Olen joutunut narsistipomon hampaisiin, miten selviän tästä?
Kommentit (18)
Googlaa. Youtubessa on paljon hyviä videoita narsismista, esim. Dr Ramani (englanniksi).
Lähtemällä. Hah, katsoin Thomas Ericssonin (psykopaatit ympärilläni kirjan kirjoittanut kirjailija) youtubevideon ja siinä hän sanoi että jos huomaat psykopaatin työpaikalla, niin LÄHDE. On jo ehtinyt mustamaalata sua ja kietoa muut ympärilleen eikä mitään ole tehtävissä joten LÄHDE. Oli niin hyvä video aiheesta, että suosittelen kaikilll jotka osaavat ruotsia. Noinhan se menee.
No tietenkin kysymällä täältä ja sitten jätät sen sian.
Ottaisin loparit, mutta alallamme olisi niiden jälkeen mahdoton työllistyä.
Lopputili ainoa vaihtoehto valitettavasti. Eikä kannata pitkään miettiä,tilanne vain pahenee
Irtisanoutumalla. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Narsistia et voita koskaan, ovat todella häikäilemättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoutumalla. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Narsistia et voita koskaan, ovat todella häikäilemättömiä.
Kyllä sen narsistin voittaa, mutta ei avoimilla korteilla, eikä sellainen jolla on enemmän hävittävää.
Nykyisin tuntuu että noita narsisteja pukkaa ihan joka kulman takaa. Onko ihmisistä tullut häikäilemättömämpiä, rohkeampia oman edun tavoittelussaan vai mistä johtuu? Ennen muinoin oli vain kuspäitä jotka ajan saatossa, joskus nopeastikin jäivät kaksinaamaisuudestaan kiinni. Nykyisin koko ympäristö menee siihen sen yhden juttujen pyörittämiseen ja sitä voi kestää ja kestää, kestää kunnes sitä itse sitten kyllästyy touhun seurailuun, tai kohteena oloon ja häipyy kuviosta.
Jouduin kerran yhden narsistisen kiusaajan hampaisiin. Hänellä oli ihmeellinen taito esittää katuvaa ja kivaa kunnes taas.. Ei siinä ollut muuta keinoa kuin pistää välit täysin poikki ja toivoa että muut näkee lävitseen. No näkihän ne, mutta joitain vuosia siihen meni. Muutti sitten itse pois koko paikkakunnalta jolloin melkeinpä kaikki hänet tuntevat huokasivat helpotuksesta.
Yksi hänen harrastuksistaan oli, siis muiden, tiettyjen kiusaamisen ja härnäämisen lisäksi, nettitrollaaminen. Sai kuulemma isoja kiksejä kun jollain tuntemattomalla meni hermo. Riiteli siis tahallaan netissä asioista jotka jollekin toiselle merkitsi paljon ja hänelle ei mitään. Kerran kännipäissään avautu firman pikkujoulujen jatkoilla, miten hienosti hän osaa ihmiset suututtaa ja sitten he repeilee jääden yksin, siis sekä netissä että ns. oikeassa elämässä. Valitettavasti olin ainoa joka sen puheen muisti.
No, tämä kaveri ei tule elämässä pärjäämään noilla ominaisuuksillaan, lähti varmaan johonkin koloon hiomaan taitojaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin tuntuu että noita narsisteja pukkaa ihan joka kulman takaa. Onko ihmisistä tullut häikäilemättömämpiä, rohkeampia oman edun tavoittelussaan vai mistä johtuu? Ennen muinoin oli vain kuspäitä jotka ajan saatossa, joskus nopeastikin jäivät kaksinaamaisuudestaan kiinni. Nykyisin koko ympäristö menee siihen sen yhden juttujen pyörittämiseen ja sitä voi kestää ja kestää, kestää kunnes sitä itse sitten kyllästyy touhun seurailuun, tai kohteena oloon ja häipyy kuviosta.
