupa (tämä ei ole veetuilua) jne. Vanhuksille tee-se-itsehoitopaketti ilman sote-maksuja. Toki noissa pitää olla ohjeita: Vaihda vaippas. jne.