AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Onko tulossa muita akateemisia kuin minä?
Kaikki me ollaan akateemisia!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan ja hyvätuloisia, tuollaiset 50.000 ekua kuussa ja oven takana on jo odotamassa 5milj. perintö. Ja anopilta tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä on helle? Jos ei ole, niin en tule mukaan. Saa sitä palella talvellakin.
Minä taas en tule, jos on hellettä.
Minä en tule jos ei sada vettä koko ajan.
Onnistuuko retriitissä vauvan teko? Meillä vauva suunnitteilla vuodeksi 2020? Just silloin meillä töissä on yt-neuvottelut ja raskaana olevaa naista ei voi irtisanoa
Vaan jos joku on laittanut mökin tontin alueelle geokätköt, paskannetaan sen päälle porukalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen akateemikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen akateemikko.
Niin minäkin!
T.sosionomi, AMK
Vierailija kirjoitti:
Mä otan mukaan sellasen laulukirjan jossa on kaikki laulut, myös ne vanhat taistolaulut 70-luvulta. Koko yö lauletaan, kunnes aurinko nousee. Pakko laulaa myös ruotsiksi koska Porvoo ! Mä voi olla kuski, kun mulla on iso maasturi. Ja tykkään ajaa.
Saanko tulla sinun kyydissä? Tykkään laulaa, niin voidaan harjoitella jo autossa. Osataan sitten mökillä kaikki laulut. 70-luvun taistolaulut on justiin parhaita.
Tulossa ollaan. Toivottavasti ei ole koirapelkoisia. Mulla on kolme bullterrieriä tulossa mukaan, kun kukaan ei suostu niitä ottamaan hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mökki on? Onko sisustus tasokas? En voisi kuvitellakaan viipyväni paikassa, missä on takavuosien sisustushirveyksiä.
Olen kuullut, että siellä on täysvalkoinen sisustus ja paljon Live, love, laugh -tauluja. Tai sitten mulla menee paikat sekaisin... Saattaahan tämä olla myös se paikka, missä koko täysharmaa sisustus.
Siellä on myös String-hyllyjä.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko retriitissä vauvan teko? Meillä vauva suunnitteilla vuodeksi 2020? Just silloin meillä töissä on yt-neuvottelut ja raskaana olevaa naista ei voi irtisanoa
Voiko odottavan isän? Jos ei, onnistuu mun puolesta. I’m in!
Vierailija kirjoitti:
Vaan jos joku on laittanut mökin tontin alueelle geokätköt, paskannetaan sen päälle porukalla!
Tälle on varmasti japaninkielinen termi olemassa. Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Raikkaita voileipiä ja anoppi mukaan
Anoppi ei haittaa. Mökin ikkunat on korkealla niin ei se anoppi yllä kurkkimaan niistä ja huutelemaan että. : Huhuu!
Vierailija kirjoitti:
Mä otan mukaan sellasen laulukirjan jossa on kaikki laulut, myös ne vanhat taistolaulut 70-luvulta. Koko yö lauletaan, kunnes aurinko nousee. Pakko laulaa myös ruotsiksi koska Porvoo ! Mä voi olla kuski, kun mulla on iso maasturi. Ja tykkään ajaa.
Minä kyllä muistan kaikkien laulujen sanat ulkoa ilman laulukirjaakin.
No heii daa, mä tiiätsä niinku pelkään niinku vettä ja tolleen. Ja sitt siel joku älytön hyttysparvi imppaamas kuiviiin, aih ihanaa ku mä sanoi ton "kuiviin" se saa mutt ihan kosteeks muuten. Mä enn siis voi sietäää saunaa. Siel alastomat läskit miehet heittää löylyä ja ne Hei apuaaa, ne toodellakin ruoskiiii, joo hei kuuulit oikeeen, ne RUOSKIII! Toisiaaan perverssiä hei daaa jooo silll vihdalla. Muun eiii sii kestäää ymmärrrys eihäään tuoll ooo ees sisä hyysikkäää tai mitäää istuuu siell nyt niiinku hei daaaa peppu paöjaaan kylmälllä alustallla. Mä haluuun täst ibizallle ja otttaa vähä siduggggaa ja aaah...
Minulla on kyllä hieman "rajoitteita". Mutta eikös meillä kaikilla ole?
Mä oon tulossa tänään ja otan mukaan lapset kanssa. Vanhemmalla on ADHD ja nuoremmalla koliikki nyt kolmatta vuotta. Mieskin tulee kun ehtii tuolta flirttailemasta mansikanmyyjälle.
Tulen! Otan myös tyttäreni Tuijan mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Tulen! Otan myös tyttäreni Tuijan mukaan!
Mitähän mieltä nimestä Tuija pitäisi olla?