Jouduin kerran yhden narsistisen kiusaajan hampaisiin. Hänellä oli ihmeellinen taito esittää katuvaa ja kivaa kunnes taas.. Ei siinä ollut muuta keinoa kuin pistää välit täysin poikki ja toivoa että muut näkee lävitseen. No näkihän ne, mutta joitain vuosia siihen meni. Muutti sitten itse pois koko paikkakunnalta jolloin melkeinpä kaikki hänet tuntevat huokasivat helpotuksesta.
Yksi hänen harrastuksistaan oli, siis muiden, tiettyjen kiusaamisen ja härnäämisen lisäksi, nettitrollaaminen. Sai kuulemma isoja kiksejä kun jollain tuntemattomalla meni hermo. Riiteli siis tahallaan netissä asioista jotka jollekin toiselle merkitsi paljon ja hänelle ei mitään. Kerran kännipäissään avautu firman pikkujoulujen jatkoilla, miten hienosti hän osaa ihmiset suututtaa ja sitten he repeilee jääden yksin, siis sekä netissä että ns. oikeassa elämässä. Valitettavasti olin ainoa joka sen puheen muisti.
No, tämä kaveri ei tule elämässä pärjäämään noilla ominaisuuksillaan, lähti varmaan johonkin koloon hiomaan taitojaan.
Se on tämä minäminäminäuniikkiminä. Trollaamista on kahdenlaista. Osa tekee ilkeyttään ja osa koittaa vähän kyseenalaisin keinoin saada ihmisten kuplat puhkeamaan, eli tarkoitus on eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tämä kaveri ei tule elämässä pärjäämään noilla ominaisuuksillaan, lähti varmaan johonkin koloon hiomaan taitojaan.Se on tämä minäminäminäuniikkiminä. Trollaamista on kahdenlaista. Osa tekee ilkeyttään ja osa koittaa vähän kyseenalaisin keinoin saada ihmisten kuplat puhkeamaan, eli tarkoitus on eri.
Noita tarkoituksella riitelyyn ja väittelyyn hakeutuvia taitaa olla tälläkin palstalla jokunen..
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin loparit, mutta alallamme olisi niiden jälkeen mahdoton työllistyä.
Vaihda alaa jos oikeasti mahdoton työllistyä.
Sano sille suorat sanat. Sano sille että se on mielestäsi narsisti ja vaadit hyvää asiallista kohtelua ja ystävällisyyttä.
Otin lopputilin, sain heti töitä toiselta alalta ilman alan kokemusta ja koulutusta.
Eikä syy ollut yksi narsistipomo, vaan myös tämän pomo.
Kirjoita muistiin hänen edesottamuksiaan. Ja sano asiat hänelle aivan suoraan, peittelemättä ja kaunistelematta. Ei riitelemällä vaan päin vastoin, myöntämällä kaiken ja lisäämällä vielä jotain. Mitähän esimerkkejä voisit hänen käytöksestään antaa, jotta voisimme puolestamme antaa neuvoja? Ristiriitaisten ohjeitten kohdalla kaivaisin muistikirjani ja ihmettelisin, kuinka hänellä voi olla niin huono muisti, että ei muista viime viikon tiistaina kl0 13.18 työhuoneessa 7 ohjeistaneen näin ... ja ehdottaisin muistitutkimuksiin hakeutumista.
Pomoksi pääsee kuka vaan ilman psykososiaalista osaamista.
Ala välittömästi etsiä uutta työpaikkaa
Vältä häntä mahdollisimman paljon.
Älä kuitenkaan koskaan näytä heikkoutta. Älä pyydä mitään. Jos sanot, että kärsit asiasta x, tulet saamaan sitä lisää. Narsisti ottaa toiveesi ja tarpeesi aseiksi sinua vastaan.
Et voi voittaa, koska narsisti saa konflikteista energiaa, eikä väsy kuten normaali ihminen. Siksi ei kannata taistella.
???