AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Voidaan sitten illalla leikkiä sitä kivaa leikkiä, missä korvataan sanoja sanalla ’appiukko’.
Se on niin pistämättömän hassu leikki, ihan pissat tulee housuun jo sitä ajatellessa! 😂
Voiko pöydälle yöksi jääneen appiukon syödä? Vähän hiukoo kun se makaroonilaatikkokin loppu ja mies söi kaikki vanukkaat.
En voikaan tulla, yritin poistaa karvoja kenkälankilla.
Nyt ois jo aika nälkä, mutten voi poistua kotoa. Ideoita?
Mitä ootte jo syöneet? Jäikö yhtään tähteeksi raikkaita voileipiä vai tippaleipiä? Maistuisiko kellekään maksamakkarakeitto vai pitääkö siellä tehdä soppaa pestystä jauhenlihasta? Jälkkäriksi on kai vanukkaita ellei joku fiktiivinen henkilö ole jo niitä syönyt? Pitäähän tätä ruokapuoltakin miettiä ettei tule sanomista kun kukaan ei tuo mitään mukanaan... vai onko ne nyyttäriperiaatteella? Onko siellä yövalvojaa?
Apua! Telakoiduin illalla ihan leikkimielisesti jonkun Riston kanssa ja nyt ollaan oltu jumissa koko yö täällä saunan takana. Vaimo luulee mun kilttimiehenä lähteneen polttareihin ja soittaa mulle viiden minuutin välein, mutta enhän mä nyt tässä tilassa kehtaa sille vastata. Voisiko joku klo 3.00 herännyt tulla erottamaan meidät!?!! Tai ruokaa edes vanukkaita, nälkäänhän tässä kuolee.
Kiva ettei siel tarvii siivota, paikallisethan kai tuo emättimet ja norpat mukaan?
Laitan tamppoonikoruun koukut ja käyn aamulla uidessa hakemassa koko poppoolle pari kuhaa.
Mulla olis ongelma, kakattaa, mutta hävettää mennä vessaan, jos kuuluu ääniä. Ajattelin, että esitän meneväni etsimään mustikoita, mutta kakkaan oikeasti sillä reissulla luontoon. Vai suositteletteko mieluummin käsikakkaamista? Tuossa sisävessan oven edessä pyörii koko ajan porukkaa ja en voi pistää hanaa täysille kakkaamisen ajaksi, kun sen vessapaperinhalkojan osakesäästömies päivystää siinä.
Hys! Olkaa hiljempaa, meidän teini nukkuu vielä. Loma on lomaa.
Nyt en kelvannut uudelle miehelle, kun mulla on mahassa yksi näkyvä raskausarpi!!
Palstamiehet on just tämmösiä!!!
Onneksi tänään lähdetään takaisin kotiin!
Mahtuuko vielä mukaan, pistänkö oman teltan pystyyn?
Onko mukana hyvää, vapaata miestä? Olen sairaanhoitaja, just valmistunut, ei ylipainoa. Mennään kihloihin ja päätetään retriitti kihlajaisiin.
Tätä se ennusti. Lyhensin jokin aika sitten itse hiuksiani. Kampaaja saa viimeistellä tämän kouvolatukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdankohan löytää tarpeeksi sivistynyttä seuraa, kun olen lukenut avoimessa yliopistossa yhden kurssin itämaista filosofiaa ja kansanrunoutta. Ai niin, onhan sen DI:n kanssa varmaan sielujen sympatiaa ellei just se oon se viisikymppinen, joka jahtaa 18-vuotiaita, siis se hopeakettu.
Arvasin, että me DI:t ollaan kovin kysyttyä seuraa, olenhan toki siihen tottunut. Varakkuus ja silmiinpistävä sivistyneisyyteni kyllä paistaa minusta. Ikäni on alle 100 ja yli 18, en jahtaa 18-vuotiaita, heidän kanssaan ei voine keskustella asiallisesti, kun tahtovat kokemusteni mukaan hilpata (raha)pussiani.
Tapaamisiin kansarunouden parissa, aloittakaamme Helka-virsistä! Markku, DI
Ei meitä dippainssejä turhaan sanota huumorintajuisiksi! Nytkin tein pienen hauskan testin: eiväthän Helka-virret ole kansarunoutta, vaan Eino Leinon runoja! Meidän kanssa ei aika tule pitkäksi! Tv Markku, DI
Voi kamalaa, kun menetin sivistyneen körttikampaukseni. Laitoin vahingossa rikkinäisen kihartimen pistorasiaan, jossa ei ole vikavirtasuojausta, ja sain ikuisen afrokampauksen. Pidätkö minua enää sivistyneenä ollenkaan, jos minulla on hempukkakampaus? Helkavirret afrossa eivät kuulosta hyvältä. Mitä nyt muutkin ajattelevat? Jospa sittenkin keskustellaan itämaisesta filosofiasta?
Osakesalkkuni on niin painava, etten valitettavasti pääse lähtemään. Sitä kun ei voi kotiinkaan jättää, tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Osakesalkkuni on niin painava, etten valitettavasti pääse lähtemään. Sitä kun ei voi kotiinkaan jättää, tietenkään.
No mutta se maantieteellinen hajautus pienentää riskejä. Osa jää Helsinkiin, osan tuot Porvooseen. Ja voit toki ylimääräiset Talivaarat jakaa meille muille. Niitä voi käyttää takan sytykkeenä.
Mun mies katosi roskinevientireissulla. Saanko tulla viiden lapsen kanssa nyt? Anoppi ja äiti eivät suostu lapsia hoitamaan.
Nonni! Nyt pitäisi alkaa panna paikkoja kuntoon kotiinlähtöä varten!
Vapaaehtoisia?
Ai ei... Kumma juttu...
Sivistynyt nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdankohan löytää tarpeeksi sivistynyttä seuraa, kun olen lukenut avoimessa yliopistossa yhden kurssin itämaista filosofiaa ja kansanrunoutta. Ai niin, onhan sen DI:n kanssa varmaan sielujen sympatiaa ellei just se oon se viisikymppinen, joka jahtaa 18-vuotiaita, siis se hopeakettu.
Arvasin, että me DI:t ollaan kovin kysyttyä seuraa, olenhan toki siihen tottunut. Varakkuus ja silmiinpistävä sivistyneisyyteni kyllä paistaa minusta. Ikäni on alle 100 ja yli 18, en jahtaa 18-vuotiaita, heidän kanssaan ei voine keskustella asiallisesti, kun tahtovat kokemusteni mukaan hilpata (raha)pussiani.
Tapaamisiin kansarunouden parissa, aloittakaamme Helka-virsistä! Markku, DI
Ei meitä dippainssejä turhaan sanota huumorintajuisiksi! Nytkin tein pienen hauskan testin: eiväthän Helka-virret ole kansarunoutta, vaan Eino Leinon runoja! Meidän kanssa ei aika tule pitkäksi! Tv Markku, DI
Voi kamalaa, kun menetin sivistyneen körttikampaukseni. Laitoin vahingossa rikkinäisen kihartimen pistorasiaan, jossa ei ole vikavirtasuojausta, ja sain ikuisen afrokampauksen. Pidätkö minua enää sivistyneenä ollenkaan, jos minulla on hempukkakampaus? Helkavirret afrossa eivät kuulosta hyvältä. Mitä nyt muutkin ajattelevat? Jospa sittenkin keskustellaan itämaisesta filosofiasta?
Älä sure, minulla on aina näitä tilanteita varten körttipastilleja salkussani. Minun keskipääjakaukseni riittää sinullekin. Sen verran on jo laajentunut. Voimme keskustella itämaisesta filosofiasta, sekin on erityisosaamisaluettani. Minä voin korjata sen sinun pistorasiasi ihan priimakuntoon, näin leikillisesti sanoen. Odotan innosta piukeana! Tv Markku , DI
Minä eläkkeellä olevana opettajana organisoin jonojärjestyksen ja annoin jo tehtävät, nuo kaksi pitkäkyntistä saavat mennä raapimaan muurinpohjapannun puhtaaksi kynsillään, kun niitä ei voi kastella. Tunnin päästä viimeistään päästään lahtemään. Mikä tuolla Markulla on? Kulkee edestakaisin tiellä körttikaramellipussi kädessä ja sutii puolikaljua päätään?
Mä ja mun sairaalloisesti säästävä mies tullaan paikalle. Saatte monta rullaa lisää vessapaperia, kun mies erottelee kerrokset ja käärii ne uudestaan!
Kai se riittää meidän panokseksi yhteisiin kuluihin? Mieheni voi toki myös tehdä laskelman, miten me kaikki säästämme retriitin aikana ja selviämme tuhlaamatta yhtään ylimääräistä.